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北米の洗濯機市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響と予測(2022 - 2027)


North America Washing Machine Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact and Forecast(2022 - 2027)

北米の洗濯機市場は、予測期間(2021-2026年)においてCAGRが6%未満になると予測されています。 世界的なパンデミックは、COVID-19の経済的影響により、家電業界がサプライチェーンの混乱や消費者需要の低下... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

北米の洗濯機市場は、予測期間(2021-2026年)においてCAGRが6%未満になると予測されています。

世界的なパンデミックは、COVID-19の経済的影響により、家電業界がサプライチェーンの混乱や消費者需要の低下に苦しんでいることから、耐久消費財市場にも影響を与えています。北米の洗濯機市場にも影響がありました。主な原因は、ロックダウンが実施されたことにより、工場での物流や生産、組み立てが停止し、生産量が減少したことです。

洗濯機は、物理的な努力をせずに様々な種類の衣類を洗うために使用される電子家電である。また、洗濯機は、操作をしなくても自動的に洗濯物を洗浄してくれる。必要な量の水と洗剤を自動的に取り込み、選択したモードと衣類の量に応じて、洗濯、すすぎ、乾燥のタイマーを設定する。

北米は現在、世界最大の地域経済を有しています。特に新技術の開発や投資資金の提供など、当面は世界経済の強力な担い手であり続けるでしょう。都市化の進展、スマート電子機器の普及、衣料品の生産量の増加などが、北米の洗濯機産業を牽引しています。さらに、業務用洗濯機の需要が徐々に増加しており、デジタルランドリー決済システムと相まって、世界的に市場の成長をさらに後押ししています。

一方で、電力消費量の多さや原材料価格の変動は、市場成長の妨げになると予想されます。しかし、技術の進歩、これらの機器におけるIoT技術の使用の増加、電気と水の効率的な使用を可能にする次世代の洗濯機の導入は、予測期間中に市場に大きな成長機会を提供すると予想されます。

主な市場動向

オンライン販売の増加による成長が市場を牽引

北米地域では、電子商取引の普及率が高く、その結果、電子商取引による販売量が増加しています。特に洗濯機を中心とした家電製品市場では、Amazonなどの大手オンラインプラットフォームが販売を牽引しています。他の地域のメーカーにとってはややハードルの高い地域ですが、多くのグローバルメーカーがこの地域への参入を試みています。ほとんどの地域で、お客様は実験に対して非常にオープンです。しかし、簡単な返品、オンライン小売業者が提供する販売後のサポート、無料および1日配送機能などの利点が、多くのお客様を魅了しています。

北米の洗濯機市場は、予測期間中、米国が大きな成長率を示す

北米の洗濯機市場では、米国の存在感が大きいと予測されています。これは、人々がアウトドアに参加するようになったことで、衣類を着替える機会が増え、それが消費率を急上昇させる要因となっているためです。例えば、アウトドア業界団体が発表したデータによると、2018年、米国では10億回ものアウトドア活動が減少すると推定されています。また、新築住宅の増加に伴い、これらの機械を含む家庭用電化製品の需要が高まっています。また、Census.Govが2020年10月に発表したデータによると、米国の新規住宅完成件数は134万3,000件となっており、これは洗濯機業界にとって、ユーザー数の増加を示す非常に良い兆候であり、さらなる売上増が見込まれます。

競合状況

当レポートでは、北米の洗濯機市場で活躍する主要な国際企業を取り上げています。市場シェアについては、現在、数社の大手企業が市場を独占しています。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅・中小企業は、新規契約の獲得や新規市場の開拓により、市場での存在感を高めています。大手ブランドは、特別な製品のために専用の店舗を開設しています。また、市場での認知度やブランド認知度を高めるために、限定品の販売促進、差別化、販売を行っています。

その他の特典

エクセル形式の市場推定値(ME)シート
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definitions
1.2 Scope of Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXCEUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints/ Challenges
4.4 Value Chain/ Supply Chain Analysis
4.5 Porters Five Forces Analysis
4.5.1 Threat of new Entrants
4.5.2 Bargaining Power of Buyers/ Consumers
4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.6 Insights on Consumer Buying Behaviour in North America Washing Machines Market
4.7 Insights on Governmental Regulations in the North America Washing Machine Market
4.8 Insights on Technological Disruption in the North America Washing Machine Market
4.9 Impact of Covid-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Front Load
5.1.2 Top Load
5.2 By Technology
5.2.1 Semi-Automatic
5.2.2 Fully Automatic
5.3 By Distribution Channel
5.3.1 Multi-brand Stores
5.3.2 Specialty Stores
5.3.3 Online
5.3.4 Other Distribution Channel
5.4 Market Concentration Overview
5.5 Company Profiles
5.5.1 Midea
5.5.2 Panasonic
5.5.3 Electrolux
5.5.4 General Electronics Corporation
5.5.5 LG
5.5.6 Samsung
5.5.7 Whirlpool
5.5.8 Haier
5.5.9 Hitachi
5.5.10 SpeedQueen
5.5.11 Amana Corporation

6 FUTURE OF THE MARKET

7 DISCLAIMER

 

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Summary

The North America Washing Machine Market is projected to register a CAGR less than 6% during the forecast period (2021-2026).

