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タピオカ市場


Tapioca Market

タピオカ市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したタピオカに関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では... もっと見る

 

 

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サマリー

タピオカ市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したタピオカに関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

タイプ別

- 生鮮
- 乾燥

用途別

- 増粘剤
- 安定剤
- ボディ付与剤
- 結合剤

用途別

- 食品、飲料
- 繊維産業
- 接着剤産業
- 医薬品産業
- 化粧品産業、鉱業、建設産業
- その他

製品別

- タピオカ動物飼料
- タピオカ粉
- タピオカチップ
- ペレット
- 真珠

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA
レポートチャプター

エグゼクティブサマリー

タピオカ市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、タピオカ市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、タピオカ市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれ、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のタピオカ市場需要分析2017-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2022年)と現在および将来の市場価値(41億米ドル)および数量(4.4%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 タピオカの世界市場:価格分析

タピオカのタイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 タピオカの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:タイプ別

タイプ別に、タピオカ市場は生鮮、乾燥に区分されます。また、上記のBy Typeについて、金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 タピオカの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別に、タピオカ市場は増粘剤、安定剤、ボディ剤、結合剤に区分されます。また、用途別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の用途別の価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 タピオカの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別に分類すると、タピオカ市場は食品、飲料、繊維産業、接着剤産業、製薬産業、化粧品産業、鉱業、建設産業、その他に区分されます。また、用途別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の用途別について、価値予測と前年比成長率の比較も提供します。

第08章 タピオカの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:製品別

製品別に、タピオカ市場はタピオカ動物飼料、タピオカ粉、タピオカチップ、ペレット、真珠に区分されます。また、製品別に市場魅力度分析を提供します。また、上記の製品別の価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 タピオカ市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、タピオカ市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米タピオカ市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカのタピオカ市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のタピオカ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州のタピオカ市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるタピオカ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアのタピオカ市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるタピオカ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアのタピオカ市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるタピオカ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東・アフリカのタピオカ市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるタピオカ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国のタピオカ市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてタピオカ市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-世界の評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、上位企業の企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Authentic Foods社、Cargill Inc.社、Ciranda Inc.社、Ekta International社、Emsland Starke GmbH社、Hunan Kang pharmaceutical Ltd.社、Ingredion Inc.社、Jayavel Sago Factory社、KengSeng Group of Co.社、Malt Products Corp.社、Parchem Fine and Specialty Chemicals Inc.社、PT Budi Starch and Sweetener Tbk社、Royal Ingredients Group BV社、Sonish Starch Technology Co.Ltd.、SPAC Starch Products India Pvt. Ltd.、Parche Fine and Specialty Chemicals Inc.
第19章 前提条件と頭字語

本章では、本レポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載する。

第20章 調査方法

この章では、タピオカ市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


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目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:供給源別

5.1.はじめに / 主要調査結果

5.2.2018年から2022年までの供給源別市場規模推移(百万米ドル)・数量(トン)分析

5.3.2023年から2033年までの供給源別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測

5.3.1.ビターキャッ サバ

5.3.2.甘いキャッサバ

5.4.2018年から2022年までの供給源別前年比成長トレンド分析

5.5.供給源別の絶対価格機会分析、2023~2033年

6.形態別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主な調査結果

6.2.2018年から2022年までの形態別過去市場規模金額(百万米ドル)と数量(トン)分析

6.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析・予測:形態別、2023年~2033年

6.3.1.真珠

6.3.2.小麦粉

6.3.3.顆粒

6.3.4.フレーク

6.3.5.ペレット

6.3.6.シロップ

6.4.2018年から2022年までの形態別前年比成長動向分析

6.5.形態別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.用途別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの用途別市場規模推移(百万米ドル)・数量(トン)分析

7.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.食品・飲料

7.3.2.工業加工

7.3.3.飼料

7.3.4.その他の用途

7.4.2018年から2022年までの用途別前年比成長トレンド分析

7.5.用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.機能別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までの機能別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

