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レーダーシステム市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Radar System Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のレーダーシステム市場は、2021年に323億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.76%を示し、2027年までに421億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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148 英語

 

サマリー

世界のレーダーシステム市場は、2021年に323億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.76%を示し、2027年までに421億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

レーダー(Radio Detection and Ranging)システムとは、電波を通して物体の位置や距離を検出する電磁波システムのことである。その範囲または半径の下にある物体の広がり、角度、速度を決定する。レーダーシステムには、大きく分けて連続波レーダーとパルスレーダーがある。電磁波を発生させる送信機と、それを反射させアンテナで受信する受信機で構成されています。これらのシステムは、速度監視、物体認識、追跡、エリアおよび距離監視、衝突回避、気象監視、航空交通管制、速度取締など、さまざまな産業用途で使用されている。

レーダーシステムの市場動向
航空・宇宙・防衛産業の著しい成長が、市場の明るい見通しを生み出す重要な要因の1つとなっています。さらに、連続的な天候監視システムにレーダーシステムが広く利用されていることも、市場の成長を後押ししています。高度な気象監視システムでは、レーダーを使用して大気の状態を測定し、航空安全性の向上や農業警報、洪水警報などを提供します。これに伴い、領土紛争や国境を越えた紛争の増加に伴い、レーダーシステムは海洋や宇宙の監視、リモートセンシング、ミサイル誘導装置などに配備されています。また、無人搬送車に搭載されるレーダーの小型化など、さまざまな技術的進歩も成長を促す要因となっている。レーダーは、狭い場所でも作動し、デジタル信号処理機能を備えているため、高ノイズ入力から情報を抽出することができる。また、先進運転支援システム(ADAS)用レーダーの自動車への搭載や、大規模な研究開発活動なども、市場をさらに押し上げる要因になると予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界のレーダーシステム市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、コンポーネント、レンジ、アプリケーション、周波数帯に基づき分類しています。

タイプ別ブレークアップ

パルスレーダー
連続波(CW)レーダー

コンポーネント別の構成比。

アンテナ
送信機
レシーバー
その他

レンジ別構成比

短距離レーダー
中距離レーダー
長距離レーダー

アプリケーション別構成比

航空管制
リモートセンシング
地上交通管制
宇宙航行と制御
その他

周波数帯別構成比:

Xバンド
Sバンド
Cバンド
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合状況。
BAE Systems Plc、Dassault Aviation、General Dynamics Corporation、Honeywell International Inc、L3harris Technologies, Inc、Lockheed Martin Corporation、Northrop Grumman Corporation、Raytheon Company、Rockwell Collins Inc、SAAB ABおよびThales Groupなどの主要企業による業界の競争環境も調査されています。

本レポートで回答した主な質問
世界のレーダーシステム市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のレーダーシステム市場にどのような影響を与えるのか?
主要な地域別市場とは?
タイプ別の市場構成は?
コンポーネントに基づく市場のブレークアップは?
レンジ別の市場構成は?
アプリケーション別の市場ブレークアップは?
周波数帯によるマーケットブレークアップは?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
市場の主要な推進要因と課題は何か?
世界のレーダーシステム市場の構造と主要プレイヤーは?
市場における競争の度合いとは?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Radar System Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Pulse Radar
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Continuous Wave (CW) Radar
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Component
7.1 Antenna
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Transmitter
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Receiver
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Range
8.1 Short Range Radars
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Medium Range Radars
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Long Range Radars
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Air Traffic Control
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Remote Sensing
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Ground Traffic Control
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Space Navigation and Control
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Frequency Band
10.1 X Band
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 S Band
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 C Band
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Others
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Asia Pacific
11.2.1 China
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 Japan
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 India
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 South Korea
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Australia
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Indonesia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Europe
11.3.1 Germany
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 France
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 United Kingdom
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 Italy
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Spain
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Russia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 BAE Systems Plc
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Dassault Aviation
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 General Dynamics Corporation
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Honeywell International Inc.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 L3harris Technologies, Inc.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.6 Lockheed Martin Corporation
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Northrop Grumman Corporation
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Raytheon Company
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 SWOT Analysis
15.3.9 Rockwell Collins Inc.
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 SAAB AB
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Thales Group
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global radar system market reached a value of US$ 32.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 42.1 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.76% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Radar (Radio Detection and Ranging) system refers to an electromagnetic system that detects the location and distance of objects through radio waves. It determines the spread, angle and speed of the object that is under its range or radius. Continuous wave and pulse-based radars are the two major types of radar systems. They consist of a transmitter to produce electromagnetic signals, which gets reflected and received through an antenna. These systems are used for various industrial applications, such as speed monitoring, object recognition, tracking, area and distance monitoring, collision avoidance, weather monitoring, air traffic control and speed enforcement.

