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乳製品市場の製品別(ミルク、チーズ、ヨーグルト、バター、その他)、流通チャネル別(コンビニ、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、ECプラットフォーム、その他)、地域別分析。2019-2020年の世界産業規模、シェア&トレンド、2030年までの予測


Dairy Products Market Segments by Product (Milk, Cheese, Yogurt, Butter and Others); By Distribution Channel (Convenience stores, Hypermarkets & Supermarkets, E-commerce platforms and Other); and Regional Analysis: Global Industry Size, Share & Trends for 2019–2020 and Forecasts to 2030

[174ページリサーチレポート】世界の乳製品市場は、2020年の4947億3000万米ドルから2030年には798億5000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年にかけて年平均成長率3.7%で成長すると予想されてい... もっと見る

 

 

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2022年3月1日 US$5,000
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サマリー

[174ページリサーチレポート】世界の乳製品市場は、2020年の4947億3000万米ドルから2030年には798億5000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年にかけて年平均成長率3.7%で成長すると予想されています。この成長は、乳製品の消費の増加と、タンパク質強化のために肉から乳製品へと消費者の嗜好が変化していることが予想され、この市場成長の重要な推進要因となっています。

製品概要
乳製品は、牛、水牛、ヤギ、犬、ヤク、ラクダなどの哺乳類の乳から作られる食品です。牛乳は液体であるため、微生物が繁殖しやすく、製品の崩壊が起こりやすい。この問題を防ぎ、牛乳の保存期間を延ばすために、チーズ、バター、粉乳、アイスクリーム、ヨーグルトなどの乳製品に加工されます。乳製品の世界的な需要は、厳しい規制構造の欠如と、民間と公的セクターの両方からの資金流入の増加により、拡大しています。乳製品の生産量が増えているのは、世界各地で農業や畜産業が盛んになっているためです。

マーケットハイライト
オンラインストアの成長も高級品販売を後押ししている。市場成長の主な要因は、乳製品消費の増加と、タンパク質強化のために肉から乳製品へと顧客の嗜好が変化していることです。近代的な小売施設とコールドチェーンロジスティクスの結果、乳製品が迅速に入手できるようになったことが、需要の伸びをさらに押し上げています。Covid-19の大流行時には、オンライン流通網を通じた大規模な製品販売も市場の発展に寄与しています。



世界の乳製品市場セグメント
2020年から30年にかけて、ミルクセグメントが最も高いCAGRで成長する
乳製品の世界市場は、製造方法によって、ミルク、チーズ、ヨーグルト、バター、その他に分けられます。予測期間中は、ミルクセグメントが最も速いペースで拡大すると予測されます。牛乳は栄養価が高く、タンパク質やカルシウムを摂取できるため、発展途上国での消費量が増加しています。さらに、牛乳の摂取は高齢者の骨粗しょう症リスクを低下させるため、需要を大きく押し上げると予想されます。中国やインドといった国々ではヨーグルトの需要が高いため、ヨーグルト分野は予測期間中に大幅に上昇すると予想されます。中国の消費者は、腸内環境のバランスを保つことで免疫力を向上させることができるため、食生活の一部としてヨーグルトを選んでいます。さらに、この国の消費者は少し甘めで風味のあるヨーグルト製品を好むため、市場全体の発展にも影響を与えています。

ハイパーマーケット・スーパーマーケット部門は2020〜30年に最も高いCAGRで成長する見込み
乳製品の世界市場は、流通チャネル別に、コンビニエンスストア、ハイパーマーケット&スーパーマーケット、Eコマースプラットフォーム、その他に分類されます。2020年にはハイパーマーケット&スーパーマーケット部門が最大の市場シェアを占める。このセグメントの成長を促す主な要因は、ハイパーマーケットの数の増加と、そのような店舗で多種多様な商品を入手できるようになったことです。スーパーマーケットでは腐敗を防ぐために、乳製品のための温度調節された棚が設置されています。消費者は、こうした店舗で日用品を低価格で購入できることに利便性を感じており、このことが今後数年間、この分野の成長を促進すると予想されます。これらの流通チャネルが提供する利便性から、オンライン市場は予測期間中に最も速いCAGRで成長すると予測されます。この分野の成長は、世界中でインターネットの普及が進み、接続性が向上したことによって促進されるでしょう。

市場ダイナミクス
ドライバー
健康への関心の高まりと栄養価の高い食品への要求
健康に対する消費者の関心の高まりと食生活が健康に直接影響するという考えから、近年では栄養価の高い食品が健康的な行動において重要な役割を担っている。世界の人口と福祉の増加に伴い、栄養価の高い食品に対する需要が急速に高まっている。高栄養価食品は人気を博しており、今後もその傾向は続くと思われます。アクティブなライフスタイルを促進する上で、タンパク質やその他の栄養素が有効であることが消費者の間で広く知られるようになりました。さらに、赤身の肉を摂取することによる健康への悪影響が意識されるようになり、食事から動物性タンパク質を減らすか、完全に排除することを選択する人が増えている。さらに、牛乳に含まれる栄養素の大半は、人体に吸収されやすい形をしています。これらの要因の結果、世界中の消費者が日常的に牛乳や乳製品を食生活に取り入れており、その結果、世界の乳製品市場の需要が高まり、その結果、産業が成長することになりました。

都市化の進展と乳製品需要の増加
世界の人口が増加すると、食料に対する需要も増加します。都市化の進展は人口増加につながり、歴史的に見ても個人所得が増加し、乳製品への需要も高まっています。食生活が豊かになり、より複雑になるにつれて、一人当たりの牛乳・乳製品の摂取量は飛躍的に増加しています。牛乳および乳製品は、高品質のタンパク質だけでなく、さまざまな基本的微量栄養素の良い供給源です。牛乳および乳製品は、世界的な人口増加と高栄養価製品への需要の高まりにより、今後より一般的なタンパク質源となり、世界の乳製品市場産業の成長を加速させることでしょう。

抑制要因
乳製品アレルギーとヴィーガニズムの台頭
菜食主義の台頭や植物性食品を好むベジタリアンの増加により、乳製品の消費量が減少しています。その他の市場制約としては、乳糖不耐症、乳製品アレルギー、植物性食品への顧客の移行、牛乳消費に関する神話などがあります。

世界の乳製品市場主要企業
DMKグループ
Fonterra Co-operative Group
GCMMF
クラフト・ハインツ・カンパニー
ネスレS.A.
アーラ フーズ アンバ
ダノンS.A.
ロイヤルフリースランド・カンピーナ
デイリーファーマーズオブアメリカ
その他の有力企業
世界の乳製品市場地域別
世界の乳製品市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東・アフリカを含みます。ヨーロッパの世界乳製品市場は、2020年に最大の市場シェアを保持しています。チーズ、クリーマー、ミルクデザートの市場需要が高まっているため、ドイツは大幅な発展が見込まれます。また、クリーンラベルや高品質な乳製品への需要が、地域市場の発展を促すと予想されます。過去には、北米が大きな収益シェアを占めていました。米国はチーズや牛乳の消費量が多いため、地域別市場でも最大の売上高シェアを誇っていました。さらに、低脂肪乳や無糖乳などの乳製品のイノベーションが、牛乳の消費を押し上げると予想されます。パッケージ化された高品質の乳製品への需要により、アジア太平洋地域は予測期間中、最大かつ最も成長率の高い地域市場になると予想されます。さらに、APAC地域におけるオンライン流通チャネルの拡大が市場を牽引しています。ヨーグルトやチーズなどの付加価値の高い乳製品への需要により、インドは地域別市場の中で最も高い成長率を示すと予測されています。



