オンラインギャンブル市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Online Gambling Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のオンラインギャンブル市場は、2021年に723億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.96%を示し、2027年には1,314億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不... もっと見る
サマリー世界のオンラインギャンブル市場は、2021年に723億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.96%を示し、2027年には1,314億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。オンライン・ギャンブル(バーチャル・ギャンブル)とは、インターネット上でカジノやスポーツに賭けることを指します。対面式のギャンブルと比較して、オンライン・ギャンブルはプレイヤーの物理的な交流を伴わず、すべてのセッションがコンピュータ・プログラムによって管理されます。プレイヤーはスポーツベッティング、ブラックジャック、ポーカー、ルーレット、スロットマシンなど、様々なゲームをバーチャルで楽しむことができます。ギャンブルソフトをパソコンにダウンロードするか、ウェブサイトを通じてプレイすることができます。オンラインギャンブルは、キャッシュレス取引、あらゆる電子機器からのアクセス、カスタマイズ可能な予算、リアルタイムでのギャンブル体験など、様々な利点をプレイヤーに提供します。 オンラインギャンブルの世界市場動向と推進要因。 急速な都市化と世界的なインターネットの普及が、市場の成長を促進する重要な要因の一つとなっています。さらに、さまざまな先進国でオンラインベッティングが合法化され、文化的に承認されていることも、市場成長に弾みをつけています。また、オンラインスポーツ企業は、サッカーや競馬のクラブとスポンサー契約を結んでおり、新規ユーザーの獲得に貢献しています。また、携帯電話を利用したオンラインカジノへのアクセスも、オンラインギャンブル業界に好影響を与えています。 また、VR(バーチャルリアリティ)やブロックチェーンなど、さまざまな技術の進歩も成長を促す要因の一つとなっています。これらの技術は、ギャンブル活動の透明性を維持するのに役立ち、プレイヤーに没入感のある体験を提供します。その他、消費者の支出能力の向上や、ビットコインギャンブルの登場なども、市場をさらに牽引する要因として期待されています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のオンラインギャンブル市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、ゲームの種類とデバイスに基づいて市場を分類しています。 ゲームタイプ別構成比。 スポーツベッティング サッカー 競馬 eスポーツ その他 カジノ ライブカジノ バカラ ブラックジャック ポーカー スロット その他 その他 デバイス別構成比。 デスクトップ モバイル その他 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 世界のオンラインギャンブル業界は、大小さまざまなプレーヤーが存在し、非常に細分化されています。代表的なプレイヤーは以下の通りです。 888ホールディングスPLC ベット365グループリミテッド ベットソンAB チェリー・スペルグラディエAB フラッターエンターテイメントPLC ギャラクシー・エンターテインメント・グループ GVCホールディングス Plc イントラロット キンドレッド・グループ・ピーエルシー レオベガスAB MGM Resorts International 本レポートで回答した主な質問 1.世界のオンラインギャンブル市場の市場規模は? 2.世界のオンラインギャンブル市場の成長率は? 3.オンラインギャンブルの世界市場の促進要因は何か? 4.世界のオンラインギャンブル市場における主要な業界動向は? 5.COVID-19が世界のオンラインギャンブル市場に与える影響とは? 6.世界のオンラインギャンブル市場のゲームタイプ別内訳は? 7.世界のオンラインギャンブル市場のデバイス別内訳は? 8.オンラインギャンブルの世界市場における主要地域は? 9.世界のオンラインギャンブル市場の主要企業/プレーヤーは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Online Gambling Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Game Type 6.1 Sports Betting 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Major Types 6.1.2.1 Football 6.1.2.2 Horse Racing 6.1.2.3 E-Sports 6.1.2.4 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Casino 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Major Types 6.2.2.1 Live Casino 6.2.2.2 Baccarat 6.2.2.3 Blackjack 6.2.2.4 Poker 6.2.2.5 Slots 6.2.2.6 Others 6.2.3 Market Forecast 6.3 Others 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Device 7.1 Desktop 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Mobile 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 United States 8.1.1.1 Market Trends 8.1.1.2 Market Forecast 8.1.2 Canada 8.1.2.1 Market Trends 8.1.2.2 Market Forecast 8.2 Asia Pacific 8.2.1 China 8.2.1.1 Market Trends 8.2.1.2 Market Forecast 8.2.2 Japan 8.2.2.1 Market Trends 8.2.2.2 Market Forecast 8.2.3 India 8.2.3.1 Market Trends 8.2.3.2 Market Forecast 8.2.4 South Korea 8.2.4.1 Market Trends 8.2.4.2 Market Forecast 8.2.5 