欧州の車両追跡システム市場予測 2022-2030EUROPE VEHICLE TRACKING SYSTEM MARKET FORECAST 2022-2030 主な内容 欧州の車両追跡システム市場は、2022年から2030年の予測期間中に15.01%のCAGRを記録すると予測されています。製造業の拡大、自動車や商用車など多数の自動車の生産・販売の増加、高性能な車両追跡シス... もっと見る
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サマリー主な内容欧州の車両追跡システム市場は、2022年から2030年の予測期間中に15.01%のCAGRを記録すると予測されています。製造業の拡大、自動車や商用車など多数の自動車の生産・販売の増加、高性能な車両追跡システムを必要とする産業の増加などの主な要因が、この地域の市場成長を促進するものと思われます。 市場インサイト 欧州車両追跡システム市場の成長評価は、イギリス、ベルギー、イタリア、フランス、ポーランド、ドイツ、その他の欧州地域の評価を構成しています。フランスの自動車部門に関しては、インターネットやワイヤレスネットワークを介して接続されたスマートな車両に技術革新と技術開発が集中しています。同時に、トラック、自動車、バンなどに車両追跡システムを組み込むことで、メーカーは盗難や同様の被害に遭った場合に車両の安全性を高める機能を追加で提供することができるようになりました。さらに、車両追跡ソリューションは、データの収集と評価において、物流会社や防衛システムを大きく支援している。 一方、ベルギーでは、高速道路、空港、河川、鉄道などの交通網が発達しているため、乗客や貨物を迅速かつ効率的に輸送することができる。また、ベルギーからはパリ、アムステルダム、ロンドン、フランクフルトなど近隣諸国の主要都市へのアクセスも容易である。したがって、これらの要因は、推定年数の間に重要な成長の機会を持つ欧州車両追跡システム市場を提示することが期待される。 競争力のある洞察 市場で動作する著名な企業のいくつかは、TomTom NV、ロバート-ボッシュGmbHなどが含まれています。 当社のレポート提供は以下の通りです。 - 市場全体の主要な知見の調査 - 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年分の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測 - 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。 - コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. RISE IN FLEET OPERATIONS 3.1.2. SAFETY CONCERNS OF VEHICLE OWNERS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. CYBER SECURITY THREATS 3.2.2. BATTERY FAILURE AND SIGNAL ISSUES 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON VEHICLE TRACKING SYSTEM MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. OPPORTUNITY MATRIX 4.5. VENDOR LANDSCAPE 5. MARKET BY TYPE 5.1. ACTIVE 5.2. PASSIVE 6. MARKET BY TECHNOLOGY 6.1. GPS/SATELLITE 6.2. GPRS/CELLULAR 6.3. DUAL MODE 7. MARKET BY VEHICLE TYPE 7.1. PASSENGER VEHICLES 7.2. LIGHT COMMERCIAL VEHICLES 7.3. HEAVY COMMERCIAL VEHICLES 8. MARKET BY END USE 8.1. TRANSPORTATION & LOGISTICS 8.2. CONSTRUCTION & MANUFACTURING 8.3. AVIATION 8.4. RETAIL 8.5. GOVERNMENT & DEFENSE 8.6. OTHER END USES 9. MARKET BY COMPONENT 9.1. HARDWARE 9.1.1. OBD DEVICE/TRACKER & ADVANCE TRACKER 9.1.2. STANDALONE TRACKER 9.2. SOFTWARE 9.2.1. PERFORMANCE MEASUREMENT 9.2.2. VEHICLE DIAGNOSTICS 9.2.3. FLEET ANALYTICS & REPORTING 9.2.4. DRIVER BEHAVIOR MONITORING 9.2.5. OTHER SOFTWARE 10. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 10.1. EUROPE 10.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 10.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 10.1.3. KEY CHALLENGES 10.1.4. KEY PLAYERS 10.1.5. COUNTRY ANALYSIS 10.1.5.1. UNITED KINGDOM 10.1.5.2. GERMANY 10.1.5.3. FRANCE 10.1.5.4. ITALY 10.1.5.5. BELGIUM 10.1.5.6. POLAND 10.1.5.7. REST OF EUROPE 11. COMPETITIVE LANDSCAPE 11.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 11.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 11.