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OTRタイヤ市場:用途・機器別(建設・鉱山、出力別農業トラクター、産業車両、ATV)、タイプ別(ラジアル、ソリッド、バイアス)、リムサイズ別、リトレッド別(用途、プロセス)、アフターマーケット別、地域別 - 2030年までの世界予測


OTR Tires Market by Application & Equipment (Construction & Mining, Agriculture Tractors By Power Output, Industrial Vehicle, ATVs), Type (Radial, Solid, Bias), Rim Size, Retreading (Application, Process), Aftermarket & Region - Global Forecast to 2030

OTRタイヤ市場は、2024年の48億米ドルから2030年には年平均成長率6.5%で70億米ドルに成長すると推定される。Global Infrastructure Hubによると、交通、電力、水、通信などの基礎インフラに対する世界の支出は、2... もっと見る

 

 

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MarketsandMarkets
マーケッツアンドマーケッツ
2024年4月25日 US$4,950
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サマリー

OTRタイヤ市場は、2024年の48億米ドルから2030年には年平均成長率6.5%で70億米ドルに成長すると推定される。Global Infrastructure Hubによると、交通、電力、水、通信などの基礎インフラに対する世界の支出は、2016年から2040年まで合計79兆米ドルになると予測されているが、実際の投資ニーズは94兆米ドルであり、毎年約3.7兆米ドルが必要とされていることになる。この要因によって、建設機械や鉱山機械の需要が増加し、同時にOTRタイヤの世界的な売上が増加する。また、急速な都市化と工業化、建設とインフラ開発活動の増加、農業機械の需要など、他のいくつかの要因もOTRタイヤの需要を押し上げると予測されている。OTRタイヤは、鉱業、建設、港湾事業、高度農業機械などの経済活動の成長によって牽引されるであろう。「建設機械用ソリッドタイヤは、最も急速に成長している市場である。建設機械用ソリッドタイヤが急成長している主な理由のひとつは、耐久性が高く、パンクや吹き抜けに強いことだ。建設現場は起伏が激しく、危険な地形が多いことで知られており、空気入りタイヤには大きなリスクがある。高密度のゴムやポリマーコンパウンドで作られたソリッドタイヤは、パンクや吹き飛びのリスクを排除し、ダウンタイムとメンテナンスコストを削減する。これらのソリッドタイヤは、フォークリフト、スキッドステアローダー、コンテナハンドラー、ホイールローダー、土木機械、建設機械、カートなど、多くの種類の産業機械に使用されています。また、空港車両、大型輸送車両、その他の産業車両にも使用されている。ソリッドタイヤはフロントアクスルにのみ装着されることが多く、リムサイズは小さめである。この耐久性により、ソリッドタイヤは、設備関連の混乱を最小限に抑え、生産性を最大化しようとする建設会社にとって魅力的なものとなっている。さらに、ソリッドタイヤは空気入りタイヤに比べてメンテナンスが最小限で済む。従来の空気入りタイヤは、定期的な空気圧チェック、空気圧調整、パンクや漏れによる交換が必要でした。一方、ソリッドタイヤは実質的にメンテナンスフリーで、空気圧のモニタリングやタイヤ交換の必要がありません。北米では、インフラ整備の必要性と住宅・商業建設セクターの成長が建設機械市場を牽引している。同地域では、建設機械に先進技術を採用することも市場成長に寄与している。一方、欧州、中東、アフリカでは、特にトルコ、サウジアラビア、アラブ首長国連邦のような国々での建設部門の発展が建設機械市場を牽引している。同地域では、持続可能な建設手法の導入と建設機械における先進技術の利用に重点を置いており、市場成長に寄与している。"コンテナハンドラーが最大の産業機械用OTRタイヤ市場を占めている。"