アメリカのスキンケアSkin Care in the US スキンケアは、2020年に記録した損失からの回復を続け、2022年には数量ベース、実質金額ベース(恒常価格ベース)ともにプラス成長となり、現在の金額ベースでも力強い成長を記録し続けた。リップ製品は、消費者... もっと見る
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サマリースキンケアは、2020年に記録した損失からの回復を続け、2022年には数量ベース、実質金額ベース(恒常価格ベース)ともにプラス成長となり、現在の金額ベースでも力強い成長を記録し続けた。リップ製品は、消費者がセルフケアと肌の健康についての物語に牽引され、革新的な製品の発売によってさらに後押しされ、関心の高まりを享受している。例えば、2022年のリップ製品の現在価値の2桁成長は、ティントバーム、オイル、リップトリートメント、リップクリームが牽引している。Euromonitor Internationalの調査レポート「米国のスキンケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を促進する分野を特定することができます。2027年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ボディケア、フェイシャルケア、ハンドケア、スキンケアセット/キット データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * スキンケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Skin Care in the USEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables SKIN CARE IN THE US KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Self-care and skin-health trends drive skin care in 2022 Strength of ingredient-led beauty solidified by renewed interest in natural and organic ingredients Body care attracts consumer attention in 2022 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Players must be mindful of their value-proposition over the forecast period Changing consumer behaviour to present challenges and opportunities Growing holistic wellness initiatives will present more innovation opportunities CATEGORY DATA Table 1 Sales of Skin Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Skin Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Skin Care: % Value 2019-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Basic Moisturisers: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Anti-agers: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Firming/Anti-cellulite Body Care: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of General Purpose Body Care: % Value 2019-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Premium Skin Care: % Value 2019-2022 Table 10 Forecast Sales of Skin Care by Category: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySkin care continued to record strong current value growth as well as positive growth in volume and real value (at constant 2022 prices) terms in 2022, as it continued to recover from the losses registered in 2020. Lip products were enjoying rising interest as consumers were driven by self-care and skin-health narratives, further supported by innovative product launches. For example, lip products’ double-digit current value growth in 2022 was driven by tinted balms, oils, lip treatments and lip m... Table of ContentsSkin Care in the USEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables SKIN CARE IN THE US KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Self-care and skin-health trends drive skin care in 2022 Strength of ingredient-led beauty solidified by renewed interest in natural and organic ingredients Body care attracts consumer attention in 2022 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Players must be mindful of their value-proposition over the forecast period Changing consumer behaviour to present challenges and opportunities Growing holistic wellness initiatives will present more innovation opportunities CATEGORY DATA Table 1 Sales of Skin Care by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 NBO Company Shares of Skin Care: % Value 2018-2022 Table 4 LBN Brand Shares of Skin Care: % Value 2019-2022 Table 5 LBN Brand Shares of Basic Moisturisers: % Value 2019-2022 Table 6 LBN Brand Shares of Anti-agers: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Firming/Anti-cellulite Body Care: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of General Purpose Body Care: % Value 2019-2022 Table 9 LBN Brand Shares of Premium Skin Care: % Value 2019-2022 Table 10 Forecast Sales of Skin Care by Category: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2022-2027 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE US EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2017-2022 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2022 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2022 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2017-2022 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2017-2022 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2022 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2022-2027 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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