月経カップ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Menstrual Cup Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 月経カップの世界市場は、2021年に9億2,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.5%を示し、2027年までに1,230百万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確... もっと見る
サマリー月経カップの世界市場は、2021年に9億2,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.5%を示し、2027年までに1,230百万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。月経カップは、月経時に使用する女性の衛生用品で、月経液を集め、漏れを防ぐために使用されます。ベル型のカップで、底部にステムがついています。カップは経血を集め、膣内のpHレベルを適切に保つ手助けをします。月経カップは、使用する人の年齢に応じて、さまざまな形や大きさのものが用意されています。医療グレードの柔軟なシリコーン、ラテックスゴム、熱可塑性エラストマーを使用して製造されています。従来から使われているナプキンやタンポンに比べ、環境にやさしく、経血を吸収するのではなく、経血を集めることができます。数時間ごとに取り外して洗浄し、再利用することができます。また、使い捨てタイプと再利用タイプがあり、使用前に熱湯消毒が必要です。 月経カップの市場動向 女性の衛生に関する意識が世界中で高まっていることが、市場成長に明るい見通しをもたらす重要な要因の一つです。また、生理用ナプキンやタンポンよりも月経カップの方が優れているという認識が広まっていることも、市場成長の原動力となっています。月経カップは感染症のリスクを軽減し、臭いを防ぎ、血液をより多く保持し、非常に衛生的です。さらに、月経カップにスマートテクノロジーを搭載するなど、さまざまな製品イノベーションが他の成長促進要因として作用しています。製品メーカーは、Bluetooth技術を通じてスマートフォンのアプリケーションと統合し、経血の色の変化や健康上のリスクの可能性を示すことができる製品を発売しています。その他、消費者の支出能力の向上や、政府の好意的な政策、公衆衛生を促進するキャンペーンの実施などが、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupでは、月経カップの世界市場におけるサブセグメントごとの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品タイプ、素材タイプ、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 使い捨て 再利用可能 素材タイプ別内訳。 メディカルグレードシリコーン 天然ゴム 熱可塑性エラストマー 販売チャネル別構成比 薬局・薬店 オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争環境についても、ブロッサムカップ、ディーバインターナショナル、フルールカップ、インティミナ、ジャグアラ s.r.o. (レディカップ)、レナカップ LLC、ルネット月経カップ(ペプトニックメディカルAB)、ミールナ、ムーンカップ、フレックスカンパニー、YUUKIカンパニー s.r.o. の主要企業のプロファイルと共に調査しています。 本レポートで回答した主な質問 1.2022-2027年の月経カップ世界市場の成長率はどの程度と予想されますか? 2.COVID-19が月経カップの世界市場に与えた影響は? 3.製品タイプに基づく月経カップの世界市場の内訳は? 4.月経カップの世界市場の素材タイプ別内訳は? 5.月経カップの世界市場における主要地域は? 6.月経カップの世界市場における主要プレイヤー/企業は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Menstrual Cup Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Disposable 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Reusable 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Material Type 7.1 Medical Grade Silicone 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Natural Rubber 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Thermoplastic Elastomer 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Pharmacies and Retail Stores 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Online Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Blossom Cup. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Diva International Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Fleurcup 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 INTIMINA 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Jaguara s.r.o. (LadyCup) 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Lena Cup LLC 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Lunette Menstrual Cup (Peptonic Medical AB) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Me Luna 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Mooncup Ltd 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 The Flex Company 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 YUUKI Company s.r.o. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global menstrual cup market reached a value of US$ 920 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,230 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 5.5% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Menstrual Cup Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Disposable 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Reusable 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Material Type 7.1 Medical Grade Silicone 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Natural Rubber 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Thermoplastic Elastomer 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Pharmacies and Retail Stores 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Online Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Blossom Cup. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Diva International Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Fleurcup 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 INTIMINA 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Jaguara s.r.o. (LadyCup) 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Lena Cup LLC 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Lunette Menstrual Cup (Peptonic Medical AB) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Me Luna 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Mooncup Ltd 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 The Flex Company 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 YUUKI Company s.r.o. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |