ドイツの高級携帯家電Luxury Portable Consumer Electronics in Germany 高級携帯電話は、2021年もドイツで大きく減少し、2020年比で販売台数のほぼ半分を失った。これは、2020年のパンデミック発生により加速した継続的なトレンドの継続であった。全体として、高級携帯電話は、主流で... もっと見る
サマリー高級携帯電話は、2021年もドイツで大きく減少し、2020年比で販売台数のほぼ半分を失った。これは、2020年のパンデミック発生により加速した継続的なトレンドの継続であった。全体として、高級携帯電話は、主流である非高級スマートフォンとの差が縮まり、後者がプレミアム化し、消費者が高級携帯電話を購入する必要性を感じなくなったため、激減した。しかし、高級ウェアラブルは回復基調に...Euromonitor Internationalの調査レポート「ドイツの高級携帯型家電」は、高級携帯型家電市場の規模や形態について国レベルでの包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因や消費者の買い物パターンの発展とともに高級携帯家電小売業への影響について戦略的な分析を行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品高級携帯電話、高級ウェアラブル。 データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 高級携帯コンシューマーエレクトロニクス市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Luxury Portable Consumer Electronics in GermanyEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables LUXURY PORTABLE CONSUMER ELECTRONICS IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Luxury wearables almost compensates for losses in luxury mobile phones E-commerce rises in luxury portable electronics Frederique Constant remains strong in Germany PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Further growth for smart wearables Higher-end non-luxury mobile phones substitute luxury versions E-commerce less impactful in luxury portable consumer electronics CATEGORY DATA Table 1 Sales of Luxury Portable Consumer Electronics by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Luxury Portable Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Luxury Portable Consumer Electronics: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Portable Consumer Electronics: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Luxury Portable Consumer Electronics by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Luxury Portable Consumer Electronics by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Luxury Portable Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic The pandemic necessitates the e-commerce route Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce Luxury goods expected to grow solidly across categories MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryLuxury mobile phones saw another year of significant decline in Germany in 2021, losing almost half of its volume sales in comparison with 2020. This was a continuation of an ongoing trend, which was accelerated by the outbreak of the pandemic in 2020. Overall, luxury mobile phones declined drastically as the gap from mainstream non-luxury smartphones narrowed, as the latter became more premium, and consumers saw no need to purchase luxury mobile phones. Luxury wearables, however, saw a rebound... Table of ContentsLuxury Portable Consumer Electronics in GermanyEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables LUXURY PORTABLE CONSUMER ELECTRONICS IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Luxury wearables almost compensates for losses in luxury mobile phones E-commerce rises in luxury portable electronics Frederique Constant remains strong in Germany PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Further growth for smart wearables Higher-end non-luxury mobile phones substitute luxury versions E-commerce less impactful in luxury portable consumer electronics CATEGORY DATA Table 1 Sales of Luxury Portable Consumer Electronics by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Luxury Portable Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Luxury Portable Consumer Electronics: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Portable Consumer Electronics: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Luxury Portable Consumer Electronics by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Luxury Portable Consumer Electronics by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Luxury Portable Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic The pandemic necessitates the e-commerce route Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce Luxury goods expected to grow solidly across categories MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(consumer)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|