タイヤ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Tire Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のタイヤ市場は、2021年に2,268百万本の数量に到達しました。今後、IMARCグループは、2027年には2,665百万ユニットに達し、2022年から2027年の間にCAGR2.8%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る
サマリー世界のタイヤ市場は、2021年に2,268百万本の数量に到達しました。今後、IMARCグループは、2027年には2,665百万ユニットに達し、2022年から2027年の間にCAGR2.8%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。タイヤは自動車産業の重要な構成要素を形成しています。タイヤは、衝撃を吸収する柔軟なクッションを提供しながら、車両と路面の間のトラクションを提供します。タイヤは、天然ゴム、合成ゴム、カーボンブラック、ポリエステル、レーヨン、スチール、シリカ、加硫促進剤など、さまざまな材料を用いて製造されます。現在、世界市場ではさまざまな種類のタイヤが販売されており、さまざまな種類の自動車の要求に応えています。 世界的にタイヤの需要を促進している主な要因の1つは、特に新興国における乗用車の販売の加速です。タイヤは、車重の支持、加速・制動力の伝達、方向転換・維持、路面からの衝撃吸収など多くの機能を持ち、自動車の総合的な性能向上に役立っています。また、先進国、途上国を問わずインフラ整備が進んでいることから、建設車両の需要が高まり、タイヤの販売も増加すると予想されます。これに加えて、大手企業は、環境に優しいエコロジータイヤ、フラットランタイヤ、窒素ベースタイヤなどの先進的な製品の開発に従事しています。例えば、世界最大のタイヤ・ゴム会社である株式会社ブリヂストンは、優れた燃費性能と高い空気圧でタイヤの変形を大幅に軽減する次世代低燃費タイヤ技術を導入しています。また、従来のタイヤとは異なり、パンクしても強化されたサイドウォールを使って車の重量を支え続ける。 主な市場細分化 IMARCグループは、世界のタイヤ市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、デザイン、最終用途、車種、流通チャネル、季節などに基づいて市場を分類しています。 デザイン別ブレークアップ ラジアル バイアス 市場はデザインによって、ラジアルタイヤとバイアスタイヤに分類されます。現在、世界ではラジアルタイヤが市場を席巻しています。 エンドユーザー別内訳。 OEM市場 リプレイスメント市場 市場は最終用途に基づき、OEMタイヤと交換用タイヤに分類されます。現在、交換用タイヤが市場シェアの大半を占めています。 車種別構成比: 乗用車 リムサイズ別構成比 タイヤサイズ別構成比 リムサイズ別価格帯 小型商用車 リムサイズ別構成比 タイヤサイズ別構成比 リムサイズ別価格帯 中・大型商用車 リムサイズ別市場構成比 タイヤサイズ別市場構成比 リムサイズ別価格帯 二輪車 リムサイズ別市場構成比 タイヤサイズ別市場構成比 リムサイズ別価格帯 三輪車 リムサイズ別売上構成比 タイヤサイズ別売上構成比 リムサイズ別価格帯 オフ・ザ・ロード(OTR) リムサイズ別市場構成比 タイヤサイズ別市場構成比 リムサイズ別価格帯 車種別では、乗用車が最も大きなシェアを占めています。その他の主な車種としては、小型商用車、中型・大型商用車、2輪車、3輪車、オフザロード(OTR)車などがあります。 販売チャネル別構成比 オフライン オンライン 流通経路によって、オンラインとオフラインに分類される。現在、タイヤはオフラインチャネルでの流通が主流となっています。 季節別の構成比。 オールシーズンタイヤ 冬用タイヤ 夏用タイヤ 市場は季節によって、オールシーズンタイヤ、ウィンタータイヤ、サマータイヤに分けられる。このうち、夏用タイヤは市場で明確な優位性を示している。 地域別構成比: 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ アルゼンチン コロンビア チリ ペルー その他 中近東・アフリカ トルコ サウジアラビア イラン アラブ首長国連邦 その他 地域別では、アジア太平洋地域が市場をリードしています。さらに、中国、日本、インド、韓国、オーストラリア、インドネシアに区分されます。その他の主要地域は、ヨーロッパ(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、スペイン、ロシア、その他)、北米(アメリカ、カナダ)、中南米(ブラジル、メキシコ、アルゼンチン、コロンビア、チリ、ペルー、その他)、中東・アフリカ(トルコ、サウジアラビア、イラン、アラブ首長国連邦、その他)です。 競合の状況 本レポートでは、市場の競争環境についても、市場で事業を展開する主要企業の詳細なプロファイルとともに分析しています。主要なタイヤ企業には、ミシュラン、ブリヂストン、コンチネンタル、グッドイヤー、住友、ピレリ、ヨコハマ、ハンコック、トーヨー、クムホなどがあります。本レポートで回答した主な質問 1.2021年の世界のタイヤ市場規模は? 2.2022-2027年の世界のタイヤ市場の成長率はどのくらいと予想されますか? 3.タイヤの世界市場を牽引する主要因は何か? 4.COVID-19が世界のタイヤ市場に与えた影響とは? 5.タイヤの世界市場の設計に基づく内訳は? 6.タイヤの世界市場のエンドユーザー別構成は? 7.タイヤの世界市場の車種別構成は? 8.タイヤの世界市場における流通チャネル別の内訳は? 9.タイヤの世界市場の季節別構成比は? 10.タイヤの世界市場における主要地域は? 11.タイヤの世界市場における主要なプレイヤー/企業は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Tire Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Design 6.1 Radial Market 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Bias Market 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by End-Use 7.1 OEM Market 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Replacement Market 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Vehicle Type 8.1 Passenger Cars 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Breakup by Rim Size 8.1.3 Market Breakup by Tire Size 8.1.4 Price Ranges by Rim Size 8.1.5 Market Forecast 8.2 Light Commercial Vehicles 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Breakup by Rim Size 8.2.3 Market Breakup by Tire Size 8.2.4 Price Ranges by Rim Size 8.2.5 Market Forecast 8.3 Medium and Heavy Commercial Vehicles 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Breakup by Rim Size 8.3.3 Market Breakup by Tire Size 8.3.4 Price Ranges by Rim Size 8.3.5 Market Forecast 8.4 Two Wheelers 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Breakup by Rim Size 8.4.3 Market Breakup by Tire Size 8.4.4 Price Ranges by Rim Size 8.4.5 Market Forecast 8.5 Three Wheelers 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Breakup by Rim Size 8.5.3 Market Breakup by Tire Size 8.5.4 Price Ranges by Rim Size 8.5.5 Market Forecast 8.6 Off-The-Road (OTR) 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Breakup by Rim Size 8.6.3 Market Breakup by Tire Size 8.6.4 Price Ranges by Rim Size 8.6.5 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Offline 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Online 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Season 10.1 All Season Tires 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Winter Tires 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Summer Tires 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Argentina 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.4.4 Colombia 11.4.4.1 Market Trends 11.4.4.2 Market Forecast 11.4.5 Chile 11.4.5.1 Market Trends 11.4.5.2 Market Forecast 11.4.6 Peru 11.4.6.1 Market Trends 11.4.6.2 Market Forecast 11.4.7 Others 11.4.7.1 Market Trends 11.4.7.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Turkey 11.5.1.1 Market Trends 11.5.1.2 Market Forecast 11.5.2 Saudi Arabia 11.5.2.1 Market Trends 11.5.2.2 Market Forecast 11.5.3 Iran 11.5.3.1 Market Trends 11.5.3.2 Market Forecast 11.5.4 United Arab Emirates 11.5.4.1 Market Trends 11.5.4.2 Market Forecast 11.5.5 Others 11.5.5.1 Market Trends 11.5.5.2 Market Forecast 12 Tire Pricing 12.1 Price Indicators 12.2 Cost Structure and Margins 12.3 Manufacturer and Distributor Prices 12.4 Price Trends and Forecast 13 SWOT Analysis 13.1 Overview 13.2 Strengths 13.3 Weaknesses 13.4 Opportunities 13.5 Threats 14 Value Chain Analysis 14.1 Overview 14.2 Inbound Logistics 14.3 Operations 14.4 Outbound Logistics 14.5 Marketing and Sales 14.6 Service 15 Porters Five Forces Analysis 15.1 Overview 15.2 Bargaining Power of Buyers 15.3 Bargaining Power of Suppliers 15.4 Degree of Competition 15.5 Threat of New Entrants 15.6 Threat of Substitutes 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Michelin 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.1.4 SWOT Analysis 16.3.2 Bridgestone 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.2.3 Financials 16.3.2.4 SWOT Analysis 16.3.3 Continental 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.3.3 Financials 16.3.3.4 SWOT Analysis 16.3.4 Goodyear 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.4.4 SWOT Analysis 16.3.5 Sumitomo 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.5.3 Financials 16.3.5.4 SWOT Analysis 16.3.6 Pirelli 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.3 Financials 16.3.6.4 SWOT Analysis 16.3.7 Yokohama 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.7.4 SWOT Analysis 16.3.8 Hankook 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.8.3 Financials 16.3.8.4 SWOT Analysis 16.3.9 Toyo 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.9.3 Financials 16.3.9.4 SWOT Analysis 16.3.10 Kumho 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.10.3 Financials 16.3.10.4 SWOT Analysis 17 Tire Manufacturing Process 17.1 Product Overview 17.2 Detailed Process Flow 17.3 Various Types of Unit Operations Involved 17.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 18 Project Details, Requirements and Costs Involved 18.1 Land Requirements and Expenditures 18.2 Construction Requirements and Expenditures 18.3 Plant Machinery 18.4 Machinery Pictures 18.5 Raw Material Requirements and Expenditures 18.6 Raw Material and Final Product Pictures 18.7 Packaging Requirements and Expenditures 18.8 Transportation Requirements and Expenditures 18.9 Utility Requirements and Expenditures 18.10 Manpower Requirements and Expenditures 18.11 Other Capital Investments 19 Loans and Financial Assistance 20 Project Economics 20.1 Capital Cost of the Project 20.2 Techno-Economic Parameters 20.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 20.4 Taxation and Depreciation 20.5 Income Projections 20.6 Expenditure Projections 20.7 Financial Analysis 20.8 Profit Analysis
SummaryThe global tire market reached a volume of 2,268 Million Units in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach 2,665 Million Units by 2027, exhibiting a CAGR of 2.8% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Tire Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Design 6.1 Radial Market 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Bias Market 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by End-Use 7.1 OEM Market 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Replacement Market 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Vehicle Type 8.1 Passenger Cars 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Breakup by Rim Size 8.1.3 Market Breakup by Tire Size 8.1.4 Price Ranges by Rim Size 8.1.5 Market Forecast 8.2 Light Commercial Vehicles 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Breakup by Rim Size 8.2.3 Market Breakup by Tire Size 8.2.4 Price Ranges by Rim Size 8.2.5 Market Forecast 8.3 Medium and Heavy Commercial Vehicles 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Breakup