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仮想ルーター市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Virtual Router Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

仮想ルーターの世界市場は、2021年に1億7660万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR22.30%を示し、2027年までに6億1460万米ドルの市場に達すると予測しています。COVID... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年4月14日 US$2,499
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144 英語

 

サマリー

仮想ルーターの世界市場は、2021年に1億7660万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR22.30%を示し、2027年までに6億1460万米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

仮想ルーターは、拡張性と柔軟性に優れたソフトウェアベースのルーティングフレームワークで、ホストマシンがローカルエリアネットワーク上で従来のハードウェアルーターとして動作することを可能にします。仮想ルーターは、アドレスの最後のバイトに存在する一意の仮想ルーター識別子(VRID)で識別されます。仮想ルーターは、ハードウェアのコストを下げ、新しいアプリケーションを迅速に開発し、パケットをリアルタイムで処理することができるため、世界中の通信業界で幅広く利用されている。仮想ルーターの市場動向
現在、通信サービスプロバイダー(CSP)による仮想ルーターの採用が大幅に増加しています。これは、ソフトウェア定義ネットワーキング(SDN)やネットワーク機能仮想化(NFV)の人気の高まりと相まって、市場の成長を後押しする重要な要因の1つとなっています。さらに、仮想ルーターは、新しい通信サブシステムの開発、プロトタイピング、およびテストを支援します。また、仮想ルーターは遠隔学習にも役立ち、学生が仮想実験を行うためのツールとしても活用されています。このように、データセンターの急速な拡大と相まって、世界中で仮想ルーターの需要が高まっています。仮想ルーターは、ネットワーク速度の向上、データ取得の高速化、ストレージネットワークの安全性などを実現します。さらに、さまざまな業種の企業において、資本支出(CAPEX)と運用コスト(OPEX)を削減することで、総所有コスト(TCO)を低減することができます。これらの製品の利点は、トラフィックを分離しネットワークセキュリティを向上させるための仮想ルーター冗長プロトコル(VRRP)の実装などの技術的進歩とともに、市場の成長を強めています。その他、5Gインフラの改善や、世界的なクラウドベースのサービスに対する要求の高まりなどが、市場に明るい展望を生み出しています。

主な市場セグメンテーション
IMARC Groupは、世界の仮想ルーター市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を掲載しています。当レポートでは、コンポーネント、タイプ、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

コンポーネント別の内訳

ソリューション
サービス

タイプ別構成比。プリフィード
カスタム

エンドユーザー別の内訳。

サービスプロバイダー
企業

地域別構成比。北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合状況。
業界の競争環境についても、6WIND、Allied Telesis Inc.、Arista Networks Inc.、Check Point Software Technologies Ltd.、Cisco Systems Inc.、Hewlett Packard Enterprise Company、Huawei Technologies Co.Ltd.、International Business Machines Corporation、Juniper Networks Inc.、Nokia Corporation、Palo Alto Networks Inc.、およびZTE Corporation。本レポートで回答した主な質問
仮想ルーターの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の仮想ルーター市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
コンポーネントに基づく市場の内訳は?
タイプ別の市場構成は?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
仮想ルーターの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Virtual Router Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Component
6.1 Solution
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Service
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Type
7.1 Pre-defined
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Custom
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Service Provider
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Enterprise
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 6WIND
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 Allied Telesis Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.3 Arista Networks Inc.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.4 Check Point Software Technologies Ltd.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Cisco Systems Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Hewlett Packard Enterprise Company
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Huawei Technologies Co. Ltd.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 International Business Machines Corporation
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Juniper Networks Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Nokia Corporation
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Palo Alto Networks Inc.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 ZTE Corporation
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials

 

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Summary

The global virtual router market reached a value of US$ 176.6 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 614.6 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 22.30% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

A virtual router is a scalable and flexible software-based routing framework that enables the host machine to operate as a conventional hardware router over a local area network. It is identified with a unique virtual router identifier (VRID) that is present at the last byte of the address. As it can lower hardware costs and help develop new applications rapidly and process packets in real-time, a virtual router finds extensive applications in the telecommunications industry across the globe. Virtual Router Market Trends:
At present, there is a considerable increase in the adoption of virtual routers by communication service providers (CSPs). This, in confluence with the rising popularity of software-defined networking (SDN) and network functions virtualization (NFV), represents one of the key factors bolstering the market growth. Moreover, virtual routers assist in developing, prototyping, and testing new communication subsystems. These routers can also aid in distance learning and are consequently utilized as tools that enable students to perform virtual experiments. This, coupled with the rapid expansion of data centers, is catalyzing the demand for virtual routers around the world. Apart from this, these routers provide increased network speed, faster acquisition of data, and safer storage networks. In addition, they help reduce the total cost of ownership (TCO) by lowering capital expenditures (CAPEX) and operating expenses (OPEX) of businesses from different industry verticals. These product benefits, along with technological advancements, including the implementation of virtual router redundancy protocol (VRRP) to separate traffic and improve network security, are strengthening the market growth. Other factors, such as improving 5G infrastructure and the increasing requirement for cloud-based services worldwide, are creating a positive outlook for the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global virtual router market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on component, type and end user.

Breakup by Component:

Solution
Service

Breakup by Type: Pre-defined
Custom

Breakup by End User:

Service Provider
Enterprise

Breakup by Region: North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being 6WIND, Allied Telesis Inc., Arista Networks Inc., Check Point Software Technologies Ltd., Cisco Systems Inc., Hewlett Packard Enterprise Company, Huawei Technologies Co. Ltd., International Business Machines Corporation, Juniper Networks Inc., Nokia Corporation, Palo Alto Networks Inc. and ZTE Corporation. Key Questions Answered in This Report:
How has the global virtual router market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global virtual router market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the component?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global virtual router market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Virtual Router Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Component
6.1 Solution
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Service
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Type
7.1 Pre-defined
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Custom
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Service Provider
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Enterprise
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 6WIND
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 Allied Telesis Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.3 Arista Networks Inc.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.4 Check Point Software Technologies Ltd.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Cisco Systems Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Hewlett Packard Enterprise Company
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Huawei Technologies Co. Ltd.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 International Business Machines Corporation
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Juniper Networks Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Nokia Corporation
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Palo Alto Networks Inc.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 ZTE Corporation
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials

 

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