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米国ペット:市場シェア分析、産業動向・統計、2019年~2029年の成長予測


United States Pet - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2019 - 2029

米国のペット市場規模は2024年に806.9億米ドルと推定され、2029年には1032.7億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は5.06%である。 主なハイライト 北米最大のペット市場であ... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2024年2月17日 US$4,750
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サマリー

米国のペット市場規模は2024年に806.9億米ドルと推定され、2029年には1032.7億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は5.06%である。

主なハイライト

  • 北米最大のペット市場である米国のペット市場の成長は、ミレニアル世代のペット所有者の増加とペットに対する見方の変化に起因している。2021-2022 APPA National Pet Owners Surveyによると、米国では70%の世帯がペットを飼っており、これは9,050万世帯に相当する。ミレニアル世代は少なくとも1匹のペットを所有する最も人気のある世代であり、2021年にはミレニアル世代の約35%が少なくとも1匹のペットを所有している。さらに、ペットがより大切に衛生的に扱われるようになった最近のペットのヒューマニゼーション(人間化)の高まりは、市場の主要な推進力となっており、製品の梱包や倫理的に実行可能な製品の調達に大きな変化をもたらしている。
  • 全体的な魅力を高めるため、ユニークで地元産の製品に焦点を当てたプライベートブランド店の発展や、核家族化の進展も、調査対象となった市場の主な推進要因である。Eコマース分野の浸透が進んでいることも、新興企業が開発した革新的で斬新な製品ラインを低コストで販売する大きな機会となっている。
  • さらに、アメリカ人は昔からペットにお金をかける。アメリカはペットの犬や猫の数が最も多い国である。そのため、アメリカのペットオーナーにとって、高品質の原材料は最も重要である。ペットの健康に対する関心の高まりに伴い、ペットフード製品の需要は高い成長の可能性が見込まれている。

米国ペット市場の動向

ペット飼育者数の増加とペットへの支出の増加

ペットの所有率が高まるにつれ、ペットの飼い主は、食事やグルーミングのオプションなど、より多くのオプションが付いたサービス・パッケージにますますお金をかけるようになっているようだ。ペットケア用品やペット用家具などのアクセサリーの充実を望む声も増えており、ペットとその関連サービスの重要性が高まっていることがうかがえる。

米国ペット用品協会(APPA)が実施した全米ペット飼育者調査(2021~2022年)によると、米国では約7割の世帯がペットを飼育しており、これは2019年から約6.5%増の9,050万世帯に相当する。

米国では高齢化が進んでおり、ペットは高齢者の良き伴侶と考えられているため、市場の成長を促す要因の一つとなっている。カスタマイズは、ペットに個人的なタッチを加えるため、顧客にとってより魅力的であり、この要因はペット市場の成長に大きな役割を果たすと予想される。メーカーは、シャンプー、石鹸、ダニパウダーなどのグルーミング製品の製造にオーガニック素材や天然素材を使用している。先進的な費用対効果の高いカスタマイズされたサービスの導入、ペットケアに対する関心の高まり、米国における動物の健康支出の増加が市場の成長に繋がっている。

ペット用品のオンライン販売へのシフトが進む

現在、ペットの飼い主の大半を占めるミレニアル世代は、長時間働く人々である。そのため、彼らが利用するペット用品やサービスの購入には、オンライン小売チャネルなどの利便性が求められている。インターネットは、自然派商品やオーガニック商品など、情報中心の健康関連商品の販売に適している。インターネットの販売チャネルは、ウェブサイト、ブログ、ソーシャルメディアを通じて、製品の利点や詳細な製品情報を伝えることができる。最大のペットフード・オンライン小売業者はPetsmart.comとPecto.comで、PetFlow.com、PetFoodDirect.com、PetFoodExpress.com、PetSupermarket.comなどの大手小売業者がこれに続く。

