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米国の香料市場規模、シェア、動向分析レポート:性状別(天然、合成)、形態別(粉末、液体/ジェル)、用途別(食品、飲料、その他)、国別、セグメント別予測、2024年~2030年


U.S. Flavors Market Size, Share & Trends Analysis Report By Nature (Natural, Synthetic), By Form (Powder, Liquid/Gel), By Application (Food, Beverages, Others), By Country, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

米国香料市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のフレーバー市場規模は2024年から2030年にかけて年平均成長率5.1%で拡大し、2030年には52億4000万米ドルに達する見込みで... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年2月29日 US$5,950
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サマリー

米国香料市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のフレーバー市場規模は2024年から2030年にかけて年平均成長率5.1%で拡大し、2030年には52億4000万米ドルに達する見込みである。加工品や調理済み製品の消費の増加は、食品の低品質や味気ない製品を相殺するために、風味を高める添加物の需要を促進している。

人工食品原料に含まれる合成化学物質の有害な影響に関する消費者の意識の高まりは、有機&天然風味の消費を促進すると予想される。米国における消費者の可処分所得の増加と食品・飲料セクターの拡大も、予測期間中の天然エキス需要に貢献すると予想される。

飼料用穀物もバイオ燃料生成などの代替用途に利用されており、米国では食糧供給がある程度迂回されている。このため、生鮮食糧供給の減少を補うために加工食品が大量に消費されるようになっており、これが味と品質を高めるためのフレーバー消費を促進している。

飲料におけるフレーバーの需要は、2024年から2030年にかけて年平均成長率5.5%で伸びると予想される。スポーツ飲料、エネルギー飲料、炭酸飲料、アルコール飲料など、味と香りを強化するための添加物に対する需要の高まりが、同分野の成長を促進すると予想される。

米国香料市場レポートハイライト

- 米国のフレーバー市場規模は2030年までに52.4億米ドルに達し、2024年から2030年までのCAGRは5.1%で成長する見込み

- 液状製品は、生産コストの削減を求める多くの加工食品メーカーによる高い利用率により、予測期間中も最大セグメントであり続けると予想される

- 食品・飲料セクターにおける天然製品や原料の需要の増加が、液体フレーバーエキスの需要を牽引すると予測される。同分野は予測期間中CAGR 33.1%で最も高い成長が予測される

- 粉末フレーバーは、複数の乾燥麦芽を使用するビールでの消費が多いため、乾燥製品の中で最大のカテゴリーである。これらの添加物は、ビール製造の主要原料である「ホップ」の強いアロマと味を相殺するために配合される。

