世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

硬質炭酸飲料市場


Hard Seltzer Market

硬質炭酸飲料市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行した硬質炭酸飲料に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年11月14日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
324 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

硬質炭酸飲料市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行した硬質炭酸飲料に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

ABV含有量別:

- 1.0%〜4.9
- 5.0%から6.9
- その他

包装別

- 金属缶
- ボトル

流通チャネル別

- オフトレード
- オン・トレード

地域別

- 北米
- 中南米
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 日本を除くアジア太平洋 (APEJ)
- 日本
- 中東・アフリカ (MEA)

チャプター

エグゼクティブサマリー

硬質炭酸ガス市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、硬質炭酸ガス市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が硬質炭酸ガス市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場スコープ、分類学、制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、アルコール度数別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の硬質炭酸飲料市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(167.5億米ドル)および数量(16.46%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 世界の硬質炭酸飲料市場 - 価格分析

アルコール度数別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 - ハードセルツァーの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:ABV含有量別

ABV含有率別に、ハードセルツァー市場は1.0%~4.9%、5.0%~6.9%、その他に区分されます。また、上記のABV含有率別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 ハードセルツァーの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:パッケージ別

パッケージ別に、ハードセルツァー市場は金属缶、ボトルに区分されます。また、本セクションでは「包装別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Packagingについて、金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第07章 ハードセルツァーの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:流通経路別

流通チャネル別に、硬質炭酸飲料市場はオフトレード、オントレードに区分されます。また、「流通チャネル別」に基づく市場魅力度分析も提供します。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 硬質炭酸飲料市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

硬質炭酸飲料市場は、地域別に北米、中南米、西欧、東欧、日本を除くアジア太平洋地域(APEJ)、日本、中東・アフリカ(MEA)に区分されます。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米硬質炭酸飲料市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの硬質炭酸飲料市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の硬質炭酸飲料市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の硬質炭酸飲料市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における硬質炭酸飲料市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの硬質炭酸飲料市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における硬質炭酸飲料市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの硬質炭酸飲料市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における硬質炭酸飲料市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカの硬質炭酸飲料市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における硬質炭酸飲料市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の硬質炭酸飲料市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において硬質炭酸飲料市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のABVコンテンツ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げている市場参入企業は、Heineken N.V.、Carlsberg A/S.、United Breweries Holdings Limited、Devans Modern Breweries Ltd.、Diageo PLC、Carlsberg India Pvt. Ltd.、Anheuser-Busch InBev.、B9 Beverages Pvt. Ltd.、Crown Hard Seltzers India Limited、Crown Hard Seltzers India Limitedなどである、クラウン・ハードセルツァー・インディア・リミテッド(ABインベブ)、ラディコ・カイタン・リミテッド、北京エンタープライズ・ホールディングス・リミテッド、ドッグフィッシュ・ヘッド・クラフト・ブルワリー社、スクワッターズ・パブ・アンド・クラフト・ハードセルツァー社、シエラネバダ・ブルーイング社、ボストン・ハードセルツァー・カンパニー社

第18章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定の一覧を示す。

第19章 調査方法

この章では、硬質炭酸飲料市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|硬質炭酸飲料市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.サプライ・サイドの参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、ABV含有量別

5.1.はじめに / 主要調査結果

5.2.2018年から2022年までのABV含有量別の過去市場規模金額(百万米ドル)と数量(リットル)分析

5.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)ABV含有量別分析・予測、2023年~2033年

5.3.1.ABV5%未満

5.3.2.アルコール度数5%以上

5.4.ABV含有量別の前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.ABV含有量別の絶対価格機会分析、2023~2033年

6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:パッケージ別

6.1.はじめに / 主要調査結果

6.2.2018年から2022年までの包装材別市場規模推移(百万米ドル)・数量(リットル)分析

6.3.包装材別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.金属缶

6.3.2.ガラス瓶

6.3.3.プラスチックボトル

6.4.包装別の前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.包装材別の絶対価格機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:販売チャネル別

7.1.はじめに / 主要調査結果

7.2.2018年から2022年までの販売チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析・予測:販売チャネル別、2023年~2033年

7.3.1.オンライン小売

7.3.2.流通業者

7.3.3.ハイパーマーケット

7.4.販売チャネル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.販売チャネル別、2023~2033年の絶対価格機会分析

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.アジア太平洋

8.3.5.MEA

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.アルコール度数別

9.2.3.パッケージ別

9.2.4.販売チャネル別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.アルコール度数別

9.3.3.パッケージ別

9.3.4.販売チャネル別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.アルコール度数別

10.2.3.パッケージ別

10.2.4.販売チャネル別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.アルコール度数別

10.3.3.パッケージ別

10.3.4.販売チャネル別

10.4.主要項目

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イギリス

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.スペイン

11.2.1.5.イタリア

11.2.1.6.その他のヨーロッパ

11.2.2.アルコール度数別

11.2.3.パッケージ別

11.2.4.販売チャネル別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.アルコール度数別

11.3.3.パッケージ別

11.3.4.販売チャネル別

11.4.主要項目

12.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.中国

12.2.1.2.日本

12.2.1.3.韓国

12.2.1.4.シンガポール

12.2.1.5.タイ

12.2.1.6.インドネシア

12.2.1.7.オーストラリア

12.2.1.8.ニュージーランド

12.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

12.2.2.アルコール度数別

12.2.3.パッケージ別

12.2.4.販売チャネル別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.アルコール度数別

12.3.3.パッケージ別

12.3.4.販売チャネル別

12.4.主要項目

13.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.GCC諸国

13.2.1.2.南アフリカ

13.2.1.3.イスラエル

13.2.1.4.その他のMEA

13.2.2.アルコール度数別

13.2.3.パッケージ別

13.2.4.販売チャネル別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.アルコール度数別

13.3.3.パッケージ別

13.3.4.販売チャネル別

13.4.主要項目

14.主要国市場分析

14.1.アメリカ

14.1.1.価格分析

14.1.2.市場シェア分析、2022年

14.1.2.1.アルコール度数別

14.1.2.2.パッケージ別

14.1.2.3.販売チャネル別

14.2.カナダ

14.2.1.価格分析

14.2.2.市場シェア分析、2022年

14.2.2.1.アルコール度数別

14.2.2.2.パッケージ別

14.2.2.3.販売チャネル別

14.3.ブラジル

14.3.1.価格分析

14.3.2.市場シェア分析、2022年

14.3.2.1.アルコール度数別

14.3.2.2.パッケージ別

14.3.2.3.販売チャネル別

14.4.メキシコ

14.4.1.価格分析

14.4.2.市場シェア分析、2022年

14.4.2.1.アルコール度数別

14.4.2.2.パッケージ別

14.4.2.3.販売チャネル別

14.5.ドイツ

14.5.1.価格分析

14.5.2.市場シェア分析、2022年

14.5.2.1.アルコール度数別

14.5.2.2.パッケージ別

14.5.2.3.販売チャネル別

14.6.イギリス

14.6.1.価格分析

14.6.2.市場シェア分析、2022年

14.6.2.1.アルコール度数別

14.6.2.2.パッケージ別

14.6.2.3.販売チャネル別

14.7.フランス

14.7.1.価格分析

14.7.2.市場シェア分析、2022年

14.7.2.1.アルコール度数別

14.7.2.2.パッケージ別

14.7.2.3.販売チャネル別

14.8.スペイン

14.8.1.価格分析

14.8.2.市場シェア分析、2022年

14.8.2.1.アルコール度数別

14.8.2.2.パッケージ別

14.8.2.3.販売チャネル別

14.9.イタリア

14.9.1.価格分析

14.9.2.市場シェア分析、2022年

14.9.2.1.アルコール度数別

14.9.2.2.パッケージ別

14.9.2.3.販売チャネル別

14.10.中国

14.10.1.価格分析

14.10.2.市場シェア分析、2022年

14.10.2.1.アルコール度数別

14.10.2.2.パッケージ別

14.10.2.3.販売チャネル別

14.11.日本

14.11.1.価格分析

14.11.2.市場シェア分析、2022年

14.11.2.1.アルコール度数別

14.11.2.2.パッケージ別

14.11.2.3.販売チャネル別

14.12.韓国

14.12.1.価格分析

14.12.2.市場シェア分析、2022年

14.12.2.1.アルコール度数別

14.12.2.2.パッケージ別

14.12.2.3.販売チャネル別

14.13.シンガポール

14.13.1.価格分析

14.13.2.市場シェア分析、2022年

14.13.2.1.アルコール度数別

14.13.2.2.パッケージ別

14.13.2.3.販売チャネル別

14.14.タイ

14.14.1.価格分析

14.14.2.市場シェア分析、2022年

14.14.2.1.アルコール度数別

14.14.2.2.パッケージ別

14.14.2.3.販売チャネル別

14.15.インドネシア

14.15.1.価格分析

14.15.2.市場シェア分析、2022年

14.15.2.1.アルコール度数別

14.15.2.2.パッケージ別

14.15.2.3.販売チャネル別

14.16.オーストラリア

14.16.1.価格分析

14.16.2.市場シェア分析、2022年

14.16.2.1.アルコール度数別

14.16.2.2.パッケージ別

14.16.2.3.販売チャネル別

14.17.ニュージーランド

14.17.1.価格分析

14.17.2.市場シェア分析、2022年

14.17.2.1.アルコール度数別

14.17.2.2.パッケージ別

14.17.2.3.販売チャネル別

14.18.GCC諸国

14.18.1.価格分析

14.18.2.市場シェア分析、2022年

14.18.2.1.アルコール度数別

14.18.2.2.パッケージ別

14.18.2.3.販売チャネル別

14.19.南アフリカ

14.19.1.価格分析

14.19.2.市場シェア分析、2022年

14.19.2.1.アルコール度数別

14.19.2.2.パッケージ別

14.19.2.3.販売チャネル別

14.20.イスラエル

14.20.1.価格分析

14.20.2.市場シェア分析、2022年

14.20.2.1.アルコール度数別

14.20.2.2.パッケージ別

14.20.2.3.販売チャネル別

15.市場構造分析

15.1.競争ダッシュボード

15.2.コンペティション・ベンチマーク

15.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

15.3.1.地域別

15.3.2.アルコール度数別

15.3.3.パッケージ別

15.3.4.販売チャネル別

16.競合分析

16.1.競争の深堀り

16.1.1.コカ・コーラ社

16.1.1.1.概要

16.1.1.2.製品ポートフォリオ

16.1.1.3.市場セグメント別の収益性

16.1.1.4.販売拠点

16.1.1.5.戦略の概要

16.1.1.5.1.マーケティング戦略

16.1.1.5.2.製品戦略

16.1.1.5.3.チャネル戦略

16.1.2.マーク・アンソニー・ブランズ・インターナショナル

16.1.2.1.概要

16.1.2.2.製品ポートフォリオ

16.1.2.3.市場セグメント別の収益性

16.1.2.4.販売拠点

16.1.2.5.戦略の概要

16.1.2.5.1.マーケティング戦略

16.1.2.5.2.製品戦略

16.1.2.5.3.チャネル戦略

16.1.3.ハイネケンN.V.