Radar System Market Trends:
Significant growth in the aviation, space and defense industries represents one of the key factors creating a positive outlook for the market. Furthermore, the widespread utilization of radar systems for continuous weather monitoring systems is also driving the market growth. Advanced weather monitoring systems use radars to gauge atmospheric conditions to improve aviation safety and provide agricultural alerts and flood warnings. In line with this, with the growing territorial conflicts and cross-border disputes, radar systems are deployed in ocean and space surveillance, remote sensing and missile guidance equipment. Additionally, various technological advancements, such as the development of cost-effective and miniaturized radars used in unmanned vehicles, are acting as other growth-inducing factors. They can operate in narrow spaces and are equipped with digital signal processing capabilities to extract information from high noise inputs. Other factors, including the utilization of radar in automobiles for advanced driver assistance systems (ADAS), along with extensive research and development (R&D) activities, are anticipated to drive the market further.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global radar system market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, component, range, application and frequency band.

Breakup by Type:

Pulse Radar
Continuous Wave (CW) Radar

Breakup by Component:

Antenna
Transmitter
Receiver
Others

Breakup by Range:

Short Range Radars
Medium Range Radars
Long Range Radars

Breakup by Application:

Air Traffic Control
Remote Sensing
Ground Traffic Control
Space Navigation and Control
Others

Breakup by Frequency Band:

X Band
S Band
C Band
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key players being BAE Systems Plc, Dassault Aviation, General Dynamics Corporation, Honeywell International Inc., L3harris Technologies, Inc., Lockheed Martin Corporation, Northrop Grumman Corporation, Raytheon Company, Rockwell Collins Inc., SAAB AB and Thales Group.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global radar system market performed so far and how will it perform in the coming years?
What is the impact of COVID-19 on global radar system market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the component?
What is the breakup of the market based on the range?
What is the breakup of the market based on the application?
What is the breakup of the market based on the frequency band?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the market?
What is the structure of the global radar system market and who are the key players?
What is the degree of competition in the market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Radar System Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Pulse Radar
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Continuous Wave (CW) Radar
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Component
7.1 Antenna
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Transmitter
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Receiver
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Range
8.1 Short Range Radars
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Medium Range Radars
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Long Range Radars
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Air Traffic Control
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Remote Sensing
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Ground Traffic Control
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Space Navigation and Control
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Frequency Band
10.1 X Band
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 S Band
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 C Band
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Others
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 United States
11.1.1.1 Market Trends
11.1.1.2 Market Forecast
11.1.2 Canada
11.1.2.1 Market Trends
11.1.2.2 Market Forecast
11.2 Asia Pacific
11.2.1 China
11.2.1.1 Market Trends
11.2.1.2 Market Forecast
11.2.2 Japan
11.2.2.1 Market Trends
11.2.2.2 Market Forecast
11.2.3 India
11.2.3.1 Market Trends
11.2.3.2 Market Forecast
11.2.4 South Korea
11.2.4.1 Market Trends
11.2.4.2 Market Forecast
11.2.5 Australia
11.2.5.1 Market Trends
11.2.5.2 Market Forecast
11.2.6 Indonesia
11.2.6.1 Market Trends
11.2.6.2 Market Forecast
11.2.7 Others
11.2.7.1 Market Trends
11.2.7.2 Market Forecast
11.3 Europe
11.3.1 Germany
11.3.1.1 Market Trends
11.3.1.2 Market Forecast
11.3.2 France
11.3.2.1 Market Trends
11.3.2.2 Market Forecast
11.3.3 United Kingdom
11.3.3.1 Market Trends
11.3.3.2 Market Forecast
11.3.4 Italy
11.3.4.1 Market Trends
11.3.4.2 Market Forecast
11.3.5 Spain
11.3.5.1 Market Trends
11.3.5.2 Market Forecast
11.3.6 Russia
11.3.6.1 Market Trends
11.3.6.2 Market Forecast
11.3.7 Others
11.3.7.1 Market Trends
11.3.7.2 Market Forecast
11.4 Latin America
11.4.1 Brazil
11.4.1.1 Market Trends
11.4.1.2 Market Forecast
11.4.2 Mexico
11.4.2.1 Market Trends
11.4.2.2 Market Forecast
11.4.3 Others
11.4.3.1 Market Trends
11.4.3.2 Market Forecast
11.5 Middle East and Africa
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Breakup by Country
11.5.3 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 BAE Systems Plc
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Dassault Aviation
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 General Dynamics Corporation
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Honeywell International Inc.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 L3harris Technologies, Inc.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.6 Lockheed Martin Corporation
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Northrop Grumman Corporation
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Raytheon Company
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 SWOT Analysis
15.3.9 Rockwell Collins Inc.
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 SAAB AB
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Thales Group
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis

 

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