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オーストラリアの果物・野菜加工品


Processed Fruit and Vegetables in Australia

加工青果物は、主に単価の上昇によって、2023年には現在の金額ベースで成長するとみられる。しかし、生活費の上昇に対応して家庭での調理を選ぶ人が増えているため、消費量も若干の増加が見込まれる。単価の上昇... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年12月18日 US$990
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サマリー

加工青果物は、主に単価の上昇によって、2023年には現在の金額ベースで成長するとみられる。しかし、生活費の上昇に対応して家庭での調理を選ぶ人が増えているため、消費量も若干の増加が見込まれる。単価の上昇は、生産コストの上昇、労働問題、農業に影響を及ぼす天候などの要因に影響されている。さらに、生鮮食品との競争は顕著な影響を及ぼしている。ユーロモニター・インターナショナルの『オーストラリアの加工青果』レポートは、全国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域的な洞察と理解を提供します。2018-2022年の最新の小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店を特定し、消費者需要と売上高の伸びの背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化していくかを明確に示しています:製品カバレッジ:冷凍加工青果物、保存可能な青果物。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 加工青果物市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

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目次

オーストラリアの果物・野菜加工品
ユーロモニター・インターナショナル
2024年1月

目次と表

オーストラリアの加工青果物
主要データ
2023年の動向
家庭料理の増加が加工青果物の成長を牽引
輸入食材対利益率:加工青果物メーカーのジレンマ
コールドチェーンが直面する課題
展望と機会
業務効率の最適化
消費者の利便性と健康志向に伴うプレミアム化
注目される持続可能性:加工青果物のグリーンな進化
カテゴリー別データ
表1 加工青果物のカテゴリー別売上高:数量 2018-2023
表2 加工青果物のカテゴリー別売上高:金額 2018-2023
表3 カテゴリー別加工青果物売上高:数量成長率% 2018-2023
表4 加工青果物のカテゴリー別売上高:金額成長率 2018-2023
表5 冷凍加工野菜の種類別売上高:金額構成比 2018-2023
表6 加工青果物のNBO社シェア:金額構成比 2019-2023
表7 加工青果物のLBNブランドシェア:金額構成比 2020-2023
表8 青果加工品のフォーマット別分布:金額比 2018-2023
表9 加工青果物のカテゴリー別売上高予測:数量 2023-2028
表10 加工青果物のカテゴリー別売上高予測:金額 2023-2028
表11 カテゴリー別加工青果物売上高予測:数量成長率 2023-2028
表12 果実と野菜の加工食品のカテゴリー別売上予測:金額成長率 2023-2028
オーストラリアの主食
要旨
2023年の主食:全体像
2023年の主要動向
競争環境
チャネルの動向
主食の次は?
市場データ
表13 主食のカテゴリー別売上高:数量 2018-2023
表14 主食のカテゴリー別売上高:金額 2018-2023
表15 ステープル食品のカテゴリー別売上高:数量成長率 % 2018-2023
表16 ステープル食品のカテゴリー別売上高:金額成長率 2018-2023
表17 ステープル食品のNBO社シェア:金額% 2019-2023
表18 ステープル食品のLBNブランドシェア:金額比 2020-2023
表19 カテゴリー別プライベートブランドの普及率:金額比 2018-2023
表20 ステープル食品のフォーマット別分布:金額% 2018-2023
表21 ステープル食品のカテゴリー別売上高予測:数量 2023-2028
表22 ステープル食品のカテゴリー別売上高予測:金額 2023-2028
表23 区分別ステープル食品の売上高予測:数量成長率 % 2023-2028
表24 区分別ステープル食品売上高予測:金額成長率 2023-2028
免責事項
出典
要約 1 調査情報源

 

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Summary

Processed fruit and vegetables is set to experience growth in current value terms in 2023, primarily driven by rising unit prices. However, volume consumption is also expected to see a slight increase, due to more people opting to cook at home in response to the rising cost of living. Elevated unit prices have been influenced by factors such as rising production costs, labour issues, and weather conditions affecting agriculture. Furthermore, the competition from fresh food has had a notable impa... Euromonitor International's Processed Fruit and Vegetables in Australia report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Frozen Processed Fruit and Vegetables, Shelf Stable Fruit and Vegetables. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Processed Fruit and Vegetables market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Processed Fruit and Vegetables in Australia
Euromonitor International
January 2024

List Of Contents And Tables

PROCESSED FRUIT AND VEGETABLES IN AUSTRALIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
More home cooking drives growth in processed fruit and vegetables
Imported ingredients vs. profit margins: A dilemma for processed produce manufacturers
Challenges are faced by the cold chain
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
A focus on optimising operational efficiency
Premiumisation as consumers look for convenience and health benefits
Sustainability in focus: A green evolution in processed fruit and vegetables
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Processed Fruit and Vegetables by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Processed Fruit and Vegetables by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Processed Fruit and Vegetables by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Processed Fruit and Vegetables by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 Sales of Frozen Processed Vegetables by Type: % Value Breakdown 2018-2023
Table 6 NBO Company Shares of Processed Fruit and Vegetables: % Value 2019-2023
Table 7 LBN Brand Shares of Processed Fruit and Vegetables: % Value 2020-2023
Table 8 Distribution of Processed Fruit and Vegetables by Format: % Value 2018-2023
Table 9 Forecast Sales of Processed Fruit and Vegetables by Category: Volume 2023-2028
Table 10 Forecast Sales of Processed Fruit and Vegetables by Category: Value 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Processed Fruit and Vegetables by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 12 Forecast Sales of Processed Fruit and Vegetables by Category: % Value Growth 2023-2028
STAPLE FOODS IN AUSTRALIA
EXECUTIVE SUMMARY
Staple foods in 2023: The big picture
Key trends in 2023
Competitive landscape
Channel developments
What next for staple foods?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Staple Foods by Category: Volume 2018-2023
Table 14 Sales of Staple Foods by Category: Value 2018-2023
Table 15 Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 16 Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 17 NBO Company Shares of Staple Foods: % Value 2019-2023
Table 18 LBN Brand Shares of Staple Foods: % Value 2020-2023
Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023
Table 20 Distribution of Staple Foods by Format: % Value 2018-2023
Table 21 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Volume 2023-2028
Table 22 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Value 2023-2028
Table 23 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 24 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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