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オーストラリアの焼き菓子


Baked Goods in Australia

焼き菓子は、オーストラリア人が生活費の高騰により家庭での食事を選ぶようになったため、需要増に牽引され、2023年に小売数量と現在の金額が顕著な伸びを示すと予想される。この傾向は、オーストラリアへの新規... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年12月18日 US$990
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サマリー

焼き菓子は、オーストラリア人が生活費の高騰により家庭での食事を選ぶようになったため、需要増に牽引され、2023年に小売数量と現在の金額が顕著な伸びを示すと予想される。この傾向は、オーストラリアへの新規移民の流入によってさらに増幅されている。一方、消費者が自宅で過ごす時間が長くなるハイブリッド型ワークスタイルの採用も、焼き菓子の消費量増加に一役買っている。Euromonitor Internationalの調査レポート「オーストラリアの焼き菓子」は、全国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域別の洞察と理解を提供する。2018-2022年の最新の小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と売上成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:製品カバレッジ:パン、ケーキ、デザートミックス、デザートパイ&タルト、冷凍焼き菓子、ペストリー。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 焼き菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

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目次

オーストラリアの焼き菓子
ユーロモニターインターナショナル
2024年1月

目次と表

オーストラリアの焼き菓子
主要データ
2023年の動向
単価上昇と国内需要の急増を乗り切る
焼き菓子の競争状況
限られた予算内でのスイーツ
展望と機会
コンビニエンスチャネルへの回帰が予想される
風味豊かな融合:カテゴリーを超えたコラボレーションとノスタルジー
消費者の嗜好の理解と健康意識の高まりへの対応
カテゴリー別データ
表1 焼き菓子のカテゴリー別売上高:数量 2018-2023
表2 焼き菓子のカテゴリー別売上高:金額 2018-2023
表3 焼き菓子のカテゴリー別売上高:数量成長率% 2018-2023
表4 焼き菓子のカテゴリー別売上高:金額成長率 2018-2023
表5 ペストリーの種類別売上高金額成長率:2018年~2023年
表6 焼き菓子のNBO社シェア:金額成長率% 2019-2023
表7 焼き菓子のLBNブランドシェア:% Value 2020-2023
表8 焼き菓子のフォーマット別分布:金額% 2018-2023
表9 焼き菓子のカテゴリー別売上高予測:数量 2023-2028
表10 焼き菓子のカテゴリー別売上高予測:金額 2023-2028
表11 焼菓子のカテゴリー別売上高予測:数量成長率% 2023-2028
表12 焼き菓子のカテゴリー別売上予測:金額成長率 2023-2028
オーストラリアの主食品
要旨
2023年の主食:全体像
2023年の主要動向
競争環境
チャネルの動向
主食の次は?
市場データ
表13 主食のカテゴリー別売上高:数量 2018-2023
表14 主食のカテゴリー別売上高:金額 2018-2023
表15 ステープル食品のカテゴリー別売上高:数量成長率 % 2018-2023
表16 ステープル食品のカテゴリー別売上高:金額成長率 2018-2023
表17 ステープル食品のNBO社シェア:金額% 2019-2023
表18 ステープル食品のLBNブランドシェア:金額比 2020-2023
表19 カテゴリー別プライベートブランドの普及率:金額比 2018-2023
表20 ステープル食品のフォーマット別分布:金額% 2018-2023
表21 ステープル食品のカテゴリー別売上高予測:数量 2023-2028
表22 ステープル食品のカテゴリー別売上高予測:金額 2023-2028
表23 区分別ステープル食品の売上高予測:数量成長率 % 2023-2028
表24 区分別ステープル食品売上高予測:金額成長率 2023-2028
免責事項
出典
要約 1 調査情報源

 

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Summary

Baked goods is set to see notable retail volume and current value growth in 2023, driven by increased demand, as Australians have opted to eat at home more frequently due to the rising cost of living. This trend has been further amplified by the influx of new immigrants to Australia. Meanwhile, the adoption of a hybrid work style, which means consumers spend more time at home, has also played a role in the increased volume consumption of baked goods. Euromonitor International's Baked Goods in Australia report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Bread, Cakes, Dessert Mixes, Dessert Pies and Tarts, Frozen Baked Goods, Pastries. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Baked Goods market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Baked Goods in Australia
Euromonitor International
January 2024

List Of Contents And Tables

BAKED GOODS IN AUSTRALIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Navigating unit price rises and surging domestic demand
A competitive landscape in baked goods
Sweet treats within more limited budgets
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Return to convenience channels expected
Flavourful fusions: Cross-category collaborations and nostalgia
Understanding consumer preferences and addressing rising health awareness
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Baked Goods by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Baked Goods by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 Sales of Pastries by Type: % Value 2018-2023
Table 6 NBO Company Shares of Baked Goods: % Value 2019-2023
Table 7 LBN Brand Shares of Baked Goods: % Value 2020-2023
Table 8 Distribution of Baked Goods by Format: % Value 2018-2023
Table 9 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Volume 2023-2028
Table 10 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Value 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 12 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2023-2028
STAPLE FOODS IN AUSTRALIA
EXECUTIVE SUMMARY
Staple foods in 2023: The big picture
Key trends in 2023
Competitive landscape
Channel developments
What next for staple foods?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Staple Foods by Category: Volume 2018-2023
Table 14 Sales of Staple Foods by Category: Value 2018-2023
Table 15 Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 16 Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 17 NBO Company Shares of Staple Foods: % Value 2019-2023
Table 18 LBN Brand Shares of Staple Foods: % Value 2020-2023
Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023
Table 20 Distribution of Staple Foods by Format: % Value 2018-2023
Table 21 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Volume 2023-2028
Table 22 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Value 2023-2028
Table 23 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 24 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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