乳製品の世界市場は、さらに地域別に以下のように区分されます。
北米市場規模、シェア、トレンド、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他の中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他のMENA地域
乳製品の世界市場に関する分析も含まれています。
乳製品のセグメント
製品別
牛乳
チーズ
ヨーグルト
バター
その他
流通経路別
コンビニエンスストア
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
Eコマースプラットフォーム
その他
乳製品市場のダイナミクス
乳製品の市場規模
需要と供給
現在の市場動向/課題/チャレンジ
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因
乳製品市場のレポート範囲とセグメンテーション



よくある質問
乳製品の市場規模は?
乳製品の市場規模はどの程度ですか?
乳製品市場の最大のシェアを占めるセグメントは?
乳製品市場のキープレイヤーは?
乳製品市場を牽引する要因は何か?

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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Dairy products Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Dairy products Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Dairy products Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Dairy products Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Product: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Milk, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Cheese, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Yogurt, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Butter, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Distribution Channel : Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Convenience stores, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Hypermarkets & supermarkets, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. E-commerce platforms, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. DMK Group
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Fonterra Co-operative Group
3. GCMMF
4. The Kraft Heinz Company
5. Nestle S.A.
6. Arla Foods amba
7. Danone S.A.
8. Royal FrieslandCampina
9. Dairy Farmers of America, Inc.
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

[174+ Pages Research Report] Global Dairy Products Market to surpass USD 798.95 billion by 2030 from USD 494.73 billion in 2020 at a CAGR of 3.7% in the coming years, i.e., 2021-30. This growth is anticipated increasing consumption of Dairy Products and shifting consumer preference from meat to Dairy Products for protein enrichment are the significant drivers for this market’s growth.

Product Overview
Dairy Products are foods derived from the milk of mammals such as cows, buffalos, goats, dogs, yaks, and camels. Since milk is a liquid, it is susceptible to microbial growth, resulting in product disintegration. To prevent this issue and to prolong the shelf life of milk, it is processed into cheese, butter, milk powder, ice cream, yogurt, and other Dairy Products. The global demand for Dairy Products has been growing due to a lack of strict regulatory structures and an increase in the amount of money coming in from both the private and public sectors. The growing production of milk products is due to the flourishing agriculture and animal husbandry industries in many parts of the world.

Market Highlights
The growth of online stores is also propelling the selling of high-end products. The major drivers for this market's growth are increasing dairy product consumption and a change in customer preference from meat to Dairy Products for protein enrichment. The fast availability of Dairy Products as a result of modern retail facilities and cold chain logistics propels demand growth even further. During the Covid-19 pandemic, major product sales across online distribution networks also aided market development.



Global Dairy Products Market: Segments
Milk segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Dairy Products Market is divided by manufacturing method into Milk, Cheese, Yogurt, Butter and Others. Over the forecast period, the milk segment is projected to expand at the fastest pace. Milk consumption is increasing in developing countries because it is highly nutritious and provides protein and calcium. Furthermore, milk intake lowers the risk of osteoporosis in the elderly, which is expected to boost demand significantly. Because of the high demand for yogurt in countries like China and India, the yogurt segment is expected to rise significantly during the forecast period. Chinese consumers choose yogurt as part of their diet because it helps to maintain a balanced gut and thus improve immunity. Furthermore, this country's preference for slightly sweet and flavored yogurt products has an impact on the overall market's development.

Hypermarkets & supermarkets segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Dairy Products Market is segmented by distribution channel into Convenience stores, Hypermarkets & supermarkets, E-commerce platforms, and others. Hypermarkets &supermarkets segment held the largest market share in the year 2020. The primary factors driving the segment's growth are an increase in the number of hypermarkets and the availability of a wide variety of goods in such stores. To stop spoilage, supermarkets have temperature-controlled shelves for Dairy Products. Consumers find it convenient to purchase everyday necessities at lower prices in these shops, which is expected to propel the segment's growth in the coming years. Because of the convenience that these distribution channels provide, the online segment is projected to grow at the fastest CAGR over the forecast period. The segment's growth will be aided by increased internet penetration and better connectivity around the world.