The global pandemic has impacted on consumer durable market as consumer appliances industry struggles with supply chain disruption and lower consumer demand due to the economic impact of COVID-19. It affected North America Washing Machine Market, primarily due to reduced manufacturing because of lockdown being imposed and thus halt in logistics and production in the factories or their assembling.

Washing machine is an electronic home appliance that is used to wash the various types of clothes without applying any physical efforts. The washing machine also offers automatic cleaning of laundry without having any operational supervision. It automatically takes in the required amount of water and detergent and sets the timer for washing, rinsing and drying according to the selected mode and the amount of clothes.

North America is currently the world’s largest regional economy. It will remain a powerful player in the global economy for the foreseeable future, especially for the development of new technologies and the provision of investment capital. Increasing urbanization, rising adoption of smart electronic devices, and growth in the production of clothing products are some of the major drivers for the North America washing machine industry. Moreover, gradual increase in the demand of commercial laundry equipment coupled with the digital laundry payment systems is further supporting the market growth globally.

On the other hand, high consumption of electricity and fluctuation in the prices of raw materials are expected to hamper the market growth. However, technological advancement, increasing use of IoT technology in these devices, and the introduction of next generation washing machines that allow efficient use of electricity and water are expected to provide huge growth opportunities for the market during the forecast period.

Key Market Trends

Increasing Online Sales Growth is Driving the Market

In the North American region, the e-market penetration is high, resulting the sales volume generated through it. In the home appliances market especially for washing machine , most sales are led by major online platforms, like Amazon. Though the region is a bit tough to penetrate for other region manufacturers, many global manufacturers have been trying to enter the market. The customers are highly open to experiment in most of the regions. However, benefits, like easy returns, post-sale support provided by the online retailers, and free and one-day delivery features, are attracting the large number of customers.

US to Witness Significant Growth Rate in North America Washing Machine Market during the Forecast Period

North America is projected to display a strong presence of US in Washing Machine Market by rising involvemnet of people in outdoor has increased the change in clothing, which acts as a propelling factor in spiking the comsumption rate. For unstance, the data isuued by the outdoor industry organisation in 2018, the people in US are estimated to go in 1 billion fewer outdoor outings. The rising construction of new homes has also fostered the demand for home appliances, inclusing these machines. Also, the data released by the Census.Gov in Oct'2020 declares that US has 1,343,000 new housing completions which is a very good sign to th washing machine industry regarding their estimated increase in the users and thus further sales growth is forecasted as well

Competitive Landscape

The report covers major international players operating in the North America Washing Machine Market. In terms of market share, few of the major players currently dominate the market. However, with technological advancements and product innovations, mid-size to smaller companies is increasing their market presence by securing new contracts and tapping into new markets. The leading brands are opening exclusive stores for special products. The companies are also promoting, differentiating and selling limited editions to increase their visibility and brand awareness in the market.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definitions
1.2 Scope of Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXCEUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints/ Challenges
4.4 Value Chain/ Supply Chain Analysis
4.5 Porters Five Forces Analysis
4.5.1 Threat of new Entrants
4.5.2 Bargaining Power of Buyers/ Consumers
4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.6 Insights on Consumer Buying Behaviour in North America Washing Machines Market
4.7 Insights on Governmental Regulations in the North America Washing Machine Market
4.8 Insights on Technological Disruption in the North America Washing Machine Market
4.9 Impact of Covid-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Front Load
5.1.2 Top Load
5.2 By Technology
5.2.1 Semi-Automatic
5.2.2 Fully Automatic
5.3 By Distribution Channel
5.3.1 Multi-brand Stores
5.3.2 Specialty Stores
5.3.3 Online
5.3.4 Other Distribution Channel
5.4 Market Concentration Overview
5.5 Company Profiles
5.5.1 Midea
5.5.2 Panasonic
5.5.3 Electrolux
5.5.4 General Electronics Corporation
5.5.5 LG
5.5.6 Samsung
5.5.7 Whirlpool
5.5.8 Haier
5.5.9 Hitachi
5.5.10 SpeedQueen
5.5.11 Amana Corporation

6 FUTURE OF THE MARKET

7 DISCLAIMER

 

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