米国ペット:市場シェア分析、産業動向・統計、2019年~2029年の成長予測United States Pet - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2019 - 2029 米国のペット市場規模は2024年に806.9億米ドルと推定され、2029年には1032.7億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は5.06%である。 主なハイライト 北米最大のペット市場であ... もっと見る
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サマリー米国のペット市場規模は2024年に806.9億米ドルと推定され、2029年には1032.7億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は5.06%である。 主なハイライト
米国ペット市場の動向ペット飼育者数の増加とペットへの支出の増加ペットの所有率が高まるにつれ、ペットの飼い主は、食事やグルーミングのオプションなど、より多くのオプションが付いたサービス・パッケージにますますお金をかけるようになっているようだ。ペットケア用品やペット用家具などのアクセサリーの充実を望む声も増えており、ペットとその関連サービスの重要性が高まっていることがうかがえる。 米国ペット用品協会(APPA)が実施した全米ペット飼育者調査(2021~2022年)によると、米国では約7割の世帯がペットを飼育しており、これは2019年から約6.5%増の9,050万世帯に相当する。 米国では高齢化が進んでおり、ペットは高齢者の良き伴侶と考えられているため、市場の成長を促す要因の一つとなっている。カスタマイズは、ペットに個人的なタッチを加えるため、顧客にとってより魅力的であり、この要因はペット市場の成長に大きな役割を果たすと予想される。メーカーは、シャンプー、石鹸、ダニパウダーなどのグルーミング製品の製造にオーガニック素材や天然素材を使用している。先進的な費用対効果の高いカスタマイズされたサービスの導入、ペットケアに対する関心の高まり、米国における動物の健康支出の増加が市場の成長に繋がっている。 ペット用品のオンライン販売へのシフトが進む現在、ペットの飼い主の大半を占めるミレニアル世代は、長時間働く人々である。そのため、彼らが利用するペット用品やサービスの購入には、オンライン小売チャネルなどの利便性が求められている。インターネットは、自然派商品やオーガニック商品など、情報中心の健康関連商品の販売に適している。インターネットの販売チャネルは、ウェブサイト、ブログ、ソーシャルメディアを通じて、製品の利点や詳細な製品情報を伝えることができる。最大のペットフード・オンライン小売業者はPetsmart.comとPecto.comで、PetFlow.com、PetFoodDirect.com、PetFoodExpress.com、PetSupermarket.comなどの大手小売業者がこれに続く。 中小のマーケティング担当者や小売業者の多くは、消費者の裾野と需要を拡大するため、販売媒体としてインターネットを利用している。2020年、ハングリーペットニュートリションのブランドであるハングリーバークは、スーパーフードたっぷりのドライフード、健康に役立つビタミンサプリメント、バラエティーに富み栄養価を高めるプロテインミックスインで構成された、犬用の完全カスタムメイドミールプランを提供するオンラインサイトを立ち上げた。Superfoods for Super Dogsには、4種類の高品質ドライフード、3種類のタンパク質ミックスイン、5種類のおやつにもなる美味しいサプリメントが含まれている。このブランドの使命は、お客様一人ひとりに合った栄養を直接お届けすることで、犬と人間の生活を向上させることにあります。 米国ペット産業概要米国のペット市場は競争が激しく、マース社、ネスレSA(ピュリナ)、コルゲート・パルモリーブ社(ヒルズ・ペット・ニュートリション)、ブルー・バッファロー社など多くの国際的プレーヤーが存在する。Ltd.など、多くの国際的プレーヤーが存在する。これらのプレーヤーは、市場での地位を強化するための市場戦略として、製品の発売、合併、買収に取り組んでいる。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査の前提条件と市場定義 1.2 調査範囲 2 調査方法 3 エグゼクティブサマリー 4 市場ダイナミクス 4.1 市場概要 4.2 市場の促進要因 4.3 市場の抑制要因 4.4 産業の魅力 - ポーターのファイブフォース分析 4.4.1 供給者の交渉力 4.4.2 買い手/消費者の交渉力 4.4.3 新規参入者の脅威 4.4.4 代替製品の脅威 4.4.5 競争ライバルの激しさ 5 市場区分 5.1 ペットの種類別 5.1.1 犬 5.1.2 猫 5.1.3 鳥 5.1.4 淡水魚 5.1.5 その他のペットタイプ 5.2 製品タイプ別 5.2.1 フード 5.2.2 消耗品/OTC薬 5.2.3 その他の製品タイプ 5.3 流通チャネル別 5.3.1 スーパーマーケット/ハイパーマーケット 5.3.2 専門店 5.3.3 オンライン小売店 5.3.4 その他の流通チャネル 6 競争環境 6.1 最も採用されている戦略 6.2 市場シェア分析 6.3 企業プロフィール 6.3.1 マース 6.3.2 ネスレSA(ピュリナ) 6.3.3 コルゲートパモリーブ(ヒルズペットニュートリション) 6.3.4 J.M.スマッカー・カンパニー 6.3.5 ウェルペット 6.3.6 ダイヤモンドペットフーズ 6.3.7 ユナイテッドペットグループ 6.3.8 ブルーバッファローLtd. 6.3.9 ピュア・アンド・ナチュラル・ペット 6.3.10 ダーリング・イングリーディエンツ社 7 市場機会と今後の動向
SummaryThe United States Pet Market size is estimated at USD 80.69 billion in 2024, and is expected to reach USD 103.27 billion by 2029, growing at a CAGR of 5.06% during the forecast period (2024-2029). Key Highlights
