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書籍市場規模、シェア、トレンド分析レポート:種類別(科学、歴史、ミステリー、ファンタジー、文学、現代、ロマンス、教育、コミック)、流通チャネル別、フォーマット別、地域別、セグメント予測、2021年~2028年


Books Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Science, Historical, Mystery, Fantasy, Literary, Contemporary, Romance, Educational, Comic), By Distribution Channel, By Format, By Region, And Segment Forecasts, 2021 - 2028

書籍市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界の書籍市場規模は2028年までに1,593億米ドルに達する見込みです。この市場は、2021年から2028年までの間に、年率2.4%で拡大する... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2021年9月13日 US$3,950
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サマリー

書籍市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界の書籍市場規模は2028年までに1,593億米ドルに達する見込みです。この市場は、2021年から2028年までの間に、年率2.4%で拡大すると予測されています。収入や関心の高まりに支えられた書籍への消費者支出の増加や、読書体験全般を向上させるフォーマットの継続的な革新などが、市場を押し上げる主な要因となっています。

この市場は過去10年間に大きな変化を遂げ、新しい方向に向かっています。スマートエディターの世代に支えられたコミッショニングプロセスの進化。マーケティング、パブリシティ、販売・流通の3つの分野で、市場に利益をもたらすような進化を遂げています。

例えば、Bloomsbury Publishing社は、コロナウイルスの大流行の中、自宅で本を読む人が増えたことで、過去最高の年間利益を記録しました。この出版社では、売上高が14%増加して1億8500万英ポンドに達し、利益も5分の1以上増加して2020年には1920万英ポンドに達しました。同様に、2021年5月には、エミレーツ・パブリッシャーズ・アソシエーション(Emirates Publishers Association)の下で運営される新しい書籍販売会社が設立され、地元の出版社が運営コストを抑えながら地域や国際市場に進出できるようになりました。

市場はタイプ別に、フィクション、ロマンス、教育、小説、コミック、その他(古典や伝記を含む)に分かれています。フィクション書籍の分野では、デジタルプラットフォームやPotter moreのような企業が、読者に視覚的で没入感のある体験を提供するなど、より革新的な出版が行われています。また、先進国や発展途上国におけるオーディオブックの普及率の高まりも、さまざまなフィクション書籍の成長を補うものと予想されます。

さらに、インドや中国などの発展途上国では、インターネットサービスの普及率が高まっており、市場の成長を後押しすると予想されます。その他の書籍分野の成長が妨げられているのは、このカテゴリーの書籍の購入決定権が政府機関や学術機関にあることが多いためです。また、学生は教科書を購入するよりもレンタルすることを好むようになっており、このことがこの分野の成長をさらに阻害すると予想されます。

出版業界では、デジタル技術の導入に伴い、製品やサービスを販売するさまざまなメディアが登場し、消費者の間で製品の採用率が高まる道筋がつけられました。現在のシナリオでは、書籍の印税は、小売店、購読サービス、デジタルライブラリプロバイダ、地域の店舗など、さまざまなソースから発生します。

小売業では、Amazon、Apple Books、Barnes & Noble、Google Play Books、Koboなどの企業が、通常の1冊単位の購入というビジネスモデルを採用しており、世界中の読者に受け入れられています。定額制サービスは、Scribd、Bookmate、Dreameなどのように、月額料金を支払うことで書籍に無制限にアクセスできるアプリケーションやストアの形態をとっています。デジタルライブラリープロバイダーは、個人が本を借りるだけでなく、OverDrive、Bibliotheca、Mackin、Odiloなどの公共図書館、学校、大学、企業図書館などの機関を支援します。

この市場では、主要プレイヤーがかなりのシェアを占めており、シェアの最大化と地位の強化のために、買収、提携、新規参入などの戦略に注力しています。伝統的な方法からデジタルオーナーシップへの移行に伴う業界の急速な変化は、市場のプレーヤーが新たな次元に踏み込み、採用を促進するのに役立ちます。米国とカナダの400人の図書館員を対象とした最近の調査では、パンデミックが始まって以来、3分の1の図書館員が物理的な書籍、オーディオブック、DVDへの支出を減らし、デジタル版への支出を増やしていることがわかりました。

2020年9月、英国の図書館では、オーディオブックと電子書籍の貸し出し数が大幅に増加しました。Good e-Reader」のブログによると、3月13日から8月14日までの間に、すべての支店がさらに350万冊の電子書籍を貸し出しました。North Yorkshire County Councilの図書館担当ゼネラルマネージャーであるChrys Mellor氏は、電子書籍やオーディオブックの需要が78%増加し、ロックダウン中に3,000人の新規会員がカードに登録したと述べています。

ブックスマーケットレポートのハイライト

- 2020年には、ミステリー本のセグメントが市場を支配し、最大の収益シェアを占めました。2028年には、このセグメントの合計市場シェアは17.5%になると予想されます

- 地元のブックショップセグメントは、2020年に50.3%の最大の収益を占め、金額は665億米ドルとなりました。一方、オンラインセグメントは、2020年に389億米ドルの収益を上げ、2028年には469億米ドルになると予測されています。

- ハードコピー分野は市場を支配し、2020年には78.9%の最大の収益シェアを占めている

- 北米では、独立系出版社や出版社が多数存在するため、2020年の売上高シェアは32.9%となりました。

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目次

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第1章.方法論と範囲
1.1.市場区分と範囲
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入したデータベース
1.3.2.GVR内部のデータベース
1.3.3.二次資料と第三者の視点
1.3.4.プライマリーリサーチ
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章エグゼクティブサマリー
2.1.市場展望
2.2 タイプ別展望
2.3 流通チャネルの展望
2.4 フォーマットの展望
2.5 地域別展望
第3章書籍市場の変動要因、トレンド、スコープ
3.1.市場の紹介
3.2.普及率と成長予測のマッピング
3.3.業界バリューチェーン分析
3.3.1.小売チェーン分析
3.3.2.利益率の分析
3.4.市場力学
3.4.1.市場ドライバー分析
3.4.2.市場の抑制要因の分析
3.4.3.業界の課題
3.4.4.業界の機会
3.5.ビジネス環境の分析
3.5.1.業界分析 - ポーターズ
3.5.1.1.サプライヤーパワー
3.5.1.2.バイヤーパワー
3.5.1.3.代替品への脅威
3.5.1.4.新規参入者の脅威
3.5.1.5.競合他社への対抗
3.6.書籍市場のロードマップ
3.7.市場参入戦略
3.8.COVID-19のエジプト書籍市場への影響
3.9.オフライン書籍出版社の言語別リスト
3.10.中国書籍市場の地域別構成比
3.10.1 市場の概要
3.10.2 オンライン出版社の一覧
3.10.3 オンライン書籍市場の推計と予測、2016年~2028年(USD百万円
3.11.書店のビジネスオペレーション
第4章.消費者行動分析
4.1.消費者の動向と嗜好
4.2.購入意思決定に影響を与える要因
4.3.消費者製品の導入
4.4.考察と提言
第5章 書籍市場書籍市場タイプ別推定とトレンド分析
5.1.タイプ別の動きの分析と市場シェア、2020年と2028年
5.2.科学
5.2.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
5.3.歴史
5.3.1.2016年~2028年の市場推定・予測(10億米ドル)
5.4.ミステリー
5.4.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
5.5.ファンタジー
5.5.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
5.6.リテラリー
5.6.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
5.7.コンテンポラリー/リアリズム
5.7.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
5.8.ロマンス
5.8.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
5.9.教育
5.9.1.市場推定・予測、2016年〜2028年(10億米ドル
5.10.コミック
5.10.1.市場の推定と予測、2016年~2028年(10億米ドル
5.11.その他(クラシック、バイオグラフィー)
5.11.1.市場の推定と予測、2016年~2028年(10億米ドル
第6章.書籍市場。流通チャネルの推定とトレンド分析
6.1.流通チャネルの動きの分析と市場シェア、2020年と2028年
6.2.オンライン
6.2.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
6.3.ローカルブックショップ
6.3.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル)
6.4.小売店
6.4.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
6.5.専門店
6.5.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
第7章.書籍市場。フォーマットの推定値とトレンド分析
7.1.フォーマットの動き分析と市場シェア、2020年と2028年
7.2.ハードコピー
7.2.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
7.3.電子書籍
7.3.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル)
7.4.オーディオブック(Audiobooks
7.4.1.市場の推定と予測、2016年~2028年(10億米ドル
第8章.書籍市場。地域別推計・トレンド分析
8.1.地域別動向分析と市場シェア、2020年および2028年
8.2.北アメリカ
8.2.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.2.2.タイプ別2016年~2028年の市場推定・予測(10億米ドル
8.2.3.流通チャネル別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.2.4.フォーマット別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.2.5.米国
8.2.5.1.2016年~2028年の市場予測(10億米ドル
8.2.5.2.タイプ別2016年~2028年の市場推定・予測(10億米ドル
8.2.5.3.流通チャネル別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.2.5.4.フォーマット別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.3.欧州
8.3.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.3.2.タイプ別2016年~2028年の市場推定・予測(10億米ドル