中小のマーケティング担当者や小売業者の多くは、消費者の裾野と需要を拡大するため、販売媒体としてインターネットを利用している。2020年、ハングリーペットニュートリションのブランドであるハングリーバークは、スーパーフードたっぷりのドライフード、健康に役立つビタミンサプリメント、バラエティーに富み栄養価を高めるプロテインミックスインで構成された、犬用の完全カスタムメイドミールプランを提供するオンラインサイトを立ち上げた。Superfoods for Super Dogsには、4種類の高品質ドライフード、3種類のタンパク質ミックスイン、5種類のおやつにもなる美味しいサプリメントが含まれている。このブランドの使命は、お客様一人ひとりに合った栄養を直接お届けすることで、犬と人間の生活を向上させることにあります。

米国ペット産業概要

米国のペット市場は競争が激しく、マース社、ネスレSA(ピュリナ)、コルゲート・パルモリーブ社(ヒルズ・ペット・ニュートリション)、ブルー・バッファロー社など多くの国際的プレーヤーが存在する。Ltd.など、多くの国際的プレーヤーが存在する。これらのプレーヤーは、市場での地位を強化するための市場戦略として、製品の発売、合併、買収に取り組んでいる。

その他の特典

  • エクセル形式の市場推定(ME)シート
  • 3ヶ月のアナリスト・サポート


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目次

1 はじめに
1.1 調査の前提条件と市場定義
1.2 調査範囲

2 調査方法

3 エグゼクティブサマリー

4 市場ダイナミクス
4.1 市場概要
4.2 市場の促進要因
4.3 市場の抑制要因
4.4 産業の魅力 - ポーターのファイブフォース分析
4.4.1 供給者の交渉力
4.4.2 買い手/消費者の交渉力
4.4.3 新規参入者の脅威
4.4.4 代替製品の脅威
4.4.5 競争ライバルの激しさ

5 市場区分
5.1 ペットの種類別
5.1.1 犬
5.1.2 猫
5.1.3 鳥
5.1.4 淡水魚
5.1.5 その他のペットタイプ
5.2 製品タイプ別
5.2.1 フード
5.2.2 消耗品/OTC薬
5.2.3 その他の製品タイプ
5.3 流通チャネル別
5.3.1 スーパーマーケット/ハイパーマーケット
5.3.2 専門店
5.3.3 オンライン小売店
5.3.4 その他の流通チャネル

6 競争環境
6.1 最も採用されている戦略
6.2 市場シェア分析
6.3 企業プロフィール
6.3.1 マース
6.3.2 ネスレSA(ピュリナ)
6.3.3 コルゲートパモリーブ(ヒルズペットニュートリション)
6.3.4 J.M.スマッカー・カンパニー
6.3.5 ウェルペット
6.3.6 ダイヤモンドペットフーズ
6.3.7 ユナイテッドペットグループ
6.3.8 ブルーバッファローLtd.
6.3.9 ピュア・アンド・ナチュラル・ペット
6.3.10 ダーリング・イングリーディエンツ社

7 市場機会と今後の動向

 

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Summary

The United States Pet Market size is estimated at USD 80.69 billion in 2024, and is expected to reach USD 103.27 billion by 2029, growing at a CAGR of 5.06% during the forecast period (2024-2029).

Key Highlights

  • Being the largest pet market in North America, the United States pet market's growth is attributed to the increase in millennial pet owners and the shift in the way pets are viewed. According to the 2021-2022 APPA National Pet Owners Survey, 70% of households in the United States own a pet, which equates to 90.5 million homes. Millennials are the most popular generation to own at least one pet, in 2021 approximately 35% of millennials own at least one pet. Further, the recent rise of pet humanization wherein pets are treated with increased care and hygiene is proving to be a major driver for the market and is leading to major changes in product packing and resourcing of ethically viable products.
  • The development of private label stores focusing on unique and locally sourced products to increase their overall appeal and the increasing density of nuclear families are the other major drivers of the market studied. The increase in penetration of the e-commerce sector has been proving to be a major opportunity for low-cost marketing for the innovative and novel product lines developed by these emerging companies.
  • Furthermore, Americans have always been heavy spenders when it comes to their pets. The United States is home to the highest number of pet dogs and cats. Consequently, quality ingredients are of the utmost importance for American pet owners. With the increase in concern for pet health, the demand for pet food products is expected to have a high potential for growth.

