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インドのベビーフード


Baby Food in India

ネスレは、信頼と品質保証の代名詞として、インドにおけるベビーフードのリーダーシップを確立している。ネスレの主要ブランドであるセレラックは、より多様で健康的な製品群を確保するため、さまざまな果物や野... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年1月23日 US$990
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サマリー

ネスレは、信頼と品質保証の代名詞として、インドにおけるベビーフードのリーダーシップを確立している。ネスレの主要ブランドであるセレラックは、より多様で健康的な製品群を確保するため、さまざまな果物や野菜を使用した乾燥ベビーフードのバリエーション作りに一層力を入れ、開発の最前線に立っている。セレラックの製品バリエーションは、主に6~24カ月の子どもをターゲットにしている。ユーロモニター・インターナショナルの『インドのベビーフード』レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察力と理解を提供します。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品範囲:乾燥ベビーフード、粉ミルク、その他のベビーフード、調理済みベビーフード。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* ベビーフード市場の詳細な全体像を把握する;* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する;* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

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目次

Baby Food in India
Euromonitor International
January 2024

List Of Contents And Tables

BABY FOOD IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Nestlé focuses on innovation to target more wholesome nutrition in dried baby food
Baby food continues to be dominated by major players
Milk formula gains traction with need for convenient baby food options
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Favourable growth for baby food but with some constraints
Players will continue to place greater emphasis on developing products with key local ingredients
E-commerce offers further growth potential going forward
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Baby Food by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Baby Food by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 Sales of Growing-Up Milk Formula by Age: % Value 2018-2023
Table 6 NBO Company Shares of Baby Food: % Value 2019-2023
Table 7 LBN Brand Shares of Baby Food: % Value 2020-2023
Table 8 Distribution of Baby Food by Format: % Value 2018-2023
Table 9 Forecast Sales of Baby Food by Category: Volume 2023-2028
Table 10 Forecast Sales of Baby Food by Category: Value 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 12 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2023-2028
DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2023: The big picture
Key trends in 2023
Competitive Landscape
Channel developments
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2018-2023
Table 14 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 15 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2023
Table 16 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2023
Table 17 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023
Table 18 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2018-2023
Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2023-2028
Table 20 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Nestlé has an established leadership of baby food in India, as it is synonymous with trust and assurance of quality. Nestlé’s leading brand Cerelac has been at the forefront of development, with a greater focus on creating variants of dried baby food using different fruits and vegetables to ensure a more diverse and healthier range. Cerelac product variants primarily focus on the target audience of children aged 6-24 months. However, there is rising interest from young parents as they search for... Euromonitor International's Baby Food in India report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Dried Baby Food, Milk Formula, Other Baby Food, Prepared Baby Food. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Baby Food market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Baby Food in India
Euromonitor International
January 2024

List Of Contents And Tables

BABY FOOD IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Nestlé focuses on innovation to target more wholesome nutrition in dried baby food
Baby food continues to be dominated by major players
Milk formula gains traction with need for convenient baby food options
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Favourable growth for baby food but with some constraints
Players will continue to place greater emphasis on developing products with key local ingredients
E-commerce offers further growth potential going forward
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Baby Food by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Baby Food by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 Sales of Growing-Up Milk Formula by Age: % Value 2018-2023
Table 6 NBO Company Shares of Baby Food: % Value 2019-2023
Table 7 LBN Brand Shares of Baby Food: % Value 2020-2023
Table 8 Distribution of Baby Food by Format: % Value 2018-2023
Table 9 Forecast Sales of Baby Food by Category: Volume 2023-2028
Table 10 Forecast Sales of Baby Food by Category: Value 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 12 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2023-2028
DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2023: The big picture
Key trends in 2023
Competitive Landscape
Channel developments
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2018-2023
Table 14 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 15 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2023
Table 16 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2023
Table 17 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023
Table 18 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2018-2023
Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2023-2028
Table 20 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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