米国の口腔ケアOral Care in the US 全身の健康における口腔衛生の重要性を消費者がより理解するにつれ、消費者は価値と効能を提供するプレミアム製品への投資に目を向けるようになる。2022年、コルゲートはオプティック・ホワイト・プロシリーズの... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー全身の健康における口腔衛生の重要性を消費者がより理解するにつれ、消費者は価値と効能を提供するプレミアム製品への投資に目を向けるようになる。2022年、コルゲートはオプティック・ホワイト・プロシリーズのホワイトニング歯磨き粉を発売した。過酸化水素を5%配合した初めての歯磨き粉で、毎日使っても安全である。小売価格はUSD10で、オプティック・ホワイト・プロ・シリーズに見られるプレミアム化は、消費者のニーズを表している。ユーロモニターインターナショナルの調査レポート「米国のオーラルケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品デンタルフロス、入れ歯ケア、マウスフレッシュナー、マウスウォッシュ/デンタルリンス、歯のホワイトニング剤、歯ブラシ、歯磨き粉 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * オーラルケア市場を詳細に把握する; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Oral Care in the USEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN THE US KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Premiumisation enters oral care with Colgate Optic White Pro Series Toothpaste Issue-specific formulations in mouthwash attract attention in the post-pandemic period Environmentally-friendly packaging and formats continue to lead efforts in oral care sustainability PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Oral care ecosystems complement professional services and utilise multifunctionality Digitalisation acts as an opportunity to educate and attract oral care consumers Clean ingredients support oral care establishment in the beauty space CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2017-2022 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2018-2022 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2018-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2019-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2019-2022 Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2022-2027 Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAs consumers better understand the importance of oral health in overall health, they look to invest in premium products that offer value and efficacy. In 2022, Colgate launched its Optic White Pro Series whitening toothpaste that boasts removal of 15 years of stains with the “ease of using toothpaste”. It is the first toothpaste to contain 5% hydrogen peroxide and is safe for daily use. With a retail price of USD10, the premiumisation seen in Optic White Pro Series is indicative of consumers’ in... Table of ContentsOral Care in the USEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN THE US KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Premiumisation enters oral care with Colgate Optic White Pro Series Toothpaste Issue-specific formulations in mouthwash attract attention in the post-pandemic period Environmentally-friendly packaging and formats continue to lead efforts in oral care sustainability PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Oral care ecosystems complement professional services and utilise multifunctionality Digitalisation acts as an opportunity to educate and attract oral care consumers Clean ingredients support oral care establishment in the beauty space CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2017-2022 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2018-2022 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2018-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2019-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2019-2022 Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2022-2027 Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2022-2027 Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|