世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

天然ホームフレグランス製品の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(アロマキャンドル、ワックスメルト、エッセンシャルオイル、線香)、流通チャネル別、地域別、セグメント別予測、2024年~2030年


Natural Home Fragrance Products Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Scented Candles, Wax Melts, Essential Oils, Incense Sticks), By Distribution Channel, By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

天然ホームフレグランス製品市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界の天然ホームフレグランス製品市場規模は2030年までに73億2000万米ドルに達すると予測され、2024年から20... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年2月27日 US$3,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
130 英語

本レポートは受注生産のため、ご納品のお時間をいただきます。詳細はお問い合わせください。


 

サマリー

天然ホームフレグランス製品市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界の天然ホームフレグランス製品市場規模は2030年までに73億2000万米ドルに達すると予測され、2024年から2030年までの年平均成長率は9.5%と予測されている。家庭装飾品への投資の増加は、市場に有望な見通しを示している。特定の香りが精神衛生に及ぼす治療効果に関する認識が高まるにつれ、消費者は不安や抑うつなどの問題を緩和するために天然ホームフレグランス製品アイテムにますます目を向けるようになっている。この傾向は、ホリスティック・ウェルネス・ソリューションの需要に応えることで、市場の成長を大きく後押ししている。

さらに、パンデミックは人々が購入する香りの種類にも影響を与えた。レモン、ユーカリ、ラベンダーなど、衛生を促進するとされる香りの需要が増加した。さらに、バニラやサンダルウッドのようなリラックスを連想させる香りも需要があった。

アロマセラピーは、天然のエッセンシャルオイルを使用することで、身体的・心理的な健康を促進するもので、消費者が家庭のインテリアに天然オイルを好む主な要因となっている。多くの消費者は、リラックス効果を高め、気分を改善するために、アロマセラピーを日常生活に取り入れている。2021年にJournal of Alternative and Complementary Medicine誌に掲載された研究によると、参加者の64%がリラクゼーションやストレス解消の目的でエッセンシャルオイルを使用し、58%が睡眠の質を向上させるために使用したと報告している。

ミレニアル世代の人口増加と消費支出の増加が、ワックスメルトの需要を促進している主な要因である。さらに、主要企業はブランドとキャンドルの使用法に関する認知を広めるため、新たな場所や製品ポートフォリオを拡大している。例えば、2022年1月、Diptyqueはキャンドルとワックスメルトのコレクションを発売した。同社は、人口増加やファッション・インテリアに関する消費者の嗜好の変化により、中国全土の消費者から需要を獲得するため、推薦やキー・オピニオン・リーダー(KOL)を通じて製品を過度に宣伝している。

インスタグラムやピンタレストのようなソーシャルメディア・プラットフォームは、家庭装飾における天然エッセンシャルオイルを普及させる強力なツールとなっており、天然ホームフレグランス市場の盛り上がりに貢献している。インフルエンサーやウェルネスブロガーは、これらのプラットフォームを活用して、天然オイルを使ったDIYレシピ、ディフューザーブレンド、インテリアのインスピレーションを共有している。視覚的に魅力的なコンテンツや個人的な推奨を通じて、彼らは消費者を教育し、天然フレグランスを家庭に取り入れるよう促し、天然ホームフレグランス製品の認知度と需要を高めている。

小売業者は、天然エッセンシャルオイルに対する消費者の需要に応え、商品ラインナップを拡大している。例えば、アマゾン、ウォルマート、ターゲットなどの大手小売店では、エッセンシャルオイルディフューザーや天然ホームフレグランス製品の売上が増加している。

ホームフレグランス市場は、Diptique; Jo Malone London; Yankee Candle; Byredo; Voluspa; NEST Fragrances; Scentsy, Inc.

天然ホームフレグランス製品市場レポートハイライト

- 製品別では、エッセンシャルオイルや天然ワックスなどの高級原料を使用した高級アロマキャンドルや、形状に関するさまざまなカスタマイズオプションの開発により、アロマキャンドルセグメントが2023年に38.45%の最大収益シェアで市場をリードした。

- 流通チャネル別では、オンライン・セグメントが予測期間中に最も速いCAGRで成長すると予想される。eコマース・プラットフォームでは、さまざまなブランドの幅広い製品が入手しやすくなっていること、配送料が無料であること、季節的な割引があることなどが、このチャネルを牽引する主な理由である。

- 2023年の天然ホームフレグランス製品の世界市場は欧州が支配的であった。欧州地域におけるアロマセラピーや装飾目的のエッセンシャルオイルなどの天然ホームフレグランスの需要が市場成長を加速させている。

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation& Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Natural Home Fragrance Products Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Sales/Retail Channel Analysis
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Industry Challenges
3.3.4. Industry Opportunities
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends & Preferences
4.3. Factors Influencing Buying Decisions
4.4. Consumer Product Adoption Trends
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Natural Home Fragrance Products Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
5.2. Home Fragrance Market Estimates & Forecast, By Product, 2018 to 2030 (USD Billion)
5.2.1. Scented Candles
5.2.1.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
5.2.2. Wax Melts
5.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
5.2.3. Essential Oils
5.2.3.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
5.2.4. Incense Sticks
5.2.4.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
5.2.5. Others
5.2.5.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
Chapter 6. Natural Home Fragrance Products Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
6.2. Home Fragrance Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel, 2018 to 2030 (USD Billion)
6.2.1. Supermarkets and Hypermarkets
6.2.1.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
6.2.2. Specialty Stores
6.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
6.2.3. Online
6.2.3.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
6.2.4. Others
6.2.4.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
Chapter 7. Natural Home Fragrance Products Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
7.2. North America
7.2.1 North America natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.2.2. U.S.
7.2.2.1. Key country dynamics
7.2.2.2. U.S. natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.2.3. Canada
7.2.3.1. Key country dynamics
7.2.3.2. Canada natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.2.4. Mexico
7.2.4.1. Key country dynamics
7.2.4.2. Mexico natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3. Europe
7.3.1. Europe natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2. Germany
7.3.2.1. Key country dynamics
7.3.2.2. Germany natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.3. UK
7.3.3.1. Key country dynamics
7.3.3.2. UK natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.4. France
7.3.4.1. Key country dynamics
7.3.4.2. France natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.5. Spain
7.3.5.1. Key country dynamics
7.3.5.2. Spain natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.6. Italy
7.3.6.1. Key country dynamics
7.3.6.2. Italy natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.4. Asia Pacific
7.4.1. Asia Pacific natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.4.2. China
7.4.2.1. Key country dynamics
7.4.2.2. China natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.4.3. India
7.4.3.1. Key country dynamics
7.4.3.2. India natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.4.4. Australia
7.4.4.1. Key country dynamics
7.4.4.2. Australia natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.5. Central & South America
7.5.1. Central & South America natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.5.2. Brazil
7.5.2.1. Key country dynamics
7.5.2.2. Brazil natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.5.3. Argentina
7.5.3.1. Key country dynamics
7.5.3.2. Argentina natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.6. Middle East & Africa
7.6.1. Middles East & Africa natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.6.2. South Africa
7.6.2.1. Key country dynamics
7.6.2.2. South Africa natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.6.3. Saudi Arabia
7.6.3.1. Key country dynamics
7.6.3.2. South Africa natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 8. Competitive Analysis
8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Product Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2023 (%)
8.7. Company Heat Map Analysis
8.8. Strategy Mapping
8.9. Company Profiles
8.9.1. Diptique
8.9.1.1. Company Overview
8.9.1.2. Financial Performance
8.9.1.3. Product Benchmarking
8.9.1.4. Strategic Initiatives
8.9.2. Jo Malone London
8.9.2.1. Company Overview
8.9.2.2. Financial Performance
8.9.2.3. Product Benchmarking
8.9.2.4. Strategic Initiatives
8.9.3. Yankee Candle
8.9.3.1. Company Overview
8.9.3.2. Financial Performance
8.9.3.3. Product Benchmarking
8.9.3.4. Strategic Initiatives
8.9.4. Byredo
8.9.4.1. Company Overview
8.9.4.2. Financial Performance
8.9.4.3. Product Benchmarking
8.9.4.4. Strategic Initiatives
8.9.5. Scentsy. Inc.
8.9.5.1. Company Overview
8.9.5.2. Financial Performance
8.9.5.3. Product Benchmarking
8.9.5.4. Strategic Initiatives
8.9.6. Voluspa
8.9.6.1. Company Overview
8.9.6.2. Financial Performance
8.9.6.3. Product Benchmarking
8.9.6.4. Strategic Initiatives
8.9.7. Bridgewater Candle Company
8.9.7.1. Company Overview
8.9.7.2. Financial Performance
8.9.7.3. Product Benchmarking
8.9.7.4. Strategic Initiatives
8.9.8. NEST Fragrances
8.9.8.1. Company Overview
8.9.8.2. Financial Performance
8.9.8.3. Product Benchmarking
8.9.8.4. Strategic Initiatives
8.9.9. Bramble Bay Candle Co.
8.9.9.1. Company Overview
8.9.9.2. Financial Performance
8.9.9.3. Product Benchmarking
8.9.9.4. Strategic Initiatives
8.9.10. S.C. Johnson & Sons, Inc.
8.9.10.1. Company Overview
8.9.10.2. Financial Performance
8.9.10.3. Product Benchmarking
8.9.10.4. Strategic Initiatives





 

ページTOPに戻る


 

Summary

Natural Home Fragrance Products Market Growth & Trends

The global natural home fragrance products market size is expected to reach USD 7.32 billion by 2030 and it is projected to grow at a CAGR of 9.5% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The rise in investment for home décor presents promising prospects for the market. As awareness grows regarding the therapeutic benefits of certain scents on mental health, consumers are increasingly turning to natural home fragrance products items to alleviate issues like anxiety and depression. This trend significantly drives market growth by catering to the demand for holistic wellness solutions.

In addition, the pandemic had an impact on the kinds of fragrances that people were buying. Demand increased for scents like lemon, eucalyptus, and lavender that were considered to promote hygiene. In addition, scents like vanilla and sandalwood that are associated with relaxation were also in demand.

Aromatherapy, which involves the use of natural essential oils to promote physical and psychological well-being, is a key factor driving consumer preference for natural oils in home decor. Many consumers incorporate aromatherapy practices into their daily routines to enhance relaxation and improve mood. A study published in the Journal of Alternative and Complementary Medicine, in 2021, found that 64% of participants reported using essential oils for relaxation and stress relief purposes, while 58% used them to improve sleep quality.

A rising millennial population and increased consumer spending are the major factors propelling the demand for wax melts. In addition, key players are expanding into new locations and product portfolios to spread awareness regarding the brand and the usage of candles. For instance, in January 2022, Diptyque launched a candle and wax melts collection. The company is excessively promoting its products through endorsements and Key Opinion Leaders (KOL) to garner demand from consumers across China due to the rising population and the changing consumer preferences with regard to fashion and home décor.

Social media platforms like Instagram and Pinterest have become powerful tools for popularizing natural essential oils in home decor, contributing to the rise of the natural home fragrances market. Influencers and wellness bloggers leverage these platforms to share DIY recipes, diffuser blends, and home decor inspiration featuring natural oils. Through visually engaging content and personal recommendations, they educate and inspire consumers to incorporate natural fragrances into their homes, driving awareness and demand for natural home fragrance products.

Retailers are responding to consumer demand for natural essential oils by expanding their product offerings. For example, major retailers like Amazon, Walmart, and Target have seen an increase in sales of essential oil diffusers and natural home fragrance products.

The home fragrance market is consolidated in nature with the presence of a large number of international players and a few regional players like Diptique; Jo Malone London; Yankee Candle; Byredo; Voluspa; NEST Fragrances; Scentsy, Inc.; Bridgewater Candle Company and more such players.

Natural Home Fragrance Products Market Report Highlights

• Based on product, the scented candles segment led the market with the largest revenue share of 38.45% in 2023, due to the development of high-end scented candles made with premium ingredients, such as essential oils and natural waxes and different customization options regarding the shapes

• Based on distribution channel, the online segment is expected to grow the fastest CAGR during the forecast period. The increasing availability of a wide range products of different brands, free delivery, and seasonal discount on e-commerce platforms are among the major reasons driving the channel

• Europe dominated the global natural home fragrance products market in 2023. The demand for natural home fragrances such as essential oils for aromatherapy and decorative purposes in the European region is accelerating the market growth



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation& Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Natural Home Fragrance Products Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Sales/Retail Channel Analysis
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Industry Challenges
3.3.4. Industry Opportunities
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends & Preferences
4.3. Factors Influencing Buying Decisions
4.4. Consumer Product Adoption Trends
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Natural Home Fragrance Products Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
5.2. Home Fragrance Market Estimates & Forecast, By Product, 2018 to 2030 (USD Billion)
5.2.1. Scented Candles
5.2.1.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
5.2.2. Wax Melts
5.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
5.2.3. Essential Oils
5.2.3.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
5.2.4. Incense Sticks
5.2.4.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
5.2.5. Others
5.2.5.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
Chapter 6. Natural Home Fragrance Products Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
6.2. Home Fragrance Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel, 2018 to 2030 (USD Billion)
6.2.1. Supermarkets and Hypermarkets
6.2.1.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
6.2.2. Specialty Stores
6.2.2.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
6.2.3. Online
6.2.3.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
6.2.4. Others
6.2.4.1. Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Billion)
Chapter 7. Natural Home Fragrance Products Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
7.2. North America
7.2.1 North America natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.2.2. U.S.
7.2.2.1. Key country dynamics
7.2.2.2. U.S. natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.2.3. Canada
7.2.3.1. Key country dynamics
7.2.3.2. Canada natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.2.4. Mexico
7.2.4.1. Key country dynamics
7.2.4.2. Mexico natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3. Europe
7.3.1. Europe natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2. Germany
7.3.2.1. Key country dynamics
7.3.2.2. Germany natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.3. UK
7.3.3.1. Key country dynamics
7.3.3.2. UK natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.4. France
7.3.4.1. Key country dynamics
7.3.4.2. France natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.5. Spain
7.3.5.1. Key country dynamics
7.3.5.2. Spain natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.6. Italy
7.3.6.1. Key country dynamics
7.3.6.2. Italy natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.4. Asia Pacific
7.4.1. Asia Pacific natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.4.2. China
7.4.2.1. Key country dynamics
7.4.2.2. China natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.4.3. India
7.4.3.1. Key country dynamics
7.4.3.2. India natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.4.4. Australia
7.4.4.1. Key country dynamics
7.4.4.2. Australia natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.5. Central & South America
7.5.1. Central & South America natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.5.2. Brazil
7.5.2.1. Key country dynamics
7.5.2.2. Brazil natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.5.3. Argentina
7.5.3.1. Key country dynamics
7.5.3.2. Argentina natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.6. Middle East & Africa
7.6.1. Middles East & Africa natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.6.2. South Africa
7.6.2.1. Key country dynamics
7.6.2.2. South Africa natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.6.3. Saudi Arabia
7.6.3.1. Key country dynamics
7.6.3.2. South Africa natural home fragrance products market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 8. Competitive Analysis
8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Product Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2023 (%)
8.7. Company Heat Map Analysis
8.8. Strategy Mapping
8.9. Company Profiles
8.9.1. Diptique
8.9.1.1. Company Overview
8.9.1.2. Financial Performance
8.9.1.3. Product Benchmarking
8.9.1.4. Strategic Initiatives
8.9.2. Jo Malone London
8.9.2.1. Company Overview
8.9.2.2. Financial Performance
8.9.2.3. Product Benchmarking
8.9.2.4. Strategic Initiatives
8.9.3. Yankee Candle
8.9.3.1. Company Overview
8.9.3.2. Financial Performance
8.9.3.3. Product Benchmarking
8.9.3.4. Strategic Initiatives
8.9.4. Byredo
8.9.4.1. Company Overview
8.9.4.2. Financial Performance
8.9.4.3. Product Benchmarking
8.9.4.4. Strategic Initiatives
8.9.5. Scentsy. Inc.
8.9.5.1. Company Overview
8.9.5.2. Financial Performance
8.9.5.3. Product Benchmarking
8.9.5.4. Strategic Initiatives
8.9.6. Voluspa
8.9.6.1. Company Overview
8.9.6.2. Financial Performance
8.9.6.3. Product Benchmarking
8.9.6.4. Strategic Initiatives
8.9.7. Bridgewater Candle Company
8.9.7.1. Company Overview
8.9.7.2. Financial Performance
8.9.7.3. Product Benchmarking
8.9.7.4. Strategic Initiatives
8.9.8. NEST Fragrances
8.9.8.1. Company Overview
8.9.8.2. Financial Performance
8.9.8.3. Product Benchmarking
8.9.8.4. Strategic Initiatives
8.9.9. Bramble Bay Candle Co.
8.9.9.1. Company Overview
8.9.9.2. Financial Performance
8.9.9.3. Product Benchmarking
8.9.9.4. Strategic Initiatives
8.9.10. S.C. Johnson & Sons, Inc.
8.9.10.1. Company Overview
8.9.10.2. Financial Performance
8.9.10.3. Product Benchmarking
8.9.10.4. Strategic Initiatives





 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Grand View Research 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Grand View Research社はどのような調査会社ですか?


グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/04 10:27

162.47 円

175.74 円

209.86 円

ページTOPに戻る