Australia 8.2.5.1 Market Trends 8.2.5.2 Market Forecast 8.2.6 Indonesia 8.2.6.1 Market Trends 8.2.6.2 Market Forecast 8.2.7 Others 8.2.7.1 Market Trends 8.2.7.2 Market Forecast 8.3 Europe 8.3.1 Germany 8.3.1.1 Market Trends 8.3.1.2 Market Forecast 8.3.2 France 8.3.2.1 Market Trends 8.3.2.2 Market Forecast 8.3.3 United Kingdom 8.3.3.1 Market Trends 8.3.3.2 Market Forecast 8.3.4 Italy 8.3.4.1 Market Trends 8.3.4.2 Market Forecast 8.3.5 Spain 8.3.5.1 Market Trends 8.3.5.2 Market Forecast 8.3.6 Russia 8.3.6.1 Market Trends 8.3.6.2 Market Forecast 8.3.7 Others 8.3.7.1 Market Trends 8.3.7.2 Market Forecast 8.4 Latin America 8.4.1 Brazil 8.4.1.1 Market Trends 8.4.1.2 Market Forecast 8.4.2 Mexico 8.4.2.1 Market Trends 8.4.2.2 Market Forecast 8.4.3 Others 8.4.3.1 Market Trends 8.4.3.2 Market Forecast 8.5 Middle East and Africa 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Breakup by Country 8.5.3 Market Forecast 9 SWOT Analysis 9.1 Overview 9.2 Strengths 9.3 Weaknesses 9.4 Opportunities 9.5 Threats 10 Value Chain Analysis 11 Porters Five Forces Analysis 11.1 Overview 11.2 Bargaining Power of Buyers 11.3 Bargaining Power of Suppliers 11.4 Degree of Competition 11.5 Threat of New Entrants 11.6 Threat of Substitutes 12 Price Indicators 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.2 Key Players 13.3 Profiles of Key Players 13.3.1 888 Holdings Plc 13.3.1.1 Company Overview 13.3.1.2 Product Portfolio 13.3.1.3 Financials 13.3.2 Bet365 Group Ltd. 13.3.2.1 Company Overview 13.3.2.2 Product Portfolio 13.3.2.3 Financials 13.3.3 Betsson AB 13.3.3.1 Company Overview 13.3.3.2 Product Portfolio 13.3.3.3 Financials 13.3.4 Cherry Spelglädje AB 13.3.4.1 Company Overview 13.3.4.2 Product Portfolio 13.3.5 Flutter Entertainment Plc 13.3.5.1 Company Overview 13.3.5.2 Product Portfolio 13.3.5.3 Financials 13.3.6 Galaxy Entertainment Group 13.3.6.1 Company Overview 13.3.6.2 Product Portfolio 13.3.6.3 Financials 13.3.7 GVC Holdings Plc 13.3.7.1 Company Overview 13.3.7.2 Product Portfolio 13.3.7.3 Financials 13.3.8 Intralot 13.3.8.1 Company Overview 13.3.8.2 Product Portfolio 13.3.8.3 Financials 13.3.8.4 SWOT Analysis 13.3.9 Kindred Group Plc 13.3.9.1 Company Overview 13.3.9.2 Product Portfolio 13.3.9.3 Financials 13.3.10 LeoVegas AB 13.3.10.1 Company Overview 13.3.10.2 Product Portfolio 13.3.10.3 Financials 13.3.11 MGM Resorts International 13.3.11.1 Company Overview 13.3.11.2 Product Portfolio 13.3.11.3 Financials 13.3.11.4 SWOT Analysis
SummaryThe global online gambling market reached a value of US$ 72.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 131.4 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 9.96% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Online Gambling Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Game Type 6.1 Sports Betting 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Major Types 6.1.2.1 Football 6.1.2.2 Horse Racing 6.1.2.3 E-Sports 6.1.2.4 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Casino 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Major Types 6.2.2.1 Live Casino 6.2.2.2 Baccarat 6.2.2.3 Blackjack 6.2.2.4 Poker 