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低脂肪バターの市場規模、シェア、動向分析レポート:流通チャネル別(店舗、オンライン)、地域別(北米、欧州、APAC、中南米、MEA)、セグメント別予測、2025年~2030年


Reduced Fat Butter Market Size, Share & Trends Analysis Report By Distribution Channel (Stores, Online), By Region (North America, Europe, APAC, Latin America, MEA), And Segment Forecasts, 2025 - 2030

低脂肪バター市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界の低脂肪バター市場規模は、2025年から2030年にかけて年平均成長率4.3%で拡大し、2030年には14.4億米ドルに達すると推定... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年11月18日 US$3,950
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80 英語

 

サマリー

低脂肪バター市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界の低脂肪バター市場規模は、2025年から2030年にかけて年平均成長率4.3%で拡大し、2030年には14.4億米ドルに達すると推定されている。体重管理や消化の改善など、製品の健康上の利点に関する意識の高まりが、予測期間中の需要を促進すると予想される。健康志向の高まりと健康食品への需要も、今後数年間の市場成長を後押しすると予想される主な要因の一つである。

また、従来のバターの代替品として低脂肪バターの利用が増加していることも、市場の成長を後押ししている。さらに、主要企業による絶え間ない製品革新も需要に貢献する。例えば、Amul Milk Union Ltd.はAmul Liteを発売した。同製品は保存料を使用しておらず、飽和脂肪酸含有量も低い。また、健康的なコレステロール値の維持に役立つビタミンやオメガ6、オメガ3を含んでいる。店舗ベースの流通チャネルセグメントが2018年の世界市場で最大を占めた。

プレミアムブランドやローカルブランドが提供する幅広い製品を、魅力的な割引やオファーとともに簡単に入手できることが、店舗ベースの流通チャネルを通じた製品販売を後押ししていると推定される。さらに、組織小売セクターの急速な発展が新たな成長機会をもたらしている。オンライン流通チャネルは、予測期間中最も速いCAGR 4.3%を記録すると予想される。スマートフォンやインターネット利用者の増加が、同分野の成長の主な理由である。加えて、eコマース企業が提供するキャッシュバックやその他のオファー、宅配サービスがこのセグメントを牽引すると予想される。

