Eコマースで新興市場に進出する戦略Strategies for Expanding into Emerging Markets with E-Commerce より広範なデジタル化とテクノロジーへのアクセスが構造転換を促進し、従来からの課題に対処しているため、新興市場におけるEコマースの成長は先進市場の成長を上回るとみられている。現地主導のイノベーションと... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーより広範なデジタル化とテクノロジーへのアクセスが構造転換を促進し、従来からの課題に対処しているため、新興市場におけるEコマースの成長は先進市場の成長を上回るとみられている。現地主導のイノベーションと新たな消費者プロフィールが、新興国市場のEコマース開発を飛躍させる結果となっている。企業が新興市場で事業を立ち上げ、拡大しようとする場合、テクノロジーリーダーシップ、消費者中心主義、人材育成を包括する現地化戦略を持つことが鍵となる。ストラテジー・ブリーフィングは、世界の新興トレンドに関するユニークな洞察を提供します。ストラテジストやプランナー向けの本ブリーフィングは、ユーロモニターインターナショナルの膨大な情報資源を活用し、市場全体や消費者セグメントにおけるトップラインの洞察を提供します。ユーロモニター・インターナショナルの経験豊富なアナリストが執筆しており、経営幹部が自らのフォーラムで使用し、現在そして将来のグローバル市場を牽引する行動やモチベーションを振り返るための刺激的な資料としてご利用いただけます:<|Products|>データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由-現在および将来の変化を促す要因を特定する-モチベーションを理解する-将来を見据えた展望-ブリーフィングやプレゼンテーションは、シニアレベルでの活発な議論を誘発する-ミクロのトレンドから一歩踏み出す-最新の推定値とコメントを入手するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次IntroductionEmerging markets as new e-commerce frontiers Key developments driving e-commerce in emerging markets Strategies for winning and how leading players are unlocking growth Key challenges to navigate emerging markets Key takeaways
SummaryE-commerce growth in emerging markets is set to outpace growth in developed markets as wider digitisation and access to technology facilitates structural shifts, addressing traditional challenges. Locally-driven innovation and new consumer profiles are resulting in these markets leapfrogging e-commerce development. As companies look to establish and expand in emerging markets, having a localised strategy that encompasses technology leadership, consumer centricity and talent development is key. Strategy Briefings offer unique insight into emerging trends world-wide. Aimed squarely at strategists and planners, they draw on Euromonitor International’s vast information resources to give top line insight across markets and within consumer segments. Written by some of our most experienced analysts, they are designed as provocations for senior management to use in their own forum, allowing them to stand back and reflect on the behaviour and motivation driving global markets today and tomorrow Product coverage: <|Products|> Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report • Identify factors driving change now and in the future • Understand motivation • Forward-looking outlook • Briefings and presentation should provoke lively discussion at senior level • Take a step back from micro trends • Get up to date estimates and comment Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsIntroductionEmerging markets as new e-commerce frontiers Key developments driving e-commerce in emerging markets Strategies for winning and how leading players are unlocking growth Key challenges to navigate emerging markets Key takeaways
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の戦略レポート分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(e-commerce)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|