女性用健康・美容サプリメントの世界市場規模調査、製品別(ビタミン・ミネラル、植物性、タンパク質・アミノ酸、その他)、消費者層別(産前・産後、月経前症候群、更年期、その他)、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、健康・美容小売店、ドラッグストア、オンライン薬局・ECサイト)、用途別(美容、女性健康)、地域予測 2022-2028
女性用健康・美容サプリメントの世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。女性用健康・美容サプリメントは、経口摂取する製... もっと見る
サマリー女性用健康・美容サプリメントの世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。女性用健康・美容サプリメントは、経口摂取する製品で、ビタミンやアミノ酸などの成分を含んでいます。これらのサプリメントは、体内の栄養素のバランスを維持するために使用されます。女性人口の健康志向の高まり、骨粗鬆症、うつ病、貧血、関節炎など様々な疾患の発生率の上昇、可処分所得の増加に伴う女性人口の増加などの要因が、全世界で市場の需要を促進しています。例えば、国連経済社会局によると、2020年の女性人口は2,267,593千人で、この数字は徐々に増加しており、2025年には2,358,716千人に達すると予想されています(注)、これにより、世界的に増加し続ける女性人口は、女性用健康・美容サプリメントの需要にプラスの影響を与え、差し迫った数年間の市場成長に卓越しています。しかし、政府による厳しい規則や規制の賦課は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、主要な市場関係者によるイニシアチブの増加や、さまざまな栄養不足を解消するためのより良い健康サプリメントの開発のための研究開発活動の増加は、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予想されます。 女性用健康・美容サプリメントの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、ターゲットとなる消費者の膨大な存在と疾病の有病率の上昇により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、その他の地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高いCAGRを示すと予測されています。女性の健康管理を促進するための政府政策の増加や、健康や福祉、栄養不足に関する意識の高まりなどの要因が、この地域の女性用健康・美容サプリメント市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ハーバライフ・インターナショナル・オブ・アメリカInc. GNCホールディングス ネイチャーズバウンティ社 バイエルAG ガーデンオブライフ(ネスレ) サントリーホールディングス株式会社 大正製薬株式会社大正製薬株式会社 スイシー・ウェルネス Pty.Ltd. ファーマバイトLLC ファイザー株式会社 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 ビタミン・ミネラル 植物由来 タンパク質・アミノ酸 その他 消費者グループ別 産前・産後 月経前症候群 更年期障害 その他 流通チャネル別 ハイパーマーケット/スーパーマーケット 健康・美容小売店 ドラッグストア オンライン薬局・Eコマースサイト アプリケーション別 美容 ウィメンズヘルス 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における女性用健康・美容サプリメントの世界市場のターゲットオーディエンス: 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Product, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Consumer Group, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million) 1.2.5. Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Application, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market Dynamics 3.1. Women’s Health and Beauty Supplements Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing health-conscious among female population 3.1.1.2. Rising incidences of various disorders such as osteoporosis, depression, anemia, and arthritis 3.1.1.3. Increasing female population 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Imposition of stringent rules and regulations by governments 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing initiatives by the key market players 3.1.3.2. Growing R&D activities for development of better health supplements to cure various nutritional deficiencies Chapter 4. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market Estimates & Forecasts by Product, 2018-2028 (USD Million) 6.4. Women’s Health and Beauty Supplements Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Vitamins & Minerals 6.4.2. Botanical 6.4.3. Proteins & Amino Acids 6.4.4. Others Chapter 7. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Consumer Group 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market by Consumer Group, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market Estimates & Forecasts by Consumer Group, 2018-2028 (USD Million) 7.4. Women’s Health and Beauty Supplements Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Pre & postnatal 7.4.2. Premenstrual syndrome 7.4.3. menopause 7.4.4. Others Chapter 8. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Million) 8.4. Women’s Health and Beauty Supplements Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Hypermarkets/Supermarkets 8.4.2. Health & Beauty Retail Stores 8.4.3. Drug Stores 8.4.4. Online Pharmacies & E-Commerce Sites Chapter 9. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Application 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market by Application, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market Estimates & Forecasts by Application, 2018-2028 (USD Million) 9.4. Women’s Health and Beauty Supplements Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Beauty 9.4.2. Women Health Chapter 10. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market, Regional Analysis 10.1. Women’s Health and Beauty Supplements Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.2.1. U.S. Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.2. Consumer Group breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.4. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.2. Canada Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.3. Europe Women’s Health and Beauty Supplements Market Snapshot 10.3.1. U.K. Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.3.2. Germany Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.3.3. France Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.3.4. Spain Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.3.5. Italy Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.3.6. Rest of Europe Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.4. Asia-Pacific Women’s Health and Beauty Supplements Market Snapshot 10.4.1. China Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.4.2. India Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.4.3. Japan Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.4.4. Australia Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.4.5. South Korea Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.5. Latin America Women’s Health and Beauty Supplements Market Snapshot 10.5.1. Brazil Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.5.2. Mexico Women’s Health and Beauty Supplements Market 10.6. Rest of The World Women’s Health and Beauty Supplements Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Herbalife International of America Inc. 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. GNC Holdings Inc. 11.2.3. The Nature’s Bounty Co 11.2.4. Bayer AG 11.2.5. Garden of Life (Nestle) 11.2.6. Suntory Holdings Limited 11.2.7. Taisho Pharmaceutical Co. Ltd. 11.2.8. Swisse Wellness Pty. Ltd. 11.2.9. Pharmavite LLC 11.2.10. Pfizer Inc. Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポートBizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|