世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

チーズ市場:種類別(ナチュラルチーズ、ハードチーズ、ソフトチーズ、プロセスチーズ、スプレッドチーズ、ブロックチーズ)、供給元別(牛乳、羊乳、山羊乳、水牛乳)、流通チャネル別(コンビニ、ハイパーマーケット&スーパーマーケット、ECプラットフォーム、その他)、製品別(モザレラ、チェダー、フェタ、パルメザン、ロックフォート、その他)、地域別分析。2019-2020年の世界産業規模、シェア&トレンド、2030年までの予測


Cheese Market By Segments, by Type (Natural Cheese, Hard Cheese, Soft Cheese, Processed Cheese, Spreadable Cheese and Block Cheese); By Source (Cow Milk, Sheep Milk, Goat Milk and Buffalo Milk); By Distribution Channel (Convenience stores, Hypermarkets & supermarkets, E-commerce platforms and Other); By Product (Mozzarella, Cheddar, Feta, Parmesan, Roquefort and Others); and Regional Analysis: Global Industry Size, Share & Trends for 2019–2020 and Forecasts to 2030

[176ページ以上の調査報告書】世界のチーズ市場は、今後数年間、すなわち2021-30年にCAGR3.9%で、2020年の849億米ドルから2030年には1374億9000万米ドルに達する見込みである。この成長は、世界中で都市化が進み... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年3月1日 US$5,000
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
155 英語

 

サマリー

[176ページ以上の調査報告書】世界のチーズ市場は、今後数年間、すなわち2021-30年にCAGR3.9%で、2020年の849億米ドルから2030年には1374億9000万米ドルに達する見込みである。この成長は、世界中で都市化が進み、可処分所得が増加していること、ファストフード産業が健全な速度で成長しており、チーズの世界的な需要を生み出すと予想されます。

製品概要
チーズは栄養価が高く嗜好性の高い乳由来の食品で、食感、風味、香りのバリエーションが豊富であり、現在世界中で2000種類以上のチーズが販売されています。チーズの食感や風味は、乳牛の種類や品種、放牧や気候条件など、製造に使用する原材料によって決まります。チーズの体積は牛乳の約10分の1であるため、牛乳に比べてコンパクトで、保存性が高い。タンパク質、塩基性ミネラル、脂肪、カルシウムなどの栄養素を多く含んでいます。また、歯や骨の健康、心臓の健康、骨粗しょう症の予防などの健康効果も期待できる。

市場ハイライト
オンラインストアの成長により、高級品の販売も促進されています。丈夫な骨を作るために重要なカルシウム、リン、亜鉛、ビタミンA、ビタミンB12などの栄養素や、強い筋肉を作るために不可欠な構成要素となる特定の高品質タンパク質が豊富に含まれていることが、チーズの需要を押し上げています。さらに、西洋料理の影響力の高まり、可処分所得の増加、世界中の消費者のさまざまな味覚や嗜好に応えるペッパー、ガーリック、レッドチリフレーク、オレガノピクルスなど、さまざまな風味のチーズアイテムが登場したことも、チーズの需要を伸ばしています。動物由来チーズは、タイプ別セグメンテーションフォントの中で最も大きなシェアを占めています。



世界のチーズ市場セグメント別
ナチュラルチーズセグメントは2020-30年に最も高いCAGRで成長する
チーズの世界市場は、タイプ別にナチュラルチーズ、ハードチーズ、ソフトチーズ、プロセスチーズ、スプレッドチーズ、ブロックチーズに区分される。2020年にはナチュラルチーズセグメントが最大の市場シェアを占めています。顧客の健康志向が高まっているため、プロセスチーズよりも自然に製造されたチーズが好まれています。

2020年から30年にかけて、牛乳セグメントが最も高いCAGRで成長する
チーズの世界市場市場は、ソース別にカウミルク、シープミルク、ゴートミルク、バッファローミルクに分けられる。予測期間中、カウミルクセグメントは最も速いペースで拡大すると予測される。これは、牛乳にタンパク質と脂肪が含まれているためで、これがチーズに風味と質感を与えています。さらに、チーズの製造工程を開始する前に、牛乳は低温殺菌されます。これは、牛乳を特定の温度まで加熱し、その後急速に冷却するものです。牛乳に含まれる有害な細菌は、加熱されることで死滅する。

