ペット用栄養補助食品:市場シェア分析、産業動向・統計、2019年~2029年の成長予測Pet Dietary Supplements - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2019 - 2029 ペット用栄養補助食品市場規模は2024年に25.4億米ドルと推定され、2029年には33.9億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は5.90%である。 主なハイライト 栄養補助食品は、ペ... もっと見る
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サマリーペット用栄養補助食品市場規模は2024年に25.4億米ドルと推定され、2029年には33.9億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は5.90%である。 主なハイライト
ペット用栄養補助食品の市場動向ペット用健康補助食品の購入決定に影響を与えるペットの人間化ペットの飼い主が動物を子供のように扱い、自分のために使うのと同じような製品を非常に好む「ペットは家族」という傾向は、ペットのヒューマニゼーション(人間化)の自然な表現である。確かに、ペットを家族のように大切にする飼い主は増えている。 近年、主流メディアはペットの人間化に注目している。ペットの人間化が消費者のペットフード購買行動に与える影響を理解することは不可欠である。ペットが家族の一員とみなされるようになり、飼い主はペット用サプリメントへの年間支出を増やしたいと考えるようになっている。2021年に米国ペット用品協会(APPA)が実施した調査によると、消費者の51%がプレミアムペットフードを購入し、33%がペットにビタミン剤やサプリメントを与え、21%がペットのために料理をし、18%が何らかのペット医療保険に加入しており、消費者のペット用栄養補助食品への支出パターンを示している。 さらに、ペットフード製造業者協会(PFMA)によると、2022年には英国の総人口の62%を占める1,740万世帯がペットを飼うことになり、2021年から2.3%増加する。このように、ペットの人間化と所有の増加という消費者の傾向は、ペットの健康問題の増加と相まって、予測期間中にペット用栄養補助食品に十分なスペースを生み出すと予想される。 北米がペット用サプリメント市場を牽引ペットやコンパニオンアニマルのための栄養補助食品や栄養補助食品の使用は、北米市場で活況を呈しており、北米の栄養補助食品市場の75.0%以上を米国が占めている。米国ペット製品協会(APPA)によると、米国には8970万匹のペットの犬がいる。ペットの飼い主は、犬のデンタルケアに年間平均49.70米ドルを費やし、2021年にはペットフードとおやつに500億米ドルを費やすだろう。2021年の全米ペット飼育者調査によると、アメリカ人の約半数がペットの医療費に自分の医療費と同額かそれ以上を費やしている。北米は世界のペットフード生産量の31.0%を占めており、ペットケアに対する莫大な需要がアメリカのペット用サプリメント市場を牽引している。 さらに、米国獣医歯科学会によると、犬の80%以上が3歳までに歯周病になり、猫の70%以上が同じ年齢で同じ問題に直面するという。さらに、糖尿病も国内のペットを襲う主要な病気のひとつである。ペットの健康に対する意識の高まりと動物医療費の増加は、同地域の予測期間中の市場成長を促進すると予想される。 ペット用栄養補助食品産業の概要ペット用栄養補助食品市場は統合されており、大手企業が市場の45%近くを占めているため、特に市場参入企業にとっては非常に厳しい競争となっている。買収と合併は、これらの主要プレーヤーが採用する主要な戦略的活動であり、ペット用栄養補助食品市場における市場統合を強化している。企業は、マーケティング費用やキャンペーンを通じてブランド認知度の向上に努めている。主要な市場プレーヤーは、買収、拡張、製品革新、パートナーシップを通じてブランドエクイティを構築している。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査の前提条件と市場定義 1.2 調査範囲 2 調査方法 3 エグゼクティブサマリー 4 市場ダイナミクス 4.1 市場概要 4.2 市場の促進要因 4.3 市場の抑制要因 4.4 ポーターのファイブフォース分析 4.4.1 新規参入者の脅威 4.4.2 買い手/消費者の交渉力 4.4.3 供給者の交渉力 4.4.4 代替製品の脅威 4.4.5 競争ライバルの激しさ 5 市場区分 5.1 専門タイプ 5.1.1 尿路疾患 5.1.2 糖尿病 5.1.3 腎臓 5.1.4 消化器過敏症 5.1.5 オーラルケア 5.1.6 その他の専門タイプ 5.2 ペットの種類 5.2.1 犬 5.2.2 猫 5.2.3 鳥 5.2.4 その他のペットタイプ 5.3 地理 5.3.1 北アメリカ 5.3.1.1 アメリカ 5.3.1.2 カナダ 5.3.1.3 メキシコ 5.3.1.4 その他の北米地域 5.3.2 ヨーロッパ 5.3.2.1 ドイツ 5.3.2.2 イギリス 5.3.2.3 フランス 5.3.2.4 ロシア 5.3.2.5 スペイン 5.3.2.6 イタリア 5.3.2.7 その他のヨーロッパ 5.3.3 アジア太平洋 5.3.3.1 中国 5.3.3.2 日本 5.3.3.3 インド 5.3.3.4 オーストラリア 5.3.3.5 その他のアジア太平洋地域 5.3.4 南米 5.3.4.1 ブラジル 5.3.4.2 アルゼンチン 5.3.4.3 その他の南米地域 5.3.5 中東・アフリカ 5.3.5.1 エジプト 5.3.5.2 南アフリカ 5.3.5.3 その他の中東・アフリカ地域 6 競争環境 6.1 最も採用されている戦略 6.2 市場シェア分析 6.3 企業プロフィール 6.3.1 マース 6.3.2 ヒルズ ペット ニュートリション社 6.3.3 ネスレSA 6.3.4 ブルー・バッファロー・ペット・プロダクツ社 6.3.5 アイベット・プロフェッショナル・フォーミュラス 6.3.6 ファルミナペットフーズ 6.3.7 フォルツァ10 USA 6.3.8 The Higgins Group Corp. 6.3.9 NOW Foods 6.3.10 ペットナチュラルズ 6.3.11 Affinity Petcare S.A 7 市場機会と今後の動向
SummaryThe Pet Dietary Supplements Market size is estimated at USD 2.54 billion in 2024, and is expected to reach USD 3.39 billion by 2029, growing at a CAGR of 5.90% during the forecast period (2024-2029). Key Highlights
