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ラテンアメリカの洗濯機市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響と予測(2022 - 2027)


Latin America Washing Machine Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact and Forecast(2022 - 2027)

中南米の洗濯機市場は、予測期間(2021-2026年)において、CAGRが5%未満になると予測されています。 ロックダウンにより、経済はシャッターが閉ざされたハンディキャップを負い、多くの人々の生活にも影響を... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

中南米の洗濯機市場は、予測期間(2021-2026年)において、CAGRが5%未満になると予測されています。

ロックダウンにより、経済はシャッターが閉ざされたハンディキャップを負い、多くの人々の生活にも影響を与えています。製造業のユニットはすでに大きな損失を被っています。それに伴い、産業に関連する人々の生活も危機に瀕しています。COVID-19は、洗濯機市場の主要ブランドの世界的なサプライチェーンを混乱させています。中国は洗濯機の最大の消費国であると同時に生産国でもありますが、最終製品を生産するために必要な原材料を輸出することで、幅広い国々に貢献しています。中国での生産停止により、南米に拠点を置く他の洗濯機メーカーは完成品の生産を一時的に停止せざるを得なくなっています。これにより、製品市場での需給ギャップが拡大しています。

ラテンアメリカ地域は、ブラジルなどの大国が多いものの、大きな違いのある国々が存在します。洗濯機市場の成長は、家計の可処分所得の増加により、洗濯機に需要が集中しています。ラテンアメリカの中流階級人口の増加は、家電市場の成長をさらに促進し、機会をもたらすでしょう。しかし、同国内の貯蓄率の低さは、市場の成長にいくつかの課題をもたらす可能性があります。アルゼンチンにおける家庭用電化製品の消費は、経済状況の影響を受けています。2018年4月、ペソが切り下げられたことで、国内の物価が上昇しました。この影響を克服するために、政府は、国民がクレジットカードで商品を購入する際に、金利を20ベーシスポイント低下させるプログラムを開始しました。

主な市場動向

ラテンアメリカで急成長しているオンライン販売のトレンド

市場における大型家電の販売は、デパートが圧倒的に多い。e-commerceチャネルが市場の売上を牽引している。消費者のオンラインチャネルへの嗜好が高まっている。消費者は、クレジットカード、デビットカード、インターネットバンキングを利用して、洗濯機を購入しています。また、消費者が安全でセキュアな環境で商品を購入できるように、バーチャルウォレットを提供する企業も現れています。スマートフォンは、消費者にとってますます選択肢が増えています。58%の消費者がオンライン販売を選択している理由は、購入プロセスの安全性、54%が支払い方法の多様性、35%が物流の速さであるという。また、コスト削減による洗濯機販売のオンラインチャネルでは、消費者の購買意欲が高まっています。Mercado Libreは、消費者が安心して購入できることから、ラテンアメリカで家電製品を購入する際に最も好まれるオンライン・ショッピング・チャンネルの一つとなっています。

ラテンアメリカ地域で最も強い洗濯機市場を形成しているブラジル

2019年下半期のブラジル経済の成長は、市場の需要に拍車をかけ、クレジットレートのカットにより、洗濯機を含む市場の家電製品の販売が増加しました。ブラジルの洗濯家電、市場では自動洗濯機が人気を集めています。大都市でのスペースの制約や多忙なライフスタイルの中で、消費者はより便利で時間を節約できる製品を求めています。ブラジルの洗濯機市場では、小型の全自動洗濯機が消費者に好まれています。また、人口が密集していることから、大容量の洗濯機も好まれています。

競争状況

当レポートでは、ラテンアメリカの洗濯機市場で活躍する主要な国際企業を取り上げています。市場シェアの観点から見ると、現在は数社の大手企業が市場を支配しています。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅・中小企業は新規契約の獲得や新規市場の開拓により、市場での存在感を高めています。大手ブランドは、特別な製品のために専用の店舗を開設しています。また、市場での認知度やブランド認知度を高めるために、限定品の販売促進、差別化、販売を行っています。

その他の特典

エクセル形式の市場推定値(ME)シート
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS & DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis
4.5 Porters 5 Force Analysis
4.5.1 Threat of New Entrants
4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.6 Impact of Covid 19 on market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Product Type
5.1.1 Front Load
5.1.2 Top Load
5.2 Technology
5.2.1 Fully Automatic
5.2.2 Semi-Automatic
5.3 Distribution Channel
5.3.1 Multi-brand Stores
5.3.2 Specialty Stores
5.3.3 Online
5.3.4 Other Distribution Channels
5.4 Geography
5.4.1 Brazil
5.4.2 Argentina
5.4.3 Columbia
5.4.4 Rest of Latine America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 Whirpool
6.1.2 Bosch
6.1.3 Electrolux
6.1.4 LG
6.1.5 Samsung
6.1.6 Miele
6.1.7 AEG
6.1.8 Group SEB
6.1.9 Mabe
6.1.10 Panasonic

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER

 

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Summary

The Latin America Washing Machine Market is projected to register a CAGR less than 5% during the forecast period (2021-2026).

