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収入と支出のトップ5トレンド


Top Five Trends in Income and Expenditure

世界中の企業は、持続的な生活費の圧迫と金融への警戒感の高まりによって引き起こされる消費者行動の変化に対応している。所得と支出におけるトップ5トレンド」レポートは、消費者のロイヤリティを獲得し維持する... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年11月7日 US$1,450
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サマリー

世界中の企業は、持続的な生活費の圧迫と金融への警戒感の高まりによって引き起こされる消費者行動の変化に対応している。所得と支出におけるトップ5トレンド」レポートは、消費者のロイヤリティを獲得し維持する機会を明らかにしている。ブランドは、節約志向の強い消費者に対応し、見過ごされているセグメントを取り込み、十分なサービスを受けていない市場に進出することで、厳しい経済状況下でも成長を促進することができます。戦略ブリーフィングは、世界中の新たなトレンドに関する独自の洞察を提供するもので、戦略担当者やプランナー向けに、ユーロモニター・インターナショナルの膨大な情報資源を活用し、市場全体や消費者セグメントにおけるトップラインの洞察を提供しています。ユーロモニター・インターナショナルの経験豊富なアナリストが執筆しており、経営幹部が自らのフォーラムで使用し、現在および将来のグローバル市場を牽引する行動や動機について振り返るための刺激的な資料としてご利用いただけます:<|Products|>データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由-現在および将来の変化を促す要因を特定する-モチベーションを理解する-将来を見据えた展望-ブリーフィングとプレゼンテーションは、シニアレベルでの活発な議論を誘発する-ミクロのトレンドから一歩踏み出す-最新の推定値とコメントを入手するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績を誇ります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

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目次

Top Five Trends in income and expenditure
Introduction
Cautiousness at the centre
Selective spending for maximum value
Growing affluence of silver consumers
Beyond the big and the obvious
The year of inequality
Conclusion

 

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Summary

Businesses worldwide are navigating shifts in consumer behaviour driven by persistent cost-of-living pressures and heightened financial caution. The Top Five Trends in Income and Expenditure report reveals opportunities to gain and retain consumer loyalty. By catering to squeezed but value-conscious consumers, engaging overlooked segments, and expanding into underserved markets, brands can drive growth in a challenging economy. Strategy Briefings offer unique insight into emerging trends world-wide. Aimed squarely at strategists and planners, they draw on Euromonitor International’s vast information resources to give top line insight across markets and within consumer segments. Written by some of our most experienced analysts, they are designed as provocations for senior management to use in their own forum, allowing them to stand back and reflect on the behaviour and motivation driving global markets today and tomorrow Product coverage: <|Products|> Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report • Identify factors driving change now and in the future • Understand motivation • Forward-looking outlook • Briefings and presentation should provoke lively discussion at senior level • Take a step back from micro trends • Get up to date estimates and comment Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Top Five Trends in income and expenditure
Introduction
Cautiousness at the centre
Selective spending for maximum value
Growing affluence of silver consumers
Beyond the big and the obvious
The year of inequality
Conclusion

 

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