モロッコのマスビューティ&パーソナルケアMass Beauty and Personal Care in Morocco マスビューティ・パーソナルケアは、2021年に多くのカテゴリーで数量ベース、現在価値ベースともに高い成長率を記録しました。数量ベースの成長は、前年と比較して消費者が屋外で過ごす時間が増えたことに支えら... もっと見る
サマリーマスビューティ・パーソナルケアは、2021年に多くのカテゴリーで数量ベース、現在価値ベースともに高い成長率を記録しました。数量ベースの成長は、前年と比較して消費者が屋外で過ごす時間が増えたことに支えられましたが、金額ベースの成長は、クリーンビューティーのトレンドに牽引されました。マスブランドは、革新的な成分や天然成分を使用した複雑な製品を開発し、ベーシックなスキンケアからより高いステータスを得るために、より高い品質と安全性を追求し続けています。Euromonitor Internationalのマレーシアの大衆向け美容とパーソナルケアに関するレポートは、国レベルでの市場の規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲マス大人用サンケア、マスベビー・子供用製品、マスバス・シャワー、マスカラー化粧品、マスデオドラント、マスフレグランス 、マスヘアケア、マススキンケア。 データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * マスビューティ&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Mass Beauty and Personal Care in MalaysiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Clean beauty trend gains traction in Malaysia Sustainability as a retail concept Fairly fragmented competitive landscape for mass beauty and personal care in 2021, encouraging brands to collaborate with third party platforms to expand reach PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Stronger performance predicted with mass products set to gain share from premium beauty and personal care across range of categories Dermocosmetics offers further potential for mass brands to enter Price promotions will remain key drivers of demand early on, supporting further penetration of e-commerce CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryMass beauty and personal care recorded higher growth rates in both volume and current value terms across a number of categories in 2021. While growth in volume terms was supported by consumers spending more time outdoors compared to the previous year, growth in value terms was driven by the clean beauty trend. Mass brands are continuing to develop increasingly complex products using innovative or natural ingredients in order to elevate their status beyond basic skin care, whilst adding greater s... Table of ContentsMass Beauty and Personal Care in MalaysiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Clean beauty trend gains traction in Malaysia Sustainability as a retail concept Fairly fragmented competitive landscape for mass beauty and personal care in 2021, encouraging brands to collaborate with third party platforms to expand reach PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Stronger performance predicted with mass products set to gain share from premium beauty and personal care across range of categories Dermocosmetics offers further potential for mass brands to enter Price promotions will remain key drivers of demand early on, supporting further penetration of e-commerce CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |