パスタソース市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Pasta Sauce Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のパスタソース市場は、2021年に99億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には120億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.08%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭... もっと見る
サマリー世界のパスタソース市場は、2021年に99億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には120億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.08%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。パスタソースは、クリームベースの液体または半固形のペーストで、パスタやピザ、ラザニアなどのイタリア料理に香ばしいトッピングとして使用されます。一般的には、トマト、タマネギ、ニンニク、チーズ、ハーブ、調味料などの材料を混ぜ合わせ、独特の風味と味を出すために調理されます。また、様々な栄養素、ビタミン、ミネラル、食物繊維が豊富に含まれています。パスタソースの代表的なバリエーションとしては、赤、緑、白、ミートベース、乳化、バターベース、野菜ソースなどがあります。これらは通常、ガラス製やアルミ製の容器、プラスチック製のパウチやパックで保存・流通されています。 食品・飲料業界の繁栄と、すぐに食べられる食品への嗜好の高まりは、市場の成長を促す重要な要因の1つとなっています。労働人口の増加と多忙なスケジュールのため、パッケージ化され調理が簡単なパスタソースへの嗜好が世界中で大幅に増加しています。さらに、大陸間の料理や風味豊かな料理を試したいという消費者の傾向も高まっており、市場の成長に弾みをつけています。また、健康志向の高まりにより、栄養豊富で健康的な製品の需要がさらに高まっています。メーカーは、グルテンフリーや有機食材を使用したパスタソースを製造しています。さらに、レストランやカフェなどの飲食店では、革新的でユニークなパスタ料理を顧客に提供するために、複数の味やソースの組み合わせを試しています。その他、可処分所得の増加や急速な都市化などの要因が、市場をさらに押し上げると予測されます。 主要市場のセグメンテーション IMARC Groupは、世界のパスタソース市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、パッケージタイプ、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 トマトベースのソース トラディショナルソース マリナーラソース ミートソース マッシュルームソース ローストガーリックソース チーズソース トマト&バジルソース その他 ペストベース・ソース バジルペストソース サンドライドトマトペストソース その他 アルフレドソース トラディショナル アルフレッドソース ガーリックアルフレドソース チーズアルフレドソース その他 製品タイプにより、市場はトマトベース、ペストベース、アルフレドソースに分類されます。現在、トマトベースのソースは、トラディショナル、マリナラ、ミート、マッシュルーム、ローストガーリック、チーズ、トマト&バジルなど、最も広く消費されている製品タイプとなっています。 包装タイプ別内訳。 ガラス瓶 ペットボトル 缶 パウチ カートン 包装形態によって、市場はガラス瓶、ポリエチレンテレフタレート(PET)、缶、パウチ、カートンに分類されます。このうち、ガラス瓶が市場全体の大半を占めています。 流通チャネル別の内訳。 直接 間接販売 店舗型小売業 スーパーマーケット 専門店 コンビニエンスストア ネット通販 市場は、流通チャネルによって直接販売と間接販売の2つに分類される。間接部門は明確な優位性を示し、さらに店舗型小売業、スーパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンライン小売業に分類される。 地域別構成比 アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ アルゼンチン コロンビア チリ ペルー その他 中近東・アフリカ トルコ サウジアラビア イラン アラブ首長国連邦 その他 地域別では、ヨーロッパが最も大きな市場となっています。さらに、ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、スペイン、ロシア、その他に分類されます。その他の主要市場には、北米(米国、カナダ)、アジア太平洋地域(中国、日本、インド、韓国、オーストラリア、インドネシア、その他)が含まれます。 競合他社の状況 本レポートでは、主要企業のプロファイルとともに、市場の競争環境についても分析しています。本レポートで回答した主な質問 1.2021年のパスタソースの世界市場規模は? 2.予測期間(2022-2027年)におけるパスタソースの世界市場展望はどうなるのか? 3.パスタソースの世界市場のドライバーは? 4.パスタソースの世界市場の主要トレンドは? 5.COVID-19がパスタソースの世界市場に与える影響とは? 6.パスタソースの世界市場における製品タイプ別の内訳は? 7.パスタソースの世界市場における包装タイプ別構成比は? 8.パスタソースの世界市場における流通チャネル別構成比は? 9.パスタソースの世界市場における主要地域は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Pasta Sauce Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Tomato-Based Sauces 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Major Types 6.1.2.1 Traditional Sauce 6.1.2.2 Marinara Sauce 6.1.2.3 Meat Sauce 6.1.2.4 Mushroom Sauce 6.1.2.5 Roasted Garlic Sauce 6.1.2.6 Cheese Sauce 6.1.2.7 Tomato and Basil Sauce 6.1.2.8 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Pesto-Based Sauces 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Major Types 6.2.2.1 Traditional Basil Pesto Sauce 6.2.2.2 Sun-Dried Tomato Pesto Sauce 6.2.2.3 Others 6.2.3 Market Forecast 6.3 Alfredo-Based Sauces 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Major Types 6.3.2.1 Traditional Alfredo Sauce 6.3.2.2 Garlic Alfredo Sauce 6.3.2.3 Cheese Alfredo Sauce 6.3.2.4 Others 6.3.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Packaging Type 7.1 Glass Bottles 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 PET 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Cans 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Pouches 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Cartons 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Direct 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Indirect 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Major Types 8.2.2.1 Store-Based Retailing 8.2.2.2 Supermarkets 8.2.2.3 Specialty Stores 8.2.2.4 Convenience Stores 8.2.2.5 Online Retailing 8.2.3 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Europe 9.2.1 Germany 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 France 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 United Kingdom 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 Italy 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Spain 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Russia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Asia Pacific 9.3.1 China 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 Japan 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 India 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 South Korea 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Australia 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Indonesia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Argentina 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.4.4 Colombia 9.4.4.1 Market Trends 9.4.4.2 Market Forecast 9.4.5 Chile 9.4.5.1 Market Trends 9.4.5.2 Market Forecast 9.4.6 Peru 9.4.6.1 Market Trends 9.4.6.2 Market Forecast 9.4.7 Others 9.4.7.1 Market Trends 9.4.7.