延長保証の市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Extended Warranty Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の延長保証市場は、2021年に1,215億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.70%を示し、2027年までに1,823億米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確... もっと見る
サマリー世界の延長保証市場は、2021年に1,215億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.70%を示し、2027年までに1,823億米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。延長保証(サービス契約)とは、消費者が新品を購入した際に提供される保証期間を延長する保険のことである。一般に、製造上の欠陥や品質不良が原因で破損した場合、製品の修理や交換にかかる費用を補償するものである。通常、自動車、電子機器、電化製品などのメーカー、小売業者、第三者サービス業者によって提供される。これらの商品には通常1年間のメーカー保証が付きますが、延長保証を利用することで、最初の保証期間が過ぎた後も、様々な製品の欠陥や通常の損耗に対して補償を行うことができます。近年、延長保証ソリューションは、その費用対効果の高さと、当初の保証ではカバーされない製品の機械的・電子的故障などの追加保護により、人気を博しています。 延長保証の市場動向。 現在、延長保証制度は、定期的なメンテナンスと、液体の流出、盗難、画面割れなどの偶発的な損害に対応しています。その結果、消費者の間では、当初の保証期間が過ぎた後の電子機器の安全性に関する懸念が高まっており、これが市場成長の主な要因となっています。これに加えて、価値観の異なる顧客の増加や、販売後の手間のかからない体験に対する消費者の嗜好の変化が、延長保証ソリューションの需要を高めています。さらに、ハイエンド車両やスマートフォン、ラップトップ、タブレット、ウェアラブルなどの家電製品の販売急増が、製品採用率を加速させています。さらに、大手企業は、手間のかからない交換サービスやオンサイトサービスなどの付加価値サービスを提供し、クレーム決済を迅速に行うために延長保証プロセスをデジタル化しており、これが市場成長の促進要因になっています。その他、商品の長寿命化や価値向上に対する要求の高まり、消費者の可処分所得の増加、修理・メンテナンス費用の高騰なども、市場の見通しを明るくしています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の延長保証市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、対象範囲、用途、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて、市場を分類しています。 カバレッジ別構成比。 スタンダードプロテクションプラン アクシデンタルプロテクションプラン 用途別構成比。 自動車 家電製品 家庭用電化製品 モバイル機器・PC その他 流通チャネル別構成比。 メーカー 小売店 その他 エンドユーザー別構成比 個人 事業内容 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Allianz SE, American International Group Inc, AmTrust Financial, Assurant Inc, Asurion LLC, Axa S.A., Carchex, CarShield LLC, Chubb Limited, Edel Assurance LLP, Endurance Warranty Services LLC, SquareTrade Inc (The Allstate Corporation) などの主要企業のプロファイルとともに調査しています。本レポートで回答した主な質問 世界の延長保証市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の延長保証市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場は? 補償範囲に基づく市場の内訳は? アプリケーションに基づく市場の内訳は? 販売チャネルに基づく市場の内訳は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の延長保証市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Extended Warranty Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Coverage 6.1 Standard Protection Plan 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Accidental Protection Plan 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Automobiles 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Consumer Electronics 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Home Appliances 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Mobile Devices and PCs 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Manufacturers 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retailers 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Individuals 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Business 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Allianz SE 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 American International Group Inc 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 AmTrust Financial 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Assurant Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Asurion LLC 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Axa S.A. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Carchex 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 CarShield LLC 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Chubb Limited 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Edel Assurance LLP 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Endurance Warranty Services LLC 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 SquareTrade Inc (The Allstate Corporation) 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global extended warranty market reached a value of US$ 121.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 182.3 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 6.70% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Extended Warranty Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Coverage 6.1 Standard Protection Plan 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Accidental Protection Plan 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Automobiles 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Consumer Electronics 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Home Appliances 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Mobile Devices and PCs 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Manufacturers 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retailers 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Individuals 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Business 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Allianz SE 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 American International Group Inc 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 AmTrust Financial 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Assurant Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Asurion LLC 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Axa S.A. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Carchex 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 CarShield LLC 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Chubb Limited 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Edel Assurance LLP 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Endurance Warranty Services LLC 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 SquareTrade Inc (The Allstate Corporation) 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
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