8.3.機能別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.増粘剤

8.3.2.安定化剤

8.3.3.結合剤

8.3.4.その他の機能

8.4.機能別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

8.5.機能別絶対額機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.アジア太平洋

9.3.5.中東・アフリカ(MEA)

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.ソース別

10.2.3.形態別

10.2.4.申請方法

10.2.5.機能別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.ソース別

10.3.3.形態別

10.3.4.申請方法

10.3.5.機能別

10.4.キーポイント

11.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.その他のラテンアメリカ

11.2.2.ソース別

11.2.3.形態別

11.2.4.申請方法

11.2.5.機能別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.ソース別

11.3.3.形態別

11.3.4.申請方法

11.3.5.機能別

11.4.キーポイント

12.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イギリス

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.スペイン

12.2.1.5.イタリア

12.2.1.6.その他のヨーロッパ

12.2.2.ソース別

12.2.3.形態別

12.2.4.申請方法

12.2.5.機能別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.ソース別

12.3.3.形態別

12.3.4.申請方法

12.3.5.機能別

12.4.キーポイント

13.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.1.4.シンガポール

13.2.1.5.タイ

13.2.1.6.インドネシア

13.2.1.7.オーストラリア

13.2.1.8.ニュージーランド

13.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

13.2.2.ソース別

13.2.3.形態別

13.2.4.申請方法

13.2.5.機能別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.ソース別

13.3.3.形態別

13.3.4.申請方法

13.3.5.機能別

13.4.キーポイント

14.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.GCC諸国

14.2.1.2.南アフリカ

14.2.1.3.イスラエル

14.2.1.4.その他のMEA諸国

14.2.2.ソース別

14.2.3.形態別

14.2.4.申請方法

14.2.5.機能別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.ソース別

14.3.3.形態別

14.3.4.申請方法

14.3.5.機能別

14.4.キーポイント

15.主要国市場分析

15.1.アメリカ

15.1.1.価格分析

15.1.2.市場シェア分析、2022年

15.1.2.1.ソース別

15.1.2.2.形態別

15.1.2.3.アプリケーション別

15.1.2.4.機能別

15.2.カナダ

15.2.1.価格分析

15.2.2.市場シェア分析、2022年

15.2.2.1.ソース別

15.2.2.2.形態別

15.2.2.3.アプリケーション別

15.2.2.4.機能別

15.3.ブラジル

15.3.1.価格分析

15.3.2.市場シェア分析、2022年

15.3.2.1.ソース別

15.3.2.2.形態別

15.3.2.3.アプリケーション別

15.3.2.4.機能別

15.4.メキシコ

15.4.1.価格分析

15.4.2.市場シェア分析、2022年

15.4.2.1.ソース別

15.4.2.2.形態別

15.4.2.3.アプリケーション別

15.4.2.4.機能別

15.5.ドイツ

15.5.1.価格分析

15.5.2.市場シェア分析、2022年

15.5.2.1.ソース別

15.5.2.2.形態別

15.5.2.3.アプリケーション別

15.5.2.4.機能別

15.6.イギリス

15.6.1.価格分析

15.6.2.市場シェア分析、2022年

15.6.2.1.ソース別

15.6.2.2.形態別

15.6.2.3.アプリケーション別

15.6.2.4.機能別

15.7.フランス

15.7.1.価格分析

15.7.2.市場シェア分析、2022年

15.7.2.1.ソース別

15.7.2.2.形態別

