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北米のOTRタイヤ市場。産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


North America OTR Tire Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

北米のOTRタイヤ市場は、2021年に405.0千本の数量に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には580.7千本に達し、2022年から2027年の間にCAGR6.5%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置きな... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,699
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109 英語

 

サマリー

北米のOTRタイヤ市場は、2021年に405.0千本の数量に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には580.7千本に達し、2022年から2027年の間にCAGR6.5%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置きながら、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

オフ・ザ・ロード(OTR)タイヤとは、岩、泥、ゆるい土、砂利など、整地されていない路面で高いトラクションを発揮する、深い踏み心地のタイヤのことである。これらのタイヤは、港湾、建設現場、農地、鉱業地帯などで使用するために設計されています。一般的なオフザロード車には、クレーン、ホイールローダー、テレスコピックハンドラー、トラクター、全地形型車両(ATV)、軍用トラック、特殊用途車両などがあります。OTRタイヤは、良好なハンドリングと高いトレッドライフ、優れた耐久性、車両性能の向上、最適な安定性、および接地面積の縮小を実現します。その結果、これらのタイヤは建設、鉱山、レクリエーション、農業など、様々な分野で広く採用されています。

北米のOTRタイヤ市場動向。
北米では、建設部門の拡大に加え、住宅施設、工業団地、道路・鉄道網など、数多くのインフラプロジェクトの開発が進んでおり、これが主にOTRタイヤ市場を牽引しています。これに伴い、橋梁、高速道路、ダム、電力供給網など、さまざまな地形にある商業施設のアップグレードに向けた投資の増加も、OTRタイヤ市場を増大させています。さらに、高負荷の建設作業における作業員の安全と安心を高めるために、フォークリフト、クレーン、ブルドーザーなどの配備が進んでいることも、この地域のOTRタイヤ需要をさらに押し上げています。これに加えて、採掘産業の拡大と採石活動での完全機械化機器の利用が、北米のOTRタイヤ市場の成長にプラスの影響を及ぼしています。さらに、農業分野では、多くの労働集約的な作業のために総合的な農業機械の採用が拡大しており、これもOTRタイヤの需要を後押ししています。これとは別に、ダートバイクやクワッドなどの全地形型車両(ATV)が様々なレクリエーション目的で人気を集めていることも、重要な成長要因となっています。さらに、タイヤの空気圧や温度を監視し、リアルタイムのデータ分析を提供して潜在的な危険のリスクを最小限に抑えるためのセンサーベースの技術を統合した高度な製品バリエーションの出現は、今後数年間で北米のOTRタイヤ市場を牽引すると予想されます。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、北米OTRタイヤ市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの国・地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、需要、タイヤサイズ、タイヤタイプ、車両タイプ、流通チャネルを基に市場を分類しています。

需要別の内訳。

新車市場
リプレイスメント市場

タイヤサイズ別構成比。

24''-30''サイズの上位タイヤサイズ
トップタイヤサイズ(31''-35''インチ
36''-39''のトップタイヤサイズ
40'-50'のトップタイヤサイズ
51'~55'のトップタイヤサイズ
56''~63''のトップタイヤサイズ