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Turkey 9.5.1.1 Market Trends 9.5.1.2 Market Forecast 9.5.2 Saudi Arabia 9.5.2.1 Market Trends 9.5.2.2 Market Forecast 9.5.3 Iran 9.5.3.1 Market Trends 9.5.3.2 Market Forecast 9.5.4 United Arab Emirates 9.5.4.1 Market Trends 9.5.4.2 Market Forecast 9.5.5 Others 9.5.5.1 Market Trends 9.5.5.2 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 11.1 Overview 11.2 Research and Development 11.3 Raw Material Procurement 11.4 Manufacturing 11.5 Marketing 11.6 Distribution and Export 11.7 End-Use 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Indicators 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players
SummaryThe global pasta sauce market reached a value of US$ 9.9 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 12.0 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 3.08% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Pasta Sauce Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Tomato-Based Sauces 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Major Types 6.1.2.1 Traditional Sauce 6.1.2.2 Marinara Sauce 6.1.2.3 Meat Sauce 6.1.2.4 Mushroom Sauce 6.1.2.5 Roasted Garlic Sauce 6.1.2.6 Cheese Sauce 6.1.2.7 Tomato and Basil Sauce 6.1.2.8 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Pesto-Based Sauces 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Major Types 6.2.2.1 Traditional Basil Pesto Sauce 6.2.2.2 Sun-Dried Tomato Pesto Sauce 6.2.2.3 Others 6.2.3 Market Forecast 6.3 Alfredo-Based Sauces 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Major Types 6.3.2.1 Traditional Alfredo Sauce 6.3.2.2 Garlic Alfredo Sauce 6.3.2.3 Cheese Alfredo Sauce 6.3.2.4 Others 6.3.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Packaging Type 7.1 Glass Bottles 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 PET 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Cans 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Pouches 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Cartons 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Direct 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Indirect 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Major Types 8.2.2.1 Store-Based Retailing 8.2.2.2 Supermarkets 8.2.2.3 Specialty Stores 8.2.2.4 Convenience Stores 8.2.2.5 Online Retailing 8.2.3 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Europe 9.2.1 Germany 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 France 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 United Kingdom 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 Italy 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Spain 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Russia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Asia Pacific 9.3.1 China 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 Japan 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 India 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 South Korea 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Australia 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Indonesia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Argentina 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.4.4 Colombia 9.4.4.1 Market Trends 9.4.4.2 Market Forecast 9.4.5 Chile 9.4.5.1 Market Trends 9.4.5.2 Market Forecast 9.4.6 Peru 9.4.6.1 Market Trends 9.4.6.2 Market Forecast 9.4.7 Others 9.4.7.1 Market Trends 9.4.7.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Turkey 9.5.1.1 Market Trends 9.5.1.2 Market Forecast 9.5.2 Saudi Arabia 9.5.2.1 Market Trends 9.5.2.2 Market Forecast 9.5.3 Iran 9.5.3.1 Market Trends 9.5.3.2 Market Forecast 9.5.4 United Arab Emirates 9.5.4.1 Market Trends 9.5.4.2 Market Forecast 9.5.5 Others 9.5.5.1 Market Trends 9.5.5.2 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 11.1 Overview 11.2 Research and Development 11.3 Raw Material Procurement 11.4 Manufacturing 11.5 Marketing 11.6 Distribution and Export 11.7 End-Use 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Indicators 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/08 10:26 154.13 円 166.76 円 202.76 円 |