アメリカのメンズグルーミングMen's Grooming in the US メンズ・シェービングは、2021年に対面販売の復活によって短期的に回復した以外は、レビュー期間の残りの期間は数量ベースでも実質金額ベース(2022年の恒常価格ベース)でも減少していた。2022年の業績をみると... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーメンズ・シェービングは、2021年に対面販売の復活によって短期的に回復した以外は、レビュー期間の残りの期間は数量ベースでも実質金額ベース(2022年の恒常価格ベース)でも減少していた。2022年の業績をみると、男性用ひげそりは現在の金額ベースではプラス成長を記録したが、数量ベースと実質金額ベースでは減収となった。男性用カミソリとブレードは2022年の数量減少が最も遅く、次いでプレシェーブ、ポストシェーブが最も悪い。また...Euromonitor Internationalの調査レポート「米国のメンズグルーミング」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。2027年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品メンズフレグランス、メンズシェービング、メンズトイレタリー データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * メンズグルーミング市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Men's Grooming in the USEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables MEN'S GROOMING IN THE US KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Despite brands’ best efforts, men’s shaving returns to recording declining volume sales Men’s premium skin care sees double-digit current value growth in 2022 Male celebrities enter the skin care space PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Hair care trend alignment – innovation in men’s scalp care products Hybridity in men’s skin care products Digital strategies adapt to redefined masculinity and more men embracing self-care, also supported by male influencers CATEGORY DATA Table 1 Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2019-2022 Table 4 Sales of Men's Skin Care by Type: % Value Breakdown 2019-2022 Table 5 NBO Company Shares of Men’s Grooming: % Value 2018-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Men’s Grooming: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2019-2022 Table 8 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryWith the exception of a short-lived rebound in 2021 due to the return of in-person engagements, men’s shaving was declining in volume and real value (at constant 2022 prices) terms over the rest of the review period. In terms of its 2022 performance, men’s shaving recorded positive growth in current value terms, but falling sales in volume and real value terms. Men’s razors and blades registered the slowest volume decline in 2022, followed by pre-shave, with post-shave the worst performer. In an... Table of ContentsMen's Grooming in the USEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables MEN'S GROOMING IN THE US KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Despite brands’ best efforts, men’s shaving returns to recording declining volume sales Men’s premium skin care sees double-digit current value growth in 2022 Male celebrities enter the skin care space PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Hair care trend alignment – innovation in men’s scalp care products Hybridity in men’s skin care products Digital strategies adapt to redefined masculinity and more men embracing self-care, also supported by male influencers CATEGORY DATA Table 1 Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2019-2022 Table 4 Sales of Men's Skin Care by Type: % Value Breakdown 2019-2022 Table 5 NBO Company Shares of Men’s Grooming: % Value 2018-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Men’s Grooming: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2019-2022 Table 8 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: Value 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Men’s Grooming by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(grooming)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|