コンテナハンドラーは、港湾業務と物流において極めて重要な役割を担っているため、オフ・ザ・ロード(OTR)タイヤ市場を支配している。これらの特殊な機械は、港やターミナル内で輸送用コンテナを持ち上げて運搬するように設計されており、数トンの重量の荷物を扱う。コンテナハンドラーに使用されるOTRタイヤは、このような重荷重に確実に耐えられるように設計されており、効率的な港湾業務に欠かせないものとなっています。その頑丈な構造と耐久性により、コンテナハンドラーは継続的に稼働し、コンテナを船から保管ヤードへ、あるいはトラックや列車に載せて、中断することなく輸送することができます。主に港湾やヤードで使用されるコンテナハンドラーには、リーチスタッカー、サイドローダー、トップハンドラー、ストラドルキャリア、フロントローダーがある。その中でもリーチスタッカーは、コンテナのハンドリング、移動、積み重ねにおいて、その多用途性と効率性から、限られたスペースでも多く使用されている。リーチスタッカーは、最大3列の深さまでコンテナを積み重ねることができ、さまざまなサイズに調整できるため、多忙な出荷環境では特に重宝されます。コンテナハンドラーに使用されるOTRタイヤのタイプは、その具体的な運用要件によって大きく異なります。一方、ソリッドゴムタイヤは耐久性に優れ、高荷重、パンク、ブローアウトに対する耐性があるため、厳しい港湾作業において信頼性の高いソリューションを提供します。技術的に先進的な機器に対する需要の高まり、新しい鉱山用地、米国市場に地理的に近いことなどが、カナダにおける建設・鉱山機械販売の成長機会を生み出した。さらに、上海、シンガポール、ロッテルダム、ロサンゼルスなどの主要な海運ハブでは、大規模なコンテナターミナル業務が行われており、膨大なコンテナハンドラー車両と大量のOTRタイヤが必要とされている。また、東南アジアや南米のような発展途上地域の経済は、国際貿易による港湾活動の成長を経験しており、コンテナハンドリング機器とその専用タイヤの需要を煽っている。「欧州は、OTRタイヤ市場において世界で2番目に速い市場である。」欧州市場は、その堅調な経済と、Continental AG(ドイツ)、Michelin(フランス)、The Goodyear Tire & Rubber Company(米国)、Pirelli & C. S.p.A.(イタリア)のような大手OTRタイヤメーカーの存在により成長している。また、この地域にはいくつかの重要なインフラプロジェクトがあり、それがこの地域のOTRタイヤの需要を高めている。欧州では、農業用トラクターの市場シェアが最も高く、次いでホイールローダーである。また、ラジアルタイヤは欧州で最も高い市場シェア、すなわち90~95%を占めている。これはミシュランが欧州の主要プレーヤーであり、欧州全域でラジアルタイヤを製造・供給しているためである。これらのラジアルタイヤは、主に農業や工業の広範囲な作業に従事する高馬力のトラクターや大型のホイールローダーに選ばれている。これとは対照的に、バイアスプライタイヤは一般により手頃な価格で頑丈なため、小型のモデルや古いモデルにも使われることがある。ヨーロッパのトラクターのタイヤサイズは、コンパクトモデルの約24インチから大型農業機械の85インチ以上まで幅広い。これとは対照的に、ホイールローダーは通常、コンパクトモデルの17インチからヘビーデューティー用途の35インチ以上まで幅広く、車両の仕様や運用上の需要に基づく多様な要件を反映している。ドイツは欧州で最も重要な建設市場であり、最大の建築ストックを有する。ドイツはヨーロッパで最も重要な建設市場であり、最大の建築ストックを有している。その建設セクターは、2022~2023年に4,000億米ドルを超える収益を生み出している。これは、全国的な建設・採掘活動のペースが伸びているためである。世界銀行のデータによると、2022年、ドイツの耕地面積は33.7%、農地面積は約1,160万ヘクタールで、農家は高度な機械や設備を使用していた。より大きなOTRタイヤとトラックの需要は、より高い耐荷重、より良い牽引力、土壌圧縮の低減の必要性から増加している。タイヤの状態にもよるが、これらのトラクター用OTRタイヤは通常最大4回リトレッドされる。ドイツでは、Marangoni、Recamax、Rösler Tyre Innovators、Hankookなどの企業がリトレッドの主要プレーヤーである。