15.7.2.3.アプリケーション別

15.7.2.4.機能別

15.8.スペイン

15.8.1.価格分析

15.8.2.市場シェア分析、2022年

15.8.2.1.ソース別

15.8.2.2.形態別

15.8.2.3.アプリケーション別

15.8.2.4.機能別

15.9.イタリア

15.9.1.価格分析

15.9.2.市場シェア分析、2022年

15.9.2.1.ソース別

15.9.2.2.形態別

15.9.2.3.アプリケーション別

15.9.2.4.機能別

15.10.中国

15.10.1.価格分析

15.10.2.市場シェア分析、2022年

15.10.2.1.ソース別

15.10.2.2.形態別

15.10.2.3.アプリケーション別

15.10.2.4.機能別

15.11.日本

15.11.1.価格分析

15.11.2.市場シェア分析、2022年

15.11.2.1.ソース別

15.11.2.2.形態別

15.11.2.3.アプリケーション別

15.11.2.4.機能別

15.12.韓国

15.12.1.価格分析

15.12.2.市場シェア分析、2022年

15.12.2.1.ソース別

15.12.2.2.形式別

15.12.2.3.アプリケーション別

15.12.2.4.機能別

15.13.シンガポール

15.13.1.価格分析

15.13.2.市場シェア分析、2022年

15.13.2.1.ソース別

15.13.2.2.形式別

15.13.2.3.アプリケーション別

15.13.2.4.機能別

15.14.タイ

15.14.1.価格分析

15.14.2.市場シェア分析、2022年

15.14.2.1.ソース別

15.14.2.2.形式別

15.14.2.3.申請方法

15.14.2.4.機能別

15.15.インドネシア

15.15.1.価格分析

15.15.2.市場シェア分析、2022年

15.15.2.1.ソース別

15.15.2.2.形式別

15.15.2.3.アプリケーション別

15.15.2.4.機能別

15.16.オーストラリア

15.16.1.価格分析

15.16.2.市場シェア分析、2022年

15.16.2.1.ソース別

15.16.2.2.形式別

15.16.2.3.申請方法

15.16.2.4.機能別

15.17.ニュージーランド

15.17.1.価格分析

15.17.2.市場シェア分析、2022年

15.17.2.1.ソース別

15.17.2.2.形式別

15.17.2.3.申請方法

15.17.2.4.機能別

15.18.GCC諸国

15.18.1.価格分析

15.18.2.市場シェア分析、2022年

15.18.2.1.ソース別

15.18.2.2.形式別

15.18.2.3.申請方法

15.18.2.4.機能別

15.19.南アフリカ

15.19.1.価格分析

15.19.2.市場シェア分析、2022年

15.19.2.1.ソース別

15.19.2.2.形式別

15.19.2.3.申請書による

15.19.2.4.機能別

15.20.イスラエル

15.20.1.価格分析

15.20.2.市場シェア分析、2022年

15.20.2.1.ソース別

15.20.2.2.形態別

15.20.2.3.アプリケーション別

15.20.2.4.機能別

16.市場構造分析

16.1.競争ダッシュボード

16.2.コンペティション・ベンチマーク

16.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

16.3.1.地域別

16.3.2.ソース別

16.3.3.形態別

16.3.4.申請方法

16.3.5.機能別

17.競合分析

17.1.競合の深堀り

17.1.1.カーギル社

17.1.1.1.概要

17.1.1.2.製品ポートフォリオ

17.1.1.3.市場セグメント別の収益性

17.1.1.4.販売拠点

17.1.1.5.戦略の概要

17.1.1.5.1.マーケティング戦略

17.1.1.5.2.製品戦略

17.1.1.5.3.チャネル戦略

17.1.2.テート&ライルPLC

17.1.2.1.概要

17.1.2.2.製品ポートフォリオ

17.1.2.3.市場セグメント別の収益性

17.1.2.4.販売拠点

17.1.2.5.戦略の概要

17.1.2.5.1.マーケティング戦略

17.1.2.5.2.製品戦略

17.1.2.5.3.チャネル戦略

17.1.3.エムスランド・シュテルケ社

17.1.3.1.概要

17.1.3.2.製品ポートフォリオ

17.1.3.3.市場セグメント別の収益性

17.1.3.4.販売拠点

17.1.3.5.戦略の概要

17.1.3.5.1.マーケティング戦略

17.1.3.5.2.製品戦略

17.1.3.5.3.チャネル戦略

17.1.4.ナビン・ケミカルズ

17.1.4.1.概要

17.1.4.2.製品ポートフォリオ

17.1.4.3.市場セグメント別の収益性

17.1.4.4.販売拠点

17.1.4.5.戦略の概要

17.1.4.5.1.マーケティング戦略

17.1.4.5.2.製品戦略

17.1.4.5.3.チャネル戦略

17.1.5.Pruthvi's Foods Pvt.

