4G機器市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測4G Equipment Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の4G機器市場は、2021年に666億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR20.37%を示し、2027年までに2035億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭... もっと見る
サマリー世界の4G機器市場は、2021年に666億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR20.37%を示し、2027年までに2035億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。4G機器は、データ伝送速度とネットワークの強化がアップグレードされた第4世代の無線通信システムである。この機器は、LTE(Long-term Equipment)とWi-max機器に分類され、マクロセル、スモールセル、分散アンテナシステム(DAS)、テスト機器などが含まれます。これらは一般的に、バーチャルプレゼンス、ナビゲーション、危機管理、遠隔医療、遠隔教育、マルチメディア共有、遠隔ジオプロセシングなどのアプリケーションに使用されています。これらのデバイスは、スマートフォン、タブレット、ノートパソコンなどのスマートデバイスに統合され、Wi-Fiスポットよりも安全です。また、独自のシステムに接続することなく、インターネットに接続することができます。そのため、情報技術(IT)、電気通信、eコマース、小売など、さまざまな業界で幅広く利用されています。 4G機器の市場動向 世界的な通信業界の著しい成長は、市場の見通しを明るくしている重要な要因のひとつです。また、ネットワークトラフィックの大幅な増加が、市場の成長を後押ししています。4G機器は、スマートフォン機器により高速なインターネット接続を提供し、さらにオンラインやライブストリーミングのビデオ、映画、音楽への中断のないアクセスを可能にします。これに伴い、オンライン・インタラクティブ・ゲームやマルチプレイヤー・ゲームのトレンドも台頭し、市場の成長に寄与しています。コネクテッドデバイスとモノのインターネット(IoT)の統合、拡張現実(AR)およびバーチャルリアリティ(VR)システムなど、さまざまな技術的進歩が、成長に向けて市場を牽引すると予想されます。また、4G機器は、ファイルやアプリケーションにリアルタイムでアクセスするためのクラウドコンピューティングシステムの運用にも広く利用されています。その他、消費者の支出能力の向上や、特に発展途上国での大規模なインフラ開発などが、市場の成長を牽引すると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の4G機器市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、コンポーネント、アプリケーション、エンドユースに基づいて市場を分類しています。 コンポーネント別の内訳 インフラ機器 スモールセル マクロセル 分散アンテナシステム(DAS) その他 試験装置 アプリケーション別構成比 LTE TD-LTE FDD-LTE LTE A Wi-Max(ワイマックス エンドユーザー別構成比 物流 電子商取引 スマートフォン その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 エアスパンネットワークス、シスコシステムズ、富士通、ファーウェイ・テクノロジーズ、モトローラ・ソリューションズなど、主要企業のプロファイルとともに、業界の競争環境も調査しています。Ltd.、Motorola Solutions Inc.日本電気株式会社、ノキア株式会社、Samsung Electronics Co.Ltd.、Telefonaktiebolaget LM Ericsson、ZTE Corporationである。 本レポートで回答した主な質問 世界の4G機器市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の4G機器市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? コンポーネントに基づく市場の内訳は? アプリケーション別の市場構成は? エンドユーズに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の4G機器市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global 4G Equipment Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Infrastructure Equipment 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Small Cell 6.1.2.2 Macro Cell 6.1.2.3 Distributed Antenna System (DAS) 6.1.2.4 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Testing Equipment 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 LTE 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Key Segments 7.1.2.1 TD-LTE 7.1.2.2 FDD-LTE 7.1.2.3 LTE A 7.1.3 Market Forecast 7.2 Wi-Max 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End Use 8.1 Logistics 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 E-Commerce 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Smartphone 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Airspan Networks Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Cisco System Inc 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Fujitsu Limited 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Huawei Technologies Co. Ltd. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Motorola Solutions Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 NEC Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Nokia Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Samsung Electronics Co. Ltd. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Telefonaktiebolaget LM Ericsson 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 ZTE Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials
SummaryThe global 4G equipment market reached a value of US$ 66.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 203.5 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 20.37% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global 4G Equipment Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Infrastructure Equipment 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Small Cell 6.1.2.2 Macro Cell 6.1.2.3 Distributed Antenna System (DAS) 6.1.2.4 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Testing Equipment 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 LTE 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Key Segments 7.1.2.1 TD-LTE 7.1.2.2 FDD-LTE 7.1.2.3 LTE A 7.1.3 Market Forecast 7.2 Wi-Max 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End Use 8.1 Logistics 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 E-Commerce 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Smartphone 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Airspan Networks Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Cisco System Inc 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Fujitsu Limited 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Huawei Technologies Co. Ltd. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Motorola Solutions Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 NEC Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Nokia Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Samsung Electronics Co. Ltd. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Telefonaktiebolaget LM Ericsson 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 ZTE Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(equipment)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/23 10:26 157.72 円 164.94 円 201.11 円 |