消費市場のフラッシュポイント格差の拡大Consumer Market Flashpoints: Rising Inequality 今後数年間、消費者と企業はさまざまな課題に直面するが、中でも所得格差の拡大は重要な課題のひとつである。とはいえ、ピラミッドの底辺層や中間層の消費者への対応を通じて所得格差に対処することは、成長機会... もっと見る
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サマリー今後数年間、消費者と企業はさまざまな課題に直面するが、中でも所得格差の拡大は重要な課題のひとつである。とはいえ、ピラミッドの底辺層や中間層の消費者への対応を通じて所得格差に対処することは、成長機会にもつながる。本ブリーフィングは、積極的に行動し、格差の拡大に早期に対処する企業の戦略をリストアップしたものである。ストラテジー・ブリーフィングは、世界の新たなトレンドに関するユニークな洞察を提供します。ストラテジストやプランナー向けの本ブリーフィングは、ユーロモニター・インターナショナルの膨大な情報資源を活用し、市場全体や消費者セグメントにおけるトップラインの洞察を提供します。ユーロモニター・インターナショナルの経験豊富なアナリストが執筆しており、経営幹部が自らのフォーラムで使用し、現在そして将来のグローバル市場を動かす行動や動機について振り返るための刺激的な資料としてご利用いただけます:<|Products|>データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由-現在と将来の変化を促す要因を特定する-モチベーションを理解する-将来的な展望-ブリーフィングとプレゼンテーションは、シニアレベルでの活発な議論を誘発する-ミクロのトレンドから一歩踏み出す-最新の予測とコメントを入手するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次IntroductionThe bottom of the pyramid gains in importance But it’s not a race to the bottom A matter of responsibility and reputation Conclusion
SummaryIn the upcoming years, consumers and businesses face an array of challenges, with rising income inequality being among the key ones. Nevertheless, addressing the income inequality through catering to the Bottom of the Pyramid and the Middle Class consumers also presents growth opportunities. This briefing shortlists strategies for companies that act proactively and address rising inequality early on. Strategy Briefings offer unique insight into emerging trends world-wide. Aimed squarely at strategists and planners, they draw on Euromonitor International’s vast information resources to give top line insight across markets and within consumer segments. Written by some of our most experienced analysts, they are designed as provocations for senior management to use in their own forum, allowing them to stand back and reflect on the behaviour and motivation driving global markets today and tomorrow Product coverage: <|Products|> Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report • Identify factors driving change now and in the future • Understand motivation • Forward-looking outlook • Briefings and presentation should provoke lively discussion at senior level • Take a step back from micro trends • Get up to date estimates and comment Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsIntroductionThe bottom of the pyramid gains in importance But it’s not a race to the bottom A matter of responsibility and reputation Conclusion
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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