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タイヤ補強材市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Tire Reinforcement Materials Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のタイヤ補強材市場は、2021年に147億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.45%を示し、2027年には190億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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146 英語

 

サマリー

世界のタイヤ補強材市場は、2021年に147億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.45%を示し、2027年には190億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

ビーズやファブリックコードなどのタイヤ補強材は、高い耐久性、剛性、引張強度、ゴムとの接着性、圧縮弾性率を実現するために広く利用されています。これらの材料は、コスト、構造、化学組成、タイヤのプライ数に応じて採用されています。例えば、スチールコードは乗用車やトラックのラジアルタイヤに使用され、ハンドリング力を発生させ、トラクションを向上させ、タイヤ全体の性能を高めるために使用されています。さらに、スチールワイヤーと添加物を使用して製造されたビーズは、補強材として使用されます。また、スチールワイヤーと添加物を使用して製造されたビーズは、装着時の荷重の歪み、リムの滑り、破損に対する抵抗力を与えるために、合金でコーティングされています。現在、タイヤ補強材は、タイヤの形状を保ち、車両重量を支え、タイヤの機能性を向上させるため、世界的に需要が高まっています。

ランフラットタイヤや超高速タイヤの需要の高まりは、自転車、土木機械、大型トラック、スペースシャトルの着陸装置などでの繊維コードの採用にプラスの影響を及ぼしています。さらに、スチールコードは転がり抵抗の低減、トレッド寿命の延長、燃費の向上に役立つため、スポーツ用多目的車(SUV)や軽トラック(LT)用タイヤにも採用されています。さらに、建設業や採掘業が増加していることから、オフ・ザ・ロード(OTR)車でのパンクに対する保護として、タイヤ補強材の使用が促進されています。また、自動車販売の増加、超高張力ビードワイヤの導入、各国政府機関による自動車の燃費に関する厳しい規制も、今後数年間で市場を牽引すると予想される要因の1つです。

主な市場細分化
IMARC Groupは、タイヤ補強材の世界市場における各サブセグメントの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、材料タイプ、タイヤタイプ、車両タイプ、用途に基づき、市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

タイヤコードファブリック
タイヤビードワイヤー

材料の種類別内訳。

スチール
ポリエステル
ナイロン
レーヨン
アラミド
その他

タイヤタイプ別構成比

ラジアルタイヤ
バイアスタイヤ

車種別構成比。

乗用車
商用車
その他

アプリケーション別構成比

OEM
アフターマーケット

地域別の内訳です。

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合環境
業界の競争環境についても、主要企業のプロファイルとともに調査しています(株式会社ブリヂストン、Century Enka Limited、Cordenka GmbH & Co.KG、Dupont De Nemours Inc.、Formosa Taffeta Co.Kolon Industries Inc.、Kordsa Teknik Tekstil AS (Haci Ömer Sabanci Holding AS), NV Bekaert S.A., SRF Limited (Kama Holdings Ltd.), Teijin Limited, Toray Industries Inc.とToyobo Co.Ltd.

本レポートで回答した主な質問
タイヤ補強材の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のタイヤ補強材市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
材料タイプ別の市場構成は?
タイヤタイプ別の市場構成は?
車種別でのブレークアップは?
アプリケーション別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
タイヤ補強材の世界市場の構造、主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Tire Reinforcement Materials Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Tire Cord Fabric
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Tire Bead Wire
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Material Type
7.1 Steel
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Polyester
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Nylon
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Rayon
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Aramid
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Others
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Tire Type
8.1 Radial Tire
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Bias Tire
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Vehicle Type
9.1 Passenger Cars
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Commercial Vehicle
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Others
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Application
10.1 OEMs
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Aftermarket
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Asia-Pacific
11.2.1 China
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 Japan
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 India
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 South Korea
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Australia
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Indonesia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Europe
11.3.1 Germany
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 France
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 United Kingdom
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 Italy
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Spain
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Russia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Bridgestone Corporation
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.1.3 Financials
16.3.1.4 SWOT Analysis
16.3.2 Century Enka Limited
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.2.3 Financials
16.3.3 Cordenka GmbH & Co. KG
16.3.3.1 Company Overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.4 Dupont De Nemours Inc.
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.4.3 Financials
16.3.5 Formosa Taffeta Co. Ltd.
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.5.3 Financials
16.3.6 Kolon Industries Inc.
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.6.3 Financials
16.3.6.4 SWOT Analysis
16.3.7 Kordsa Teknik Tekstil AS (Haci Ömer Sabanci Holding AS)
16.3.7.1 Company Overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.7.3 Financials
16.3.8 NV Bekaert S.A.
16.3.8.1 Company Overview
16.3.8.2 Product Portfolio
16.3.8.3 Financials
16.3.9 SRF Limited (Kama Holdings Ltd.)
16.3.9.1 Company Overview
16.3.9.2 Product Portfolio
16.3.9.3 Financials
16.3.9.4 SWOT Analysis
16.3.10 Teijin Limited
16.3.10.1 Company Overview
16.3.10.2 Product Portfolio
16.3.10.3 Financials
16.3.10.4 SWOT Analysis
16.3.11 Toray Industries Inc.
16.3.11.1 Company Overview
16.3.11.2 Product Portfolio
16.3.11.3 Financials
16.3.11.4 SWOT Analysis
16.3.12 Toyobo Co. Ltd.
16.3.12.1 Company Overview
16.3.12.2 Product Portfolio
16.3.12.3 Financials
16.3.12.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global tire reinforcement materials market reached a value of US$ 14.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 19 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.45% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Tire reinforcement materials, such as beads and fabric cords, are widely utilized to provide high durability, stiffness, tensile strength, adhesion to rubber and compression modulus. These materials are employed depending on their cost, construction, chemical composition and the number of plies in tires. For instance, steel cords find application in passenger car and truck radial tires to generate handling force, improve traction and enhance the overall tire performance. Moreover, beads manufactured using steel wires and additives are used as reinforcement materials. They are coated with alloys to provide resistance against load distortion, rim slippage and breakage during mounting. At present, the demand for tire reinforcement materials is increasing worldwide as they keep tires in shape, support vehicle weight and improve the functionality of tires.

