アメリカのヘアケアHair Care in the US パンデミック(世界的大流行)の影響でストレスや不安が高まり、多くの人にとって抜け毛が現実のものとなっている。薄毛に対処し、髪の成長を維持するために、頭皮の健康の重要性が注目されている。髪のダメージ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーパンデミック(世界的大流行)の影響でストレスや不安が高まり、多くの人にとって抜け毛が現実のものとなっている。薄毛に対処し、髪の成長を維持するために、頭皮の健康の重要性が注目されている。髪のダメージやシャンプーのしすぎによる髪への影響を懸念し、修復作用を促進するコンディショナーやトリートメントが加速し続けている。ユーロモニター・インターナショナルの「消費者の声」によると、7月に実施された「美容に関する調査」では、頭皮の健康が重要視されていることが明らかになった:美容に関する調査Euromonitor Internationalの調査レポート「米国のヘアケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供しており、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品:2-in-1製品、カラー剤、コンディショナーとトリートメント、ヘアロストリートメント、パーマ剤とリラクサント、サロンプロフェッショナルヘアケア、シャンプー、スタイリング剤。 データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * ヘアケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Hair Care in the USEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN THE US KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Conditioners and treatments benefit from concerns about hair fall and speak of the skinification of hair care Styling agents remain steady with help of “clean” trend Olaplex Virtual Salon channels virtual reality in path to purchase PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Textured hair acts as an opportunity to express individuality Mass brands compete with salon professional offerings Consumers increasingly taking ingredients into consideration for sustainable hair care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2017-2022 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2018-2022 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2019-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2019-2022 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2019-2022 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2022-2027 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDue to heightened levels of stress and anxiety during the pandemic, hair loss has become a reality for many individuals. In an effort to combat hair thinning and maintain hair growth, a focus has been placed on the importance of scalp health. Concerned by hair damage and the prospect that over-shampooing may impact hair, conditioners and treatments that promote restorative properties continue to accelerate. According to Euromonitor International’s Voice of the Consumer: Beauty Survey, fielded Ju... Table of ContentsHair Care in the USEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN THE US KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Conditioners and treatments benefit from concerns about hair fall and speak of the skinification of hair care Styling agents remain steady with help of “clean” trend Olaplex Virtual Salon channels virtual reality in path to purchase PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Textured hair acts as an opportunity to express individuality Mass brands compete with salon professional offerings Consumers increasingly taking ingredients into consideration for sustainable hair care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2017-2022 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2018-2022 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2019-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2019-2022 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2019-2022 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2022-2027 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|