世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

レーダーセンサー市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Radar Sensors Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

レーダーセンサの世界市場は、2021年に131億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR18.51%を示し、2027年までに362億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年3月15日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
143 英語

 

サマリー

レーダーセンサの世界市場は、2021年に131億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR18.51%を示し、2027年までに362億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置きながら、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

電波探知・測距システム(RADAR)センサーは、航空機、船舶、二輪車、自動車などの物体からの電磁放射を感知するために用いられる電子機器である。レーダーセンサーには、速度計、高度計、パルス、連続波(CW)、イメージング、非イメージングの各タイプが一般的に用意されています。アンテナを通して反射した電波を受信し、その信号を処理することで情報を得ます。また、これらのセンサーにはGPSが組み込まれており、対象物の移動軌跡、位置、大きさ、特徴などの情報を保存することができます。従来から使われている光学や赤外線(IR)センサーに比べて、レーダーセンサーはワイヤレスで、高密度の媒体や絶縁体を透過し、遠くの物体を検出し、悪天候でも機能することができる。

レーダーセンサの市場動向。
自動車産業が世界的に大きく成長し、乗客の安全がますます重視されるようになったことが、市場の明るい見通しを生み出す重要な要因の一つとなっています。CWレーダーセンサーは、自律走行車に組み込まれて進路上の静止物や移動物を検出し、大型商用車の自動緊急ブレーキや衝突回避システムの作動に使用されています。さらに、軍事・防衛用途での効果的な目標監視、迎撃、ミサイル誘導、地形追跡、ナビゲーションに対する需要の高まりが、市場成長の推進力となっています。また、空港の侵入検知、刑務所周辺、石油備蓄基地、電力網のセキュリティシステムなどにも利用されており、市場の成長を後押ししています。さらに、360度・短距離監視や高解像度トラッキングのためのコーナーレーダーセンサーの開発など、さまざまな技術的進歩が他の成長促進要因として作用しています。これらの革新的なバリエーションは、低視認性条件下でのターゲット分離と物体認識を強化するものです。その他、インダストリー5.0の登場や、スポーツトラッキングソリューションにおけるレーダーへの要求の高まりなどが、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、レーダーセンサーの世界市場における各サブセグメントの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、レンジ、アプリケーションに基づき分類しています。

タイプ別内訳

画像処理
連続波(CW)レーダー
パルスレーダー
その他
非画像処理
スピードゲージ
レーダー高度計

レンジ別構成比

ショートレンジ
中距離
ロングレンジ

アプリケーション別構成比。

自動車
航空宇宙・防衛
環境・気象モニタリング
交通管理・監視
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
コンチネンタル、デンソー、日立製作所、ハネウェルインターナショナル、インフィニオンテクノロジーズ、L3harris Technologies、ロッキードマーチン、NXPセミコンダクターズ、レイセオンテクノロジー、ロバートボッシュ、サーブ、STMicroelectronics、Texas Instruments Incorporated、Thales Groupなどの主要企業のプロファイルとともに、業界の競争環境も調査しています。本レポートで回答した主な質問
レーダーセンサーの世界市場はこれまでどのように推移してきたのか、また今後どのように推移していくのか?
COVID-19は世界のレーダーセンサー市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
タイプ別の市場構成は?
レンジに基づく市場の内訳は?
アプリケーション別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
レーダーセンサーの世界市場の構造、主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Radar Sensors Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Imaging
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Key Segments
6.1.2.1 Continuous Wave (CW) Radar
6.1.2.2 Pulse Radar
6.1.2.3 Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Non-Imaging
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Key Segments
6.2.2.1 Speed Gauge
6.2.2.2 Radar Altimeter
6.2.3 Market Forecast
7 Market Breakup by Range
7.1 Short Range
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Medium Range
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Long Range
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Automotive
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Aerospace and Defense
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Environment and Weather Monitoring
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Traffic Management and Monitoring
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Continental AG
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 DENSO Corporation
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Hitachi Ltd
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Honeywell International Inc.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Infineon Technologies AG
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 L3harris Technologies Inc.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.7 Lockheed Martin Corporation
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 NXP Semiconductors N.V
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Raytheon Technologies Corporation
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Robert Bosch GmbH
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 SWOT Analysis
14.3.11 Saab AB
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 STMicroelectronics
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis
14.3.13 Texas Instruments Incorporated
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials
14.3.13.4 SWOT Analysis
14.3.14 Thales Group
14.3.14.1 Company Overview
14.3.14.2 Product Portfolio
14.3.14.3 Financials
14.3.14.4 SWOT Analysis