Market Dynamics
Drivers
Growing health concerns and demand for nutritious food
Due to growing consumer concern about health and the belief that diet directly affects healthiness, nutritious foods have played a key role in healthy behaviors in recent years. The demand for nutritious food is rapidly growing as the world's population and welfare grow. The high-nutrition trend is gaining popularity and will continue to do so in the coming years. Protein and other nutrient benefits in promoting an active lifestyle have become more widely known among consumers. Additionally, as people become more conscious of the negative health effects of consuming red meat, an increasing number of people choose to reduce or exclude animal protein from their diet entirely. Furthermore, the majority of the nutrients in milk come in forms that are readily absorbed by the human body. As a result of all of these factors, consumers all over the world include milk and milk products in their diets on a regular basis, resulting in strong demand and, as a result, growth in the Global Dairy Products Market industry.

Increased urbanization as well as rising demand for Dairy Products
When the world's population rises, so does the demand for food. Increased urbanization is associated with increased population growth, which has historically resulted in higher personal income and demand for Dairy Products. As diets have become richer and more complex, the per capita intake of milk and milk products has increased dramatically. Milk and milk products are a good source of a variety of basic micronutrients as well as high-quality protein. Milk and milk products will become a more popular source of protein in the future, accelerating the growth of the Global Dairy Products Market industry, due to the world's rising population and increasing demand for high nutritional products.

Restraint
Dairy allergies and the emergence of veganism
The emergence of veganism and vegetarian’s preference for plant-based diets is reducing the consumption of Dairy Products. Other market constraints include lactose intolerance, dairy allergy, customer move toward plant-based food products, and myths about milk consumption.

Global Dairy Products Market: Key Players
DMK Group
Fonterra Co-operative Group
GCMMF
The Kraft Heinz Company
Nestle S.A.
Arla Foods amba
Danone S.A.
Royal Friesland Campina
Dairy Farmers of America, Inc.
Other Prominent Players
Global Dairy Products Market: Regions
Global Dairy Products Market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa. Global Dairy Products Market in Europe held the largest market share in the year 2020. Due to rising market demand for cheese, creamers, and milk desserts, Germany is expected to see substantial development. Additionally, demand for clean label and high-quality Dairy Products are expected to drive regional market development. In the past, North America had a large revenue share. Because of the high consumption of cheese and milk in the United States, the nation had the largest revenue share of the regional market. Furthermore, milk product innovation, such as low-fat and sugar-free milk, is expected to boost milk consumption. Due to the demand for packaged and high-quality Dairy Products, Asia Pacific is expected to be the largest and fastest-growing regional market during the forecast years. Furthermore, the market is being driven by the expansion of online distribution channels in the APAC region. Due to the demand for value-added Dairy Products such as yogurt and cheese, India is projected to have the highest growth rate in the regional market.



Global Dairy Products Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Dairy Products Market report also contains analysis on:
Dairy Products Segments:
By Product
Milk
Cheese
Yogurt
Butter
Others
By Distribution Channel
Convenience stores
Hypermarkets & supermarkets
E-commerce platforms
Other
Dairy Products Market Dynamics
Dairy Products Market Size
Supply & Demand
Current Market Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Dairy Products Market Report Scope and Segmentation



Frequently Asked Questions
How big is the Dairy Products market?
What is the Dairy Products market growth?
Which segment accounted for the largest Dairy Products market share?
Who are the key players in the Dairy Products market?
What are the factors driving the Dairy Products market?



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Dairy products Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Dairy products Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Dairy products Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Dairy products Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Product: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Milk, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Cheese, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Yogurt, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Butter, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Distribution Channel : Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Convenience stores, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Hypermarkets & supermarkets, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. E-commerce platforms, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. DMK Group
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Fonterra Co-operative Group
3. GCMMF
4. The Kraft Heinz Company
5. Nestle S.A.
6. Arla Foods amba
7. Danone S.A.
8. Royal FrieslandCampina
9. Dairy Farmers of America, Inc.
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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