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アメリカのヘアケア


Hair Care in the US

パンデミック(世界的大流行)の影響でストレスや不安が高まり、多くの人にとって抜け毛が現実のものとなっている。薄毛に対処し、髪の成長を維持するために、頭皮の健康の重要性が注目されている。髪のダメージ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年5月24日 US$990
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サマリー

パンデミック(世界的大流行)の影響でストレスや不安が高まり、多くの人にとって抜け毛が現実のものとなっている。薄毛に対処し、髪の成長を維持するために、頭皮の健康の重要性が注目されている。髪のダメージやシャンプーのしすぎによる髪への影響を懸念し、修復作用を促進するコンディショナーやトリートメントが加速し続けている。ユーロモニター・インターナショナルの「消費者の声」によると、7月に実施された「美容に関する調査」では、頭皮の健康が重要視されていることが明らかになった:美容に関する調査

Euromonitor Internationalの調査レポート「米国のヘアケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供しており、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品:2-in-1製品、カラー剤、コンディショナーとトリートメント、ヘアロストリートメント、パーマ剤とリラクサント、サロンプロフェッショナルヘアケア、シャンプー、スタイリング剤。

データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* ヘアケア市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Hair Care in the US
Euromonitor International
May 2023

List Of Contents And Tables

HAIR CARE IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Conditioners and treatments benefit from concerns about hair fall and speak of the skinification of hair care
Styling agents remain steady with help of “clean” trend
Olaplex Virtual Salon channels virtual reality in path to purchase
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Textured hair acts as an opportunity to express individuality
Mass brands compete with salon professional offerings
Consumers increasingly taking ingredients into consideration for sustainable hair care
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2017-2022
Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2018-2022
Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2019-2022
Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2019-2022
Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2019-2022
Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2019-2022
Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2019-2022
Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2022-2027
Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2022-2027
Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2022-2027
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE US
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022
Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022
Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022
Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022
Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022
Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027
Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Due to heightened levels of stress and anxiety during the pandemic, hair loss has become a reality for many individuals. In an effort to combat hair thinning and maintain hair growth, a focus has been placed on the importance of scalp health. Concerned by hair damage and the prospect that over-shampooing may impact hair, conditioners and treatments that promote restorative properties continue to accelerate. According to Euromonitor International’s Voice of the Consumer: Beauty Survey, fielded Ju...

Euromonitor International's Hair Care in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2018-2022, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: 2-in-1 Products, Colourants, Conditioners and Treatments, Hair Loss Treatments, Perms and Relaxants, Salon Professional Hair Care, Shampoos, Styling Agents.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Hair Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Hair Care in the US
Euromonitor International
May 2023

List Of Contents And Tables

HAIR CARE IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Conditioners and treatments benefit from concerns about hair fall and speak of the skinification of hair care
Styling agents remain steady with help of “clean” trend
Olaplex Virtual Salon channels virtual reality in path to purchase
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Textured hair acts as an opportunity to express individuality
Mass brands compete with salon professional offerings
Consumers increasingly taking ingredients into consideration for sustainable hair care
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2017-2022
Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2018-2022
Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2019-2022
Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2019-2022
Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2019-2022
Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2019-2022
Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2019-2022
Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2022-2027
Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2022-2027
Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2022-2027
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE US
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2022: The big picture
2022 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022
Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022
Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022
Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022
Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022
Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022
Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027
Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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