US Pet Market TrendsIncrease in the Number of Pet Owners and Increased Expenditures on PetsWith the growing ownership of pets, pet owners seem to increasingly spend on service packages with more options, including food and grooming options. The desire for improved pet care products and accessories, such as pet furniture increased, and this is owing to the growing importance of pets and their related services. According to National Pet Owner's Survey (2021-2022) conducted by the American Pet Products Association (APPA), in the United States, almost 70% of United States households own a pet, which equates to 90.5 million homes an increase of approximately 6.5% from the year 2019, and this boomed the pet care spending which has resulted in a huge increase in products and services aimed toward affluent pet owners. The rising aging population in the United States is one of the reasons driving the growth of the market studied, as pets are considered good companions for the elderly. Customization holds more appeal to the customers, as it adds a personal touch to the pet, and this factor is expected to play a large role in the growth of the pet market. Manufacturers are using organic or natural materials for manufacturing grooming products, such as shampoos, soaps, tick powders, etc. The introduction of advanced cost-effective and customized services, rising concerns towards pet care, and an increase in health expenditure for animals in the United States are leading to the growth in the market. The Rise in Shift to Online Pet Product SalesThe millennial who now constitute most pet owners are people who spend long hours working. This drives the demand for convenience, such as online retail channels, in the purchase of pet products and services that they use. The internet is well suited for sales of info-centric health-related products, such as natural and organic products. Internet sales channels can communicate product benefits and detailed product information through websites, blogs, and social media. The largest pet food online retailers are Petsmart.com and Pecto.com, followed by other leading retailers like PetFlow.com, PetFoodDirect.com, PetFoodExpress.com, and PetSupermarket.com. Many smaller marketers and retailers turn to the internet as a sales medium to increase their consumer range and demand. In 2020, Hungry Bark, a Hungry Pet Nutrition brand, launched its online website offering complete custom meal plans for dogs, composed of superfood-packed dry foods, vitamin supplements for wholesome health benefits, and protein mix-ins for added variety and nutritional boost. These Superfoods for Super Dogs include four recipes of quality dry dog food, three single protein mix-ins, and five tasty dog supplement chews that double as treats. The brand's mission is entirely focused on improving dogs' and their humans' lives through personalized nutrition, directly delivering to their customer's doors. US Pet Industry OverviewThe United States pet market is highly competitive, with the presence of many international players, such as Mars Inc., Nestle SA (Purina), Colgate Palmolive (Hill's Pet Nutrition), and Blue Buffalo Co. Ltd. These players engage in product launches, mergers, and acquisitions, as their market strategy to strengthen their position in the market. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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