タイヤ種類別内訳。

ラジアルタイヤ
バイアスタイヤ

車種別構成比。

鉱業用車両
建設機械・産業車両
農業用車両
その他

販売チャネル別構成比

オフライン
オンライン

国別構成比。

米国
カナダ

競合の状況
業界の競争環境についても、主要企業のプロファイルとともに調査しています。Bridgestone Corporation、CMA, LLC、Continental AG、Cooper Tire & Rubber Company、Titan International, Inc、Michelin、Nokian Tyres plc、The Yokohama Rubber Co, Ltd、Toyo Tire Corporation、Trelleborg AB、Triangle Tyre Co, LtdおよびPirelli & C. S.p.A. この報告書で回答する主要質問
北米のOTRタイヤ市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は北米のOTRタイヤ市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
需要に基づく市場の内訳は?
タイヤサイズに基づく市場のブレークアップは?
タイヤタイプ別の市場構成は?
車種別の市場構成は?
流通チャネル別の市場構成は?
業界のボリュームチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
北米OTRタイヤ市場の構造、主要プレイヤーは?
業界における競争の度合いとは?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 North America OTR Tire Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Demand
6.1 Original Equipment Market
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Replacement Market
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Tire Size
7.1 Top Tire Sizes in 24’’-30’’
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Top Tire Sizes in 31’’-35’’
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Top Tire Sizes in 36’’-39’’
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Top Tire Sizes in 40’’-50’’
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Top Tire Sizes in 51’’-55’’
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Top Tire Sizes in 56’’-63’’
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Tire Type
8.1 Radial Tire
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Bias Tire
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Vehicle Type
9.1 Mining Vehicles
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Construction & Industrial Vehicles
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Agricultural Vehicles
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Others
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Distribution Channel
10.1 Offline
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Online
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Country
11.1 United States
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Breakup by Demand
11.1.3 Market Breakup by Tire Size
11.1.4 Market Breakup by Tire Type
11.1.5 Market Breakup by Vehicle Type
11.1.6 Market Breakup by Distribution Channel
11.1.7 Market Forecast
11.2 Canada
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Breakup by Demand
11.2.3 Market Breakup by Tire Size
11.2.4 Market Breakup by Tire Type
11.2.5 Market Breakup by Vehicle Type
11.2.6 Market Breakup by Distribution Channel
11.2.7 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Volume Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Bridgestone Corporation
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.1.3 Financials
16.3.1.4 SWOT Analysis
16.3.2 CMA, LLC
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.3 Continental AG
16.3.3.1 Company overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.3.3 Financials
16.3.3.4 SWOT Analysis
16.3.4 Cooper Tire & Rubber Company
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.4.3 Financials
16.3.4.4 SWOT Analysis
16.3.5 Titan International, Inc.
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.5.3 Financials
16.3.6 Michelin
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.7 Nokian Tyres plc
16.3.7.1 Company Overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.7.3 Financials
16.3.8 The Yokohama Rubber Co, Ltd.
16.3.8.1 Company Overview
16.3.8.2 Product Portfolio
16.3.8.3 Financials
16.3.8.4 SWOT Analysis
16.3.9 Toyo Tire Corporation
16.3.9.1 Company Overview
16.3.9.2 Product Portfolio
16.3.9.3 Financials
16.3.9.4 SWOT Analysis
16.3.10 Trelleborg AB
16.3.10.1 Company Overview
16.3.10.2 Product Portfolio
16.3.10.3 Financials
16.3.11 Triangle Tyre Co., Ltd
16.3.11.1 Company Overview
16.3.11.2 Product Portfolio
16.3.12 Pirelli & C. S.p.A.
16.3.12.1 Company Overview
16.3.12.2 Product Portfolio
16.3.12.3 Financials
16.3.12.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The North America OTR tire market reached a volume of 405.0 thousand units in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach 580.7 thousand units by 2027, exhibiting a CAGR of 6.5% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Off-the-road (OTR) tires refer to the deeply tramped tires that provide high traction over unlevelled surfaces, including rock, mud, loose dirt, or gravel. These tires are designed for usage across ports, construction sites, agricultural lands, mining areas, etc. Some of the common off-the-road vehicles include cranes, wheel loaders, telescopic handlers, tractors, all-terrain vehicles (ATVs), military trucks, specialized purpose vehicles, etc. OTR tires provide good handling and high tread life, better durability, enhanced vehicular performance, optimum stability, and reduced contact patch area. As a result, these tires are widely adopted across various sectors, including construction, mining, recreation, agriculture, etc.

North America OTR Tire Market Trends:
In North America, the expanding construction sector, along with the increasing development of numerous infrastructural projects, including housing facilities, industrial complexes, road and railway networks, etc., is primarily driving the OTR tire market. In line with this, rising investments in the upgradation of several commercial structures, such as bridges, highways, dams, power supply grids, etc., across different terrains are also augmenting the OTR tire market. Additionally, the growing deployment of forklifts, cranes, bulldozers, etc., for enhancing the safety and security of workers during heavy-duty construction activities is further propelling the demand for OTR tires in the region. Besides this, the expanding mining industry, coupled with the extensive utilization of fully mechanized equipment for quarrying activities, is positively influencing the growth of the North America OTR tire market. Moreover, the escalating adoption of integrated farm machinery for numerous labor-intensive tasks in the agriculture sector is also bolstering demand for OTR tires. Apart from this, the increasing popularity of All-terrain vehicles (ATVs), such as dirt bikes and quads, for various recreational purposes is acting as another significant growth-inducing factor. Furthermore, the emergence of advanced product variants that are integrated with sensor-based technologies for monitoring tire pressure and temperature and minimizing the risk of potential hazards by providing real-time data analysis is expected to drive the North America OTR tire market in the coming years.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the North America OTR tire market, along with forecasts at the country and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on demand, tire size, tire type, vehicle type and distribution channel.