16.1.3.1.概要

16.1.3.2.製品ポートフォリオ

16.1.3.3.市場セグメント別の収益性

16.1.3.4.販売拠点

16.1.3.5.戦略の概要

16.1.3.5.1.マーケティング戦略

16.1.3.5.2.製品戦略

16.1.3.5.3.チャネル戦略

16.1.4.アンハイザー・ブッシュ・インベブ

16.1.4.1.概要

16.1.4.2.製品ポートフォリオ

16.1.4.3.市場セグメント別収益性

16.1.4.4.販売拠点

16.1.4.5.戦略の概要

16.1.4.5.1.マーケティング戦略

16.1.4.5.2.製品戦略

16.1.4.5.3.チャネル戦略

16.1.5.ディアジオ・ピーエルシー

16.1.5.1.概要

16.1.5.2.製品ポートフォリオ

16.1.5.3.市場セグメント別収益性

16.1.5.4.販売拠点

16.1.5.5.戦略の概要

16.1.5.5.1.マーケティング戦略

16.1.5.5.2.製品戦略

16.1.5.5.3.チャネル戦略

16.1.6.コッパルバーグ

16.1.6.1.概要

16.1.6.2.製品ポートフォリオ

16.1.6.3.市場セグメント別収益性

16.1.6.4.販売拠点

16.1.6.5.戦略の概要

16.1.6.5.1.マーケティング戦略

16.1.6.5.2.製品戦略

16.1.6.5.3.チャネル戦略

16.1.7.ボストン・ビール・カンパニー

16.1.7.1.概要

16.1.7.2.製品ポートフォリオ

16.1.7.3.市場セグメント別収益性

16.1.7.4.販売拠点

16.1.7.5.戦略の概要

16.1.7.5.1.マーケティング戦略

16.1.7.5.2.製品戦略

16.1.7.5.3.チャネル戦略

16.1.8.コンステレーション・ブランズ

16.1.8.1.概要

16.1.8.2.製品ポートフォリオ

16.1.8.3.市場セグメント別収益性

16.1.8.4.販売拠点

16.1.8.5.戦略の概要

16.1.8.5.1.マーケティング戦略

16.1.8.5.2.製品戦略

16.1.8.5.3.チャネル戦略

16.1.9.モルソン・クアーズ・ビバレッジ・カンパニー

16.1.9.1.概要

16.1.9.2.製品ポートフォリオ

16.1.9.3.市場セグメント別収益性

16.1.9.4.販売拠点

16.1.9.5.戦略の概要

16.1.9.5.1.マーケティング戦略

16.1.9.5.2.製品戦略

16.1.9.5.3.チャネル戦略

16.1.10.サンファンセルツァー社

16.1.10.1.概要

16.1.10.2.製品ポートフォリオ

16.1.10.3.市場セグメント別の収益性

16.1.10.4.販売拠点

16.1.10.5.戦略の概要

16.1.10.5.1.マーケティング戦略

16.1.10.5.2.製品戦略

16.1.10.5.3.チャネル戦略

17.前提条件と略語

18.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Hard Seltzer Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Hard Seltzer offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By ABV Content:

• 1.0% to 4.9%
• 5.0% to 6.9%
• Others

By Packaging:

• Metal Cans
• Bottle

By Distribution Channel:

• Off-trade
• On-trade

By Region:

• North America
• Latin America
• Western Europe
• Eastern Europe
• Asia Pacific Excluding Japan (APEJ)
• Japan
• The Middle East & Africa (MEA)

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Hard Seltzer Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Hard Seltzer Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Hard Seltzer Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By ABV Content processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Hard Seltzer Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 16.75 billion) and volume (16.46%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Hard Seltzer Market - Pricing Analysis

Based on By ABV Content, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Hard Seltzer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By ABV Content

Based on By ABV Content, Hard Seltzer Market is segmented into 1.0% to 4.9%, 5.0% to 6.9%, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By ABV Content.

Chapter 06 - Global Hard Seltzer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Packaging

Based on By Packaging, Hard Seltzer Market is segmented into Metal Cans, Bottle. This section also offers market attractiveness analysis based on By Packaging. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Packaging.

