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油圧液の市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Hydraulic Fluids Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の油圧作動油市場は、2021年に86億9000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.72%を示し、2027年までに129億9000万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年4月14日 US$2,499
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142 英語

 

サマリー

世界の油圧作動油市場は、2021年に86億9000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.72%を示し、2027年までに129億9000万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

油圧作動油とは、油圧機器の部品に動力を伝達するための媒体として機能する、さまざまな形態の潤滑油のことです。水と鉱油から構成され、一般的にバイオベース、耐火性、石油ベースのバリエーションがあります。油圧作動油は、車両のさまざまな部分に存在する非圧縮流体の力を利用して、熱伝達、潤滑、汚染除去、密封、汚染制御を行うものである。また、航空機の飛行制御システム、油圧ブレーキ、掘削機、パワーステアリングシステム、ゴミ収集車、産業機械、リフトなどにも広く使用されている。従来のタービン油に比べ、高温安定性、ろ過性、熱・酸化安定性、粘性・圧縮性の向上、耐泡立ち性、耐摩耗性、耐腐食性などが改善されている。
油圧作動油の市場動向
全世界の自動車産業の大幅な成長により、市場の成長に明るい見通しが生まれています。油圧作動油は、パワーステアリング、エンジンオイル、ギアオイル、ブレーキ、クラッチなど、自動車のさまざまな分野で広く使用されており、力の発生、化学反応による腐食の防止、部品間の摩擦の低減を行い、自動車のライフサイクル全般を向上させるのに役立っています。また、先進的な自動車部品との相性も良く、自動車の排出ガス低減にも貢献します。さらに、環境対応型、無害、環境に優しい生分解性作動油の導入など、さまざまな製品イノベーションが市場成長の原動力となっています。さらに、土木・建設プロジェクト用のバックホー、ディガー、トラックローダー、ブルドーザーなどの重機における製品需要の増加が、市場成長にプラスの影響を与えています。その他、特に発展途上地域での工業化の進展や、バイオベース作動油の使用を促進するための様々な政府施策の実施などが、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界の油圧作動油市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、基油、販売拠点、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

