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オーストラリアにおける持続可能性


Sustainability in Australia

オーストラリアの消費者の60%以上が、自分の行動を通じて環境にプラスの影響を与えようとしており、この数字は2022年以降上昇している。大半の消費者がリサイクルを行い、3分の1以上が食肉を避け、65%が持続可... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年9月27日 US$2,275
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サマリー

オーストラリアの消費者の60%以上が、自分の行動を通じて環境にプラスの影響を与えようとしており、この数字は2022年以降上昇している。大半の消費者がリサイクルを行い、3分の1以上が食肉を避け、65%が持続可能な食品・飲料への投資を積極的に行っている。このため、ビーガンや植物由来の食品が広く利用されるようになり、美容・パーソナルケアなどの非食品業界には、植物由来の製品を拡大して価値を高めるチャンスがある。ナチュラル...

ユーロモニター・インターナショナルのサステナビリティ・レポートでは、5地域の業界リーダーから、特定の業界関連動向、ビジネスキャンペーン、サステナビリティに対する態度や期待を調査することで、業界の声を聞くことができます。レポートでは、国や製品カテゴリーにおける持続可能性の導入レベルをモニターしています。また、持続可能な製品ポートフォリオにおいて、どの企業やブランドがリードしているのか、また、どの企業が遅れをとっているのかを知ることができます。主要なグローバル市場における消費者の持続可能性に対する態度、期待、採用の進化について詳しく知ることができます。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* サステナビリティ市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Sustainability in Australia
Euromonitor International
September 2024

List Of Contents And Tables

SUSTAINABILITY IN AUSTRALIA
SCOPE
CHART 1 Sustainability Country Report Scope 2024
KEY FINDINGS
CHART 2 Sustainability Country Report Main Findings 2024
INTRODUCTION
CHART 3 Sustainability Market in Australia: Key Metrics by Industry 2023
CONSUMER BEHAVIOUR
Environmental awareness
CHART 4 Consumers' Sustainability Awareness and Actions in Australia 2020-2024
Green actions
CHART 5 Consumers' Environmental Action in Australia 2024
Trust in green labels
CHART 6 Consumer Trust in Product Claims in Australia 2024
Shopping preferences
CHART 7 Consumer Circular Shopping Preferences in Australia 2024
Sustainable consumer types
CHART 8 Sustainable Consumer’s Types in Australia 2024
CHART 9 Zero Wasters: Largest Consumer Type in Australia 2024
MARKET SIZE AND PRODUCT PREVALENCE
CHART 10 Sustainability Market Size By Industry in Australia 2020-2023
CHART 11 Sustainability Product Prevalence by Industry in Australia 2020-2023
SUSTAINABLE PRODUCTS
CHART 12 Staple Foods: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 13 Dairy Products and Alternatives: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 14 Snacks: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 15 Beauty and Personal Care: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 16 Soft Drinks: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 17 Cooking Ingredients and Meals: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 18 Tissue and Hygiene: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 19 Consumer Health: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 20 Pet Care: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 21 Home Care: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 22 Hot Drinks: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
COMPETITOR ANALYSIS
CHART 23 Top 10 Companies: Company Sales of SKUs with Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 24 Top 10 Companies: Sustainability Product Prevalence in Australia, 2020-2023
SEIZING THE OPPORTUNITY – BY INDUSTRY
CHART 25 Staple Foods: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 26 Dairy Products and Alternatives: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 27 Snacks: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 28 Beauty and Personal Care: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 29 Soft Drinks: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 30 Cooking Ingredients and Meals: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 31 Tissue and Hygiene: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 32 Consumer Health: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 33 Pet Care: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 34 Home Care: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 35 Hot Drinks: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
SEIZING THE OPPORTUNITY – BY KEY ATTRIBUTE GROUP
CHART 36 No Artificial Ingredient Claims Claims: Market Size of Sustainable Products across selected countries 2020-2023
CHART 37 Diets Claims: Market Size of Sustainable Products across selected countries 2020-2023
CHART 38 Sustainable Sourcing Claims: Market Size of Sustainable Products across selected countries 2020-2023