17.1.5.1.概要

17.1.5.2.製品ポートフォリオ

17.1.5.3.市場セグメント別収益性

17.1.5.4.販売拠点

17.1.5.5.戦略の概要

17.1.5.5.1.マーケティング戦略

17.1.5.5.2.製品戦略

17.1.5.5.3.チャネル戦略

17.1.6.ヴァイガイ・アグロ・プロダクツ社

17.1.6.1.概要

17.1.6.2.製品ポートフォリオ

17.1.6.3.市場セグメント別収益性

17.1.6.4.販売拠点

17.1.6.5.戦略の概要

17.1.6.5.1.マーケティング戦略

17.1.6.5.2.製品戦略

17.1.6.5.3.チャネル戦略

17.1.7.Sonish Starch Technology Co.Ltd.

17.1.7.1.概要

17.1.7.2.製品ポートフォリオ

17.1.7.3.市場セグメント別収益性

17.1.7.4.販売拠点

17.1.7.5.戦略の概要

17.1.7.5.1.マーケティング戦略

17.1.7.5.2.製品戦略

17.1.7.5.3.チャネル戦略

17.1.8.アメリカの主要食品

17.1.8.1.概要

17.1.8.2.製品ポートフォリオ

17.1.8.3.市場セグメント別収益性

17.1.8.4.販売拠点

17.1.8.5.戦略の概要

17.1.8.5.1.マーケティング戦略

17.1.8.5.2.製品戦略

17.1.8.5.3.チャネル戦略

17.1.9.イングレディオン社

17.1.9.1.概要

17.1.9.2.製品ポートフォリオ

17.1.9.3.市場セグメント別収益性

17.1.9.4.販売拠点

17.1.9.5.戦略の概要

17.1.9.5.1.マーケティング戦略

17.1.9.5.2.製品戦略

17.1.9.5.3.チャネル戦略

17.1.10.ベトナム

17.1.10.1.概要

17.1.10.2.製品ポートフォリオ

17.1.10.3.市場セグメント別の収益性

17.1.10.4.販売拠点

17.1.10.5.戦略の概要

17.1.10.5.1.マーケティング戦略

17.1.10.5.2.製品戦略

17.1.10.5.3.チャネル戦略

18.前提条件と略語

19.調査方法

 

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Summary

Tapioca Market: Global Industry Analysis 2017-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Tapioca offers a global industry analysis for 2017-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Type:

• Fresh
• Dried

By Uses:

• Thickening Agent
• Stabilizer Agent
• Bodying Agent
• Binding Agent

By Applications:

• Food, Beverage
• Textile Industry
• Glue Industry
• Pharmaceutical Industry
• Cosmetics Industry, Mining Industry, Constructions Industry
• Others

By Product:

• Tapioca Animal Feed
• Tapioca Flour
• Tapioca Chips
• Pellets
• Pearls

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA
Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Tapioca Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Tapioca Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Tapioca Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Tapioca Market Demand Analysis 2017-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2022) and current and future market value (US$ 4.1 billion) and volume (4.4%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Tapioca Market - Pricing Analysis

Based on By Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Tapioca Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Type

Based on By Type, Tapioca Market is segmented into Fresh, Dried. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 06 - Global Tapioca Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Uses

Based on By Uses, Tapioca Market is segmented into Thickening Agent, Stabilizer Agent, Bodying Agent, Binding Agent. This section also offers market attractiveness analysis based on By Uses. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Uses.

Chapter 07 - Global Tapioca Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Applications

Based on By Applications, Tapioca Market is segmented into Food, Beverage, Textile Industry, Glue Industry, Pharmaceutical Industry, Cosmetics Industry, Mining Industry, Constructions Industry, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Applications. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Applications.

Chapter 08 - Global Tapioca Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Product

Based on By Product, Tapioca Market is segmented into Tapioca Animal Feed, Tapioca Flour, Tapioca Chips, Pellets, Pearls. This section also offers market attractiveness analysis based on By Product. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product.