The lockdown has made the economy handicapped with the shutters closed and is also affecting the livelihood of many. The manufacturing units have already suffered a huge loss. With it, the livelihood of those associated with the industry is at stake. COVID-19 has disrupted the global supply chain of the major brands of washing machine market. China is the one of the largest consumers and producers of washing machine products but also caters to a wide range of countries by exporting several input supplies that are essentially used to produce finished goods. Shut down of the production in China has forced other washing machine manufacturers based in the South America to temporarily hold the production of the finished goods. This is leading to the increase in the supply and demand gap and the product market.

Despite being dominated by large countries such as Brazil, the Latin American region has countries with significant differences. Growth in the washing machine market is driven by the increased disposable income of households, with demand clustered on washing machines. The growth in Latin America’s middle-class population will further drive growth and bring opportunities for the home appliances market. However, the low saving ratio in the country may bring in some challenges for the growth of the market. Consumption of home appliances in Argentina has been affected by economic situations. In April 2018, the peso was devalued which increased prices in the country. To overcome this effect, the government has launched a program for its citizens to purchase goods on credit cards with drop-in interest rates by 20 basis points.

Key Market Trends

Rapidly growing Online Selling Trend in Latin America

Departmental Stores dominates large appliance sales in the market. E-commerce channels are leading market sales. Consumers are growing preference for online channels. Consumers are interestingly using credit cards, debit cards, and internet banking to shop for laundry appliances. Players are coming up with virtual wallets so that consumers can pay put the amount in the safe and secure environment of the company's wallet. Smartphones are becoming increasingly choice for consumers. The 58% of consumers are choosing online sales due to security in the purchase process, 54% because of diversity in payment methods, and 35% due to the speed of logistics. Online Channels of sales for laundry appliance sales due to reduced costs are also getting consumers buying through the channel. Mercado Libre is one of the most preferred online shopping channels for buying appliances in Latin America as the channel offers more security to consumers for buying.

Brazil Signifying the Strongest Washing Machine Market in Latin America Region

Growth in Brazil's economy in the second half of 2019 spurred the demand in the market, cutting off credit rates led to higher sales of appliances in the market including laundry appliances. Automatic Washing Machines are gaining traction in Brazil laundry appliances, market. Space constraints in major cities and hectic lifestyles consumers in the market are seeking products that are more convenient saves time and are convenient. Smaller sized automatic washing machines are preferred choices for consumers in the market. Large capacity washing machines are also preferred by the consumers in the market owing to the dense population in the market.

Competitive Landscape

The report covers major international players operating in the Latin America Washing Machine Market. In terms of market share, few of the major players currently dominate the market. However, with technological advancements and product innovations, mid-size to smaller companies is increasing their market presence by securing new contracts and tapping into new markets. The leading brands are opening exclusive stores for special products. The companies are also promoting, differentiating and selling limited editions to increase their visibility and brand awareness in the market.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS & DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis
4.5 Porters 5 Force Analysis
4.5.1 Threat of New Entrants
4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.6 Impact of Covid 19 on market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Product Type
5.1.1 Front Load
5.1.2 Top Load
5.2 Technology
5.2.1 Fully Automatic
5.2.2 Semi-Automatic
5.3 Distribution Channel
5.3.1 Multi-brand Stores
5.3.2 Specialty Stores
5.3.3 Online
5.3.4 Other Distribution Channels
5.4 Geography
5.4.1 Brazil
5.4.2 Argentina
5.4.3 Columbia
5.4.4 Rest of Latine America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 Whirpool
6.1.2 Bosch
6.1.3 Electrolux
6.1.4 LG
6.1.5 Samsung
6.1.6 Miele
6.1.7 AEG
6.1.8 Group SEB
6.1.9 Mabe
6.1.10 Panasonic

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER

 

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