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モロッコのマスビューティ&パーソナルケア


Mass Beauty and Personal Care in Morocco

マスビューティ・パーソナルケアは、2021年に多くのカテゴリーで数量ベース、現在価値ベースともに高い成長率を記録しました。数量ベースの成長は、前年と比較して消費者が屋外で過ごす時間が増えたことに支えら... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月10日 US$990
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26 英語

 

サマリー

マスビューティ・パーソナルケアは、2021年に多くのカテゴリーで数量ベース、現在価値ベースともに高い成長率を記録しました。数量ベースの成長は、前年と比較して消費者が屋外で過ごす時間が増えたことに支えられましたが、金額ベースの成長は、クリーンビューティーのトレンドに牽引されました。マスブランドは、革新的な成分や天然成分を使用した複雑な製品を開発し、ベーシックなスキンケアからより高いステータスを得るために、より高い品質と安全性を追求し続けています。

Euromonitor Internationalのマレーシアの大衆向け美容とパーソナルケアに関するレポートは、国レベルでの市場の規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲マス大人用サンケア、マスベビー・子供用製品、マスバス・シャワー、マスカラー化粧品、マスデオドラント、マスフレグランス 、マスヘアケア、マススキンケア。

データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* マスビューティ&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Mass Beauty and Personal Care in Malaysia
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Clean beauty trend gains traction in Malaysia
Sustainability as a retail concept
Fairly fragmented competitive landscape for mass beauty and personal care in 2021, encouraging brands to collaborate with third party platforms to expand reach
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Stronger performance predicted with mass products set to gain share from premium beauty and personal care across range of categories
Dermocosmetics offers further potential for mass brands to enter
Price promotions will remain key drivers of demand early on, supporting further penetration of e-commerce
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Mass beauty and personal care recorded higher growth rates in both volume and current value terms across a number of categories in 2021. While growth in volume terms was supported by consumers spending more time outdoors compared to the previous year, growth in value terms was driven by the clean beauty trend. Mass brands are continuing to develop increasingly complex products using innovative or natural ingredients in order to elevate their status beyond basic skin care, whilst adding greater s...

Euromonitor International's Mass Beauty and Personal Care in Malaysia report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Mass Adult Sun Care, Mass Baby and Child-specific Products, Mass Bath and Shower, Mass Colour Cosmetics, Mass Deodorants, Mass Fragrances , Mass Hair Care, Mass Skin Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Mass Beauty and Personal Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Mass Beauty and Personal Care in Malaysia
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Clean beauty trend gains traction in Malaysia
Sustainability as a retail concept
Fairly fragmented competitive landscape for mass beauty and personal care in 2021, encouraging brands to collaborate with third party platforms to expand reach
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Stronger performance predicted with mass products set to gain share from premium beauty and personal care across range of categories
Dermocosmetics offers further potential for mass brands to enter
Price promotions will remain key drivers of demand early on, supporting further penetration of e-commerce
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN MALAYSIA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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