ドイツの高級筆記具と文房具Luxury Writing Instruments and Stationery in Germany 市場環境、ひいては消費者行動が急変し、ほとんどのプレイヤーが具体的なアクションプランを持たないまま完全に混乱した2020年の後、2021年も同様の形でスタートし、全国でロックダウンが行われ、その後実店舗の... もっと見る
サマリー市場環境、ひいては消費者行動が急変し、ほとんどのプレイヤーが具体的なアクションプランを持たないまま完全に混乱した2020年の後、2021年も同様の形でスタートし、全国でロックダウンが行われ、その後実店舗の小売店にも大きな制約が課された。こうした状況下、高級筆記具・文房具は2020年の赤字から完全に回復することは不可能であった。しかし、2021年に見られた強い反発は、次のようなことを反映している。Euromonitor Internationalの調査レポート「ドイツの高級筆記具と文房具」は、国レベルでの高級筆記具と文房具市場の規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因と、消費者の買い物パターンの発展とともに高級筆記具と文房具の小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 高級筆記具および文房具市場の詳細が把握できる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Luxury Writing Instruments and Stationery in GermanyEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables LUXURY WRITING INSTRUMENTS AND STATIONERY IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Luxury writing instruments and stationery shows signs of recovery Store-based restrictions reveal fragilities Brands with an online presence perform the best in a still atypical year PROSPECTS AND OPPORTUNITIES E-commerce to bring increased opportunities for niche players Local higher-income individuals expected to drive growth in the category Hybrid working environment to compromise recovery in the future CATEGORY DATA Table 1 Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Luxury Writing Instruments and Stationery by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic The pandemic necessitates the e-commerce route Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce Luxury goods expected to grow solidly across categories MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAfter a completely disrupted year in 2020, when market circumstances and therefore consumer behaviour changed rapidly and left most players without a concrete action plan, 2021 started in a similar way, with lockdowns being imposed across the country, followed by major restrictions for bricks-and-mortar retailers. These conditions made it impossible for luxury writing instruments and stationery to see a full recovery from 2020’s losses. The strong rebound seen in 2021 was, however, reflective of... Table of ContentsLuxury Writing Instruments and Stationery in GermanyEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables LUXURY WRITING INSTRUMENTS AND STATIONERY IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Luxury writing instruments and stationery shows signs of recovery Store-based restrictions reveal fragilities Brands with an online presence perform the best in a still atypical year PROSPECTS AND OPPORTUNITIES E-commerce to bring increased opportunities for niche players Local higher-income individuals expected to drive growth in the category Hybrid working environment to compromise recovery in the future CATEGORY DATA Table 1 Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Luxury Writing Instruments and Stationery by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic The pandemic necessitates the e-commerce route Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce Luxury goods expected to grow solidly across categories MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(耐久財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の耐久財分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(instruments)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|