Chapter 07 - Global Hard Seltzer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Hard Seltzer Market is segmented into Off-trade, On-trade. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 08 - Hard Seltzer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Hard Seltzer Market is segmented into North America, Latin America, Western Europe, Eastern Europe, Asia Pacific Excluding Japan (APEJ), Japan, The Middle East & Africa (MEA). This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Hard Seltzer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Hard Seltzer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Hard Seltzer Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Hard Seltzer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Hard Seltzer Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Hard Seltzer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Hard Seltzer Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Hard Seltzer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Hard Seltzer Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Hard Seltzer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Hard Seltzer Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Hard Seltzer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Hard Seltzer Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By ABV Content portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Heineken N.V., Carlsberg A/S, United Breweries Holdings Limited, Devans Modern Breweries Ltd., Diageo PLC, Carlsberg India Pvt. Ltd., Anheuser-Busch InBev., B9 Beverages Pvt. Ltd., Crown Hard Seltzers India Limited (AB InBev), Radico Khaitan Ltd., Beijing Enterprises Holdings Limited, Dogfish Head Craft Brewery, Inc., Squatters Pubs and Craft Hard Seltzers, Sierra Nevada Brewing Co., The Boston Hard Seltzer Company, Inc.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Hard Seltzer Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Hard Seltzer Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By ABV Content

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By ABV Content, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By ABV Content, 2023 to 2033

5.3.1. ABV Less Than 5%

5.3.2. ABV More Than 5%

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By ABV Content, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By ABV Content, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Packaging

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Packaging, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Packaging, 2023 to 2033

6.3.1. Metal Cans

6.3.2. Glass Bottles

6.3.3. Plastic Bottles

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Packaging, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Packaging, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Sales Channel

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2023 to 2033

7.3.1. Online Retail

7.3.2. Distributors

7.3.3. Hypermarket

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Sales Channel, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. Asia Pacific

