世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

延長保証の市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Extended Warranty Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の延長保証市場は、2021年に1,215億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.70%を示し、2027年までに1,823億米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年3月15日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
145 英語

 

サマリー

世界の延長保証市場は、2021年に1,215億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.70%を示し、2027年までに1,823億米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

延長保証(サービス契約)とは、消費者が新品を購入した際に提供される保証期間を延長する保険のことである。一般に、製造上の欠陥や品質不良が原因で破損した場合、製品の修理や交換にかかる費用を補償するものである。通常、自動車、電子機器、電化製品などのメーカー、小売業者、第三者サービス業者によって提供される。これらの商品には通常1年間のメーカー保証が付きますが、延長保証を利用することで、最初の保証期間が過ぎた後も、様々な製品の欠陥や通常の損耗に対して補償を行うことができます。近年、延長保証ソリューションは、その費用対効果の高さと、当初の保証ではカバーされない製品の機械的・電子的故障などの追加保護により、人気を博しています。

延長保証の市場動向。
現在、延長保証制度は、定期的なメンテナンスと、液体の流出、盗難、画面割れなどの偶発的な損害に対応しています。その結果、消費者の間では、当初の保証期間が過ぎた後の電子機器の安全性に関する懸念が高まっており、これが市場成長の主な要因となっています。これに加えて、価値観の異なる顧客の増加や、販売後の手間のかからない体験に対する消費者の嗜好の変化が、延長保証ソリューションの需要を高めています。さらに、ハイエンド車両やスマートフォン、ラップトップ、タブレット、ウェアラブルなどの家電製品の販売急増が、製品採用率を加速させています。さらに、大手企業は、手間のかからない交換サービスやオンサイトサービスなどの付加価値サービスを提供し、クレーム決済を迅速に行うために延長保証プロセスをデジタル化しており、これが市場成長の促進要因になっています。その他、商品の長寿命化や価値向上に対する要求の高まり、消費者の可処分所得の増加、修理・メンテナンス費用の高騰なども、市場の見通しを明るくしています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界の延長保証市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、対象範囲、用途、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて、市場を分類しています。

カバレッジ別構成比。

スタンダードプロテクションプラン
アクシデンタルプロテクションプラン

用途別構成比。

自動車
家電製品
家庭用電化製品
モバイル機器・PC
その他

流通チャネル別構成比。

メーカー
小売店
その他

エンドユーザー別構成比

個人
事業内容

地域別構成比。

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、Allianz SE, American International Group Inc, AmTrust Financial, Assurant Inc, Asurion LLC, Axa S.A., Carchex, CarShield LLC, Chubb Limited, Edel Assurance LLP, Endurance Warranty Services LLC, SquareTrade Inc (The Allstate Corporation) などの主要企業のプロファイルとともに調査しています。本レポートで回答した主な質問
世界の延長保証市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の延長保証市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域市場は?
補償範囲に基づく市場の内訳は?
アプリケーションに基づく市場の内訳は?
販売チャネルに基づく市場の内訳は?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界の延長保証市場の構造と主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Extended Warranty Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Coverage
6.1 Standard Protection Plan
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Accidental Protection Plan
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Automobiles
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Consumer Electronics
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Home Appliances
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Mobile Devices and PCs
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Manufacturers
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Retailers
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Others
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 Individuals
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Business
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Allianz SE
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 American International Group Inc
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 AmTrust Financial
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Assurant Inc.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Asurion LLC
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Axa S.A.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Carchex
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 CarShield LLC
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Chubb Limited
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Edel Assurance LLP
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Endurance Warranty Services LLC
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.12 SquareTrade Inc (The Allstate Corporation)
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global extended warranty market reached a value of US$ 121.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 182.3 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 6.70% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

An extended warranty, or a service contract, refers to a policy that extends the warranty period offered to consumers on new items. It generally covers the costs of repair or replacement of the product if the damage is caused due to manufacturing defects or poor quality. It is usually provided by manufacturers, retailers, or third-party service providers for automobiles, electronics, and electrical appliances. While these goods typically come with a one-year manufacturer’s warranty, an extended warranty can provide coverage against various product defects or normal wear and tear after the expiration of the initial warranty. In recent years, extended warranty solutions have gained traction due to their cost-effectiveness and additional protection, such as the mechanical and electronic breakdown of products that are not covered by the original warranty.

Extended Warranty Market Trends:
Nowadays, extended warranty plans cover routine maintenance and accidental damages, including liquid spillage, thefts, or cracked screens. As a result, the rising concerns among consumers regarding the safety of their electronic devices after the original warranty has expired represent the primary factors driving the market growth. Besides this, the growing number of value-conscious customers and shifting consumer preferences toward a hassle-free post-sales experience are augmenting the demand for extended warranty solutions. Additionally, the surging sales of high-end vehicles and consumer electronics, such as smartphones, laptops, tablets, and wearables, are accelerating the product adoption rate. Furthermore, the leading players are offering value-added services, such as hassle-free replacements and on-site services, and digitizing extended warranty processes for faster claim settlements, which is catalyzing the market growth. Other factors, including the escalating demand for prolonged life and value of goods, inflating consumer disposable incomes and high repair and maintenance costs, are also creating a positive market outlook.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global extended warranty market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on coverage, application, distribution channel and end user.

Breakup by Coverage:

Standard Protection Plan
Accidental Protection Plan

Breakup by Application:

Automobiles
Consumer Electronics
Home Appliances
Mobile Devices and PCs
Others

Breakup by Distribution Channel:

Manufacturers
Retailers
Others

Breakup by End User:

Individuals
Business

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Allianz SE, American International Group Inc, AmTrust Financial, Assurant Inc., Asurion LLC, Axa S.A., Carchex, CarShield LLC, Chubb Limited, Edel Assurance LLP, Endurance Warranty Services LLC, and SquareTrade Inc (The Allstate Corporation). Key Questions Answered in This Report:
How has the global extended warranty market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global extended warranty market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the coverage?
What is the breakup of the market based on the application?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global extended warranty market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Extended Warranty Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Coverage
6.1 Standard Protection Plan
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Accidental Protection Plan
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Automobiles
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Consumer Electronics
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Home Appliances
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Mobile Devices and PCs
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Manufacturers
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Retailers
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Others
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 Individuals
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Business
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Allianz SE
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 American International Group Inc
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 AmTrust Financial
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Assurant Inc.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Asurion LLC
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Axa S.A.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Carchex
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 CarShield LLC
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Chubb Limited
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Edel Assurance LLP
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Endurance Warranty Services LLC
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.12 SquareTrade Inc (The Allstate Corporation)
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/20 10:26

143.76 円

160.81 円

193.57 円

ページTOPに戻る