モロッコのプレミアムビューティー&パーソナルケアPremium Beauty and Personal Care in Morocco 2021年、プレミアムビューティーとパーソナルケアの需要は急速に回復した。前年は、伊勢丹、パークソン、イオンなどの百貨店(フレグランスカウンターが多い)や独立型の美容専門店などで、厳戒態勢による不要店... もっと見る
サマリー2021年、プレミアムビューティーとパーソナルケアの需要は急速に回復した。前年は、伊勢丹、パークソン、イオンなどの百貨店(フレグランスカウンターが多い)や独立型の美容専門店などで、厳戒態勢による不要店舗の閉鎖があったことも、プレミアム分野の減少傾向に影響した。プレミアム商品は、マス商品と異なり、現代的な店舗を持つ百貨店などの代替チャネルでは陳列スペースが確保しにくい。Euromonitor Internationalの調査レポート「マレーシアのプレミアム美容とパーソナルケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲プレミアムアダルトサンケア、プレミアムベビー&チャイルド専用製品、プレミアムバス&シャワー、プレミアムカラーコスメ、プレミアムデオドラント、プレミアムフレグランス 、プレミアムヘアケア、プレミアムスキンケア。 データ収録範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * プレミアムビューティー&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Premium Beauty and Personal Care in MalaysiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand for premium beauty and personal care products recovers as social conditions return to normal Sustainability is a key focus area Premium brands further embrace e-commerce while number of physical stores continues to grow PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Premium beauty and personal care set to register solid growth as consumers return to specialist stores Premium brands set to further explore digital strategies in terms of sales and marketing Further cross-category blurring of boundaries likely CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2021, demand for premium beauty and personal care swiftly recovered. In the previous year, the closure of non-essential stores as part of strict lockdown measures included department stores such as Isetan, Parkson and AEON (where many fragrance counters tend to be situated) and standalone beauty specialist retailers, also influenced the declining trend for the premium segment. Unlike mass products, the premium segment is less likely to find shelf space in alternative channels such as modern g... Table of ContentsPremium Beauty and Personal Care in MalaysiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand for premium beauty and personal care products recovers as social conditions return to normal Sustainability is a key focus area Premium brands further embrace e-commerce while number of physical stores continues to grow PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Premium beauty and personal care set to register solid growth as consumers return to specialist stores Premium brands set to further explore digital strategies in terms of sales and marketing Further cross-category blurring of boundaries likely CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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