ハイパーマーケット・スーパーマーケット部門は、2020年から30年にかけて最も高いCAGRで成長する
チーズの世界市場は、流通チャネル別に、コンビニエンスストア、ハイパーマーケット&スーパーマーケット、Eコマースプラットフォーム、その他に分類されます。2020年時点では、ハイパーマーケット&スーパーマーケットセグメントが最大の市場シェアを占めています。予測期間中は、最大かつ最も成長率の高い市場であると予測されます。ハイパーマーケットとスーパーマーケットがこの市場で人気を博している主な理由は、入手できる商品の種類が豊富であることと、顧客にとってリアルタイムでブランドを比較できる利便性があるからです。

チェダー部門は2020~30年に最も高いCAGRで成長する見込み
世界のチーズ市場市場は、製品別にモッツァレラ、チェダー、フェタ、パルメザン、ロックフォール、その他に分類されます。さらに、モッツァレラチーズなどの他のチーズとは対照的に、チェダーチーズは価格が低いため、より手頃な価格となっています。さらに、チェダーチーズは、1枚ずつプラスチックで包まれたスライス、チーズスプレー、チーズスプレッド、スクイズチューブ、その他のさまざまなパッケージオプションがあり、その多くが新しい消費機会を生み出している。

市場ダイナミクス
ドライバー
パッケージ食品の普及とエンドユーザーからの需要の急増
簡便な食品に対する世界的な需要は、チーズ市場を前進させる主要な要因である。従来の方法で手の込んだ食事を準備する時間がないため、パッケージ食品や簡単で迅速な食事の選択が採用されています。また、チーズ市場の成長は、人々がそのような製品を使用して素早く簡単に食事を準備し、毎日の多忙なスケジュールを維持することを容易にするという事実にも影響されています。

働く女性の増加と新製品の登場
働く女性の増加、食生活の変化、先進国を中心とした人々の購買力などが、チーズ市場の拡大に寄与しています。チーズ市場の主要プレイヤーの大半は、主要な戦略を実施することにより、世界的な足跡を拡大することに注力しています。主要なチーズ市場プレイヤーの主な成長戦略には、新製品の導入、魅力的なパッケージング方法、魅力的なマーケティングキャンペーンが含まれます。

抑制要因
健康への悪影響と各国の不安定な経済状況
チーズ市場は、肥満の人々の間で消費が制限されている高脂肪分などの重要な要因によって制約されるでしょう。さらに、チーズの過剰摂取は、心臓の停止やコレステロール値の上昇など、さまざまな健康への悪影響を及ぼします。近年、チーズの消費量増加による悪影響について、一般市民の認識が大きく高まっています。発展途上国や低開発国の不安定な経済状況は、チーズのような乳製品にもっとお金をかけたいという消費者の意欲を制限し、チーズ市場の発展を阻害しています。

世界のチーズ市場主要プレイヤー
フロマジェリーベルS.A.
GCMMF- アムール
モンデリーズ・インターナショナル・グループ
フォンテラ・コーポラティブ・グループ・リミテッド(Fonterra Co-operative Group Ltd.
ボングランS.A.
デイリー・ファーマーズ・オブ・アメリカInc.
アルラ・フーズ・インク
サプート社
アルマライ・カンパニー・リミテッド
その他の有力企業
チーズの世界市場地域別
世界のチーズ市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東・アフリカを含みます。ヨーロッパの世界チーズ市場は、2020年に最大の市場シェアを保持しました。同地域の高い需要により、ヨーロッパは世界のチーズ市場で支配的な地位を占めています。ヨーロッパでは、チーズは流動食の牛乳に次いで好まれる乳製品として知られています。可処分所得と国内企業の拡張のため、北米はこの分野で最も急成長している地域である。



世界のチーズ市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他のMENA地域
世界のチーズ市場レポートでは、以下の分析も行っています。
チーズの市場セグメント
タイプ別
ナチュラルチーズ
ハードチーズ
ソフトチーズ
プロセスチーズ
スプレッドチーズ
ブロックチーズ
原料別
牛乳
羊乳
ヤギミルク
バッファローミルク
流通経路別
コンビニエンスストア
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
Eコマースプラットフォーム
その他
製品別
モッツァレラ
チェダー
フェタ
パルメザンチーズ
ロックフォール
その他
チーズの市場動向
チーズの市場規模
需要と供給
市場の最新動向/問題点/課題
市場競争と参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因
チーズの世界市場レポート範囲とセグメンテーション



よくある質問
チーズの市場規模は?
チーズの市場規模は?
チーズの市場シェアが最も大きいのはどのセグメントか?
チーズ市場のキープレイヤーは?
チーズ市場を牽引する要因は何か?

