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オンラインギャンブル市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Online Gambling Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のオンラインギャンブル市場は、2021年に723億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.96%を示し、2027年には1,314億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
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148 英語

 

サマリー

世界のオンラインギャンブル市場は、2021年に723億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.96%を示し、2027年には1,314億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

オンライン・ギャンブル(バーチャル・ギャンブル)とは、インターネット上でカジノやスポーツに賭けることを指します。対面式のギャンブルと比較して、オンライン・ギャンブルはプレイヤーの物理的な交流を伴わず、すべてのセッションがコンピュータ・プログラムによって管理されます。プレイヤーはスポーツベッティング、ブラックジャック、ポーカー、ルーレット、スロットマシンなど、様々なゲームをバーチャルで楽しむことができます。ギャンブルソフトをパソコンにダウンロードするか、ウェブサイトを通じてプレイすることができます。オンラインギャンブルは、キャッシュレス取引、あらゆる電子機器からのアクセス、カスタマイズ可能な予算、リアルタイムでのギャンブル体験など、様々な利点をプレイヤーに提供します。

オンラインギャンブルの世界市場動向と推進要因。

急速な都市化と世界的なインターネットの普及が、市場の成長を促進する重要な要因の一つとなっています。さらに、さまざまな先進国でオンラインベッティングが合法化され、文化的に承認されていることも、市場成長に弾みをつけています。また、オンラインスポーツ企業は、サッカーや競馬のクラブとスポンサー契約を結んでおり、新規ユーザーの獲得に貢献しています。また、携帯電話を利用したオンラインカジノへのアクセスも、オンラインギャンブル業界に好影響を与えています。

また、VR(バーチャルリアリティ)やブロックチェーンなど、さまざまな技術の進歩も成長を促す要因の一つとなっています。これらの技術は、ギャンブル活動の透明性を維持するのに役立ち、プレイヤーに没入感のある体験を提供します。その他、消費者の支出能力の向上や、ビットコインギャンブルの登場なども、市場をさらに牽引する要因として期待されています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界のオンラインギャンブル市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、ゲームの種類とデバイスに基づいて市場を分類しています。

ゲームタイプ別構成比。

スポーツベッティング
サッカー
競馬
eスポーツ
その他
カジノ
ライブカジノ
バカラ
ブラックジャック
ポーカー
スロット
その他
その他

デバイス別構成比。

デスクトップ
モバイル
その他

地域別構成比。

北米
米国
カナダ
アジア太平洋地域
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況
世界のオンラインギャンブル業界は、大小さまざまなプレーヤーが存在し、非常に細分化されています。代表的なプレイヤーは以下の通りです。

888ホールディングスPLC
ベット365グループリミテッド
ベットソンAB
チェリー・スペルグラディエAB
フラッターエンターテイメントPLC
ギャラクシー・エンターテインメント・グループ
GVCホールディングス Plc
イントラロット
キンドレッド・グループ・ピーエルシー
レオベガスAB
MGM Resorts International 本レポートで回答した主な質問
1.世界のオンラインギャンブル市場の市場規模は?
2.世界のオンラインギャンブル市場の成長率は?
3.オンラインギャンブルの世界市場の促進要因は何か?
4.世界のオンラインギャンブル市場における主要な業界動向は?
5.COVID-19が世界のオンラインギャンブル市場に与える影響とは?
6.世界のオンラインギャンブル市場のゲームタイプ別内訳は?
7.世界のオンラインギャンブル市場のデバイス別内訳は?
8.オンラインギャンブルの世界市場における主要地域は?
9.世界のオンラインギャンブル市場の主要企業/プレーヤーは?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Online Gambling Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Game Type
6.1 Sports Betting
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Major Types
6.1.2.1 Football
6.1.2.2 Horse Racing
6.1.2.3 E-Sports
6.1.2.4 Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Casino
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Major Types
6.2.2.1 Live Casino
6.2.2.2 Baccarat
6.2.2.3 Blackjack
6.2.2.4 Poker
6.2.2.5 Slots
6.2.2.6 Others
6.2.3 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Device
7.1 Desktop
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Mobile
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 United States
8.1.1.1 Market Trends
8.1.1.2 Market Forecast
8.1.2 Canada
8.1.2.1 Market Trends
8.1.2.2 Market Forecast
8.2 Asia Pacific
8.2.1 China
8.2.1.1 Market Trends
8.2.1.2 Market Forecast
8.2.2 Japan
8.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2 Market Forecast
8.2.3 India
8.2.3.1 Market Trends
8.2.3.2 Market Forecast
8.2.4 South Korea
8.2.4.1 Market Trends
8.2.4.2 Market Forecast
8.2.5 Australia
8.2.5.1 Market Trends
8.2.5.2 Market Forecast
8.2.6 Indonesia
8.2.6.1 Market Trends
8.2.6.2 Market Forecast
8.2.7 Others
8.2.7.1 Market Trends
8.2.7.2 Market Forecast
8.3 Europe
8.3.1 Germany
8.3.1.1 Market Trends
8.3.1.2 Market Forecast
8.3.2 France
8.3.2.1 Market Trends
8.3.2.2 Market Forecast
8.3.3 United Kingdom
8.3.3.1 Market Trends
8.3.3.2 Market Forecast
8.3.4 Italy
8.3.4.1 Market Trends
8.3.4.2 Market Forecast
8.3.5 Spain
8.3.5.1 Market Trends
8.3.5.2 Market Forecast
8.3.6 Russia
8.3.6.1 Market Trends
8.3.6.2 Market Forecast
8.3.7 Others
8.3.7.1 Market Trends
8.3.7.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Brazil
8.4.1.1 Market Trends
8.4.1.2 Market Forecast
8.4.2 Mexico
8.4.2.1 Market Trends
8.4.2.2 Market Forecast
8.4.3 Others
8.4.3.1 Market Trends
8.4.3.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Breakup by Country
8.5.3 Market Forecast
9 SWOT Analysis
9.1 Overview
9.2 Strengths
9.3 Weaknesses
9.4 Opportunities
9.5 Threats
10 Value Chain Analysis
11 Porters Five Forces Analysis
11.1 Overview
11.2 Bargaining Power of Buyers
11.3 Bargaining Power of Suppliers
11.4 Degree of Competition
11.5 Threat of New Entrants
11.6 Threat of Substitutes
12 Price Indicators
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 888 Holdings Plc
13.3.1.1 Company Overview
13.3.1.2 Product Portfolio
13.3.1.3 Financials
13.3.2 Bet365 Group Ltd.
13.3.2.1 Company Overview
13.3.2.2 Product Portfolio
13.3.2.3 Financials
13.3.3 Betsson AB
13.3.3.1 Company Overview
13.3.3.2 Product Portfolio
13.3.3.3 Financials
13.3.4 Cherry Spelglädje AB
13.3.4.1 Company Overview
13.3.4.2 Product Portfolio
13.3.5 Flutter Entertainment Plc
13.3.5.1 Company Overview
13.3.5.2 Product Portfolio
13.3.5.3 Financials
13.3.6 Galaxy Entertainment Group
13.3.6.1 Company Overview
13.3.6.2 Product Portfolio
13.3.6.3 Financials
13.3.7 GVC Holdings Plc
13.3.7.1 Company Overview
13.3.7.2 Product Portfolio
13.3.7.3 Financials
13.3.8 Intralot
13.3.8.1 Company Overview
13.3.8.2 Product Portfolio
13.3.8.3 Financials
13.3.8.4 SWOT Analysis
13.3.9 Kindred Group Plc
13.3.9.1 Company Overview
13.3.9.2 Product Portfolio
13.3.9.3 Financials
13.3.10 LeoVegas AB
13.3.10.1 Company Overview
13.3.10.2 Product Portfolio
13.3.10.3 Financials
13.3.11 MGM Resorts International
13.3.11.1 Company Overview
13.3.11.2 Product Portfolio
13.3.11.3 Financials
13.3.11.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global online gambling market reached a value of US$ 72.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 131.4 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 9.96% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Online gambling, or virtual gambling, refers to betting on casino or sports-based activities over the internet. In comparison to in-person gambling, online gambling does not involve physical interaction of players and all the sessions are moderated by computer programs. Players can virtually play various games, such as sports betting, blackjack, poker, roulette and slot machines. They can download gambling software on their personal computers or can play through a website. Online gambling offers various benefits, such as cashless transactions, accessibility through any electronic device, customizable budget and real-time gambling experience for the players.

Global Online Gambling Market Trends and Drivers:

Rapid urbanization, along with the increasing penetration of the internet across the globe, is one of the key factors driving the growth of the market. Furthermore, legalization and cultural approval of online betting in various developed countries are also providing a boost to the market growth. Online sports companies are also attaining high-profile sponsorships with various football and racing clubs, which helps attract new users. In line with this, convenient access to online casinos that can be used through mobile phones is also creating a positive impact on the online gambling industry.

Various technological advancements, such as the development of virtual reality (VR) and blockchain tools, are acting as another growth-inducing factor. These technologies aid in maintaining the transparency of gambling activities and provide an immersive experience to the player. Other factors, including increasing expenditure capacities of the consumers, along with the advent of bitcoin gambling, are expected to drive the market further.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global online gambling market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on game type and device.

