北米の車両追跡システム市場予測 2022-2030NORTH AMERICA VEHICLE TRACKING SYSTEM MARKET FORECAST 2022-2030 主な内容 北米の車両追跡システム市場は、2022年から2030年の推定年間において、CAGR15.94%で発展すると見られています。この地域の市場成長は、正確な精度を持つ車両追跡システムを導入するための研究開発活動... もっと見る
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サマリー主な内容北米の車両追跡システム市場は、2022年から2030年の推定年間において、CAGR15.94%で発展すると見られています。この地域の市場成長は、正確な精度を持つ車両追跡システムを導入するための研究開発活動への多額の投資と、大規模なフリートオペレーターや単一車両の所有者のニーズの高まりによって強化されています。 市場分析 北米の車両追跡システム市場の成長分析では、米国とカナダの詳細な評価を網羅しています。車両追跡システムは、コンピュータ、タブレット、スマートフォン、その他のデバイスの使用により、車両の継続的な追跡と制御を容易にします。車両運用の増加は、企業が車両数や運用を拡大し続けているため、商品やサービスに対するニーズの高まりと関連しています。この点で、車両追跡システムは、車両の効率的な運用という点で、管理者を大いに支援します。 カナダでは、Canada National Transport、Mullen group、Day & Rossなどのフリートオペレーターが、何百台、何千台ものトラックを管理しています。さらに、これらの企業は規模が大きいため、輸送中の車両を管理し、追跡する必要があります。これらの企業は様々な車両追跡システムに大きく依存しているため、自動車やフリートオペレーターからの需要の増加は、北米の車両追跡システム市場の成長を増強する上で重要な役割を担っています。 競争力のある洞察 この市場で事業を展開している主要企業には、Orbcomm Inc、Sierra Wireless Incなどがあります。 当社のレポート提供は以下の通りです。 - 市場全体に関する主要な知見の調査 - 市場力学の戦略的な内訳(推進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年分の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測 - 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。 - コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. RISE IN FLEET OPERATIONS 3.1.2. SAFETY CONCERNS OF VEHICLE OWNERS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. CYBER SECURITY THREATS 3.2.2. BATTERY FAILURE AND SIGNAL ISSUES 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON VEHICLE TRACKING SYSTEM MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. OPPORTUNITY MATRIX 4.5. VENDOR LANDSCAPE 5. MARKET BY TYPE 5.1. ACTIVE 5.2. PASSIVE 6. MARKET BY TECHNOLOGY 6.1. GPS/SATELLITE 6.2. GPRS/CELLULAR 6.3. DUAL MODE 7. MARKET BY VEHICLE TYPE 7.1. PASSENGER VEHICLES 7.2. LIGHT COMMERCIAL VEHICLES 7.3. HEAVY COMMERCIAL VEHICLES 8. MARKET BY END USE 8.1. TRANSPORTATION & LOGISTICS 8.2. CONSTRUCTION & MANUFACTURING 8.3. AVIATION 8.4. RETAIL 8.5. GOVERNMENT & DEFENSE 8.6. OTHER END USES 9. MARKET BY COMPONENT 9.1. HARDWARE 9.1.1. OBD DEVICE/TRACKER & ADVANCE TRACKER 9.1.2. STANDALONE TRACKER 9.2. SOFTWARE 9.2.1. PERFORMANCE MEASUREMENT 9.2.2. VEHICLE DIAGNOSTICS 9.2.3. FLEET ANALYTICS & REPORTING 9.2.4. DRIVER BEHAVIOR MONITORING 9.2.5. OTHER SOFTWARE 10. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 10.1. NORTH AMERICA 10.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 10.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 10.1.3. KEY CHALLENGES 10.1.4. KEY PLAYERS 10.1.5. COUNTRY ANALYSIS 10.1.5.1. UNITED STATES 10.1.5.2. CANADA 11. COMPETITIVE LANDSCAPE 11.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 11.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 11.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 11.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 11.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 11.2. COMPANY PROFILES 11.2.1. CALAMP CORPORATION 11.2.2. CONCOX INFORMATION TECHNOLOGY CO LTD 11.2.3. CONTINENTAL AG 11.2.4. GEOTAB INC 11.2.5. INSEEGO CORP 11.2.6. ORBCOMM INC 11.2.7. ROBERT BOSCH GMBH 11.2.8. SAMSARA INC 11.2.9. SIERRA WIRELESS INC 11.2.10. SOLERA INC 11.2.11. TOMTOM NV 11.2.12. TRACKIMO 11.2.13. VERIZON COMMUNICATIONS INC 11.2.14. XIRGO TECHNOLOGIES LLC
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. RISE IN FLEET OPERATIONS 3.1.2. SAFETY CONCERNS OF VEHICLE OWNERS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. CYBER SECURITY THREATS 3.2.2. BATTERY FAILURE AND SIGNAL ISSUES 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON VEHICLE TRACKING SYSTEM MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. OPPORTUNITY MATRIX 4.5. VENDOR LANDSCAPE 5. MARKET BY TYPE 5.1. ACTIVE 5.2. PASSIVE 6. MARKET BY TECHNOLOGY 6.1. GPS/SATELLITE 6.2. GPRS/CELLULAR 6.3. DUAL MODE 7. MARKET BY VEHICLE TYPE 7.1. PASSENGER VEHICLES 7.2. LIGHT COMMERCIAL VEHICLES 7.3. HEAVY COMMERCIAL VEHICLES 8. MARKET BY END USE 8.1. TRANSPORTATION & LOGISTICS 8.2. CONSTRUCTION & MANUFACTURING 8.3. AVIATION 8.4. RETAIL 8.5. GOVERNMENT & DEFENSE 8.6. OTHER END USES 9. MARKET BY COMPONENT 9.1. HARDWARE 9.1.1. OBD DEVICE/TRACKER & ADVANCE TRACKER 9.1.2. STANDALONE TRACKER 9.2. SOFTWARE 9.2.1. PERFORMANCE MEASUREMENT 9.2.2. VEHICLE DIAGNOSTICS 9.2.3. FLEET ANALYTICS & REPORTING 9.2.4. DRIVER BEHAVIOR MONITORING 9.2.5. OTHER SOFTWARE 10. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 10.1. NORTH AMERICA 10.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 10.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 10.1.3. KEY CHALLENGES 10.1.4. KEY PLAYERS 10.1.5. COUNTRY ANALYSIS 10.1.5.1. UNITED STATES 10.1.5.2. CANADA 11. COMPETITIVE LANDSCAPE 11.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 11.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 11.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 11.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 11.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 11.2. COMPANY PROFILES 11.2.1. CALAMP CORPORATION 11.2.2. CONCOX INFORMATION TECHNOLOGY CO LTD 11.2.3. CONTINENTAL AG 11.2.4. GEOTAB INC 11.2.5. INSEEGO CORP 11.2.6. ORBCOMM INC 11.2.7. ROBERT BOSCH GMBH 11.2.8. SAMSARA INC 11.2.9. SIERRA WIRELESS INC 11.2.10. SOLERA INC 11.2.11. TOMTOM NV 11.2.12. TRACKIMO 11.2.13. VERIZON COMMUNICATIONS INC 11.2.14. XIRGO TECHNOLOGIES LLC
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