 

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Summary

Over 60% of Australian consumers try to positively impact the environment through their actions, a figure which has risen since 2022. The majority of consumers recycle, while over a third identify as being meat avoiders, with 65% willing to invest more in sustainable food and beverages. This has led vegan and plant-based foods to be widely available, while non-food industries, such as Beauty and Personal Care, have an opportunity to expand plant-based offerings to increase value growth. Natural...

Euromonitor International’s Sustainability reports allows to hear the voice of the industry by exploring specific industry related trends, business campaigns, and attitudes and expectations for sustainability from industry leaders in 5 regions. Reports monitor the levels of sustainability adoption across countries and product categories. Reports also allows to discover where companies and brands lead in terms of a sustainable product portfolio and which ones are falling behind. Use it to learn more about consumers’ evolving attitudes, expectations and adoption of sustainability across key global markets.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Sustainability market;
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Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Sustainability in Australia
Euromonitor International
September 2024

List Of Contents And Tables

SUSTAINABILITY IN AUSTRALIA
SCOPE
CHART 1 Sustainability Country Report Scope 2024
KEY FINDINGS
CHART 2 Sustainability Country Report Main Findings 2024
INTRODUCTION
CHART 3 Sustainability Market in Australia: Key Metrics by Industry 2023
CONSUMER BEHAVIOUR
Environmental awareness
CHART 4 Consumers' Sustainability Awareness and Actions in Australia 2020-2024
Green actions
CHART 5 Consumers' Environmental Action in Australia 2024
Trust in green labels
CHART 6 Consumer Trust in Product Claims in Australia 2024
Shopping preferences
CHART 7 Consumer Circular Shopping Preferences in Australia 2024
Sustainable consumer types
CHART 8 Sustainable Consumer’s Types in Australia 2024
CHART 9 Zero Wasters: Largest Consumer Type in Australia 2024
MARKET SIZE AND PRODUCT PREVALENCE
CHART 10 Sustainability Market Size By Industry in Australia 2020-2023
CHART 11 Sustainability Product Prevalence by Industry in Australia 2020-2023
SUSTAINABLE PRODUCTS
CHART 12 Staple Foods: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 13 Dairy Products and Alternatives: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 14 Snacks: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 15 Beauty and Personal Care: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 16 Soft Drinks: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 17 Cooking Ingredients and Meals: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 18 Tissue and Hygiene: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 19 Consumer Health: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 20 Pet Care: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 21 Home Care: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 22 Hot Drinks: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the top 10 Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
COMPETITOR ANALYSIS
CHART 23 Top 10 Companies: Company Sales of SKUs with Sustainability Attributes in Australia, 2020-2023
CHART 24 Top 10 Companies: Sustainability Product Prevalence in Australia, 2020-2023
SEIZING THE OPPORTUNITY – BY INDUSTRY
CHART 25 Staple Foods: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 26 Dairy Products and Alternatives: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 27 Snacks: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 28 Beauty and Personal Care: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 29 Soft Drinks: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 30 Cooking Ingredients and Meals: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 31 Tissue and Hygiene: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 32 Consumer Health: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 33 Pet Care: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 34 Home Care: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
CHART 35 Hot Drinks: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in Australia 2020-2023
SEIZING THE OPPORTUNITY – BY KEY ATTRIBUTE GROUP
CHART 36 No Artificial Ingredient Claims Claims: Market Size of Sustainable Products across selected countries 2020-2023
CHART 37 Diets Claims: Market Size of Sustainable Products across selected countries 2020-2023
CHART 38 Sustainable Sourcing Claims: Market Size of Sustainable Products across selected countries 2020-2023

 

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2024/12/03 10:26

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