Chapter 09 - Tapioca Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Tapioca Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Tapioca Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Tapioca Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Tapioca Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Tapioca Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Tapioca Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Tapioca Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Tapioca Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Tapioca Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Tapioca Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Tapioca Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Tapioca Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Tapioca Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Tapioca Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Authentic Foods, Cargill Inc., Ciranda Inc., Ekta International, Emsland Starke GmbH, Hunan Kang pharmaceutical Ltd., Ingredion Inc., Jayavel Sago Factory, KengSeng Group of Co., Malt Products Corp., Parchem Fine and Specialty Chemicals Inc., PT Budi Starch and Sweetener Tbk, Royal Ingredients Group BV, Sonish Starch Technology Co. Ltd., SPAC Starch Products India Pvt. Ltd.
Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Tapioca Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyers

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Source

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Analysis By Source, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Source, 2023 to 2033

5.3.1. Bitter Cassava

5.3.2. Sweet Cassava

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Source, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Source, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Form

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Analysis By Form, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Form, 2023 to 2033

6.3.1. Pearls

6.3.2. Flour

6.3.3. Granules

6.3.4. Flakes

6.3.5. Pellets

6.3.6. Syrup

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Form, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Form, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Analysis By Application, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

7.3.1. Food & Beverages

7.3.2. Industrial Processing

7.3.3. Animal Feed

7.3.4. Other Applications

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Function

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Analysis By Function, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Function, 2023 to 2033

8.3.1. Thickening Agent

8.3.2. Stabilizing Agent

8.3.3. Binding Agent

8.3.4. Other Functions

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Function, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Function, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. Asia Pacific

9.3.5. Middle East and Africa (MEA)

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. The USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Source

10.2.3. By Form

10.2.4. By Application

10.2.5. By Function

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Source

10.3.3. By Form

10.3.4. By Application

10.3.5. By Function

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Rest of Latin America

11.2.2. By Source

11.2.3. By Form

11.2.4. By Application

11.2.5. By Function

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Source

11.3.3. By Form

11.3.4. By Application

11.3.5. By Function

11.4. Key Takeaways

12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. United Kingdom

12.2.1.3. France

12.2.1.4. Spain

12.2.1.5. Italy

12.2.1.6. Rest of Europe

12.2.2. By Source

12.2.3. By Form

12.2.4. By Application

12.2.5. By Function

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Source

12.3.3. By Form

12.3.4. By Application

12.3.5. By Function

12.4. Key Takeaways

13. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.1.4. Singapore

13.2.1.5. Thailand

13.2.1.6. Indonesia

13.2.1.7. Australia

13.2.1.8. New Zealand

13.2.1.9. Rest of Asia Pacific

13.2.2. By Source

13.2.3. By Form

13.2.4. By Application

13.2.5. By Function

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Source

13.3.3. By Form

13.3.4. By Application

13.3.5. By Function

13.4. Key Takeaways

14. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. GCC Countries

14.2.1.2. South Africa

14.2.1.3. Israel

14.2.1.4. Rest of MEA

14.2.2. By Source

14.2.3. By Form

14.2.4. By Application

14.2.5. By Function

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Source

14.3.3. By Form

14.3.4. By Application

14.3.5. By Function

14.4. Key Takeaways

15. Key Countries Market Analysis

15.1. The USA

15.1.1. Pricing Analysis

15.1.2. Market Share Analysis, 2022

15.1.2.1. By Source

15.1.2.2. By Form

15.1.2.3. By Application

15.1.2.4. By Function

15.2. Canada

15.2.1. Pricing Analysis

15.2.2. Market Share Analysis, 2022

15.2.2.1. By Source

15.2.2.2. By Form

15.2.2.3. By Application

15.2.2.4. By Function

15.3. Brazil

15.3.1. Pricing Analysis

15.3.2. Market Share Analysis, 2022

15.3.2.1. By Source

15.3.2.2. By Form

15.3.2.3. By Application

15.3.2.4. By Function

15.4. Mexico

15.4.1. Pricing Analysis

15.4.2. Market Share Analysis, 2022

15.4.2.1. By Source

15.4.2.2. By Form

15.4.2.3. By Application

15.4.2.4. By Function

15.5. Germany

15.5.1. Pricing Analysis

15.5.2. Market Share Analysis, 2022

15.5.2.1. By Source

15.5.2.2. By Form

15.5.2.3. By Application

15.5.2.4. By Function

15.6. United Kingdom

15.6.1. Pricing Analysis

15.6.2. Market Share Analysis, 2022

15.6.2.1. By Source

15.6.2.2. By Form

15.6.2.3. By Application

15.6.2.4. By Function

15.7. France

15.7.1. Pricing Analysis

15.7.2. Market Share Analysis, 2022

15.7.2.1. By Source

15.7.2.2. By Form

15.7.2.3. By Application

15.7.2.4. By Function

15.8. Spain

15.8.1. Pricing Analysis

15.8.2. Market Share Analysis, 2022

15.8.2.1. By Source

15.8.2.2. By Form

15.8.2.3. By Application

15.8.2.4. By Function

15.9. Italy

15.9.1. Pricing Analysis

15.9.2. Market Share Analysis, 2022

15.9.2.1. By Source

15.9.2.2. By Form

15.9.2.3. By Application

15.9.2.4. By Function

15.10. China

15.10.1. Pricing Analysis

15.10.2. Market Share Analysis, 2022

15.10.2.1. By Source

15.10.2.2. By Form

15.10.2.3. By Application

15.10.2.4. By Function

15.11. Japan

15.11.1. Pricing Analysis

15.11.2. Market Share Analysis, 2022

15.11.2.1. By Source

15.11.2.2. By Form

15.11.2.3. By Application

15.11.2.4. By Function

15.12. South Korea

15.12.1. Pricing Analysis

15.12.2. Market Share Analysis, 2022

15.12.2.1. By Source

15.12.2.2. By Form

15.12.2.3. By Application

15.12.2.4. By Function

15.13. Singapore

15.13.1. Pricing Analysis

15.13.2. Market Share Analysis, 2022

15.13.2.1. By Source

15.13.2.2. By Form

15.13.2.3. By Application

15.13.2.4. By Function

15.14. Thailand

15.14.1. Pricing Analysis

15.14.2. Market Share Analysis, 2022

15.14.2.1. By Source

15.14.2.2. By Form

15.14.2.3. By Application

15.14.2.4. By Function

15.15. Indonesia

15.15.1. Pricing Analysis

15.15.2. Market Share Analysis, 2022

