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中国・香港のプレミアムビューティー&パーソナルケア


Premium Beauty and Personal Care in Hong Kong, China

2020年中に2桁のペースで減少したプレミアム美容・パーソナルケアの小売定価売上(2021年価格)は、2021年には回復したものの、パンデミック前の水準を大きく下回る水準にとどまった。2020年中は、パンデミックの... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月9日 US$990
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26 英語

 

サマリー

2020年中に2桁のペースで減少したプレミアム美容・パーソナルケアの小売定価売上(2021年価格)は、2021年には回復したものの、パンデミック前の水準を大きく下回る水準にとどまった。2020年中は、パンデミックの経済的ショックにより、相当数の現地消費者が価格に敏感になり、マスビューティ・パーソナルケアへのトレードダウンにつながった。さらに、美容専門店のような不要不急の小売店は、この間、長期の閉店を余儀なくされた...

Euromonitor Internationalの調査レポート「フランスのプレミアム美容とパーソナルケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲プレミアムアダルトサンケア、プレミアムベビー&チャイルド専用製品、プレミアムバス&シャワー、プレミアムカラーコスメ、プレミアムデオドラント、プレミアムフレグランス 、プレミアムヘアケア、プレミアムスキンケア。

データ収録範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* プレミアムビューティー&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Premium Beauty and Personal Care in France
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN FRANCE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Demand rebounds from pandemic economic shock, but only partially
E-commerce builds on pandemic boost
“Green” beauty specialists a growing retail presence
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Multinationals will seek to acquire start-ups to renew their brands
Gradual return of international tourists will help to drive recovery
Mega-pharmacies will proliferate
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN FRANCE
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Having declined at a double-digit rate during 2020, retail constant value sales (2021 prices) of premium beauty and personal care rebounded in 2021 but remained well below their pre-pandemic level. During 2020, the economic shock of the pandemic made a significant number of local consumers more price sensitive, leading them to trade down to mass beauty and personal care. Moreover, non-essential retail outlets like beauty specialists were forced to close their doors for an extended period during...

Euromonitor International's Premium Beauty and Personal Care in France report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Premium Adult Sun Care, Premium Baby and Child-specific Products, Premium Bath and Shower, Premium Colour Cosmetics, Premium Deodorants, Premium Fragrances , Premium Hair Care, Premium Skin Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Premium Beauty and Personal Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Premium Beauty and Personal Care in France
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN FRANCE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Demand rebounds from pandemic economic shock, but only partially
E-commerce builds on pandemic boost
“Green” beauty specialists a growing retail presence
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Multinationals will seek to acquire start-ups to renew their brands
Gradual return of international tourists will help to drive recovery
Mega-pharmacies will proliferate
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN FRANCE
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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