ヨーロッパには、Goodyear Tire & Rubber Company、横浜ゴム、Michelin、Continental AG、Bridgestone Corporation、Triangle Tyre Co.OTRタイヤ市場の主要参加者のプロファイルの内訳:企業別:Tier I - 60%、その他 - 40%役職別:地域別:北米-10%、欧州-20%:北米:10%、欧州:20%、APAC:30%、その他の地域:40% OTRタイヤ市場を支配しているのはグローバルプレーヤーであり、いくつかの地域プレーヤーで構成されている。OTRタイヤ市場の主要プレーヤーは、コンチネンタルAG(ドイツ)、ブリヂストン(日本)、ミシュラン(フランス)、グッドイヤー・タイヤ&ラバー・カンパニー(米国)、ピレリC .S.p.A(イタリア)である:機器タイプ(アーティキュレーテッドダンプトラック、アスファルトフィニッシャー、バックホーローダー、モーターグレーダー、リジッドダンプトラック、RTLT-テレスコピック、スキッドステアローダー、ホイールショベル、ホイールローダー<80 HP, Wheeled Loaders >80 HP, 農業用トラクター, その他), 農業用トラクター用タイヤ, 出力別(<30 HP, 31–70 HP, 71–130 HP, 131–250 HP, and >250 HP), 農業用トラクタートラック, 出力別 (131-250 HP, and >250 HP), 産業機器タイプ別 (フォークリフト, アイルトラック, 牽引トラクター, and コンテナハンドラー), タイヤタイプ別 (ラジアル, バイアス, and ソリッド), 建設機械用OTRタイヤ, タイヤタイプ別 (ラジアル, バイアス, ソリッド), リムサイズ別 (14-24 インチ, 25-30 インチ, 31-50 インチ, Above 50 インチ), リトレッド, プロセス別 (プリキュアとモールドキュア)、用途別(建設・鉱山機械、農業用トラクター), 用途別(建設・鉱山機械、農業用トラクター、産業機械、全地形対応車), アフターマーケット, 機器タイプ別[アーティキュレーテッドダンプトラック、アスファルトフィニッシャー、バックホーローダー、モーターグレーダー、リジッドダンプトラック、RTLT-テレスコピック、スキッドステアローダー、ホイールショベル、ホイールローダー(<80 HP), Wheeled Loaders (>80HP)、地域別(アジア太平洋、欧州、米州)。本レポートのスコープでは、OTRタイヤ市場の成長に影響を与える主要要因に関する詳細情報を網羅している。主要な業界プレイヤーを徹底的に分析することで、その事業概要、製品、主要戦略、契約、提携、協定、新製品の発売、M&A、不況の影響、最近のOTRタイヤ市場の動向に関する洞察を提供しています。レポート購入の主な利点:本レポートは、OTRタイヤ市場全体とサブセグメントにおける収益数の最も近い概算に関する情報を提供し、市場リーダー/新規参入者に役立ちます。本レポートは、利害関係者が競争状況を理解し、自社のビジネスをより良く位置づけ、適切な市場参入戦略を計画するための洞察を得るのに役立ちます。また、利害関係者が市場の脈動を理解し、主要な市場促進要因、阻害要因、課題、機会に関する情報を提供するのにも役立ちます。本レポートは、以下のポイントに関する洞察を提供します:- OTRタイヤ市場の成長に影響を与える重要な促進要因(インフラ整備と建設・鉱業活動の成長、機械中心の農業へのシフト、農業機械への政府補助金、アフターマーケット販売の活況、オフハイウェイレンタル機器の増加)、阻害要因(未組織市場からの低価格タイヤの入手可能性、統合された高度なセンサーベース技術の商業化)、機会(持続可能な製造技術への世界的な注目、リトレッド方式の採用増加、ATVまたはUTVの販売増加)、課題(高い研究開発コスト、厳しい排出規制)に関する分析。- 製品開発/イノベーション:OYTRタイヤ市場で今後発売される技術や新製品に関する詳細な洞察:市場開発:包括的な市場情報 - 当レポートでは、さまざまな地域の認証およびブランド保護市場を分析しています。- 市場の多様化:OTRタイヤ市場における新製品&サービス、未開拓の地域、最近の開発、投資に関する詳細な情報 - 競争力評価:競合評価:コンチネンタルAG(ドイツ)、ブリヂストン(日本)、ミシュラン(フランス)、グッドイヤー・タイヤ&ラバー・カンパニー(米国)、ピレリC .S.p.A.(イタリア)など、OTRタイヤ市場における主要プレイヤーを紹介している。