8.3.3.流通チャネル別市場予測、2016年〜2028年(10億米ドル
8.3.4.フォーマット別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.3.5.ドイツ
8.3.5.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.3.5.2.タイプ別2016年~2028年の市場推定・予測(10億米ドル
8.3.5.3.流通チャネル別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.3.5.4.フォーマット別市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.3.6.イギリス(U.K.
8.3.6.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.3.6.2.タイプ別2016年~2028年の市場推定・予測(10億米ドル
8.3.6.3.流通チャネル別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.3.6.4.フォーマット別市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.3.7.フランス
8.3.7.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.3.7.2.タイプ別2016年~2028年の市場推定・予測(10億米ドル
8.3.7.3.流通チャネル別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.3.7.4.フォーマット別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.4.アジア太平洋地域
8.4.1.市場推定・予測、2016年〜2028年(10億米ドル)
8.4.2.タイプ別市場予測(2016年~2028年)(10億米ドル
8.4.3.流通チャネル別市場予測、2016年〜2028年(10億米ドル
8.4.4.フォーマット別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.4.5.日本
8.4.5.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.4.5.2.タイプ別市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.4.5.3.流通チャネル別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.4.5.4.フォーマット別市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.4.6.インド
8.4.6.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.4.6.2.タイプ別市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.4.6.3.流通チャネル別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.4.6.4.フォーマット別市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.4.7.中国
8.4.7.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.4.7.2.タイプ別2016年~2028年の市場推定・予測(10億米ドル)
8.4.7.3.流通チャネル別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.4.7.4.フォーマット別市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.4.8.韓国
8.4.8.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.4.8.2.タイプ別2016年~2028年の市場推定・予測(10億米ドル)
8.4.8.3.流通チャネル別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.4.8.4.フォーマット別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.5.中央・南アメリカ
8.5.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.5.2.タイプ別市場予測(2016年~2028年)(10億米ドル
8.5.3.販売チャネル別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル
8.5.4.フォーマット別市場予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.6.中東・アフリカ
8.6.1.市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル)
8.6.2.タイプ別2016年~2028年の市場推定・予測(10億米ドル
8.6.3.流通チャネル別市場予測、2016年〜2028年(10億米ドル
8.6.4.フォーマット別市場推定・予測、2016年~2028年(10億米ドル
第9章.競合分析
9.1.世界の主要企業、最近の動向、業界への影響
9.2.主要企業の分類(キーイノベーター、マーケットリーダー、新興プレイヤー
9.3.ベンダーの状況
9.3.1.主要企業の市場シェア分析、2020年
第10章.会社概要
10.1.ペンギン・ランダムハウス
10.1.1.会社概要
10.1.2.財務実績
10.1.3.製品のベンチマーキング
10.1.4.戦略的イニシアチブ
10.2.アシェットブックグループ
10.2.1.会社概要
10.2.2.財務実績
10.2.3.製品のベンチマーキング
10.2.4.戦略的イニシアチブ
10.3.ハーパーコリンズ・パブリッシャーズ
10.3.1.会社概要
10.3.2.財務状況
10.3.3.製品のベンチマーキング
10.3.4.戦略的イニシアチブ
10.4.Simon & Schuster Inc.
10.4.1.会社概要
10.4.2.財務状況
10.4.3.製品のベンチマーキング
10.4.4.戦略的イニシアチブ
10.5.マクミラン・パブリッシャーズ
10.5.1.会社概要
10.5.2.財務状況
10.5.3.製品のベンチマーキング
10.5.4.戦略的イニシアチブ
10.6.ピアソン
10.6.1.会社概要
10.6.2.財務実績
10.6.3.製品ベンチマーキング
10.6.4.戦略的イニシアチブ
10.7.スコラスティック社(Scholastic Inc.
10.7.1.会社概要
10.7.2.財務状況
10.7.3.製品のベンチマーキング
10.7.4.戦略的イニシアチブ
10.8.マーベル
10.8.1.会社概要
10.8.2.財務状況
10.8.3.製品のベンチマーキング
10.8.4.戦略的イニシアチブ
10.9.モリス出版
10.9.1.会社概要
10.9.2.財務状況
10.9.3.製品ベンチマーキング
10.9.4.戦略的イニシアチブ
10.10.IDW パブリッシング
10.10.1.会社概要
10.10.2.財務実績
10.10.3.製品のベンチマーキング
10.10.4.戦略的イニシアチブ