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目次

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation& Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. U.S. Flavors Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.1.2. Related Market Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Raw Material/Ingredient Trends
3.2.2. Manufacturing & Technology Trends
3.3. Regulatory Framework
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Market Driver Analysis
3.4.2. Market Restraint Analysis
3.4.3. Industry Challenges
3.4.4. Industry Opportunities
3.5. Industry Analysis Tools
3.5.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5.2. PESTEL Analysis
Chapter 4. U.S. Flavors Market: Nature Estimates & Trend Analysis
4.1. Nature Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
4.2. U.S. Flavors Market Estimates & Forecast, By Nature, 2018 to 2030 (USD Million)
4.2.1. Natural
4.2.1.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
4.2.2. Synthetic
4.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 5. U.S. Flavors Market: Form Estimates & Trend Analysis
5.1. Form Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
5.2. U.S. Flavors Market Estimates & Forecast, By Form, 2018 to 2030 (USD Million)
5.2.1. Powder
5.2.1.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
5.2.2. Liquid/Gel
5.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 6. U.S. Flavors Market: Application Estimates & Trend Analysis
6.1. Application Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
6.2. U.S. Flavors Market Estimates & Forecast, By Application, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1. Food
6.2.1.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.2. Dairy Products
6.2.1.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.3. Bakery & Confectionery
6.2.1.3.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.4. Supplements & Nutrition Products
6.2.1.4.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.5. Meat & Seafood Products
6.2.1.5.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.6. Snacks
6.2.1.6.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.7. Pet Foods
6.2.1.7.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.8. Sauces, Dressings & Condiments
6.2.1.8.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.9. Others (plant-based food, baby food, etc.)
6.2.1.9.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.2. Beverages
6.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.2.2. Juices & Juice Concentrates
6.2.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.2.3. Functional Beverages
6.2.2.3.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.2.4. Alcoholic Beverages
6.2.2.4.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.2.5. Carbonated Soft Drinks
6.2.2.5.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.2.6. Others (Smoothies, Coffee, etc.)
6.2.2.6.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.3. Others
6.2.3.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 7. U.S. Flavors Market - Competitive Landscape
7.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
7.2. Company Categorization
7.3. Participants’ Overview
7.4. Financial Performance
7.5. Product Benchmarking
7.6. Company Market Share Analysis, 2023 (%)
7.7. Company Heat Map Analysis
7.8. Strategy Mapping
7.9. Company Profiles
7.9.1. Givaudan
7.9.1.1. Company Overview
7.9.1.2. Financial Performance
7.9.1.3. Product Benchmarking
7.9.1.4. Strategic Initiatives
7.9.2. International Flavors & Fragrances, Inc.
7.9.2.1. Company Overview
7.9.2.2. Financial Performance
7.9.2.3. Product Benchmarking
7.9.2.4. Strategic Initiatives
7.9.3. Sensient Technologies
7.9.3.1. Company Overview
7.9.3.2. Financial Performance
7.9.3.3. Product Benchmarking
7.9.3.4. Strategic Initiatives
7.9.4. ADM (Archer Daniels Midland Company)
7.9.4.1. Company Overview
7.9.4.2. Financial Performance
7.9.4.3. Product Benchmarking
7.9.4.4. Strategic Initiatives
7.9.5. Carbion
7.9.5.1. Company Overview
7.9.5.2. Financial Performance
7.9.5.3. Product Benchmarking
7.9.5.4. Strategic Initiatives
7.9.6. McCornmick Flavor Solutions
7.9.6.1. Company Overview
7.9.6.2. Financial Performance
7.9.6.3. Product Benchmarking
7.9.6.4. Strategic Initiatives
7.9.7. FCI Flavors
7.9.7.1. Company Overview
7.9.7.2. Financial Performance
7.9.7.3. Product Benchmarking
7.9.7.4. Strategic Initiatives
7.9.8. Wixon, Inc.
7.9.8.1. Company Overview
7.9.8.2. Financial Performance
7.9.8.3. Product Benchmarking
7.9.8.4. Strategic Initiatives
7.9.9. Target Flavors
7.9.9.1. Company Overview
7.9.9.2. Financial Performance
7.9.9.3. Product Benchmarking
7.9.9.4. Strategic Initiatives
7.9.10. Synergy (Carbery Group)
7.9.10.1. Company Overview
7.9.10.2. Financial Performance
7.9.10.3. Product Benchmarking
7.9.10.4. Strategic Initiatives

 

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Summary

U.S. Flavors Market Growth & Trends

The U.S. flavors market size is expected to reach USD 5.24 billion by 2030, expanding at a CAGR of 5.1% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Increasing consumption of processed & ready-to-eat products has fostered the demand for flavor enhancing additives to offset low food quality and tasteless products.

Increasing consumer awareness regarding detrimental effects of synthetic chemicals in artificial food ingredients is expected to promote organic & natural flavor consumption. Rising consumer disposable income and expanding food & beverage sector in the U.S are also expected to contribute to natural extracts demand over the forecast period.

Feed grains are also being utilized for alternative applications such as bio-fuel generation, which has diverted food supply to some extent in the U.S. Processed foods are thus being consumed to a larger extent in order to counterpoise dwindling fresh food supplies, which has driven flavors consumption to enhance taste & quality.

The demand for flavors in beverages is expected to grow at a CAGR of 5.5% from 2024 to 2030. Rising demand for these additives in products such as sports and energy, carbonated and alcoholic drinks to enhance taste and aroma is expected to drive segment growth.

U.S. Flavors Market Report Highlights

• U.S. flavor market size is expected to reach USD 5.24 billion by 2030, growing at a CAGR of 5.1% from 2024 to 2030

• Liquid products are expected to remain the largest segment over the forecast period owing to high utilization by numerous processed food manufacturers seeking to lower production costs

• Increasing demand for natural products and ingredients in food & beverage sector are anticipated to drive liquid flavor extracts demand. The segment is projected to grow at highest CAGR of 33.1% over the forecast period

• Powdered flavors was the largest category within dry products, owing to high consumption in beer which utilizes multiple dry malts. These additives are incorporated to offset the strong aroma & taste of ‘hops’, a key ingredient in beer production.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation& Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. U.S. Flavors Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.1.2. Related Market Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Raw Material/Ingredient Trends
3.2.2. Manufacturing & Technology Trends
3.3. Regulatory Framework
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Market Driver Analysis
3.4.2. Market Restraint Analysis
3.4.3. Industry Challenges
3.4.4. Industry Opportunities
3.5. Industry Analysis Tools
3.5.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5.2. PESTEL Analysis
Chapter 4. U.S. Flavors Market: Nature Estimates & Trend Analysis
4.1. Nature Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
4.2. U.S. Flavors Market Estimates & Forecast, By Nature, 2018 to 2030 (USD Million)
4.2.1. Natural
4.2.1.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
4.2.2. Synthetic
4.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 5. U.S. Flavors Market: Form Estimates & Trend Analysis
5.1. Form Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
5.2. U.S. Flavors Market Estimates & Forecast, By Form, 2018 to 2030 (USD Million)
5.2.1. Powder
5.2.1.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
5.2.2. Liquid/Gel
5.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 6. U.S. Flavors Market: Application Estimates & Trend Analysis
6.1. Application Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
6.2. U.S. Flavors Market Estimates & Forecast, By Application, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1. Food
6.2.1.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.2. Dairy Products
6.2.1.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.3. Bakery & Confectionery
6.2.1.3.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.4. Supplements & Nutrition Products
6.2.1.4.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.5. Meat & Seafood Products
6.2.1.5.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.6. Snacks
6.2.1.6.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.7. Pet Foods
6.2.1.7.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.8. Sauces, Dressings & Condiments
6.2.1.8.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.1.9. Others (plant-based food, baby food, etc.)
6.2.1.9.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.2. Beverages
6.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.2.2. Juices & Juice Concentrates
6.2.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.2.3. Functional Beverages
6.2.2.3.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.2.4. Alcoholic Beverages
6.2.2.4.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.2.5. Carbonated Soft Drinks
6.2.2.5.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.2.6. Others (Smoothies, Coffee, etc.)
6.2.2.6.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
6.2.3. Others
6.2.3.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 7. U.S. Flavors Market - Competitive Landscape
7.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
7.2. Company Categorization
7.3. Participants’ Overview
7.4. Financial Performance
7.5. Product Benchmarking
7.6. Company Market Share Analysis, 2023 (%)
7.7. Company Heat Map Analysis
7.8. Strategy Mapping
7.9. Company Profiles
7.9.1. Givaudan
7.9.1.1. Company Overview
7.9.1.2. Financial Performance
7.9.1.3. Product Benchmarking
7.9.1.4. Strategic Initiatives
7.9.2. International Flavors & Fragrances, Inc.
7.9.2.1. Company Overview
7.9.2.2. Financial Performance
7.9.2.3. Product Benchmarking
7.9.2.4. Strategic Initiatives
7.9.3. Sensient Technologies
7.9.3.1. Company Overview
7.9.3.2. Financial Performance
7.9.3.3. Product Benchmarking
7.9.3.4. Strategic Initiatives
7.9.4. ADM (Archer Daniels Midland Company)
7.9.4.1. Company Overview
7.9.4.2. Financial Performance
7.9.4.3. Product Benchmarking
7.9.4.4. Strategic Initiatives
7.9.5. Carbion
7.9.5.1. Company Overview
7.9.5.2. Financial Performance
7.9.5.3. Product Benchmarking
7.9.5.4. Strategic Initiatives
7.9.6. McCornmick Flavor Solutions
7.9.6.1. Company Overview
7.9.6.2. Financial Performance
7.9.6.3. Product Benchmarking
7.9.6.4. Strategic Initiatives
7.9.7. FCI Flavors
7.9.7.1. Company Overview
7.9.7.2. Financial Performance
7.9.7.3. Product Benchmarking
7.9.7.4. Strategic Initiatives
7.9.8. Wixon, Inc.
7.9.8.1. Company Overview
7.9.8.2. Financial Performance
7.9.8.3. Product Benchmarking
7.9.8.4. Strategic Initiatives
7.9.9. Target Flavors
7.9.9.1. Company Overview
7.9.9.2. Financial Performance
7.9.9.3. Product Benchmarking
7.9.9.4. Strategic Initiatives
7.9.10. Synergy (Carbery Group)
7.9.10.1. Company Overview
7.9.10.2. Financial Performance
7.9.10.3. Product Benchmarking
7.9.10.4. Strategic Initiatives

 

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