天然ホームフレグランス製品の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(アロマキャンドル、ワックスメルト、エッセンシャルオイル、線香)、流通チャネル別、地域別、セグメント別予測、2024年~2030年Natural Home Fragrance Products Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Scented Candles, Wax Melts, Essential Oils, Incense Sticks), By Distribution Channel, By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030 天然ホームフレグランス製品市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界の天然ホームフレグランス製品市場規模は2030年までに73億2000万米ドルに達すると予測され、2024年から20... もっと見る
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サマリー天然ホームフレグランス製品市場の成長と動向Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界の天然ホームフレグランス製品市場規模は2030年までに73億2000万米ドルに達すると予測され、2024年から2030年までの年平均成長率は9.5%と予測されている。家庭装飾品への投資の増加は、市場に有望な見通しを示している。特定の香りが精神衛生に及ぼす治療効果に関する認識が高まるにつれ、消費者は不安や抑うつなどの問題を緩和するために天然ホームフレグランス製品アイテムにますます目を向けるようになっている。この傾向は、ホリスティック・ウェルネス・ソリューションの需要に応えることで、市場の成長を大きく後押ししている。 さらに、パンデミックは人々が購入する香りの種類にも影響を与えた。レモン、ユーカリ、ラベンダーなど、衛生を促進するとされる香りの需要が増加した。さらに、バニラやサンダルウッドのようなリラックスを連想させる香りも需要があった。 アロマセラピーは、天然のエッセンシャルオイルを使用することで、身体的・心理的な健康を促進するもので、消費者が家庭のインテリアに天然オイルを好む主な要因となっている。多くの消費者は、リラックス効果を高め、気分を改善するために、アロマセラピーを日常生活に取り入れている。2021年にJournal of Alternative and Complementary Medicine誌に掲載された研究によると、参加者の64%がリラクゼーションやストレス解消の目的でエッセンシャルオイルを使用し、58%が睡眠の質を向上させるために使用したと報告している。 ミレニアル世代の人口増加と消費支出の増加が、ワックスメルトの需要を促進している主な要因である。さらに、主要企業はブランドとキャンドルの使用法に関する認知を広めるため、新たな場所や製品ポートフォリオを拡大している。例えば、2022年1月、Diptyqueはキャンドルとワックスメルトのコレクションを発売した。同社は、人口増加やファッション・インテリアに関する消費者の嗜好の変化により、中国全土の消費者から需要を獲得するため、推薦やキー・オピニオン・リーダー(KOL)を通じて製品を過度に宣伝している。 インスタグラムやピンタレストのようなソーシャルメディア・プラットフォームは、家庭装飾における天然エッセンシャルオイルを普及させる強力なツールとなっており、天然ホームフレグランス市場の盛り上がりに貢献している。インフルエンサーやウェルネスブロガーは、これらのプラットフォームを活用して、天然オイルを使ったDIYレシピ、ディフューザーブレンド、インテリアのインスピレーションを共有している。視覚的に魅力的なコンテンツや個人的な推奨を通じて、彼らは消費者を教育し、天然フレグランスを家庭に取り入れるよう促し、天然ホームフレグランス製品の認知度と需要を高めている。 小売業者は、天然エッセンシャルオイルに対する消費者の需要に応え、商品ラインナップを拡大している。例えば、アマゾン、ウォルマート、ターゲットなどの大手小売店では、エッセンシャルオイルディフューザーや天然ホームフレグランス製品の売上が増加している。 ホームフレグランス市場は、Diptique; Jo Malone London; Yankee Candle; Byredo; Voluspa; NEST Fragrances; Scentsy, Inc. 天然ホームフレグランス製品市場レポートハイライト - 製品別では、エッセンシャルオイルや天然ワックスなどの高級原料を使用した高級アロマキャンドルや、形状に関するさまざまなカスタマイズオプションの開発により、アロマキャンドルセグメントが2023年に38.45%の最大収益シェアで市場をリードした。 - 流通チャネル別では、オンライン・セグメントが予測期間中に最も速いCAGRで成長すると予想される。eコマース・プラットフォームでは、さまざまなブランドの幅広い製品が入手しやすくなっていること、配送料が無料であること、季節的な割引があることなどが、このチャネルを牽引する主な理由である。 - 2023年の天然ホームフレグランス製品の世界市場は欧州が支配的であった。欧州地域におけるアロマセラピーや装飾目的のエッセンシャルオイルなどの天然ホームフレグランスの需要が市場成長を加速させている。 目次Table of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation& Scope 1.2. Market Definition 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased Database 1.3.2. GVR’s Internal Database 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives 1.3.4. Primary Research 1.4. Information Analysis 1.4.1. Data Analysis Models 1.5. Market Formulation & Data Visualization 1.6. Data Validation & Publishing Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Snapshot 2.2. Segment Snapshot 2.3. Competitive Landscape Snapshot Chapter 3. Natural Home Fragrance Products Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Lineage Outlook 3.2. Industry Value Chain Analysis 3.2.1. Sales/Retail Channel Analysis 3.3. Market Dynamics 3.3.1. Market Driver Analysis 3.3.2. Market Restraint Analysis 3.3.3. Industry Challenges 3.3.4. Industry Opportunities 3.4. Industry Analysis Tools 3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis 3.5. Market Entry Strategies Chapter 4. Consumer Behavior Analysis 4.1. Demographic Analysis 4.2. Consumer Trends & Preferences 4.3. Factors Influencing Buying Decisions 4.4. Consumer Product Adoption Trends 4.5. Observations & Recommendations Chapter 5. Natural Home Fragrance Products Market: Product Estimates & Trend Analysis 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030 5.2. Home Fragrance Market Estimates & Forecast, By Product, 2018 to 2030 (USD Billion) 5.2.1. Scented Candles 5.2.1.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) 5.2.2. Wax Melts 5.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) 5.2.3. Essential Oils 5.2.3.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) 5.2.4. Incense Sticks 5.2.4.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) 5.2.5. Others 5.2.5.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) Chapter 6. Natural Home Fragrance Products Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030 6.2. Home Fragrance Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel, 2018 to 2030 (USD Billion) 6.2.1. Supermarkets and Hypermarkets 6.2.1.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) 6.2.2. Specialty Stores 6.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) 6.2.3. Online 6.2.3.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) 6.2.4. Others 6.2.4.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) Chapter 7. Natural Home Fragrance Products Market: Regional Estimates & Trend Analysis 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030 7.2. North America 7.2.1 North America natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.2.2. U.S. 7.2.2.1. Key country dynamics 7.2.2.2. U.S. natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.2.3. Canada 7.2.3.1. Key country dynamics 7.2.3.2. Canada natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.2.4. Mexico 7.2.4.1. Key country dynamics 7.2.4.2. Mexico natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.3. Europe 7.3.1. Europe natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.3.2. Germany 7.3.2.1. Key country dynamics 7.3.2.2. Germany natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.3.3. UK 7.3.3.1. Key country dynamics 7.3.3.2. UK natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.3.4. France 7.3.4.1. Key country dynamics 7.3.4.2. France natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.3.5. Spain 7.3.5.1. Key country dynamics 7.3.5.2. Spain natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.3.6. Italy 7.3.6.1. Key country dynamics 7.3.6.2. Italy natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.4. Asia Pacific 7.4.1. Asia Pacific natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.4.2. China 7.4.2.1. Key country dynamics 7.4.2.2. China natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.4.3. India 7.4.3.1. Key country dynamics 7.4.3.2. India natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.4.4. Australia 7.4.4.1. Key country dynamics 7.4.4.2. Australia natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.5. Central & South America 7.5.1. Central & South America natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.5.2. Brazil 7.5.2.1. Key country dynamics 7.5.2.2. Brazil natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.5.3. Argentina 7.5.3.1. Key country dynamics 7.5.3.2. Argentina natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.6. Middle East & Africa 7.6.1. Middles East & Africa natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.6.2. South Africa 7.6.2.1. Key country dynamics 7.6.2.2. South Africa natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.6.3. Saudi Arabia 7.6.3.1. Key country dynamics 7.6.3.2. South Africa natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) Chapter 8. Competitive Analysis 8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants 8.2. Company Categorization 8.3. Participant’s Overview 8.4. Financial Performance 8.5. Product Benchmarking 8.6. Company Market Share Analysis, 2023 (%) 8.7. Company Heat Map Analysis 8.8. Strategy Mapping 8.9. Company Profiles 8.9.1. Diptique 8.9.1.1. Company Overview 8.9.1.2. Financial Performance 8.9.1.3. Product Benchmarking 8.9.1.4. Strategic Initiatives 8.9.2. Jo Malone London 8.9.2.1. Company Overview 8.9.2.2. Financial Performance 8.9.2.3. Product Benchmarking 8.9.2.4. Strategic Initiatives 8.9.3. Yankee Candle 8.9.3.1. Company Overview 8.9.3.2. Financial Performance 8.9.3.3. Product Benchmarking 8.9.3.4. Strategic Initiatives 8.9.4. Byredo 8.9.4.1. Company Overview 8.9.4.2. Financial Performance 8.9.4.3. Product Benchmarking 8.9.4.4. Strategic Initiatives 8.9.5. Scentsy. Inc. 8.9.5.1. Company Overview 8.9.5.2. Financial Performance 8.9.5.3. Product Benchmarking 8.9.5.4. Strategic Initiatives 8.9.6. Voluspa 8.9.6.1. Company Overview 8.9.6.2. Financial Performance 8.9.6.3. Product Benchmarking 8.9.6.4. Strategic Initiatives 8.9.7. Bridgewater Candle Company 8.9.7.1. Company Overview 8.9.7.2. Financial Performance 8.9.7.3. Product Benchmarking 8.9.7.4. Strategic Initiatives 8.9.8. NEST Fragrances 8.9.8.1. Company Overview 8.9.8.2. Financial Performance 8.9.8.3. Product Benchmarking 8.9.8.4. Strategic Initiatives 8.9.9. Bramble Bay Candle Co. 8.9.9.1. Company Overview 8.9.9.2. Financial Performance 8.9.9.3. Product Benchmarking 8.9.9.4. Strategic Initiatives 8.9.10. S.C. Johnson & Sons, Inc. 8.9.10.1. Company Overview 8.9.10.2. Financial Performance 8.9.10.3. Product Benchmarking 8.9.10.4. Strategic Initiatives
SummaryNatural Home Fragrance Products Market Growth & Trends Table of ContentsTable of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation& Scope 1.2. Market Definition 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased Database 1.3.2. GVR’s Internal Database 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives 1.3.4. Primary Research 1.4. Information Analysis 1.4.1. Data Analysis Models 1.5. Market Formulation & Data Visualization 1.6. Data Validation & Publishing Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Snapshot 2.2. Segment Snapshot 2.3. Competitive Landscape Snapshot Chapter 3. Natural Home Fragrance Products Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Lineage Outlook 3.2. Industry Value Chain Analysis 3.2.1. Sales/Retail Channel Analysis 3.3. Market Dynamics 3.3.1. Market Driver Analysis 3.3.2. Market Restraint Analysis 3.3.3. Industry Challenges 3.3.4. Industry Opportunities 3.4. Industry Analysis Tools 3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis 3.5. Market Entry Strategies Chapter 4. Consumer Behavior Analysis 4.1. Demographic Analysis 4.2. Consumer Trends & Preferences 4.3. Factors Influencing Buying Decisions 4.4. Consumer Product Adoption Trends 4.5. Observations & Recommendations Chapter 5. Natural Home Fragrance Products Market: Product Estimates & Trend Analysis 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030 5.2. Home Fragrance Market Estimates & Forecast, By Product, 2018 to 2030 (USD Billion) 5.2.1. Scented Candles 5.2.1.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) 5.2.2. Wax Melts 5.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) 5.2.3. Essential Oils 5.2.3.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) 5.2.4. Incense Sticks 5.2.4.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) 5.2.5. Others 5.2.5.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) Chapter 6. Natural Home Fragrance Products Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030 6.2. Home Fragrance Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel, 2018 to 2030 (USD Billion) 6.2.1. Supermarkets and Hypermarkets 6.2.1.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) 6.2.2. Specialty Stores 6.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) 6.2.3. Online 6.2.3.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) 6.2.4. Others 6.2.4.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion) Chapter 7. Natural Home Fragrance Products Market: Regional Estimates & Trend Analysis 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030 7.2. North America 7.2.1 North America natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.2.2. U.S. 7.2.2.1. Key country dynamics 7.2.2.2. U.S. natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.2.3. Canada 7.2.3.1. Key country dynamics 7.2.3.2. Canada natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.2.4. Mexico 7.2.4.1. Key country dynamics 7.2.4.2. Mexico natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.3. Europe 7.3.1. Europe natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.3.2. Germany 7.3.2.1. Key country dynamics 7.3.2.2. Germany natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.3.3. UK 7.3.3.1. Key country dynamics 7.3.3.2. UK natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.3.4. France 7.3.4.1. Key country dynamics 7.3.4.2. France natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.3.5. Spain 7.3.5.1. Key country dynamics 7.3.5.2. Spain natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.3.6. Italy 7.3.6.1. Key country dynamics 7.3.6.2. Italy natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.4. Asia Pacific 7.4.1. Asia Pacific natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.4.2. China 7.4.2.1. Key country dynamics 7.4.2.2. China natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.4.3. India 7.4.3.1. Key country dynamics 7.4.3.2. India natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.4.4. Australia 7.4.4.1. Key country dynamics 7.4.4.2. Australia natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.5. Central & South America 7.5.1. Central & South America natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.5.2. Brazil 7.5.2.1. Key country dynamics 7.5.2.2. Brazil natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.5.3. Argentina 7.5.3.1. Key country dynamics 7.5.3.2. Argentina natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.6. Middle East & Africa 7.6.1. Middles East & Africa natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.6.2. South Africa 7.6.2.1. Key country dynamics 7.6.2.2. South Africa natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) 7.6.3. Saudi Arabia 7.6.3.1. Key country dynamics 7.6.3.2. South Africa natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion) Chapter 8. Competitive Analysis 8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants 8.2. Company Categorization 8.3. Participant’s Overview 8.4. Financial Performance 8.5. Product Benchmarking 8.6. Company Market Share Analysis, 2023 (%) 8.7. Company Heat Map Analysis 8.8. Strategy Mapping 8.9. Company Profiles 8.9.1. Diptique 8.9.1.1. Company Overview 8.9.1.2. Financial Performance 8.9.1.3. Product Benchmarking 8.9.1.4. Strategic Initiatives 8.9.2. Jo Malone London 8.9.2.1. Company Overview 8.9.2.2. Financial Performance 8.9.2.3. Product Benchmarking 8.9.2.4. Strategic Initiatives 8.9.3. Yankee Candle 8.9.3.1. Company Overview 8.9.3.2. Financial Performance 8.9.3.3. Product Benchmarking 8.9.3.4. Strategic Initiatives 8.9.4. Byredo 8.9.4.1. Company Overview 8.9.4.2. Financial Performance 8.9.4.3. Product Benchmarking 8.9.4.4. Strategic Initiatives 8.9.5. Scentsy. Inc. 8.9.5.1. Company Overview 8.9.5.2. Financial Performance 8.9.5.3. Product Benchmarking 8.9.5.4. Strategic Initiatives 8.9.6. Voluspa 8.9.6.1. Company Overview 8.9.6.2. Financial Performance 8.9.6.3. Product Benchmarking 8.9.6.4. Strategic Initiatives 8.9.7. Bridgewater Candle Company 8.9.7.1. Company Overview 8.9.7.2. Financial Performance 8.9.7.3. Product Benchmarking 8.9.7.4. Strategic Initiatives 8.9.8. NEST Fragrances 8.9.8.1. Company Overview 8.9.8.2. Financial Performance 8.9.8.3. Product Benchmarking 8.9.8.4. Strategic Initiatives 8.9.9. Bramble Bay Candle Co. 8.9.9.1. Company Overview 8.9.9.2. Financial Performance 8.9.9.3. Product Benchmarking 8.9.9.4. Strategic Initiatives 8.9.10. S.C. Johnson & Sons, Inc. 8.9.10.1. Company Overview 8.9.10.2. Financial Performance 8.9.10.3. Product Benchmarking 8.9.10.4. Strategic Initiatives
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