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 11.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 11.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 11.2. COMPANY PROFILES 11.2.1. CALAMP CORPORATION 11.2.2. CONCOX INFORMATION TECHNOLOGY CO LTD 11.2.3. CONTINENTAL AG 11.2.4. GEOTAB INC 11.2.5. INSEEGO CORP 11.2.6. ORBCOMM INC 11.2.7. ROBERT BOSCH GMBH 11.2.8. SAMSARA INC 11.2.9. SIERRA WIRELESS INC 11.2.10. SOLERA INC 11.2.11. TOMTOM NV 11.2.12. TRACKIMO 11.2.13. VERIZON COMMUNICATIONS INC 11.2.14. XIRGO TECHNOLOGIES LLC
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. RISE IN FLEET OPERATIONS 3.1.2. SAFETY CONCERNS OF VEHICLE OWNERS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. CYBER SECURITY THREATS 3.2.2. BATTERY FAILURE AND SIGNAL ISSUES 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON VEHICLE TRACKING SYSTEM MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. OPPORTUNITY MATRIX 4.5. VENDOR LANDSCAPE 5. MARKET BY TYPE 5.1. ACTIVE 5.2. PASSIVE 6. MARKET BY TECHNOLOGY 6.1. GPS/SATELLITE 6.2. GPRS/CELLULAR 6.3. DUAL MODE 7. MARKET BY VEHICLE TYPE 7.1. PASSENGER VEHICLES 7.2. LIGHT COMMERCIAL VEHICLES 7.3. HEAVY COMMERCIAL VEHICLES 8. MARKET BY END USE 8.1. TRANSPORTATION & LOGISTICS 8.2. CONSTRUCTION & MANUFACTURING 8.3. AVIATION 8.4. RETAIL 8.5. GOVERNMENT & DEFENSE 8.6. OTHER END USES 9. MARKET BY COMPONENT 9.1. HARDWARE 9.1.1. OBD DEVICE/TRACKER & ADVANCE TRACKER 9.1.2. STANDALONE TRACKER 9.2. SOFTWARE 9.2.1. PERFORMANCE MEASUREMENT 9.2.2. VEHICLE DIAGNOSTICS 9.2.3. FLEET ANALYTICS & REPORTING 9.2.4. DRIVER BEHAVIOR MONITORING 9.2.5. OTHER SOFTWARE 10. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 10.1. EUROPE 10.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 10.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 10.1.3. KEY CHALLENGES 10.1.4. KEY PLAYERS 10.1.5. COUNTRY ANALYSIS 10.1.5.1. UNITED KINGDOM 10.1.5.2. GERMANY 10.1.5.3. FRANCE 10.1.5.4. ITALY 10.1.5.5. BELGIUM 10.1.5.6. POLAND 10.1.5.7. REST OF EUROPE 11. COMPETITIVE LANDSCAPE 11.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 11.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 11.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 11.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 11.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 11.2. COMPANY PROFILES 11.2.1. CALAMP CORPORATION 11.2.2. CONCOX INFORMATION TECHNOLOGY CO LTD 11.2.3. CONTINENTAL AG 11.2.4. GEOTAB INC 11.2.5. INSEEGO CORP 11.2.6. ORBCOMM INC 11.2.7. ROBERT BOSCH GMBH 11.2.8. SAMSARA INC 11.2.9. SIERRA WIRELESS INC 11.2.10. SOLERA INC 11.2.11. TOMTOM NV 11.2.12. TRACKIMO 11.2.13. VERIZON COMMUNICATIONS INC 11.2.14. XIRGO TECHNOLOGIES LLC
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