レーダーセンサー市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Radar Sensors Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 レーダーセンサの世界市場は、2021年に131億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR18.51%を示し、2027年までに362億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る
サマリーレーダーセンサの世界市場は、2021年に131億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR18.51%を示し、2027年までに362億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置きながら、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。電波探知・測距システム(RADAR)センサーは、航空機、船舶、二輪車、自動車などの物体からの電磁放射を感知するために用いられる電子機器である。レーダーセンサーには、速度計、高度計、パルス、連続波(CW)、イメージング、非イメージングの各タイプが一般的に用意されています。アンテナを通して反射した電波を受信し、その信号を処理することで情報を得ます。また、これらのセンサーにはGPSが組み込まれており、対象物の移動軌跡、位置、大きさ、特徴などの情報を保存することができます。従来から使われている光学や赤外線(IR)センサーに比べて、レーダーセンサーはワイヤレスで、高密度の媒体や絶縁体を透過し、遠くの物体を検出し、悪天候でも機能することができる。 レーダーセンサの市場動向。 自動車産業が世界的に大きく成長し、乗客の安全がますます重視されるようになったことが、市場の明るい見通しを生み出す重要な要因の一つとなっています。CWレーダーセンサーは、自律走行車に組み込まれて進路上の静止物や移動物を検出し、大型商用車の自動緊急ブレーキや衝突回避システムの作動に使用されています。さらに、軍事・防衛用途での効果的な目標監視、迎撃、ミサイル誘導、地形追跡、ナビゲーションに対する需要の高まりが、市場成長の推進力となっています。また、空港の侵入検知、刑務所周辺、石油備蓄基地、電力網のセキュリティシステムなどにも利用されており、市場の成長を後押ししています。さらに、360度・短距離監視や高解像度トラッキングのためのコーナーレーダーセンサーの開発など、さまざまな技術的進歩が他の成長促進要因として作用しています。これらの革新的なバリエーションは、低視認性条件下でのターゲット分離と物体認識を強化するものです。その他、インダストリー5.0の登場や、スポーツトラッキングソリューションにおけるレーダーへの要求の高まりなどが、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、レーダーセンサーの世界市場における各サブセグメントの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、レンジ、アプリケーションに基づき分類しています。 タイプ別内訳 画像処理 連続波(CW)レーダー パルスレーダー その他 非画像処理 スピードゲージ レーダー高度計 レンジ別構成比 ショートレンジ 中距離 ロングレンジ アプリケーション別構成比。 自動車 航空宇宙・防衛 環境・気象モニタリング 交通管理・監視 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 コンチネンタル、デンソー、日立製作所、ハネウェルインターナショナル、インフィニオンテクノロジーズ、L3harris Technologies、ロッキードマーチン、NXPセミコンダクターズ、レイセオンテクノロジー、ロバートボッシュ、サーブ、STMicroelectronics、Texas Instruments Incorporated、Thales Groupなどの主要企業のプロファイルとともに、業界の競争環境も調査しています。本レポートで回答した主な質問 レーダーセンサーの世界市場はこれまでどのように推移してきたのか、また今後どのように推移していくのか? COVID-19は世界のレーダーセンサー市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? タイプ別の市場構成は? レンジに基づく市場の内訳は? アプリケーション別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? レーダーセンサーの世界市場の構造、主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Radar Sensors Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Imaging 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Continuous Wave (CW) Radar 6.1.2.2 Pulse Radar 6.1.2.3 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Non-Imaging 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Key Segments 6.2.2.1 Speed Gauge 6.2.2.2 Radar Altimeter 6.2.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Range 7.1 Short Range 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Medium Range 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Long Range 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Automotive 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Aerospace and Defense 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Environment and Weather Monitoring 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Traffic Management and Monitoring 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Continental AG 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 DENSO Corporation 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Hitachi Ltd 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Honeywell International Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Infineon Technologies AG 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 L3harris Technologies Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 Lockheed Martin Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 NXP Semiconductors N.V 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Raytheon Technologies Corporation 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Robert Bosch GmbH 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 SWOT Analysis 14.3.11 Saab AB 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 STMicroelectronics 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Texas Instruments Incorporated 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.13.4 SWOT Analysis 14.3.14 Thales Group 14.3.14.1 Company Overview 14.3.14.2 Product Portfolio 14.3.14.3 Financials 14.3.14.4 SWOT Analysis
SummaryThe global radar sensors market reached a value of US$ 13.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 36.2 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 18.51% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Radar Sensors Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Imaging 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Continuous Wave (CW) Radar 6.1.2.2 Pulse Radar 6.1.2.3 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Non-Imaging 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Key Segments 6.2.2.1 Speed Gauge 6.2.2.2 Radar Altimeter 6.2.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Range 7.1 Short Range 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Medium Range 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Long Range 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Automotive 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Aerospace and Defense 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Environment and Weather Monitoring 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Traffic Management and Monitoring 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Continental AG 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 DENSO Corporation 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Hitachi Ltd 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Honeywell International Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Infineon Technologies AG 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 L3harris Technologies Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 Lockheed Martin Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 NXP Semiconductors N.V 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Raytheon Technologies Corporation 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Robert Bosch GmbH 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 SWOT Analysis 14.3.11 Saab AB 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 STMicroelectronics 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Texas Instruments Incorporated 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.13.4 SWOT Analysis 14.3.14 Thales Group 14.3.14.1 Company Overview 14.3.14.2 Product Portfolio 14.3.14.3 Financials 14.3.14.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(radar)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|