低脂肪バター市場レポートハイライト

- 2024年の地域別市場は欧州が支配的であった。この傾向は今後数年間続くと予測される。

- 北米の低脂肪バター市場は、製品の利点に関する認知度向上により、予測期間中最も速いCAGR 4.9%で成長する見込み

- これらの企業は、新製品開発と生産能力拡大に注力し、今後の製品セグメントから既存および将来の需要パターンを推定している。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次情報源と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場概要
2.2.セグメント別スナップショット
2.3.競合環境スナップショット
第3章.低脂肪バター市場の変数、動向、スコープ
3.1.市場の系譜
3.1.1.親市場の展望
3.1.2.関連市場の見通し
3.2.産業バリューチェーン分析
3.2.1.利益率分析(業界レベル)
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.3.3.市場機会
3.3.4.市場の課題
3.4.業界分析ツール
3.4.1.ポーターのファイブフォース分析
3.5.市場参入戦略
第4章 消費者行動分析消費者行動分析
4.1.デモグラフィック分析
4.2.消費者の動向と嗜好
4.3.購買決定に影響を与える要因
4.4.消費者の製品採用
4.5.考察と提言
第5章.低脂肪バター市場流通チャネルの推定と動向分析
5.1.低脂肪バター市場:流通チャネル別主な要点
5.2.流通チャネルの動向分析と市場シェア、2024年・2030年
5.3.2018年~2030年の流通チャネル別市場推定・予測(百万米ドル)
5.3.1.店舗
5.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
5.3.2.オンライン
5.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第6章.低脂肪バター市場地域別推定と動向分析
6.1.低脂肪バター市場地域別展望
6.2.地域別市場主なポイント
6.3.2018年~2030年の地域別市場推定と予測(百万米ドル)
6.3.1.北米
6.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
6.3.1.2.米国
6.3.1.2.1.主要国のダイナミクス
6.3.1.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.1.3.カナダ
6.3.1.3.1.主要国のダイナミクス
6.3.1.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.1.4.メキシコ
6.3.1.4.1.主要カントリーダイナミクス
6.3.1.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.2.欧州
6.3.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.2.2.英国
6.3.2.2.1.主要国のダイナミクス
6.3.2.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
6.3.2.3.ドイツ
6.3.2.3.1.主要国のダイナミクス
6.3.2.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
6.3.2.4.フランス
6.3.2.4.1.主要国のダイナミクス
6.3.2.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.2.5.イタリア
6.3.2.5.1.主要国のダイナミクス
6.3.2.5.2.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.2.6.スペイン
6.3.2.6.1.主要国のダイナミクス
6.3.2.6.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.3.アジア太平洋
6.3.3.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.3.2.中国
6.3.3.2.1.主要国のダイナミクス
6.3.3.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
6.3.3.3.インド
6.3.3.3.1.主要国のダイナミクス
6.3.3.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
6.3.3.4.日本
6.3.3.4.1.主要国のダイナミクス
6.3.3.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
6.3.3.5.オーストラリア
6.3.3.5.1.主要国のダイナミクス
6.3.3.5.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.4.ラテンアメリカ
6.3.4.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.4.2.ブラジル
6.3.4.2.1.主要国のダイナミクス
6.3.4.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.5.中東・アフリカ
6.3.5.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.5.2.アラブ首長国連邦
6.3.5.2.1.主要国のダイナミクス
6.3.5.2.2.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第7章.低脂肪バター市場競合分析
7.1.主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
7.2.企業分類
7.3.参加企業の概要
7.4.財務実績
7.5.製品ベンチマーク
7.6.企業市場シェア分析、2024年(%)
7.7.企業ヒートマップ分析
7.8.戦略マッピング
7.9.企業プロフィール
7.9.1.パルスガード
7.9.1.1.会社概要
7.9.1.2.業績
7.9.1.3.製品ポートフォリオ
7.9.1.4.戦略的イニシアティブ
7.9.2.アムール乳業
7.9.2.1.会社概要
7.9.2.2.業績
7.9.2.3.製品ポートフォリオ
7.9.2.4.戦略的イニシアティブ
7.9.3.アグラル社
7.9.3.1.会社概要
7.9.3.2.業績
7.9.3.3.製品ポートフォリオ
7.9.3.4.戦略的イニシアティブ
7.9.4.オルヌア協同組合
7.9.4.1.会社概要
7.9.4.2.業績
7.9.4.3.製品ポートフォリオ
7.9.4.4.戦略的イニシアティブ
7.9.5.フィンランディア・チーズ社
7.9.5.1.会社概要
7.9.5.2.業績
7.9.5.3.製品ポートフォリオ
7.9.5.4.戦略的イニシアティブ
7.9.6.Saputo Dairy Australia Pty Ltd.
7.9.6.1.会社概要
7.9.6.2.業績
7.9.6.3.製品ポートフォリオ
7.9.6.4.戦略的イニシアティブ
7.9.7.ケリーゴールドUSA
7.9.7.1.会社概要
7.9.7.2.業績
7.9.7.3.製品ポートフォリオ
7.9.7.4.戦略的イニシアティブ
7.9.8.ランドオレイクス
7.9.8.1.会社概要
7.9.8.2.業績
7.9.8.3.製品ポートフォリオ
7.9.8.4.戦略的イニシアティブ
7.9.9.フォンテラ協同組合グループ
7.9.9.1.会社概要
7.9.9.2.業績
7.9.9.3.製品ポートフォリオ
7.9.9.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

Reduced Fat Butter Market Growth & Trends

The global reduced fat butter market size is estimated to reach USD 1.44 billion by 2030, expanding at a CAGR of 4.3% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Growing awareness regarding the health benefits of the product, such as weight management and better digestion, is expected to drive the demand over the forecast period. Rising health consciousness and demand for healthy food products are also among the key factors expected to boost the market growth in the next few years.

Rising usage of reduced fat butter as a substitute for traditional butter is also boosting the market growth. In addition, constant product innovation by key companies will contribute to the demand. For instance, Amul Milk Union Ltd. introduced Amul Lite. It does not have preservatives and is low in saturated fat content. It also contains vitamins and omega-6 and -3, which help maintain healthy cholesterol levels. Store-based distribution channel segment held the largest of the global market in 2018.

Easy availability of a wide range of products offered by premium and local brands along with attractive discounts and offers is estimated to boost the product sales through store-based distribution channel. Moreover, rapid development of organized retail sector has provided new growth opportunities. The online distribution channel is expected to register the fastest CAGR of 4.3% over the forecast period. Rising number of smartphone and internet users is the key reason behind the segment growth. In addition, cashbacks and other offers and home delivery services provided by e-commerce companies are expected to drive the segment.