 

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Summary

The OTR tire market is estimated to grow from USD 4.8 billion in 2024 to USD 7.0 billion by 2030, at a CAGR of 6.5%. According to the Global Infrastructure Hub, global spending on basic infrastructure over transport, power, water, and communications is forecast to total USD 79 trillion from 2016 through 2040, while the actual investment need is USD 94 trillion, which signifies that approximately USD 3.7 trillion is needed each year. This factor will increase the demand for construction and mining equipment, simultaneously boosting the sales of OTR tires globally. Also, several other factors, including rapid urbanization & industrialization, increased construction & infrastructure development activities, and the demand for agricultural machinery, are projected to boost the demand for OTR tires. The growing trend of electrification and automation in off-highway vehicles would drive technological advancements in the industry. Hence, the OTR tires will be driven by growing economic activities, including mining, construction, port operations, and sophisticated agricultural machinery. "The construction equipment solid tires would be the fastest-growing market." The solid tires segment has many advantages over pneumatic tires, such as increased durability, lower maintenance costs, and longer service life. One of the primary reasons for the rapid growth of solid tires in construction equipment is their durability and resistance to punctures and blowouts. Construction sites are notorious for their rough and often hazardous terrain, which poses significant risks to pneumatic tires. Solid tires, made of dense rubber or polymer compounds, eliminate the risk of punctures and blowouts, reducing downtime and maintenance costs. These solid tires are used on many types of industrial equipment, including forklifts, Skid-steer loaders, Container handlers, Wheel loaders, Underground equipment, construction equipment, and carts. They are also used in airport vehicles, heavy-duty transport vehicles, and other industrial vehicles. The solid tires are often only fitted to the front axle with a smaller rim size. This durability makes solid tires attractive to construction companies seeking to minimize equipment-related disruptions and maximize productivity. Moreover, solid tires require minimal maintenance compared to pneumatic tires. Traditional pneumatic tires necessitate regular inflation checks, pressure adjustments, and replacements due to punctures or leaks. In contrast, solid tires are virtually maintenance-free, eliminating the need for air pressure monitoring and tire replacements. This reduced maintenance requirement reduces downtime and operating costs for construction equipment operators, making solid tires an appealing investment for companies seeking to optimize their operations and reduce overhead expenses. In North America, the construction equipment market is being driven by the need for infrastructure upgrades and the growth of the residential and commercial construction sectors. The region's focus on using advanced technology in construction equipment also contributes to market growth. Whereas in Europe, the Middle East, and Africa, the construction equipment market is being driven by the development of the construction sector, particularly in countries like Turkey, Saudi Arabia, and the United Arab Emirates. The region's focus on implementing sustainable construction practices and using advanced technology in construction equipment contributes to market growth. "Container handlers hold the largest industrial equipment OTR tire market." Container handlers dominate the Off-the-Road (OTR) tire market due to their pivotal role in port operations and logistics. These specialized machines are designed to lift and transport shipping containers within ports and terminals, handling loads weighing several tons. OTR tires used in container handlers are engineered to bear these heavy loads reliably, making them indispensable for efficient port operations. Their robust construction and durability ensure container handlers can operate continuously, moving containers from ships to storage yards or onto