6.2.2.5 Slots 6.2.2.6 Others 6.2.3 Market Forecast 6.3 Others 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Device 7.1 Desktop 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Mobile 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 United States 8.1.1.1 Market Trends 8.1.1.2 Market Forecast 8.1.2 Canada 8.1.2.1 Market Trends 8.1.2.2 Market Forecast 8.2 Asia Pacific 8.2.1 China 8.2.1.1 Market Trends 8.2.1.2 Market Forecast 8.2.2 Japan 8.2.2.1 Market Trends 8.2.2.2 Market Forecast 8.2.3 India 8.2.3.1 Market Trends 8.2.3.2 Market Forecast 8.2.4 South Korea 8.2.4.1 Market Trends 8.2.4.2 Market Forecast 8.2.5 Australia 8.2.5.1 Market Trends 8.2.5.2 Market Forecast 8.2.6 Indonesia 8.2.6.1 Market Trends 8.2.6.2 Market Forecast 8.2.7 Others 8.2.7.1 Market Trends 8.2.7.2 Market Forecast 8.3 Europe 8.3.1 Germany 8.3.1.1 Market Trends 8.3.1.2 Market Forecast 8.3.2 France 8.3.2.1 Market Trends 8.3.2.2 Market Forecast 8.3.3 United Kingdom 8.3.3.1 Market Trends 8.3.3.2 Market Forecast 8.3.4 Italy 8.3.4.1 Market Trends 8.3.4.2 Market Forecast 8.3.5 Spain 8.3.5.1 Market Trends 8.3.5.2 Market Forecast 8.3.6 Russia 8.3.6.1 Market Trends 8.3.6.2 Market Forecast 8.3.7 Others 8.3.7.1 Market Trends 8.3.7.2 Market Forecast 8.4 Latin America 8.4.1 Brazil 8.4.1.1 Market Trends 8.4.1.2 Market Forecast 8.4.2 Mexico 8.4.2.1 Market Trends 8.4.2.2 Market Forecast 8.4.3 Others 8.4.3.1 Market Trends 8.4.3.2 Market Forecast 8.5 Middle East and Africa 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Breakup by Country 8.5.3 Market Forecast 9 SWOT Analysis 9.1 Overview 9.2 Strengths 9.3 Weaknesses 9.4 Opportunities 9.5 Threats 10 Value Chain Analysis 11 Porters Five Forces Analysis 11.1 Overview 11.2 Bargaining Power of Buyers 11.3 Bargaining Power of Suppliers 11.4 Degree of Competition 11.5 Threat of New Entrants 11.6 Threat of Substitutes 12 Price Indicators 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.2 Key Players 13.3 Profiles of Key Players 13.3.1 888 Holdings Plc 13.3.1.1 Company Overview 13.3.1.2 Product Portfolio 13.3.1.3 Financials 13.3.2 Bet365 Group Ltd. 13.3.2.1 Company Overview 13.3.2.2 Product Portfolio 13.3.2.3 Financials 13.3.3 Betsson AB 13.3.3.1 Company Overview 13.3.3.2 Product Portfolio 13.3.3.3 Financials 13.3.4 Cherry Spelglädje AB 13.3.4.1 Company Overview 13.3.4.2 Product Portfolio 13.3.5 Flutter Entertainment Plc 13.3.5.1 Company Overview 13.3.5.2 Product Portfolio 13.3.5.3 Financials 13.3.6 Galaxy Entertainment Group 13.3.6.1 Company Overview 13.3.6.2 Product Portfolio 13.3.6.3 Financials 13.3.7 GVC Holdings Plc 13.3.7.1 Company Overview 13.3.7.2 Product Portfolio 13.3.7.3 Financials 13.3.8 Intralot 13.3.8.1 Company Overview 13.3.8.2 Product Portfolio 13.3.8.3 Financials 13.3.8.4 SWOT Analysis 13.3.9 Kindred Group Plc 13.3.9.1 Company Overview 13.3.9.2 Product Portfolio 13.3.9.3 Financials 13.3.10 LeoVegas AB 13.3.10.1 Company Overview 13.3.10.2 Product Portfolio 13.3.10.3 Financials 13.3.11 MGM Resorts International 13.3.11.1 Company Overview 13.3.11.2 Product Portfolio 13.3.11.3 Financials 13.3.11.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |