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トランスミッション液の市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Transmission Fluids Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

トランスミッションフルードの世界市場は、2021年に76億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4%を示し、2027年までに96億米ドルの市場に到達すると予測しています。COV... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

トランスミッションフルードの世界市場は、2021年に76億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4%を示し、2027年までに96億米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

トランスミッションフルードとは、最適なパフォーマンスを得るために、エンジンから車輪への速度・トルク変換を促進するための潤滑剤を指します。この液体は、自動車のギアボックス内のベアリングや金属部品を潤滑し、摩耗や破損を防ぎます。一般的に使用されるトランスミッションフルードには、オートマチック、マニュアル、スペシャルティ、合成トランスミッションフルードなどがあります。トランスミッションフルードは、従来から使用されている潤滑油と比較して、酸化安定性、熱安定性、デポジット形成の抑制、高粘度指数、耐錆性、耐腐食性、エラストマーとの相性に優れています。その結果、乗用車、建設車両、農業機械など幅広い用途で、最適なオンロード性能を実現し、トランスミッション構成部品の摩耗防止に役立っています。

世界的に自動車産業が成長していることは、市場に明るい展望をもたらす重要な要因の一つです。さらに、消費者の嗜好の変化や、自動車の性能と信頼性の向上に対する要求の高まりも、市場の成長を後押ししています。これに伴い、トランスミッションフルードはオフロード車にも使用され、バルブ操作、ブレーキバンド摩擦、トルク変換を向上させています。さらに、摩耗防止剤と安定した粘度増進剤を配合した環境に優しいトランスミッションフルードの開発など、さまざまな製品の革新も成長を促す要因となっています。これらの添加剤は、油膜の破壊を防ぎ、シームレスなギアシフト機構を提供し、自動車の燃費を最適化することができます。また、消費者の支出能力の向上や、オートマチックトランスミッション搭載車の冷却水としてのトランスミッションフルードの利用など、その他の要因も市場をさらに牽引すると予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupでは、トランスミッションフルードの世界市場におけるサブセグメントごとの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、基油、用途に基づき分類しています。

タイプ別の内訳

オートマチックトランスミッションフルード
マニュアルトランスミッション用油剤
その他

ベースオイル別構成比

鉱物油
合成油
半合成油

用途別構成比

乗用車・商用車
オフロード車

地域別構成比。

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争環境。
業界の競争環境についても、Amsoil Inc.、BASF SE、BP P.L.C.、Chevron Corporation、Exxon Mobil Corporation、Fuchs Petrolub SE、Lubrizol Corporation、LukOil、PetroChina Company Limited (China National Petroleum Corporation), Petroliam Nasional Berhad, Royal Dutch Shell Plc および Total SEといった主要企業のプロファイルと共に検証しています。

本レポートで回答した主な質問
トランスミッションフルードの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19はトランスミッションフルードの世界市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
タイプ別の市場構成は?
ベースオイルに基づく市場のブレークアップは?
アプリケーション別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
トランスミッションフルードの世界市場の構造および主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Transmission Fluids Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Automatic Transmission Fluid
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Manual Transmission Fluid
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Base Oil
7.1 Mineral Oil
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Synthetic Oil
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Semi-synthetic Oil
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Passenger and Commercial Vehicles
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Off-Road Vehicles
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Amsoil Inc.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 BASF SE
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 BP P.L.C.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Chevron Corporation
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Exxon Mobil Corporation
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Fuchs Petrolub SE
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Lubrizol Corporation
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 LukOil
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 PetroChina Company Limited (China National Petroleum Corporation)
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Petroliam Nasional Berhad
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 SWOT Analysis
14.3.11 Royal Dutch Shell Plc
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.12 Total SE
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global transmission fluids market reached a value of US$ 7.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 9.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Transmission fluid refers to a lubricant to facilitate speed and torque conversions from the engine to the wheels for optimum performance. The fluid lubricates the bearings and metallic components in the gearbox of the automobile and prevents them from wear and tear. Some of the commonly used transmission fluids include automatic, manual, specialty and synthetic transmission fluids. In comparison to the traditionally used lubricants, transmission fluids offer superior oxidation, thermal stability, minimal deposit formation, high viscosity index, resistance against rust and corrosion and compatibility with elastomers. As a result, they find extensive applications in passenger cars, construction vehicles and agricultural machinery to deliver optimum on-road performance and provide wear protection to transmission components.

The growing automotive industry across the globe represents one of the key factors creating a positive outlook on the market. Furthermore, shifting consumer preferences, along with the increasing demand for improved vehicle performance and reliability, is also driving the market growth. In line with this, transmission fluids are also used in off-road vehicles for improved valve operation, brake band friction and torque conversion. Additionally, various product innovations, such as the development of environment-friendly transmission fluids fortified with anti-wear additives and stable viscosity enhancers, are acting as other growth-inducing factors. These additives prevent oil film breakdown, provide a seamless gear shift mechanism and optimize the fuel economy of the vehicle. Other factors, including the rising expenditure capacities of the consumers, along with the utilization of transmission fluids as coolants in automobiles with automatic transmission, are anticipated to drive the market further.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global transmission fluids market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, base oil and application.

Breakup by Type:

Automatic Transmission Fluid
Manual Transmission Fluid
Others

Breakup by Base Oil:

Mineral Oil
Synthetic Oil
Semi-synthetic Oil

Breakup by Application:

Passenger and Commercial Vehicles
Off-Road Vehicles

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Amsoil Inc., BASF SE, BP P.L.C., Chevron Corporation, Exxon Mobil Corporation, Fuchs Petrolub SE, Lubrizol Corporation, LukOil, PetroChina Company Limited (China National Petroleum Corporation), Petroliam Nasional Berhad, Royal Dutch Shell Plc and Total SE.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global transmission fluids market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global transmission fluids market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the base oil?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global transmission fluids market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Transmission Fluids Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Automatic Transmission Fluid
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Manual Transmission Fluid
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Base Oil
7.1 Mineral Oil
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Synthetic Oil
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Semi-synthetic Oil
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Passenger and Commercial Vehicles
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Off-Road Vehicles
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Amsoil Inc.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 BASF SE
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 BP P.L.C.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Chevron Corporation
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Exxon Mobil Corporation
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Fuchs Petrolub SE
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Lubrizol Corporation
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 LukOil
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 PetroChina Company Limited (China National Petroleum Corporation)
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Petroliam Nasional Berhad
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 SWOT Analysis
14.3.11 Royal Dutch Shell Plc
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.12 Total SE
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis

 

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