8.3.5. MEA

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By ABV Content

9.2.3. By Packaging

9.2.4. By Sales Channel

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By ABV Content

9.3.3. By Packaging

9.3.4. By Sales Channel

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By ABV Content

10.2.3. By Packaging

10.2.4. By Sales Channel

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By ABV Content

10.3.3. By Packaging

10.3.4. By Sales Channel

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. United Kingdom

11.2.1.3. France

11.2.1.4. Spain

11.2.1.5. Italy

11.2.1.6. Rest of Europe

11.2.2. By ABV Content

11.2.3. By Packaging

11.2.4. By Sales Channel

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By ABV Content

11.3.3. By Packaging

11.3.4. By Sales Channel

11.4. Key Takeaways

12. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. China

12.2.1.2. Japan

12.2.1.3. South Korea

12.2.1.4. Singapore

12.2.1.5. Thailand

12.2.1.6. Indonesia

12.2.1.7. Australia

12.2.1.8. New Zealand

12.2.1.9. Rest of Asia Pacific

12.2.2. By ABV Content

12.2.3. By Packaging

12.2.4. By Sales Channel

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By ABV Content

12.3.3. By Packaging

12.3.4. By Sales Channel

12.4. Key Takeaways

13. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. GCC Countries

13.2.1.2. South Africa

13.2.1.3. Israel

13.2.1.4. Rest of MEA

13.2.2. By ABV Content

13.2.3. By Packaging

13.2.4. By Sales Channel

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By ABV Content

13.3.3. By Packaging

13.3.4. By Sales Channel

13.4. Key Takeaways

14. Key Countries Market Analysis

14.1. USA

14.1.1. Pricing Analysis

14.1.2. Market Share Analysis, 2022

14.1.2.1. By ABV Content

14.1.2.2. By Packaging

14.1.2.3. By Sales Channel

14.2. Canada

14.2.1. Pricing Analysis

14.2.2. Market Share Analysis, 2022

14.2.2.1. By ABV Content

14.2.2.2. By Packaging

14.2.2.3. By Sales Channel

14.3. Brazil

14.3.1. Pricing Analysis

14.3.2. Market Share Analysis, 2022

14.3.2.1. By ABV Content

14.3.2.2. By Packaging

14.3.2.3. By Sales Channel

14.4. Mexico

14.4.1. Pricing Analysis

14.4.2. Market Share Analysis, 2022

14.4.2.1. By ABV Content

14.4.2.2. By Packaging

14.4.2.3. By Sales Channel

14.5. Germany

14.5.1. Pricing Analysis

14.5.2. Market Share Analysis, 2022

14.5.2.1. By ABV Content

14.5.2.2. By Packaging

14.5.2.3. By Sales Channel

14.6. United Kingdom

14.6.1. Pricing Analysis

14.6.2. Market Share Analysis, 2022

14.6.2.1. By ABV Content

14.6.2.2. By Packaging

14.6.2.3. By Sales Channel

14.7. France

14.7.1. Pricing Analysis

14.7.2. Market Share Analysis, 2022

14.7.2.1. By ABV Content

14.7.2.2. By Packaging

14.7.2.3. By Sales Channel

14.8. Spain

14.8.1. Pricing Analysis

14.8.2. Market Share Analysis, 2022

14.8.2.1. By ABV Content

14.8.2.2. By Packaging

14.8.2.3. By Sales Channel

14.9. Italy

14.9.1. Pricing Analysis

14.9.2. Market Share Analysis, 2022

14.9.2.1. By ABV Content

14.9.2.2. By Packaging

14.9.2.3. By Sales Channel

14.10. China

14.10.1. Pricing Analysis

14.10.2. Market Share Analysis, 2022

14.10.2.1. By ABV Content

14.10.2.2. By Packaging

14.10.2.3. By Sales Channel

14.11. Japan

14.11.1. Pricing Analysis

14.11.2. Market Share Analysis, 2022

14.11.2.1. By ABV Content

14.11.2.2. By Packaging

14.11.2.3. By Sales Channel

14.12. South Korea

14.12.1. Pricing Analysis

14.12.2. Market Share Analysis, 2022

14.12.2.1. By ABV Content

14.12.2.2. By Packaging

14.12.2.3. By Sales Channel

14.13. Singapore

14.13.1. Pricing Analysis

14.13.2. Market Share Analysis, 2022

14.13.2.1. By ABV Content

14.13.2.2. By Packaging

14.13.2.3. By Sales Channel

14.14. Thailand

14.14.1. Pricing Analysis

14.14.2. Market Share Analysis, 2022

14.14.2.1. By ABV Content

14.14.2.2. By Packaging

14.14.2.3. By Sales Channel

14.15. Indonesia

14.15.1. Pricing Analysis

14.15.2. Market Share Analysis, 2022

14.15.2.1. By ABV Content

14.15.2.2. By Packaging

