ブラジルの高級筆記具と文房具Luxury Writing Instruments and Stationery in Brazil COVID-19による困難の後、2020年と2021年にほとんどの高級品カテゴリーが回復を見せたにもかかわらず、筆記具は同様の良い結果を見ることができなかった。非常に社交的なカテゴリーである高級筆記具の主要セグメ... もっと見る
サマリーCOVID-19による困難の後、2020年と2021年にほとんどの高級品カテゴリーが回復を見せたにもかかわらず、筆記具は同様の良い結果を見ることができなかった。非常に社交的なカテゴリーである高級筆記具の主要セグメントは、契約書へのサインやプレゼン会議でのメモ取りなど、ビジネスシーンでの使用と強く結びついている。パンデミックは高級筆記具や文房具の消費に影響を与えただけでなく、この分野の主なプレーヤーは拡大するために投資している。この調査レポートはブラジルの高級筆記具と文房具市場の規模や形態に関する包括的なガイドを提供するEuromonitor Internationalの調査報告書です。最新の小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因や消費者の買い物パターンの発展とともに高級筆記具および文房具の小売りに与える影響について戦略的な分析を行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 高級筆記具および文房具市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Luxury Writing Instruments and Stationery in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LUXURY WRITING INSTRUMENTS AND STATIONERY IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Traditional players diversify portfolios beyond writing instruments and timepieces Heritage brands pursue innovation with novelties in design and limited editions Despite less frequent reselling of luxury writing instruments, second-hand channels emerge PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The reduced frequency of handwriting challenges the appeal of luxury writing instruments New technologies emerge as strategic alternatives for traditional luxury handwriting The resumption of more frequent social interactions will tend to drive the demand for luxury writing instruments CATEGORY DATA Table 1 Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Luxury Writing Instruments and Stationery by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDespite the recovery seen by most luxury categories in 2020 and 2021 after the difficulties imposed by COVID-19, writing instruments could not see the same good results. As a very social category, the main segment of luxury pens is strongly connected to use during business occasions for signing contracts or taking notes in presential meetings. Not only has the pandemic impacted the consumption of luxury writing instruments and stationery, but the main players of the sector are investing to expan... Table of ContentsLuxury Writing Instruments and Stationery in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LUXURY WRITING INSTRUMENTS AND STATIONERY IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Traditional players diversify portfolios beyond writing instruments and timepieces Heritage brands pursue innovation with novelties in design and limited editions Despite less frequent reselling of luxury writing instruments, second-hand channels emerge PROSPECTS AND OPPORTUNITIES The reduced frequency of handwriting challenges the appeal of luxury writing instruments New technologies emerge as strategic alternatives for traditional luxury handwriting The resumption of more frequent social interactions will tend to drive the demand for luxury writing instruments CATEGORY DATA Table 1 Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Luxury Writing Instruments and Stationery by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Luxury Writing Instruments and Stationery: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(耐久財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の耐久財分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(stationery)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |