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固形腫瘍治療薬市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Solid Tumor Therapeutics Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

固形腫瘍治療薬市場は、予測期間中に15%のCAGRを記録すると予想されています。この市場の成長の主な要因としては、卵巣がん、膵臓がん、前立腺がんにおける新製品の承認や、がん啓発のための政府の取り組みが増加... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

固形腫瘍治療薬市場は、予測期間中に15%のCAGRを記録すると予想されています。この市場の成長の主な要因としては、卵巣がん、膵臓がん、前立腺がんにおける新製品の承認や、がん啓発のための政府の取り組みが増加していることなどが挙げられます。さらに、その他の決定的な推進要因は、がんの発生率の増加です。例えば、がんは世界中の社会に大きな影響を及ぼしています。2016年に最も多かったがんは、乳がん、肺・気管支がん、前立腺がん、結腸・直腸がん、膀胱がん、皮膚のメラノーマ、非ホジキンリンパ腫、甲状腺がん、腎臓・腎盂がん、白血病、子宮内膜がん、すい臓がんなどであった。

世界がん報告」によると、がん罹患率はさらに50%増加し、2020年には1500万人が新たに罹患する可能性があるとされています。また、政府や医療従事者による健康的なライフスタイルと公衆衛生活動が、この傾向を防ぎ、世界中の全がんの3分の1も防ぐことができるという明確な証拠も示しています。がんの統計と数値の主要機関である米国がん協会は、2016年に米国で、がんによる推定新規がん患者数は1,685,210人、死亡者数は595,690人であると報告しています。したがって、患者数の増加は、予測期間中に市場を牽引することが期待されます。

しかし、厳しい規制改革やジェネリック医薬品との競合による価格低下などの要因が、この市場の成長を阻害する可能性があります。

主な市場動向

乳がんががん種別の主要収益シェアを占める見込み

乳がんは、現在、新しい免疫系がん治療薬の開発が進められている主要ながん種の一つです。全がんの80%以上は、特定の臓器、組織、腺に細胞の塊として成長する固形腫瘍が原因です。米国がん協会によると、2018年現在、米国では新たに約26万8,670人の乳がん患者が発生すると推定されています。そして、いくつかの大手企業でも、がんの新しい治療法の開発に投資しています。例えば、ファイザー社のイブランス(パルボシクリブ)は、ER陽性、HER2陰性乳がんの治療薬で、2015年2月に承認されています。2剤を併用した試験では、HER2陽性乳がん患者の11%で腫瘍が完全に消失し、さらに17%で「最小限の大きさ」にまで縮小したことが確認された。また、90%近くががん細胞の数を減らすことができました。したがって、新薬の参入により、症例数の増加も手伝って、この分野は引き続きリードを維持すると予想されます。

北米が市場を支配し、予測期間中も同様と予測

現在、固形がん治療薬の市場は北米が圧倒的に多く、今後も数年間はその牙城が続くと予想されています。北米では、米国が最大の市場シェアを占めています。これは、がんの罹患率の増加や人々の意識の高まり、発達した医療インフラの存在が、予測期間中の市場成長を後押ししていることが主な理由と考えられます。

競合他社の状況

固形がん治療薬市場は、複数の大手企業によって構成されており、競争は緩やかです。市場シェアの観点からは、現在、少数の大手企業が市場を支配しています。がん治療に対するニーズの高まりとがんの有病率の増加によりしかし、市場には少数の中小企業の参入が予想され、かなりのシェアを占める可能性があります。市場の主要プレイヤーには、Abbott Laboratories Inc.、Amgen Inc.、AstraZeneca PLC、F. Hoffmann-La Roche AG、GlaxoSmithKline PLCなどが挙げられます。

その他のメリット

市場推定値(ME)シート(Excel形式
3ヶ月間のアナリストサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.2.1 Increasing Incidence of Cancer
4.2.2 New Product Approvals in Ovarian, Pancreatic, and Prostate Cancers
4.2.3 Increasing Government Initiatives for Cancer Awareness
4.3 Market Restraints
4.3.1 Stringent Regulatory Reforms
4.3.2 Price Erosion due to Generic Competition
4.4 Porter's Five Force Analysis
4.4.1 Threat of New Entrants
4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
4.4.4 Threat of Substitute Products
4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Cancer Type
5.1.1 Breast Cancer
5.1.2 Lung Cancer
5.1.3 Colorectal Cancer
5.1.4 Prostate Cancer
5.1.5 Cervical Cancer
5.1.6 Other Cancer Types
5.2 By Drug Type
5.2.1 Carboplatin
5.2.2 Cisplatin
5.2.3 Gemcitabine
5.2.4 Paclitaxel
5.2.5 Doxorubicin
5.2.6 Bevacizumab
5.2.7 Erlotinib
5.2.8 Sunitinib
5.2.9 Everolimusa
5.2.10 Other Drug Types
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 US
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Germany
5.3.2.2 UK
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Italy
5.3.2.5 Spain
5.3.2.6 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 South Korea
5.3.3.6 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 Middle East & Africa
5.3.4.1 GCC
5.3.4.2 South Africa
5.3.4.3 Rest of Middle East & Africa
5.3.5 South America
5.3.5.1 Brazil
5.3.5.2 Argentina
5.3.5.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 Abbott Laboratories Inc.
6.1.2 Amgen Inc.
6.1.3 AstraZeneca PLC
6.1.4 Baxter International Inc.
6.1.5 Biogen Inc.
6.1.6 Boehringer Ingelheim GmbH
6.1.7 Bristol-Myers Squibb Company
6.1.8 Eli Lilly and Company
6.1.9 F. Hoffmann-La Roche AG
6.1.10 GlaxoSmithKline PLC

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The solid tumor therapeutics market is expected to register a CAGR of 15% during the forecast period. The major factors that are responsible for the growth of this market include new product approvals in ovarian, pancreatic, and prostate cancers, and increasing government initiatives for cancer awareness. In addition, the other crucial driving factor is the increasing incidence of cancer. For instance, cancer has a significant impact on societies across the world. The most common cancers in 2016 were breast cancer, lung and bronchus cancer, prostate cancer, colon and rectum cancer, bladder cancer, melanoma of the skin, non-Hodgkin lymphoma, thyroid cancer, kidney and renal pelvis cancer, leukemia, endometrial cancer, and pancreatic cancer.

Cancer rates could further increase by 50%, to 15 million new cases by 2020, as per the World Cancer Report. It also provides clear evidence that healthy lifestyles and public health action by governments and health practitioners could prevent this trend and prevent as many as one-third of all cancers, worldwide. The American Cancer Society, the leading body in cancer stats and figures, reports 1,685,210 estimated new cancer cases and 595,690 deaths, due to cancer in 2016, in the United States. Hence, the increasing number of patients is expected to drive the market during the forecast period.

However, factors, such as stringent regulatory reforms and price erosion due to generic competition may hinder the growth of this market.

Key Market Trends

Breast Cancer is Expected to Hold the Major Revenue Share in the Type of Cancer Segment

Breast cancer is one of the major cancer types for which new immune-based cancer treatments are currently in development. More than 80% of all cancers are caused by solid tumors that grow as a mass of cells in a particular organ, tissue or gland. According to the American Cancer Society, as of 2018, it is estimated that approximately 268,670 new breast cancer cases are expected in the United States. And even several major companies are investing in the development of new treatments for cancers. For example, Ibrance (palbociclib) by Pfizer is for the treatment of ER-positive, HER2-negative breast cancer and has been approved in February 2015. A trial of the use of two drugs in combination found that tumors were completely cleared in 11% of patients with HER2-positive breast cancer and were reduced to a “minimal” size in a further 17%. Nearly 90% saw a reduction in the number of cancer cells. Hence, with the entry of new drugs the segment is expected to continue its lead as the number of cases is also helping in the growth.

North America Dominates the Market and is Expected to do Same in the Forecast Period

North America currently dominates the market for solid tumor therapeutics, and it is expected to continue its stronghold for a few more years. In North America, the United States holds the largest market share. This can be majorly attributed to increasing incidence rates of cancer and increasing awareness among people, and the presence of developed healthcare infrastructure are propelling the growth of the market in the forecast period.

Competitive Landscape

The solid tumor therapeutics market is moderately competitive and consists of several major players. In terms of market share, few of the major players currently dominate the market. With the rising need for cancer treatment and increasing prevalence of cancer. However, the entry of a few smaller players in the market is excepted and they may hold a substantial share. Some of the major players of the market are Abbott Laboratories Inc., Amgen Inc., AstraZeneca PLC, F. Hoffmann-La Roche AG, and GlaxoSmithKline PLC, among others.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.2.1 Increasing Incidence of Cancer
4.2.2 New Product Approvals in Ovarian, Pancreatic, and Prostate Cancers
4.2.3 Increasing Government Initiatives for Cancer Awareness
4.3 Market Restraints
4.3.1 Stringent Regulatory Reforms
4.3.2 Price Erosion due to Generic Competition
4.4 Porter's Five Force Analysis
4.4.1 Threat of New Entrants
4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
4.4.4 Threat of Substitute Products
4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Cancer Type
5.1.1 Breast Cancer
5.1.2 Lung Cancer
5.1.3 Colorectal Cancer
5.1.4 Prostate Cancer
5.1.5 Cervical Cancer
5.1.6 Other Cancer Types
5.2 By Drug Type
5.2.1 Carboplatin
5.2.2 Cisplatin
5.2.3 Gemcitabine
5.2.4 Paclitaxel
5.2.5 Doxorubicin
5.2.6 Bevacizumab
5.2.7 Erlotinib
5.2.8 Sunitinib
5.2.9 Everolimusa
5.2.10 Other Drug Types
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 US
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Germany
5.3.2.2 UK
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Italy
5.3.2.5 Spain
5.3.2.6 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 South Korea
5.3.3.6 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 Middle East & Africa
5.3.4.1 GCC
5.3.4.2 South Africa
5.3.4.3 Rest of Middle East & Africa
5.3.5 South America
5.3.5.1 Brazil
5.3.5.2 Argentina
5.3.5.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 Abbott Laboratories Inc.
6.1.2 Amgen Inc.
6.1.3 AstraZeneca PLC
6.1.4 Baxter International Inc.
6.1.5 Biogen Inc.
6.1.6 Boehringer Ingelheim GmbH
6.1.7 Bristol-Myers Squibb Company
6.1.8 Eli Lilly and Company
6.1.9 F. Hoffmann-La Roche AG
6.1.10 GlaxoSmithKline PLC

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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