Breakup by Game Type:

Sports Betting
Football
Horse Racing
E-Sports
Others
Casino
Live Casino
Baccarat
Blackjack
Poker
Slots
Others
Others

Breakup by Device:

Desktop
Mobile
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The global online gambling industry is highly fragmented with the presence of several small and large players. Some of the leading players in the market are:

888 Holdings PLC
Bet365 Group Ltd.
Betsson AB
Cherry Spelgladje AB
Flutter Entertainment Plc
Galaxy Entertainment Group
GVC Holdings Plc
Intralot
Kindred Group Plc
LeoVegas AB
MGM Resorts International Key Questions Answered in this Report
1. What is the market size for the global online gambling market?
2. What is the global online gambling market growth?
3. What are the global online gambling market drivers?
4. What are the key industry trends in the global online gambling market?
5. What is the impact of COVID-19 on the global online gambling market?
6. What is the global online gambling market breakup by game type?
7. What is the global online gambling market breakup by device?
8. What are the major regions in the global online gambling market?
9. Who are the key companies/players in the global online gambling market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Online Gambling Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Game Type
6.1 Sports Betting
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Major Types
6.1.2.1 Football
6.1.2.2 Horse Racing
6.1.2.3 E-Sports
6.1.2.4 Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Casino
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Major Types
6.2.2.1 Live Casino
6.2.2.2 Baccarat
6.2.2.3 Blackjack
6.2.2.4 Poker
6.2.2.5 Slots
6.2.2.6 Others
6.2.3 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Device
7.1 Desktop
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Mobile
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 United States
8.1.1.1 Market Trends
8.1.1.2 Market Forecast
8.1.2 Canada
8.1.2.1 Market Trends
8.1.2.2 Market Forecast
8.2 Asia Pacific
8.2.1 China
8.2.1.1 Market Trends
8.2.1.2 Market Forecast
8.2.2 Japan
8.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2 Market Forecast
8.2.3 India
8.2.3.1 Market Trends
8.2.3.2 Market Forecast
8.2.4 South Korea
8.2.4.1 Market Trends
8.2.4.2 Market Forecast
8.2.5 Australia
8.2.5.1 Market Trends
8.2.5.2 Market Forecast
8.2.6 Indonesia
8.2.6.1 Market Trends
8.2.6.2 Market Forecast
8.2.7 Others
8.2.7.1 Market Trends
8.2.7.2 Market Forecast
8.3 Europe
8.3.1 Germany
8.3.1.1 Market Trends
8.3.1.2 Market Forecast
8.3.2 France
8.3.2.1 Market Trends
8.3.2.2 Market Forecast
8.3.3 United Kingdom
8.3.3.1 Market Trends
8.3.3.2 Market Forecast
8.3.4 Italy
8.3.4.1 Market Trends
8.3.4.2 Market Forecast
8.3.5 Spain
8.3.5.1 Market Trends
8.3.5.2 Market Forecast
8.3.6 Russia
8.3.6.1 Market Trends
8.3.6.2 Market Forecast
8.3.7 Others
8.3.7.1 Market Trends
8.3.7.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Brazil
8.4.1.1 Market Trends
8.4.1.2 Market Forecast
8.4.2 Mexico
8.4.2.1 Market Trends
8.4.2.2 Market Forecast
8.4.3 Others
8.4.3.1 Market Trends
8.4.3.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Breakup by Country
8.5.3 Market Forecast
9 SWOT Analysis
9.1 Overview
9.2 Strengths
9.3 Weaknesses
9.4 Opportunities
9.5 Threats
10 Value Chain Analysis
11 Porters Five Forces Analysis
11.1 Overview
11.2 Bargaining Power of Buyers
11.3 Bargaining Power of Suppliers
11.4 Degree of Competition
11.5 Threat of New Entrants
11.6 Threat of Substitutes
12 Price Indicators
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 888 Holdings Plc
13.3.1.1 Company Overview
13.3.1.2 Product Portfolio
13.3.1.3 Financials
13.3.2 Bet365 Group Ltd.
13.3.2.1 Company Overview
13.3.2.2 Product Portfolio
13.3.2.3 Financials
13.3.3 Betsson AB
13.3.3.1 Company Overview
13.3.3.2 Product Portfolio
13.3.3.3 Financials
13.3.4 Cherry Spelglädje AB
13.3.4.1 Company Overview
13.3.4.2 Product Portfolio
13.3.5 Flutter Entertainment Plc
13.3.5.1 Company Overview
13.3.5.2 Product Portfolio
13.3.5.3 Financials
13.3.6 Galaxy Entertainment Group
13.3.6.1 Company Overview
13.3.6.2 Product Portfolio
13.3.6.3 Financials
13.3.7 GVC Holdings Plc
13.3.7.1 Company Overview
13.3.7.2 Product Portfolio
13.3.7.3 Financials
13.3.8 Intralot
13.3.8.1 Company Overview
13.3.8.2 Product Portfolio
13.3.8.3 Financials
13.3.8.4 SWOT Analysis
13.3.9 Kindred Group Plc
13.3.9.1 Company Overview
13.3.9.2 Product Portfolio
13.3.9.3 Financials
13.3.10 LeoVegas AB
13.3.10.1 Company Overview
13.3.10.2 Product Portfolio
13.3.10.3 Financials
13.3.11 MGM Resorts International
13.3.11.1 Company Overview
13.3.11.2 Product Portfolio
13.3.11.3 Financials
13.3.11.4 SWOT Analysis

 

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