US Pet Market Trends

Increase in the Number of Pet Owners and Increased Expenditures on Pets

With the growing ownership of pets, pet owners seem to increasingly spend on service packages with more options, including food and grooming options. The desire for improved pet care products and accessories, such as pet furniture increased, and this is owing to the growing importance of pets and their related services.

According to National Pet Owner's Survey (2021-2022) conducted by the American Pet Products Association (APPA), in the United States, almost 70% of United States households own a pet, which equates to 90.5 million homes an increase of approximately 6.5% from the year 2019, and this boomed the pet care spending which has resulted in a huge increase in products and services aimed toward affluent pet owners.

The rising aging population in the United States is one of the reasons driving the growth of the market studied, as pets are considered good companions for the elderly. Customization holds more appeal to the customers, as it adds a personal touch to the pet, and this factor is expected to play a large role in the growth of the pet market. Manufacturers are using organic or natural materials for manufacturing grooming products, such as shampoos, soaps, tick powders, etc. The introduction of advanced cost-effective and customized services, rising concerns towards pet care, and an increase in health expenditure for animals in the United States are leading to the growth in the market.

The Rise in Shift to Online Pet Product Sales

The millennial who now constitute most pet owners are people who spend long hours working. This drives the demand for convenience, such as online retail channels, in the purchase of pet products and services that they use. The internet is well suited for sales of info-centric health-related products, such as natural and organic products. Internet sales channels can communicate product benefits and detailed product information through websites, blogs, and social media. The largest pet food online retailers are Petsmart.com and Pecto.com, followed by other leading retailers like PetFlow.com, PetFoodDirect.com, PetFoodExpress.com, and PetSupermarket.com.

Many smaller marketers and retailers turn to the internet as a sales medium to increase their consumer range and demand. In 2020, Hungry Bark, a Hungry Pet Nutrition brand, launched its online website offering complete custom meal plans for dogs, composed of superfood-packed dry foods, vitamin supplements for wholesome health benefits, and protein mix-ins for added variety and nutritional boost. These Superfoods for Super Dogs include four recipes of quality dry dog food, three single protein mix-ins, and five tasty dog supplement chews that double as treats. The brand's mission is entirely focused on improving dogs' and their humans' lives through personalized nutrition, directly delivering to their customer's doors.

US Pet Industry Overview

The United States pet market is highly competitive, with the presence of many international players, such as Mars Inc., Nestle SA (Purina), Colgate Palmolive (Hill's Pet Nutrition), and Blue Buffalo Co. Ltd. These players engage in product launches, mergers, and acquisitions, as their market strategy to strengthen their position in the market.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support


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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat of Substitute Products
4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Pet type
5.1.1 Dog
5.1.2 Cat
5.1.3 Bird
5.1.4 Fresh Water Fish
5.1.5 Other Pet Types
5.2 By Product Type
5.2.1 Food
5.2.2 Supplies/OTC Medicine
5.2.3 Other Product Types
5.3 By Distribution Channel
5.3.1 Supermarket/Hypermarket
5.3.2 Specialty Stores
5.3.3 Online Retail Stores
5.3.4 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Share Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Mars Inc.
6.3.2 Nestle SA (Purina)
6.3.3 Colgate Pamolive (Hill's Pet Nutrition)
6.3.4 The J.M. Smucker Company
6.3.5 WellPet
6.3.6 Diamond Pet Foods
6.3.7 United Pet Group Inc.
6.3.8 Blue Buffalo Co. Ltd
6.3.9 Pure and Natural Pet
6.3.10 Darling Ingredients Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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