The escalating demand for run-flat and ultra-high-speed tires is positively influencing the adoption of textile cords in bicycles, earthmovers, heavy-duty trucks and space shuttle landing gear. Moreover, as steel cords help reduce rolling resistance, increase tread life and improve fuel efficiency, they find application in sport utility vehicles (SUVs) and light truck (LT) tires. Furthermore, the growing number of construction and mining activities are promoting the usage of tire reinforcement materials as they provide protection against punctures in off-the-road (OTR) vehicles. The rising sales of automobiles, the introduction of super high tensile bead wires and stringent regulations implemented by governing agencies of various countries on the fuel economy of vehicles are some of the other factors anticipated to drive the market in the coming years.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global tire reinforcement materials market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, material type, tire type, vehicle type and application.

Breakup by Product Type:

Tire Cord Fabric
Tire Bead Wire

Breakup by Material Type:

Steel
Polyester
Nylon
Rayon
Aramid
Others

Breakup by Tire Type:

Radial Tire
Bias Tire

Breakup by Vehicle Type:

Passenger Cars
Commercial Vehicle
Others

Breakup by Application:

OEMs
Aftermarket

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Bridgestone Corporation, Century Enka Limited, Cordenka GmbH & Co. KG, Dupont De Nemours Inc., Formosa Taffeta Co. Ltd., Kolon Industries Inc., Kordsa Teknik Tekstil AS (Haci Ömer Sabanci Holding AS), NV Bekaert S.A., SRF Limited (Kama Holdings Ltd.), Teijin Limited, Toray Industries Inc. and Toyobo Co. Ltd.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global tire reinforcement materials market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global tire reinforcement materials market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the material type?
What is the breakup of the market based on the tire type?
What is the breakup of the market based on the vehicle type?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global tire reinforcement materials market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Tire Reinforcement Materials Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Tire Cord Fabric
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Tire Bead Wire
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Material Type
7.1 Steel
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Polyester
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Nylon
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Rayon
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Aramid
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Others
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Tire Type
8.1 Radial Tire
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Bias Tire
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Vehicle Type
9.1 Passenger Cars
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Commercial Vehicle
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Others
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Application
10.1 OEMs
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Aftermarket
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Asia-Pacific
11.2.1 China
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 Japan
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 India
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 South Korea
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Australia
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Indonesia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Europe
11.3.1 Germany
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 France
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 United Kingdom
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 Italy
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Spain
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Russia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Bridgestone Corporation
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.1.3 Financials
16.3.1.4 SWOT Analysis
16.3.2 Century Enka Limited
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.2.3 Financials
16.3.3 Cordenka GmbH & Co. KG
16.3.3.1 Company Overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.4 Dupont De Nemours Inc.
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.4.3 Financials
16.3.5 Formosa Taffeta Co. Ltd.
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.5.3 Financials
16.3.6 Kolon Industries Inc.
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.6.3 Financials
16.3.6.4 SWOT Analysis
16.3.7 Kordsa Teknik Tekstil AS (Haci Ömer Sabanci Holding AS)
16.3.7.1 Company Overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.7.3 Financials
16.3.8 NV Bekaert S.A.
16.3.8.1 Company Overview
16.3.8.2 Product Portfolio
16.3.8.3 Financials
16.3.9 SRF Limited (Kama Holdings Ltd.)
16.3.9.1 Company Overview
16.3.9.2 Product Portfolio
16.3.9.3 Financials
16.3.9.4 SWOT Analysis
16.3.10 Teijin Limited
16.3.10.1 Company Overview
16.3.10.2 Product Portfolio
16.3.10.3 Financials
16.3.10.4 SWOT Analysis
16.3.11 Toray Industries Inc.
16.3.11.1 Company Overview
16.3.11.2 Product Portfolio
16.3.11.3 Financials
16.3.11.4 SWOT Analysis
16.3.12 Toyobo Co. Ltd.
16.3.12.1 Company Overview
16.3.12.2 Product Portfolio
16.3.12.3 Financials
16.3.12.4 SWOT Analysis

 

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