15.15.2.1. By Source

15.15.2.2. By Form

15.15.2.3. By Application

15.15.2.4. By Function

15.16. Australia

15.16.1. Pricing Analysis

15.16.2. Market Share Analysis, 2022

15.16.2.1. By Source

15.16.2.2. By Form

15.16.2.3. By Application

15.16.2.4. By Function

15.17. New Zealand

15.17.1. Pricing Analysis

15.17.2. Market Share Analysis, 2022

15.17.2.1. By Source

15.17.2.2. By Form

15.17.2.3. By Application

15.17.2.4. By Function

15.18. GCC Countries

15.18.1. Pricing Analysis

15.18.2. Market Share Analysis, 2022

15.18.2.1. By Source

15.18.2.2. By Form

15.18.2.3. By Application

15.18.2.4. By Function

15.19. South Africa

15.19.1. Pricing Analysis

15.19.2. Market Share Analysis, 2022

15.19.2.1. By Source

15.19.2.2. By Form

15.19.2.3. By Application

15.19.2.4. By Function

15.20. Israel

15.20.1. Pricing Analysis

15.20.2. Market Share Analysis, 2022

15.20.2.1. By Source

15.20.2.2. By Form

15.20.2.3. By Application

15.20.2.4. By Function

16. Market Structure Analysis

16.1. Competition Dashboard

16.2. Competition Benchmarking

16.3. Market Share Analysis of Top Players

16.3.1. By Regional

16.3.2. By Source

16.3.3. By Form

16.3.4. By Application

16.3.5. By Function

17. Competition Analysis

17.1. Competition Deep Dive

17.1.1. Cargill, Inc.

17.1.1.1. Overview

17.1.1.2. Product Portfolio

17.1.1.3. Profitability by Market Segments

17.1.1.4. Sales Footprint

17.1.1.5. Strategy Overview

17.1.1.5.1. Marketing Strategy

17.1.1.5.2. Product Strategy

17.1.1.5.3. Channel Strategy

17.1.2. Tate & Lyle PLC

17.1.2.1. Overview

17.1.2.2. Product Portfolio

17.1.2.3. Profitability by Market Segments

17.1.2.4. Sales Footprint

17.1.2.5. Strategy Overview

17.1.2.5.1. Marketing Strategy

17.1.2.5.2. Product Strategy

17.1.2.5.3. Channel Strategy

17.1.3. Emsland-Stärke GmbH

17.1.3.1. Overview

17.1.3.2. Product Portfolio

17.1.3.3. Profitability by Market Segments

17.1.3.4. Sales Footprint

17.1.3.5. Strategy Overview

17.1.3.5.1. Marketing Strategy

17.1.3.5.2. Product Strategy

17.1.3.5.3. Channel Strategy

17.1.4. Navin Chemicals

17.1.4.1. Overview

17.1.4.2. Product Portfolio

17.1.4.3. Profitability by Market Segments

17.1.4.4. Sales Footprint

17.1.4.5. Strategy Overview

17.1.4.5.1. Marketing Strategy

17.1.4.5.2. Product Strategy

17.1.4.5.3. Channel Strategy

17.1.5. Pruthvi’s Foods Pvt. Ltd.

17.1.5.1. Overview

17.1.5.2. Product Portfolio

17.1.5.3. Profitability by Market Segments

17.1.5.4. Sales Footprint

17.1.5.5. Strategy Overview

17.1.5.5.1. Marketing Strategy

17.1.5.5.2. Product Strategy

17.1.5.5.3. Channel Strategy

17.1.6. Vaighai Agro Products Ltd.

17.1.6.1. Overview

17.1.6.2. Product Portfolio

17.1.6.3. Profitability by Market Segments

17.1.6.4. Sales Footprint

17.1.6.5. Strategy Overview

17.1.6.5.1. Marketing Strategy

17.1.6.5.2. Product Strategy

17.1.6.5.3. Channel Strategy

17.1.7. Sonish Starch Technology Co. Ltd.

17.1.7.1. Overview

17.1.7.2. Product Portfolio

17.1.7.3. Profitability by Market Segments

17.1.7.4. Sales Footprint

17.1.7.5. Strategy Overview

17.1.7.5.1. Marketing Strategy

17.1.7.5.2. Product Strategy

17.1.7.5.3. Channel Strategy

17.1.8. American Key Food Products

17.1.8.1. Overview

17.1.8.2. Product Portfolio

17.1.8.3. Profitability by Market Segments

17.1.8.4. Sales Footprint

17.1.8.5. Strategy Overview

17.1.8.5.1. Marketing Strategy

17.1.8.5.2. Product Strategy

17.1.8.5.3. Channel Strategy

17.1.9. Ingredion Inc.

17.1.9.1. Overview

17.1.9.2. Product Portfolio

17.1.9.3. Profitability by Market Segments

17.1.9.4. Sales Footprint

17.1.9.5. Strategy Overview

17.1.9.5.1. Marketing Strategy

17.1.9.5.2. Product Strategy

17.1.9.5.3. Channel Strategy

17.1.10. Vietnam

17.1.10.1. Overview

17.1.10.2. Product Portfolio

17.1.10.3. Profitability by Market Segments

17.1.10.4. Sales Footprint

17.1.10.5. Strategy Overview

17.1.10.5.1. Marketing Strategy

17.1.10.5.2. Product Strategy

17.1.10.5.3. Channel Strategy

18. Assumptions & Acronyms Used

19. Research Methodology

 

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