ベースオイル別の内訳
合成油
鉱物油
バイオベース油

販売先別構成比。

相手先商標製品製造会社(OEM)
アフターマーケット

エンドユーザー別内訳。

石油・ガス
海上
自動車
航空宇宙・防衛
建設機械
その他

地域別構成比
北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争環境。
業界の競争環境は、BASF SE、bp p.l.c.、Chevron Corporation、China National Petroleum Corporation、China Petroleum & Chemical Corporation、Croda International Plc、Dow Inc、Eastman Chemical Company、Exxon Mobil Corporation、Fuchs Petrolub SE、出光興産Co.を含む主要企業のプロファイルと共に検討されている。Ltd.、Lukoil、Phillips 66 Company、Royal Dutch Shell plc、TotalEnergies SE。
本レポートで回答した主な質問
油圧作動油の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の油圧作動油市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域市場は?
基油に基づく市場の内訳は?
販売先別の市場構成は?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
油圧作動油の世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Hydraulic Fluids Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Base Oil
6.1 Synthetic Oil
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Mineral Oil
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Bio-based Oil
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Point of Sale
7.1 Original Equipment Manufacturer (OEM)
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Aftermarket
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Oil and Gas
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Marine
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Automotive
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Aerospace and Defense
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Construction
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 BASF SE
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 bp p.l.c.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Chevron Corporation
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 China National Petroleum Corporation
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 SWOT Analysis
14.3.5 China Petroleum & Chemical Corporation
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Croda International Plc
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Dow Inc.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Eastman Chemical Company
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Exxon Mobil Corporation
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Fuchs Petrolub SE
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Idemitsu Kosan Co. Ltd.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 Lukoil
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis
14.3.13 Phillips 66 Company
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials
14.3.13.4 SWOT Analysis
14.3.14 Royal Dutch Shell plc
14.3.14.1 Company Overview
14.3.14.2 Product Portfolio
14.3.14.3 Financials
14.3.15 TotalEnergies SE
14.3.15.1 Company Overview
14.3.15.2 Product Portfolio
14.3.15.3 Financials
14.3.15.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global hydraulic fluids market reached a value of US$ 8.69 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 12.99 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.72% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Hydraulic fluids refer to different forms of lubricants that act as mediums for transmitting power into hydraulic machinery components. Comprising of water and mineral oil, they are commonly available in bio-based, fire-resistant, and petroleum-based variants. Hydraulic fluids uses the force of non-compressing fluids present in different parts of the vehicle for heat transfer, lubrication, contamination removal, sealing and contamination control purposes. They are also widely incorporated in aircraft flight control systems, hydraulic brakes, excavators, power steering systems, garbage trucks, industrial machinery equipment and lifts. As compared to conventional turbine oil, hydraulic fluids exhibit improved stability at high temperature, higher filterability, thermal and oxidation stability, enhanced viscosity and compressibility, and better foam, wear and corrosion resistance.
Hydraulic Fluids Market Trends:
The substantial growth in the automotive industry across the globe is creating a positive outlook for the market growth. Hydraulic fluids are widely used in different areas of the vehicle, including power steering systems, engine oil, gear oil, brakes, and clutches to create force, protect against erosion by chemical reaction, and reduce friction between components, thus assisting in enhancing the overall life cycle of the automobile. In line with this, hydraulic fluids are highly compatible with advanced automotive parts, which, in turn, helps in lowering vehicle emissions. Apart from this, various product innovations, such as the introduction of biodegradable hydraulic fluids that are ecologically responsive, non-toxic and environmentally friendly are providing an impetus to the market growth. Furthermore, the increasing product demand in heavy equipment, such as backhoes, diggers, truck loaders and bulldozers for civil engineering and construction projects, are positively impacting the market growth. Other factors, including rising industrialization, especially in developing regions, and the implementation of various government initiatives to promote the use of bio-based hydraulic fluids, are anticipated to drive the market toward growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global hydraulic fluids market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on base oil, point of sale and end user.

Breakup by Base Oil:
Synthetic Oil
Mineral Oil
Bio-based Oil

Breakup by Point of Sale:

Original Equipment Manufacturer (OEM)
Aftermarket

Breakup by End User:

Oil and Gas
Marine
Automotive
Aerospace and Defense
Construction
Others

Breakup by Region:
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being BASF SE, bp p.l.c., Chevron Corporation, China National Petroleum Corporation, China Petroleum & Chemical Corporation, Croda International Plc, Dow Inc., Eastman Chemical Company, Exxon Mobil Corporation, Fuchs Petrolub SE, Idemitsu Kosan Co. Ltd., Lukoil, Phillips 66 Company, Royal Dutch Shell plc and TotalEnergies SE.
Key Questions Answered in This Report:
How has the global hydraulic fluids market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global hydraulic fluids market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the base oil?
What is the breakup of the market based on the point of sale?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global hydraulic fluids market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Hydraulic Fluids Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Base Oil
6.1 Synthetic Oil
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Mineral Oil
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Bio-based Oil
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Point of Sale
7.1 Original Equipment Manufacturer (OEM)
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Aftermarket
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Oil and Gas
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Marine
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Automotive
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Aerospace and Defense
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Construction
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 BASF SE
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 bp p.l.c.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Chevron Corporation
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 China National Petroleum Corporation
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 SWOT Analysis
14.3.5 China Petroleum & Chemical Corporation
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Croda International Plc
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Dow Inc.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Eastman Chemical Company
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Exxon Mobil Corporation
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Fuchs Petrolub SE
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Idemitsu Kosan Co. Ltd.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 Lukoil
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis
14.3.13 Phillips 66 Company
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials
14.3.13.4 SWOT Analysis
14.3.14 Royal Dutch Shell plc
14.3.14.1 Company Overview
14.3.14.2 Product Portfolio
14.3.14.3 Financials
14.3.15 TotalEnergies SE
14.3.15.1 Company Overview
14.3.15.2 Product Portfolio
14.3.15.3 Financials
14.3.15.4 SWOT Analysis

 

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