14.15.2.3. By Sales Channel

14.16. Australia

14.16.1. Pricing Analysis

14.16.2. Market Share Analysis, 2022

14.16.2.1. By ABV Content

14.16.2.2. By Packaging

14.16.2.3. By Sales Channel

14.17. New Zealand

14.17.1. Pricing Analysis

14.17.2. Market Share Analysis, 2022

14.17.2.1. By ABV Content

14.17.2.2. By Packaging

14.17.2.3. By Sales Channel

14.18. GCC Countries

14.18.1. Pricing Analysis

14.18.2. Market Share Analysis, 2022

14.18.2.1. By ABV Content

14.18.2.2. By Packaging

14.18.2.3. By Sales Channel

14.19. South Africa

14.19.1. Pricing Analysis

14.19.2. Market Share Analysis, 2022

14.19.2.1. By ABV Content

14.19.2.2. By Packaging

14.19.2.3. By Sales Channel

14.20. Israel

14.20.1. Pricing Analysis

14.20.2. Market Share Analysis, 2022

14.20.2.1. By ABV Content

14.20.2.2. By Packaging

14.20.2.3. By Sales Channel

15. Market Structure Analysis

15.1. Competition Dashboard

15.2. Competition Benchmarking

15.3. Market Share Analysis of Top Players

15.3.1. By Regional

15.3.2. By ABV Content

15.3.3. By Packaging

15.3.4. By Sales Channel

16. Competition Analysis

16.1. Competition Deep Dive

16.1.1. The Coca-Cola Company

16.1.1.1. Overview

16.1.1.2. Product Portfolio

16.1.1.3. Profitability by Market Segments

16.1.1.4. Sales Footprint

16.1.1.5. Strategy Overview

16.1.1.5.1. Marketing Strategy

16.1.1.5.2. Product Strategy

16.1.1.5.3. Channel Strategy

16.1.2. Mark Anthony Brands International

16.1.2.1. Overview

16.1.2.2. Product Portfolio

16.1.2.3. Profitability by Market Segments

16.1.2.4. Sales Footprint

16.1.2.5. Strategy Overview

16.1.2.5.1. Marketing Strategy

16.1.2.5.2. Product Strategy

16.1.2.5.3. Channel Strategy

16.1.3. Heineken N.V.

16.1.3.1. Overview

16.1.3.2. Product Portfolio

16.1.3.3. Profitability by Market Segments

16.1.3.4. Sales Footprint

16.1.3.5. Strategy Overview

16.1.3.5.1. Marketing Strategy

16.1.3.5.2. Product Strategy

16.1.3.5.3. Channel Strategy

16.1.4. Anheuser-Busch InBev

16.1.4.1. Overview

16.1.4.2. Product Portfolio

16.1.4.3. Profitability by Market Segments

16.1.4.4. Sales Footprint

16.1.4.5. Strategy Overview

16.1.4.5.1. Marketing Strategy

16.1.4.5.2. Product Strategy

16.1.4.5.3. Channel Strategy

16.1.5. Diageo plc

16.1.5.1. Overview

16.1.5.2. Product Portfolio

16.1.5.3. Profitability by Market Segments

16.1.5.4. Sales Footprint

16.1.5.5. Strategy Overview

16.1.5.5.1. Marketing Strategy

16.1.5.5.2. Product Strategy

16.1.5.5.3. Channel Strategy

16.1.6. Kopparberg

16.1.6.1. Overview

16.1.6.2. Product Portfolio

16.1.6.3. Profitability by Market Segments

16.1.6.4. Sales Footprint

16.1.6.5. Strategy Overview

16.1.6.5.1. Marketing Strategy

16.1.6.5.2. Product Strategy

16.1.6.5.3. Channel Strategy

16.1.7. The Boston Beer Company

16.1.7.1. Overview

16.1.7.2. Product Portfolio

16.1.7.3. Profitability by Market Segments

16.1.7.4. Sales Footprint

16.1.7.5. Strategy Overview

16.1.7.5.1. Marketing Strategy

16.1.7.5.2. Product Strategy

16.1.7.5.3. Channel Strategy

16.1.8. Constellation Brands, Inc.

16.1.8.1. Overview

16.1.8.2. Product Portfolio

16.1.8.3. Profitability by Market Segments

16.1.8.4. Sales Footprint

16.1.8.5. Strategy Overview

16.1.8.5.1. Marketing Strategy

16.1.8.5.2. Product Strategy

16.1.8.5.3. Channel Strategy

16.1.9. Molson Coors Beverage Company

16.1.9.1. Overview

16.1.9.2. Product Portfolio

16.1.9.3. Profitability by Market Segments

16.1.9.4. Sales Footprint

16.1.9.5. Strategy Overview

16.1.9.5.1. Marketing Strategy

16.1.9.5.2. Product Strategy

16.1.9.5.3. Channel Strategy

16.1.10. San Juan Seltzer, Inc.

16.1.10.1. Overview

16.1.10.2. Product Portfolio

16.1.10.3. Profitability by Market Segments

16.1.10.4. Sales Footprint

16.1.10.5. Strategy Overview

16.1.10.5.1. Marketing Strategy

16.1.10.5.2. Product Strategy

16.1.10.5.3. Channel Strategy

17. Assumptions & Acronyms Used

18. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/27 10:26

159.18 円

166.34 円

202.23 円

ページTOPに戻る