ページTOPに戻る


目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Cheese Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Cheese Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Cheese Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Cheese Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Natural Cheese, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Hard Cheese, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Soft Cheese, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Processed Cheese, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. Spreadable Cheese, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.6. Block Cheese, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Source: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Cow milk, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Sheep milk, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Goat milk, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Buffalo milk, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Distribution Channel: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Convenience stores, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Hypermarkets & supermarkets, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. E-commerce platforms, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5. By Product: Market Share (2020-2030F)
12.5.1. Mozzarella, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.2. Cheddar, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.3. Feta, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.4. Parmesan, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.5. Roquefort, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.6. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Fromageries Bel S.A.
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. GCMMF- Amul
3. Mondelez International Group
4. Fonterra Co-operative Group Ltd.
5. Bongrain S.A.
6. Dairy Farmers of America Inc.
7. Alra Foods Inc.
8. Saputo Inc
9. Almarai Company Ltd.
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る


 

Summary

[176+ Pages Research Report] Global Cheese Market to reach USD 137.49 billion by 2030 from USD 84.95 billion in 2020 at a CAGR of 3.9% in the coming years, i.e., 2021-30. This growth is anticipated due to the rising urbanization and growing disposable incomes across the globe, the fast-food industry is growing at a healthy rate which will create a worldwide demand for Cheese.

Product Overview
Cheese is a highly nutritious and palatable milk-derived food product that comes in a wide variety of textures, flavors, and aromas, with over 2000 varieties currently available worldwide. The texture and flavor of cheese are determined by the raw materials used in its production, such as the type and breed of milking animals, grazing and climatic conditions, and so on. Cheese takes up about a tenth of the volume of milk, making it more compact and having a longer shelf life than milk. It is high in protein, basic minerals, fat, calcium, and other nutrients. It also has health benefits including healthier teeth and bones, a healthy heart, and the prevention of osteoporosis, among others.

Market Highlights
The growth of online stores is also propelling the selling of high-end products. The increased knowledge of good sources of nutrients such as calcium, phosphorous, zinc, vitamin A, and vitamin B12, which are important for building strong bones, as well as certain high-quality proteins that provide essential building blocks for strong muscles, is driving the demand for cheese. Furthermore, the growing influence of western cuisines, increasing disposable incomes, and the introduction of a variety of flavored cheese items, such as pepper, garlic, red chili flakes, and oregano pickle, which cater to a variety of tastes and preferences of consumers around the world. Animal sources cheese has the largest share of the segmentation font by type.



Global Cheese Market: Segments
Natural cheese segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Cheese Market market is segmented by type into Natural Cheese, Hard Cheese, Soft Cheese, Processed Cheese, Spreadable Cheese, and Block Cheese. The natural cheese segment held the largest market share in the year 2020. Since customers are becoming more health-conscious, naturally produced cheese is preferred over processed cheese.

Cow milk segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Cheese Market market is divided by source Cow Milk, Sheep Milk, Goat Milk, and Buffalo Milk. Over the forecast period, the cow milk segment is projected to expand at the fastest pace. This is due to the inclusion of protein and fat in the milk, which gives the cheese its flavor and texture. Additionally, before the cheese-making process begins, cow's milk is pasteurized, which involves heating the milk to a specific temperature and then quickly cooling it. The harmful bacteria in milk are killed when it is heated.

Hypermarkets & supermarkets segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Cheese Market market is segmented by distribution channel into Convenience stores, Hypermarkets & supermarkets, E-commerce platforms, and others. The hypermarkets &supermarkets segment held the largest market share in the year 2020. During the forecast period, it is predicted to be the largest and fastest-growing market. The wide variety of products available and the convenience of real-time brand comparison for customers are the primary reasons for hypermarkets and supermarkets' popularity in this market.