Pet Dietary Supplements Market TrendsPet Humanization to Influence the Purchase Decisions of Pet Dietary Supplement ProductsThe "pets as a family" trend, in which pet owners treat their animals like children and are extremely receptive to products comparable to those they use for themselves, is a natural expression of pet humanization. Undoubtedly, an increasing number of pet owners treat their animals like family. In recent years, mainstream media has paid close attention to pet humanization.It is essential to understand the impact of pet humanization on consumer pet food buying behavior. As pets have increasingly become viewed as family members, pet owners are willing to increase their annual spending on pet dietary supplements. According to the survey conducted by the American Pet Products Association (APPA) in 2021, 51% of consumers purchase premium pet food, 33% give their pets vitamins and supplements, 21% cook for their pets, and 18% have some kind of pet medical insurance, illustrating the spending pattern of consumers on pet dietary products. Furthermore, according to the Pet Food Manufacturers' Association (PFMA), in 2022, 17.4 million households, which constitute 62% of the total population in the United Kingdom, will own a pet, an increase of 2.3% from 2021. Thus, this consumer trend toward pet humanization and increased ownership, coupled with rising health issues in pets, is anticipated to create ample space for pet dietary supplements over the forecast period. North America to Drive the Pet Dietary Supplements MarketThe use of dietary supplements and nutraceuticals for pets and companion animals is booming in the North American market, subjecting the United States to garner more than 75.0% of the North American dietary supplement market. According to the American Pet Product Association (APPA), the United States has 89.7 million pet dogs. Pet owners spend an average of USD 49.70 on a dog's dental care annually and will spend USD 50 billion on pet food and treats in 2021. According to the National Pet Owners Survey in 2021, it was observed that around half of Americans spent the same amount or more on the healthcare of their pets than they did for themselves. North America is responsible for 31.0% of pet food production worldwide, with the huge demand for pet care driving the American pet dietary supplement market. Further, according to the American Veterinary Dental Society, more than 80% of dogs develop gum disease by the age of three, and over 70% of cats face the same problem at the same age. Additionally, diabetes is also one of the major diseases attacking pets in the country. The rise in awareness of pet health and the increase in veterinary health expenditure are expected to propel market growth during the forecast period in the region. Pet Dietary Supplements Industry OverviewThe pet dietary supplement market is consolidated, with the major players accounting for almost 45% of the market, resulting in very stiff competition, especially for market entrants. Acquisitions and mergers are the major strategic activities adopted by these key players, strengthening market consolidation in the pet dietary supplement market. Companies are striving to increase brand awareness through marketing expenditures and campaigns. Major market players are building their brand equity through acquisitions, expansions, product innovations, and partnerships. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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