trucks and trains for onward transportation without interruption. The container handlers, mostly in ports and yards, are the reach stackers, side loaders, top handlers, straddle carriers, and front loaders. Among these, reach stackers are used more due to their versatility and efficiency in handling, moving, and stacking containers, even in constrained spaces. They can stack containers up to three rows deep and adjust to different sizes, making them particularly valuable in busy shipping environments. The type of OTR tires used on container handlers largely depends on their specific operational requirements. Typically, these heavy-duty vehicles are equipped with either pneumatic or solid rubber tires, where pneumatic tires offer a cushioned ride suitable for uneven surfaces. In contrast, solid rubber tires are favored for their durability and resistance to heavy loads, punctures, and blowouts, providing a reliable solution in rigorous port operations. The growing demand for technologically advanced equipment, new mine sites, and geographical proximity to the US market created growth opportunities for the sale of construction and mining equipment in Canada. The Canada Infrastructure Bank plans to invest USD 139 billion under its long-term infrastructure plan by 2028. Furthermore, major shipping hubs like Shanghai, Singapore, Rotterdam, and Los Angeles have extensive container terminal operations, requiring a vast fleet of container handlers and a high volume of OTR tires. Also, the economies in developing regions like Southeast Asia and South America have experienced a growth in port activities due to international trade fueling the demand for container handling equipment and their specialized tires. "Europe is the second fastest market in the OTR tire market globally." The European market is growing due to its robust economy and the presence of leading OTR tire manufacturers such as Continental AG (Germany), Michelin (France), The Goodyear Tire & Rubber Company (US), and Pirelli & C. S.p.A. (Italy). This region also has some significant infrastructure projects, which have increased the demand for OTR tires in this region. In Europe, agriculture tractors have the highest market share followed by wheeled loaders. Also, radial tires have the highest market share, i.e., 90–95%, in Europe, as Michelin is the major player in Europe and manufactures and supplies radial tires all over Europe. These radial tires are predominantly chosen for high-horsepower tractors and heavy-duty wheeled loaders engaged in extensive agricultural and industrial operations. In contrast, bias ply tires, generally more affordable and robust, are occasionally used in smaller or older models. These tractor tire sizes in Europe range from about 24 inches for compact models to over 85 inches for larger agricultural machines. In contrast, wheeled loaders typically range from 17 inches for compact models to 35 inches or more for heavy-duty applications, reflecting the diverse requirements based on vehicle specifications and operational demands. Germany is Europe's most significant construction market, with the largest building stock. Its construction sector has produced over USD 400 billion in revenue in 2022–2023. This is due to the growing pace of construction and mining activities nationwide. According to World Bank Data, in 2022, Germany had 33.7% of the arable land, around 11.6 million hectares of agricultural land, where the farmers used advanced machinery and equipment. The demand for larger OTR tires and tracks has increased due to the need for higher load-bearing capacity, better traction, and reduced soil compaction. Depending on tire condition, these tractor OTR tires are usually retreaded a maximum of 4 times. In Germany, companies like Marangoni, Recamax, Rösler Tyre Innovators, and Hankook are the major players in retreading. Europe has some major players in OTR tires, such as The Goodyear Tire & Rubber Company, Yokohama Rubber Co Ltd., Michelin, Continental AG, Bridgestone Corporation, Triangle Tyre Co. Ltd., Apollo Tyres Ltd., Sumitomo Rubber Industries, Ltd., Balkrishna Industries Limited (BKT) and Aeolus Tyre Co., Ltd. The break-up of the profile of primary participants