Breakup by Demand:

Original Equipment Market
Replacement Market

Breakup by Tire Size:

Top Tire Sizes in 24’’-30’’
Top Tire Sizes in 31’’-35’’
Top Tire Sizes in 36’’-39’’
Top Tire Sizes in 40’’-50’’
Top Tire Sizes in 51’’-55’’
Top Tire Sizes in 56’’-63’’

Breakup by Tire Type:

Radial Tire
Bias Tire

Breakup by Vehicle Type:

Mining Vehicles
Construction & Industrial Vehicles
Agricultural Vehicles
Others

Breakup by Distribution Channel:

Offline
Online

Breakup by Country:

United States
Canada

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Bridgestone Corporation, CMA, LLC, Continental AG, Cooper Tire & Rubber Company, Titan International, Inc., Michelin, Nokian Tyres plc, The Yokohama Rubber Co, Ltd., Toyo Tire Corporation, Trelleborg AB, Triangle Tyre Co., Ltd, and Pirelli & C. S.p.A. Key Questions Answered in This Report:
How has the North America OTR tire market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the North America OTR tire market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the demand?
What is the breakup of the market based on the tire size?
What is the breakup of the market based on the tire type?
What is the breakup of the market based on the vehicle type?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the Volume chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the North America OTR tire market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 North America OTR Tire Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Demand
6.1 Original Equipment Market
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Replacement Market
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Tire Size
7.1 Top Tire Sizes in 24’’-30’’
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Top Tire Sizes in 31’’-35’’
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Top Tire Sizes in 36’’-39’’
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Top Tire Sizes in 40’’-50’’
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Top Tire Sizes in 51’’-55’’
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Top Tire Sizes in 56’’-63’’
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Tire Type
8.1 Radial Tire
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Bias Tire
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Vehicle Type
9.1 Mining Vehicles
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Construction & Industrial Vehicles
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Agricultural Vehicles
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Others
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Distribution Channel
10.1 Offline
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Online
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Country
11.1 United States
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Breakup by Demand
11.1.3 Market Breakup by Tire Size
11.1.4 Market Breakup by Tire Type
11.1.5 Market Breakup by Vehicle Type
11.1.6 Market Breakup by Distribution Channel
11.1.7 Market Forecast
11.2 Canada
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Breakup by Demand
11.2.3 Market Breakup by Tire Size
11.2.4 Market Breakup by Tire Type
11.2.5 Market Breakup by Vehicle Type
11.2.6 Market Breakup by Distribution Channel
11.2.7 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Volume Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Bridgestone Corporation
16.3.1.1 Company Overview
16.3.1.2 Product Portfolio
16.3.1.3 Financials
16.3.1.4 SWOT Analysis
16.3.2 CMA, LLC
16.3.2.1 Company Overview
16.3.2.2 Product Portfolio
16.3.3 Continental AG
16.3.3.1 Company overview
16.3.3.2 Product Portfolio
16.3.3.3 Financials
16.3.3.4 SWOT Analysis
16.3.4 Cooper Tire & Rubber Company
16.3.4.1 Company Overview
16.3.4.2 Product Portfolio
16.3.4.3 Financials
16.3.4.4 SWOT Analysis
16.3.5 Titan International, Inc.
16.3.5.1 Company Overview
16.3.5.2 Product Portfolio
16.3.5.3 Financials
16.3.6 Michelin
16.3.6.1 Company Overview
16.3.6.2 Product Portfolio
16.3.7 Nokian Tyres plc
16.3.7.1 Company Overview
16.3.7.2 Product Portfolio
16.3.7.3 Financials
16.3.8 The Yokohama Rubber Co, Ltd.
16.3.8.1 Company Overview
16.3.8.2 Product Portfolio
16.3.8.3 Financials
16.3.8.4 SWOT Analysis
16.3.9 Toyo Tire Corporation
16.3.9.1 Company Overview
16.3.9.2 Product Portfolio
16.3.9.3 Financials
16.3.9.4 SWOT Analysis
16.3.10 Trelleborg AB
16.3.10.1 Company Overview
16.3.10.2 Product Portfolio
16.3.10.3 Financials
16.3.11 Triangle Tyre Co., Ltd
16.3.11.1 Company Overview
16.3.11.2 Product Portfolio
16.3.12 Pirelli & C. S.p.A.
16.3.12.1 Company Overview
16.3.12.2 Product Portfolio
16.3.12.3 Financials
16.3.12.4 SWOT Analysis

 

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