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消費者が主食の買い物をする場所


Where Consumers Shop for Staple Foods

主食の販売は、スーパーマーケット、地元の小規模食料品店、ハイパーマーケットを中心とするオフラインの小売業者が中心となっています。COVID-19の流行以来、電子商取引は、世代を超えてより幅広い消費者層に受... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年4月11日 US$1,325
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34 英語

 

サマリー

主食の販売は、スーパーマーケット、地元の小規模食料品店、ハイパーマーケットを中心とするオフラインの小売業者が中心となっています。COVID-19の流行以来、電子商取引は、世代を超えてより幅広い消費者層に受け入れられ、小売業者やラストマイルプレーヤーによる配送サービスの向上により、盛んになっています。このレポートは、主食の販売におけるさまざまな小売チャネルのパフォーマンスを掘り下げ、小売業者の活動を分析しています。Euromonitor InternationalのWhere Consumers Shop for Staple Foods global briefingは、主食市場の包括的な概要を示し、売上と市場可能性、小売流通、企業およびブランドシェアに関する洞察を提供します。分析では、最も先進的で価値の高い国での成長機会とともに、新興地域を特定します。また、健康やウェルネス、持続可能性、食事シーンの進化に加え、パンデミック後の世界における利便性やコストパフォーマンスへの配慮など、業界と消費者の需要を形成する主要トレンドの戦略的分析も行っています。これらのトレンドがどのように需要を形成しているかを洞察しています。<|Year|>2027年までの予測をお知らせし、市場がどのように変化していくかを明確に示しています:製品範囲:焼き菓子、朝食用シリアル、果物・野菜加工品、肉加工品、シーフード、肉代替品、米、パスタ、麺類。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* ステープル食品市場の詳細な情報を得る、* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場がどう発展する予測なのかを評価するEuromonitor Internationalは市場調査レポート、ビジネス参考書およびオンライン情報システムにおいて40年を超える経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を後押しする信頼できる情報資源を開発する独自の能力をもっています。

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目次

Introduction
Industry snapshot
Channel shifts
Retail offline
Retail e-commerce
Future developments

 

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Summary

Sales of staple foods are dominated by offline retailers, mainly driven by supermarkets, small local grocers and hypermarkets. Since the onset of the COVID-19 pandemic, e-commerce has been thriving with increasing acceptance from broader consumer groups among generations and improvement in delivery services from retailers and last-mile players. This report delves into the performance of different retail channels for sales of staple foods and analyses retailers’ activities. Euromonitor International’s Where Consumers Shop for Staple Foods global briefing provides a comprehensive overview of the Staple Foods market, providing insight on sales and market potential, retail distribution and company and brand shares. Analysis identifies emerging geographies alongside growth opportunities in the most developed, highest value countries. It also offers strategic analysis of the key trends shaping the industry and consumer demand, such as health and wellness, sustainability, the evolution of eating occasions, in addition to ongoing considerations of convenience and value-for-money in the post-pandemic world. Insight into how these trends are shaping demand in <|Year|> informs forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Baked Goods, Breakfast Cereals, Processed Fruit and Vegetables, Processed Meat, Seafood and Alternatives to Meat, Rice, Pasta and Noodles. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Staple Foods market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Introduction
Industry snapshot
Channel shifts
Retail offline
Retail e-commerce
Future developments

 

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