by Rim Size 8.3.3 Market Breakup by Tire Size 8.3.4 Price Ranges by Rim Size 8.3.5 Market Forecast 8.4 Two Wheelers 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Breakup by Rim Size 8.4.3 Market Breakup by Tire Size 8.4.4 Price Ranges by Rim Size 8.4.5 Market Forecast 8.5 Three Wheelers 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Breakup by Rim Size 8.5.3 Market Breakup by Tire Size 8.5.4 Price Ranges by Rim Size 8.5.5 Market Forecast 8.6 Off-The-Road (OTR) 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Breakup by Rim Size 8.6.3 Market Breakup by Tire Size 8.6.4 Price Ranges by Rim Size 8.6.5 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Offline 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Online 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Season 10.1 All Season Tires 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Winter Tires 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Summer Tires 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Argentina 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.4.4 Colombia 11.4.4.1 Market Trends 11.4.4.2 Market Forecast 11.4.5 Chile 11.4.5.1 Market Trends 11.4.5.2 Market Forecast 11.4.6 Peru 11.4.6.1 Market Trends 11.4.6.2 Market Forecast 11.4.7 Others 11.4.7.1 Market Trends 11.4.7.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Turkey 11.5.1.1 Market Trends 11.5.1.2 Market Forecast 11.5.2 Saudi Arabia 11.5.2.1 Market Trends 11.5.2.2 Market Forecast 11.5.3 Iran 11.5.3.1 Market Trends 11.5.3.2 Market Forecast 11.5.4 United Arab Emirates 11.5.4.1 Market Trends 11.5.4.2 Market Forecast 11.5.5 Others 11.5.5.1 Market Trends 11.5.5.2 Market Forecast 12 Tire Pricing 12.1 Price Indicators 12.2 Cost Structure and Margins 12.3 Manufacturer and Distributor Prices 12.4 Price Trends and Forecast 13 SWOT Analysis 13.1 Overview 13.2 Strengths 13.3 Weaknesses 13.4 Opportunities 13.5 Threats 14 Value Chain Analysis 14.1 Overview 14.2 Inbound Logistics 14.3 Operations 14.4 Outbound Logistics 14.5 Marketing and Sales 14.6 Service 15 Porters Five Forces Analysis 15.1 Overview 15.2 Bargaining Power of Buyers 15.3 Bargaining Power of Suppliers 15.4 Degree of Competition 15.5 Threat of New Entrants 15.6 Threat of Substitutes 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Michelin 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.1.3 Financials 16.3.1.4 SWOT Analysis 16.3.2 Bridgestone 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.2.3 Financials 16.3.2.4 SWOT Analysis 16.3.3 Continental 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.3.3 Financials 16.3.3.4 SWOT Analysis 16.3.4 Goodyear 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.4.4 SWOT Analysis 16.3.5 Sumitomo 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.5.3 Financials 16.3.5.4 SWOT Analysis 16.3.6 Pirelli 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.3 Financials 16.3.6.4 SWOT Analysis 16.3.7 Yokohama 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.7.4 SWOT Analysis 16.3.8 Hankook 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.8.3 Financials 16.3.8.4 SWOT Analysis 16.3.9 Toyo 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.9.3 Financials 16.3.9.4 SWOT Analysis 16.3.10 Kumho 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.10.3 Financials 16.3.10.4 SWOT Analysis 17 Tire Manufacturing Process 17.1 Product Overview 17.2 Detailed Process Flow 17.3 Various Types of Unit Operations Involved 17.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 18 Project Details, Requirements and Costs Involved 18.1 Land Requirements and Expenditures 18.2 Construction Requirements and Expenditures 18.3 Plant Machinery 18.4 Machinery Pictures 18.5 Raw Material Requirements and Expenditures 18.6 Raw Material and Final Product Pictures 18.7 Packaging Requirements and Expenditures 18.8 Transportation Requirements and Expenditures 18.9 Utility Requirements and Expenditures 18.10 Manpower Requirements and Expenditures 18.11 Other Capital Investments 19 Loans and Financial Assistance 20 Project Economics 20.1 Capital Cost of the Project 20.2 Techno-Economic Parameters 20.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 20.4 Taxation and Depreciation 20.5 Income Projections 20.6 Expenditure Projections 20.7 Financial Analysis 20.8 Profit Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(tire)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|