Cheddar segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Cheese Market market is divided by-products into Mozzarella, Cheddar, Feta, Parmesan, Roquefort, and Others. Over the forecast period, the cheddar segment is projected to expand at the fastest pace because of its tougher texture, creamier and sharper flavor, and longer shelf life Furthermore, as opposed to other cheeses such as mozzarella, the price of cheddar cheese is lower, making it more affordable. Additionally, cheddar cheese is available in single plastic-wrapped slices, cheese spray, cheese spread, squeeze tube, and a variety of other packaging options, many of which have created new consumer opportunities.

Market Dynamics
Drivers
Adoption of packaged food and surging demand from end-users
The unstoppable global demand for convenience food is the primary factor driving the cheese market forward. The adoption of packaged food products, as well as simple and fast meal choices, has been driven by a lack of time for preparing elaborate meals using traditional methods. Cheese market growth is also influenced by the fact that people use such products to prepare quick and easy meals, making it easier for them to keep up with their everyday hectic schedules.

Growing number of working women as well as the introduction of new products
Growing number of working women, changing eating habits, and the buying power of people, especially in developed economies, have all contributed to the cheese market's expansion. The majority of major cheese market players are focused on expanding their global footprint by implementing key strategies. Some of the leading cheese market players' main growth strategies include the introduction of new products, appealing packaging methods, and engaging marketing campaigns.

Restraint
Negative health consequences as well as unstable economic conditions in countries
Cheese market will be constrained by important factors such as high-fat content, which has restricted its consumption among the obese population. Furthermore, excessive cheese intake has a variety of negative health consequences, including heart arrest and a rise in cholesterol levels. In recent years, there has been a significant increase in public perception of the negative consequences of increased cheese consumption. The unstable economic conditions in developing and underdeveloped countries limit consumers' willingness to spend more on dairy products like cheese, stifling the cheese market's development.

Global Cheese Market: Key Players
Fromageries Bel S.A.
GCMMF- Amul
Mondelez International Group
Fonterra Co-operative Group Ltd.
Bongrain S.A.
Dairy Farmers of America Inc.
Alra Foods Inc.
Saputo Inc
Almarai Company Ltd.
Other Prominent Players
Global Cheese Market: Regions
Global Cheese Market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa. Global Cheese Market in Europe held the largest market share in the year 2020. Due to high demand in the region, Europe has a dominant position in the Global Cheese Market. In Europe, cheese is known as the second most preferred dairy product after fluid milk. Because of the disposable income and domestic company expansions, North America is the fastest-growing area in the sector.



Global Cheese Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – the United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Cheese Market report also contains analysis on:
Cheese Market Segments:
By Type
Natural Cheese
Hard Cheese
Soft Cheese
Processed Cheese
Spreadable Cheese
Block Cheese
By Source
Cow Milk
Sheep Milk
Goat Milk
Buffalo Milk
By Distribution Channel
Convenience stores
Hypermarkets & supermarkets
E-commerce platforms
Other
By Product
Mozzarella
Cheddar
Feta
Parmesan
Roquefort
Others
Cheese Market Dynamics
Cheese Market Size
Supply & Demand
Market Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Global Cheese Market Report Scope and Segmentation



Frequently Asked Questions
How big is the Cheese market?
What is the Cheese market growth?
Which segment accounted for the largest Cheese market share?
Who are the key players in the Cheese market?
What are the factors driving the Cheese market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Cheese Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Cheese Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Cheese Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Cheese Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Natural Cheese, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Hard Cheese, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Soft Cheese, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. Processed Cheese, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. Spreadable Cheese, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.6. Block Cheese, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Source: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Cow milk, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Sheep milk, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Goat milk, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Buffalo milk, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Distribution Channel: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Convenience stores, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Hypermarkets & supermarkets, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. E-commerce platforms, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5. By Product: Market Share (2020-2030F)
12.5.1. Mozzarella, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.2. Cheddar, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.3. Feta, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.4. Parmesan, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.5. Roquefort, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.5.6. Other, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Fromageries Bel S.A.
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. GCMMF- Amul
3. Mondelez International Group
4. Fonterra Co-operative Group Ltd.
5. Bongrain S.A.
6. Dairy Farmers of America Inc.
7. Alra Foods Inc.
8. Saputo Inc
9. Almarai Company Ltd.
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

Fatpos Global社の通信回線分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る