マルチタッチスクリーン市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Multi-touch Screen Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のマルチタッチスクリーン市場は、2021年に101億3000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR13.60%を示し、2027年までに223億9000万米ドルの市場に達すると予想し... もっと見る
サマリー世界のマルチタッチスクリーン市場は、2021年に101億3000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR13.60%を示し、2027年までに223億9000万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。マルチタッチスクリーンとは、1つの画面上の複数個所のジェスチャーや圧力を感知して反応することができるディスプレイデバイスを指します。ASIC(特定用途向け集積回路)コントローラー、静電容量式タッチセンサー、DSP(デジタルシグナルプロセッサー)などで構成されています。また、ディスプレイのサポート、センシング方法、センサー、キャリブレーションシステムなど、さまざまなソフトウェアとハードウェアが統合され、インタラクティブな体験を実現します。マルチタッチスクリーンは、キオスク端末、スマートフォン、ノートパソコン、パーソナルコンピューター(PC)、タブレット端末などで一般的に使用されています。赤外線、抵抗膜方式、静電容量方式、光学式など、さまざまな技術が利用されています。従来のタッチスクリーンと比較すると、マルチタッチスクリーンは高速で、多数のタッチ入力を区別でき、機能性、利便性、速度が向上し、使いやすくなっています。そのため、家電製品、教育機関、政府機関などで幅広く使用されています。 マルチタッチスクリーンの市場動向 世界的な電子産業の大幅な成長により、市場には明るい展望が開けています。マルチタッチスクリーンは、強化されたフィードバックとセンシングシステムを提供するために、タブレット、スマートフォン、ノートパソコンなど、さまざまな電子機器に広く使用されています。これに伴い、全体的なユーザー体験を向上させるためにマルチタッチスクリーンを搭載したポータブル機器や腕時計などのスマートウェアラブルに対する需要が増加しており、市場の成長にプラスの影響を及ぼしています。さらに、センス機能を向上させた費用対効果の高いマルチタッチスクリーンディスプレイの登場が、市場成長に弾みをつけています。さらに、顧客との関わりやブランディングを目的とした小売店やメディア用途での製品利用が増加していることも、市場成長に好影響を与えています。その他、フレキシブルなタッチスクリーンパネルの導入、消費者の支出能力の向上、広範な研究開発活動などが、市場のさらなる成長を促すと予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupでは、マルチタッチスクリーンの世界市場における各サブセグメントの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品、技術、用途に基づいて市場を分類しています。 製品別の内訳 スマートフォン タブレット ラップトップ テレビ キオスク端末 大型インタラクティブ・スクリーン 技術別構成比: 抵抗膜方式 静電容量方式 赤外線 光学式 その他 アプリケーション別構成比 コンシューマーエレクトロニクス 小売 教育 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 3M Company、Apple Inc.、Corning Incorporated、富士通株式会社、HP Inc.、Immersion Corporation、Infineon Technologies AG、ジャパンディスプレイ株式会社(ソニー株式会社)、LG Electronics Inc、Microchip Technology Inc、Microsoft Corporation、パナソニック株式会社、サムソン電子株式会社、シャープ株式会社の主要企業のプロファイルと共に、業界の競争環境についても検証しています。Ltd.、シャープ株式会社 本レポートで回答した主な質問 マルチタッチスクリーンの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のマルチタッチスクリーン市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? 製品別の市場構成は? 技術別の市場構成は? アプリケーションに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? マルチタッチスクリーンの世界市場構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Multi-touch Screen Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Smartphones 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Tablets 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Laptops 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Televisions Kiosks 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Large Interactive Screens 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 Resistive 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Capacitive 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Infrared 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Optical 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Consumer Electronics 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retail 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Education 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 3M Company 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.2 Apple Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Corning Incorporated 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Fujitsu Limited 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 HP Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Immersion Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 Infineon Technologies AG 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Japan Display Inc. (Sony Corporation) 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.9 LG Electronics Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Microchip Technology Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Microsoft Corporation 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Panasonic Corporation 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Samsung Electronics Co. Ltd. 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.14 Sharp Corporation 14.3.14.1 Company Overview 14.3.14.2 Product Portfolio 14.3.14.3 Financials 14.3.14.4 SWOT Analysis
SummaryThe global multi-touch screen market reached a value of US$ 10.13 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 22.39 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 13.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Multi-touch Screen Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Smartphones 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Tablets 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Laptops 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Televisions Kiosks 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Large Interactive Screens 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 Resistive 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Capacitive 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Infrared 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Optical 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Consumer Electronics 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retail 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Education 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 3M Company 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.2 Apple Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Corning Incorporated 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Fujitsu Limited 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 HP Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Immersion Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 Infineon Technologies AG 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Japan Display Inc. (Sony Corporation) 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.9 LG Electronics Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Microchip Technology Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Microsoft Corporation 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Panasonic Corporation 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Samsung Electronics Co. Ltd. 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.14 Sharp Corporation 14.3.14.1 Company Overview 14.3.14.2 Product Portfolio 14.3.14.3 Financials 14.3.14.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/07 10:27 155.63 円 167.26 円 203.27 円 |