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global radar sensors market reached a value of US$ 13.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 36.2 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 18.51% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

A radio detection and ranging system (RADAR) sensor is an electronic device used for sensing electromagnetic emissions from objects, such as aircraft, marine vessels, two-wheelers and automobiles. Radar sensors are commonly available in speed gauge, altimeter, pulse, continuous wave (CW), imaging and non-imaging variants. They intercept the reflected radio waves through an antenna and processes the signals to provide insights. These sensors are also embedded with global positioning systems (GPS) to store information regarding the motion trajectory, location, size and characteristics of the objects. In comparison to the traditionally used optical and infrared (IR) sensing devices, radar sensors are wireless and can penetrate through dense mediums and insulators, detect distant objects and can function in adverse weather conditions.

Radar Sensors Market Trends:
Significant growth in the automotive industry across the globe, along with the increasing emphasis on passenger safety, is one of the key factors creating a positive outlook for the market. CW radar sensors are embedded in autonomous vehicles to detect stationary and moving objects in the path and are used for operating automatic emergency braking and collision avoidance systems of heavy commercial automobiles. Moreover, the increasing demand for effective target surveillance, interception, missile guidance, terrain tracking and navigation for military and defense applications is providing a thrust to the market growth. In line with this, radar sensors also aid in airport intrusion detection, prison perimeter, oil depot and power grid security systems, which is favoring the growth of the market. Additionally, various technological advancements, such as the development of corner radar sensors for 360-degree and short-range surveillance and high-resolution tracking, are acting as other growth-inducing factors. These innovative variants provide enhanced target separation and object recognition under low visibility conditions. Other factors, including the advent of industry 5.0, along with the increasing requirement for radars in sports tracking solutions, are anticipated to drive the market toward growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global radar sensors market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, range and application.

Breakup by Type:

Imaging
Continuous Wave (CW) Radar
Pulse Radar
Others
Non-Imaging
Speed Gauge
Radar Altimeter

Breakup by Range:

Short Range
Medium Range
Long Range

Breakup by Application:

Automotive
Aerospace and Defense
Environment and Weather Monitoring
Traffic Management and Monitoring
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Continental AG, DENSO Corporation, Hitachi Ltd, Honeywell International Inc., Infineon Technologies AG, L3harris Technologies Inc., Lockheed Martin Corporation, NXP Semiconductors N.V, Raytheon Technologies Corporation, Robert Bosch GmbH, Saab AB, STMicroelectronics, Texas Instruments Incorporated and Thales Group. Key Questions Answered in This Report:
How has the global radar sensors market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global radar sensors market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the range?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global radar sensors market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Radar Sensors Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Imaging
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Key Segments
6.1.2.1 Continuous Wave (CW) Radar
6.1.2.2 Pulse Radar
6.1.2.3 Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Non-Imaging
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Key Segments
6.2.2.1 Speed Gauge
6.2.2.2 Radar Altimeter
6.2.3 Market Forecast
7 Market Breakup by Range
7.1 Short Range
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Medium Range
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Long Range
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Automotive
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Aerospace and Defense
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Environment and Weather Monitoring
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Traffic Management and Monitoring
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Continental AG
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 DENSO Corporation
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Hitachi Ltd
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Honeywell International Inc.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Infineon Technologies AG
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 L3harris Technologies Inc.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.7 Lockheed Martin Corporation
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 NXP Semiconductors N.V
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Raytheon Technologies Corporation
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Robert Bosch GmbH
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 SWOT Analysis
14.3.11 Saab AB
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 STMicroelectronics
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis
14.3.13 Texas Instruments Incorporated
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials
14.3.13.4 SWOT Analysis
14.3.14 Thales Group
14.3.14.1 Company Overview
14.3.14.2 Product Portfolio
14.3.14.3 Financials
14.3.14.4 SWOT Analysis

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る