Reduced Fat Butter Market Report Highlights

• Europe was the dominant regional market in 2024. This trend is projected to continue over the next few years

• North America reduced fat butter market is expected to grow at the fastest CAGR of 4.9% over the forecast period on account of increased awareness about product benefits

• These companies focus on new product development and capacity expansion to estimate existing and future demand patterns from upcoming product segments



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Reduced Fat Butter Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.1.2. Related Market Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Profit Margin Analysis (Industry-level)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Market Opportunities
3.3.4. Market Challenges
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Product Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Reduced Fat Butter Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
5.1. Reduced Fat Butter Market, By Distribution Channel: Key Takeaways
5.2. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
5.3. Market Estimates & Forecasts, by Distribution Channel, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.1. Stores
5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.2. Online
5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Reduced Fat Butter Market: Regional Estimates & Trend Analysis
6.1. Reduced Fat Butter Market: Regional Outlook
6.2. Regional Marketplaces: Key Takeaways
6.3. Market Estimates & Forecasts, by Region, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.1. North America
6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.1.2. U.S.
6.3.1.2.1. Key country dynamics
6.3.1.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.1.3. Canada
6.3.1.3.1. Key country dynamics
6.3.1.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.1.4. Mexico
6.3.1.4.1. Key country dynamics
6.3.1.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2. Europe
6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2.2. UK
6.3.2.2.1. Key country dynamics
6.3.2.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2.3. Germany
6.3.2.3.1. Key country dynamics
6.3.2.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2.4. France
6.3.2.4.1. Key country dynamics
6.3.2.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2.5. Italy
6.3.2.5.1. Key country dynamics
6.3.2.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2.6. Spain
6.3.2.6.1. Key country dynamics
6.3.2.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.3. Asia Pacific
6.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.3.2. China
6.3.3.2.1. Key country dynamics
6.3.3.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.3.3. India
6.3.3.3.1. Key country dynamics
6.3.3.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.3.4. Japan
6.3.3.4.1. Key country dynamics
6.3.3.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.3.5. Australia
6.3.3.5.1. Key country dynamics
6.3.3.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.4. Latin America
6.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.4.2. Brazil
6.3.4.2.1. Key country dynamics
6.3.4.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.5. Middle East & Africa
6.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.5.2. UAE
6.3.5.2.1. Key country dynamics
6.3.5.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Reduced Fat Butter Market: Competitive Analysis
7.1. Recent Developments & Impact Analysis, by Key Market Participants
7.2. Company Categorization
7.3. Participant’s Overview
7.4. Financial Performance
7.5. Product Benchmarking
7.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
7.7. Company Heat Map Analysis
7.8. Strategy Mapping
7.9. Company Profiles
7.9.1. Palsgaard
7.9.1.1. Company Overview
7.9.1.2. Financial Performance
7.9.1.3. Product Portfolios
7.9.1.4. Strategic Initiatives
7.9.2. AMUL DAIRY
7.9.2.1. Company Overview
7.9.2.2. Financial Performance
7.9.2.3. Product Portfolios
7.9.2.4. Strategic Initiatives
7.9.3. Agral S.A
7.9.3.1. Company Overview
7.9.3.2. Financial Performance
7.9.3.3. Product Portfolios
7.9.3.4. Strategic Initiatives
7.9.4. Ornua Co-operative Limited
7.9.4.1. Company Overview
7.9.4.2. Financial Performance
7.9.4.3. Product Portfolios
7.9.4.4. Strategic Initiatives
7.9.5. Finlandia Cheese, Inc.
7.9.5.1. Company Overview
7.9.5.2. Financial Performance
7.9.5.3. Product Portfolios
7.9.5.4. Strategic Initiatives
7.9.6. Saputo Dairy Australia Pty Ltd
7.9.6.1. Company Overview
7.9.6.2. Financial Performance
7.9.6.3. Product Portfolios
7.9.6.4. Strategic Initiatives
7.9.7. Kerrygold USA
7.9.7.1. Company Overview
7.9.7.2. Financial Performance
7.9.7.3. Product Portfolios
7.9.7.4. Strategic Initiatives
7.9.8. Land O'Lakes, Inc.
7.9.8.1. Company Overview
7.9.8.2. Financial Performance
7.9.8.3. Product Portfolios
7.9.8.4. Strategic Initiatives
7.9.9. Fonterra Co-operative Group
7.9.9.1. Company Overview
7.9.9.2. Financial Performance
7.9.9.3. Product Portfolios
7.9.9.4. Strategic Initiatives

 

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