 

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Summary

Books Market Growth & Trends

The global books market size is anticipated to reach USD 159.3 billion by 2028, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is expected to expand at a CAGR of 2.4% from 2021 to 2028. Increasing consumer spending on books supported by rising incomes and interest, as well as continued innovations in the format that have enhanced the overall reading experience, are among the key factors boosting the market.

The market has undergone significant changes over the last decade and has been heading in newer directions. The evolution of the commissioning process, backed by a generation of smart editors. The three major areas involved in commissioning books-marketing, publicity, and sales and distribution-have all been evolving in ways that can profit the market.

For instance, Bloomsbury Publishing has reported record annual profits during the ongoing coronavirus pandemic as more people turned to reading books while sheltering at home. The publishing house saw a 14% increase in sales to reach GBP 185 million, while profits were up by more than one-fifth, reaching GBP 19.2 million in 2020. Similarly, in May 2021, a new book distribution company, operating under the Emirates Publishers Association, was formed to enable local publishers to expand their reach into regional and international markets with reduced operating costs.

Based on type, the market is divided into fiction, romance, educational, novels, comics, and others (including classics and biographies). There is more innovative publishing in the fiction books segment, with digital platforms and companies such as Potter more that create a visual and immersive experience for readers. The increasing penetration of audiobooks in developed and developing countries is also anticipated to supplement the growth of various fictional books.

Additionally, the increasing penetration of internet services in developing countries like India and China is anticipated to boost market growth. The growth of the other books segment has been stunted, as the buying decision for books in this category is often in the hands of government institutes or academic institutes. Additionally, students now prefer to rent their textbooks rather than purchasing them, which is anticipated to further inhibit the growth of the segment.

Different media of selling products and services in the market, with the onset of digital technology in the publishing industry, have paved the way for higher product adoption among consumers. Book royalties emerge from various sources in the current scenario, which include retail, subscription services, digital library providers, and regional stores.

The retail format has a higher reach among global readers, with the usual one-copy purchase business model adopted by players such as Amazon, Apple Books, Barnes & Noble, Google Play Books, and Kobo. Subscription services work in the form of applications or stores that provide unlimited access to books in exchange for a monthly fee, such as Scribd, Bookmate, and Dreame. Digital library providers not only let individuals borrow books but also help institutions like public libraries, schools, universities, or corporate libraries such as OverDrive, Bibliotheca, Mackin, and Odilo.

Key players operating in the market account for a considerable share of the market and are focusing on strategies such as acquisitions, collaborations, and new launches to maximize their share and strengthen their positions. Rapid changes in the industry owing to the shift from traditional methods to digital ownership can help the market players scale newer dimensions and boost adoption. A recent survey of 400 librarians in the U.S. and Canada found that one-third are spending less on physical books, audiobooks, and DVDs, and more on digital versions since the pandemic began.

In September 2020, libraries in the U.K. witnessed a huge uptick in the number of audiobooks and eBooks being loaned out. All branches lent an additional 3.5 million eBooks from 13th March to 14th August, according to a blog by Good e-Reader. Chrys Mellor, General Manager of Libraries at North Yorkshire County Council, stated that the demand for eBooks and audiobooks was up by 78% and 3,000 new members signed up for cards during the lockdown.

Books Market Report Highlights

• The mystery books segment dominated the market and accounted for the largest revenue share in 2020. By 2028, this segment is expected to account for total market share of 17.5%

• The local book shops segment accounted for the largest revenue of 50.3% in 2020 and was valued at USD 66.5 billion. Whereas, in 2020 the online segment generated revenue of USD 38.9 billion and by 2028 is estimated to be valued at 46.9 billion

• The hardcopy segment dominated the market and held the largest revenue share of 78.9% in the year 2020

• North America held the largest revenue share of 32.9% in 2020 on account of the presence of a large number of independent publishers and publishing companies in the region



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2 Type Outlook
2.3 Distribution Channel Outlook
2.4 Format Outlook
2.5 Regional Outlook
Chapter 3. Books Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Introduction
3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
3.3. Industry Value Chain Analysis
3.3.1. Retail Chain Analysis
3.3.2. Profit Margin Analysis
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Market Driver Analysis
3.4.2. Market Restraint Analysis
3.4.3. Industry Challenges
3.4.4. Industry Opportunities
3.5. Business Environment Analysis
3.5.1.Industry Analysis - Porter’s
3.5.1.1. Supplier Power
3.5.1.2. Buyer Power
3.5.1.3. Substitution Threat
3.5.1.4. Threat from New Entrant
3.5.1.5. Competitive Rivalry
3.6. Roadmap of Books Market
3.7. Market Entry Strategies
3.8. Impact of COVID-19 on Egypt Books Market
3.9. List of Offline Book Publishers by Language
3.10. Chinese Books Market, by Geography
3.10.1 Market Overview
3.10.2 List of online publishers
3.10.3 Online book market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD million)
3.11. Bookstore Business Operations
Chapter 4.Consumer Behavior Analysis
4.1. Consumer Trends and Preferences
4.2. Factors Affecting Buying Decision
4.3. Consumer Product Adoption
4.4. Observations & Recommendations
Chapter 5. Books Market: Type Estimates & Trend Analysis
5.1. Type Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028
5.2. Science
5.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
5.3. Historical
5.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
5.4. Mystery
5.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
5.5. Fantasy
5.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
5.6. Literary
5.6.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
5.7. Contemporary/Realistic
5.7.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
5.8. Romance
5.8.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
5.9. Educational
5.9.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
5.10. Comic
5.10.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
5.11. Others (Classics, Biographies)
5.11.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
Chapter 6. Books Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028
6.2. Online
6.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
6.3. Local Book Shops
6.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
6.4. Retail Shops
6.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
6.5. Specialty Stores
6.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
Chapter 7. Books Market: Format Estimates & Trend Analysis
7.1. Format Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028
7.2. Hard Copy
7.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
7.3. E-Book
7.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
7.4. Audiobooks
7.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
Chapter 8. Books Market: Regional Estimates & Trend Analysis
8.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028
8.2. North America
8.2.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.2.2. Market estimates and forecast, by type, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.2.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.2.4. Market estimates and forecast, by format, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.2.5. U.S.
8.2.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.2.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.2.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.2.5.4. Market estimates and forecast, by format, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3. Europe
8.3.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3.2. Market estimates and forecast, by type, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3.4. Market estimates and forecast, by format, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3.5. Germany
8.3.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3.5.4. Market estimates and forecast, by format, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3.6. U.K.
8.3.6.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3.6.2. Market estimates and forecast, by type, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3.6.4. Market estimates and forecast, by format, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3.7. France
8.3.7.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3.7.2. Market estimates and forecast, by type, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3.7.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.3.7.4. Market estimates and forecast, by format, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4. Asia Pacific
8.4.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.2. Market estimates and forecast, by type, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.4. Market estimates and forecast, by format, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.5. Japan
8.4.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.5.4. Market estimates and forecast, by format, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.6. India
8.4.6.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.6.2. Market estimates and forecast, by type, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.6.4. Market estimates and forecast, by format, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.7. China
8.4.7.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.7.2. Market estimates and forecast, by type, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.7.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.7.4. Market estimates and forecast, by format, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.8. South Korea
8.4.8.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.8.2. Market estimates and forecast, by type, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.8.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.4.8.4. Market estimates and forecast, by format, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.5. Central And South America
8.5.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.5.2. Market estimates and forecast, by type, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.5.4. Market estimates and forecast, by format, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.6. Middle East and Africa
8.6.1. Market estimates and forecast, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.6.2. Market estimates and forecast, by type, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2016 - 2028 (USD Billion)
8.6.4. Market estimates and forecast, by format, 2016 - 2028 (USD Billion)
Chapter 9. Competitive Analysis
9.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry
9.2. Key Company Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
9.3. Vendor Landscape
9.3.1. Key company market share analysis, 2020
Chapter 10. Company Profiles
10.1. Penguin Random House
10.1.1. Company Overview
10.1.2. Financial Performance
10.1.3. Product Benchmarking
10.1.4. Strategic Initiatives
10.2. Hachette Book Group
10.2.1. Company Overview
10.2.2. Financial Performance
10.2.3. Product Benchmarking
10.2.4. Strategic Initiatives
10.3. HarperCollins Publishers
10.3.1. Company Overview
10.3.2. Financial Performance
10.3.3. Product Benchmarking
10.3.4. Strategic Initiatives
10.4. Simon & Schuster Inc.
10.4.1. Company Overview
10.4.2. Financial Performance
10.4.3. Product Benchmarking
10.4.4. Strategic Initiatives
10.5. MacMillan Publishers
10.5.1. Company Overview
10.5.2. Financial Performance
10.5.3. Product Benchmarking
10.5.4. Strategic Initiatives
10.6. Pearson
10.6.1. Company Overview
10.6.2. Financial Performance
10.6.3. Product Benchmarking
10.6.4. Strategic Initiatives
10.7. Scholastic Inc.
10.7.1. Company Overview
10.7.2. Financial Performance
10.7.3. Product Benchmarking
10.7.4. Strategic Initiatives
10.8. MARVEL
10.8.1. Company Overview
10.8.2. Financial Performance
10.8.3. Product Benchmarking
10.8.4. Strategic Initiatives
10.9. Morris Publishing
10.9.1. Company Overview
10.9.2. Financial Performance
10.9.3. Product Benchmarking
10.9.4. Strategic Initiatives
10.10. IDW Publishing
10.10.1. Company Overview
10.10.2. Financial Performance
10.10.3. Product Benchmarking
10.10.4. Strategic Initiatives

 

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