in the OTR tire market: By Companies: Tier I - 60%, Other– 40% By Designation: Manager level - 60%, C-Level Executives - 25%, Others- 15%, By Region: North America - 10%, Europe – 20%, APAC - 30%, and Rest of the World – 40% Global players dominate the OTR tire market and comprise several regional players. The key players in the OTR tire market are Continental AG (Germany), Bridgestone Corporation (Japan), Michelin (France), Goodyear Tire & Rubber Company (US), and Pirelli C . S.p.A (Italy). Research Coverage: Equipment Type (Articulated Dump Trucks, Asphalt Finishers, Backhoe Loaders, Motor Graders, Rigid Dump Trucks, RTLT-Telescopic, Skid-steer Loaders, Wheeled Excavators, Wheeled Loaders <80 HP, Wheeled Loaders >80 HP, Agriculture Tractors, and Others), Agriculture Tractors Tires, By Power Output (<30 HP, 31–70 HP, 71–130 HP, 131–250 HP, and >250 HP), Agriculture Tractors Tracks, By Power Output (131–250 HP, and >250 HP), Industrial Equipment By Type (Forklifts, Aisle Trucks, Tow Tractors, and Container Handlers), Tire Type (Radial, Bias, and Solid), OTR Tires for Construction Equipment, By Tire Type (Radial, Bias, Solid), Rim Size (14-24 Inches, 25-30 Inches, 31–50 Inches, Above 50 Inches), Retreading By Process (Pre-cure and Mold Cure), Retreading By Application (Construction and Mining Equipment and Agriculture tractors), By Application (Construction and Mining Equipment, Agriculture Tractors, Industrial Equipment, and All Terrain Vehicles), Aftermarket, By Equipment Type [Articulated Dump Trucks, Asphalt Finishers, Backhoe Loaders, Motor Graders, Rigid Dump Trucks, RTLT-Telescopic, Skid-steer Loaders, Wheeled Excavators, Wheeled Loaders (<80 HP), Wheeled Loaders (>80 HP), By Region (Asia Pacific, Europe, and Americas). The report's scope covers detailed information regarding the major factors influencing the growth of the OTR tire market. A thorough analysis of the key industry players has provided insights into their business overview, products, key strategies, contracts, partnerships, agreements, new product launches, mergers and acquisitions, recession impact, and recent OTR tire market developments. Key Benefits of Buying the Report: The report will help the market leaders/new entrants with information on the closest approximations of the revenue numbers for the overall OTR tire market and the sub-segments. This report will help stakeholders understand the competitive landscape and gain insights to position their businesses better and plan suitable go-to-market strategies. The report also helps stakeholders understand the market pulse and provides information on key market drivers, restraints, challenges, and opportunities. The report provides insights on the following pointers: • Analysis of critical drivers (Infrastructure development and growth in construction and mining activities, Shift toward machine-oriented agriculture, Government subsidies for agricultural equipment, Booming aftermarket sales, and increase in off-highway rental equipment), restraints (Availability of low-cost tires from unorganized markets and Commercialized use of integrated advanced sensor-based technologies), opportunities (Global focus on sustainable manufacturing techniques, Increased adoption of retreading method, and Increased sales of ATVs or UTVs), and challenges (High R&D cost, Stringent emission regulations ) influencing the growth of the OTR Tire market. • Product Development/Innovation: Detailed insights on upcoming technologies and new products launched in the OYTR Tire market. • Market Development: Comprehensive market information – the report analyses the authentication and brand protection market across varied regions. • Market Diversification: Exhaustive information about new products & services, untapped geographies, recent developments, and investments in the OTR tire market. • Competitive Assessment: In-depth assessment of market shares, growth strategies, and service offerings of leading players like Continental AG (Germany), Bridgestone Corporation (Japan), Michelin (France), The Goodyear Tire & Rubber Company (US), and Pirelli C . S.p.A (Italy), among others, in the OTR tire market.

 

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