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ドイツにおけるスーパープレミアムビューティ&パーソナルケア


Super Premium Beauty and Personal Care in Germany

スーパープレミアムビューティ&パーソナルケアは、2020年にCOVID-19による顕著な現在価値の減少に見舞われたが、売上の減少は他の個人向け高級品カテゴリーほど強くなく、2021年には成長への復帰が見られた。売... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月28日 US$990
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20 英語

 

サマリー

スーパープレミアムビューティ&パーソナルケアは、2020年にCOVID-19による顕著な現在価値の減少に見舞われたが、売上の減少は他の個人向け高級品カテゴリーほど強くなく、2021年には成長への復帰が見られた。売上は2019年の水準には戻らなかったが、同カテゴリーは近い将来、これを達成するための非常に良い道筋をたどっている。2021年のスーパープレミアムビューティ&パーソナルケアの成長は、他のパーソナルラグジュアリーカテゴリーと比較して相対的に弱いと思われる。ティ...

Euromonitor Internationalの調査レポート「ドイツのスーパープレミアム美容とパーソナルケア」は、国レベルでのスーパープレミアム美容とパーソナルケア市場の規模と形態に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因と、消費者の買い物パターンの発展とともにSuper Premium Beauty and Personal Care小売業への影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品その他のスーパープレミアムビューティ&パーソナルケア、スーパープレミアムカラーコスメティックス、スーパープレミアムフレグランス、スーパープレミアムスキンケア。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* スーパープレミアムビューティ&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Super Premium Beauty and Personal Care in Germany
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

SUPER PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Super premium beauty and personal care rebounds, but not as dynamically as other personal luxury categories
Super premium fragrances fails to rebound
L'Oréal continues to catch up with the leader Coty
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Super premium colour cosmetics set to drive growth...
... while super premium fragrances will need more time
Multichannel approach will continue to gain interest
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Super Premium Beauty and Personal Care: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Super Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Super Premium Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic
The pandemic necessitates the e-commerce route
Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars
Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce
Luxury goods expected to grow solidly across categories
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Super premium beauty and personal care suffered a notable current value decline in 2020 due to COVID-19, although the fall in sales was not as strong as in other personal luxury goods categories, and a return to growth was seen in 2021. Sales did not return to the level seen in 2019, but the category is on a very good path to achieve this in the near future. The growth of super premium beauty and personal care in 2021 looks relatively weak in comparison with other personal luxury categories. Thi...

Euromonitor International's Super Premium Beauty and Personal Care in Germany report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Super Premium Beauty and Personal Care market at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market and their effects on Super Premium Beauty and Personal Care retailing along with the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change

Product coverage: Other Super Premium Beauty and Personal Care, Super Premium Colour Cosmetics, Super Premium Fragrances, Super Premium Skin Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Super Premium Beauty and Personal Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Super Premium Beauty and Personal Care in Germany
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

SUPER PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Super premium beauty and personal care rebounds, but not as dynamically as other personal luxury categories
Super premium fragrances fails to rebound
L'Oréal continues to catch up with the leader Coty
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Super premium colour cosmetics set to drive growth...
... while super premium fragrances will need more time
Multichannel approach will continue to gain interest
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Super Premium Beauty and Personal Care: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Super Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Super Premium Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Super Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic
The pandemic necessitates the e-commerce route
Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars
Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce
Luxury goods expected to grow solidly across categories
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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2024/09/20 10:26

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